eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Dostawa żywności, napojów i produktów pokrewnych dla stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Ścinawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-27

Ścinawa: Dostawa żywności, napojów i produktów pokrewnych dla stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Ścinawie
Numer ogłoszenia: 126030 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Bronisława Malinowskiego , ul. Królowej Jadwigi 9, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412646, faks 076 8412648.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3scinawa.edupage.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności, napojów i produktów pokrewnych dla stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Ścinawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności, napojów i produktów pokrewnych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Ścinawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach od nr 1 do 9 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się rozszerzenie dostawy o asortyment objęty CPV-15000000-8 stanowiący nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1, 05.10.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz środków transportu wraz z załączonymi zaświadczeniami, opiniami lub decyzjami - zał. nr 11

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (aneksowania) umowy w przypadku okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć wcześniej, a powodują, że ich realizacja na warunkach w niej zawartych nie będzie możliwa przez m.in.: a) w przypadku zmiany prawa podatkowego - w zakresie zmiany podatku VAT na dostawy objęte umową

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3scinawa.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 3 w Ścinawie, Ścinawa 59-330, ul. Królowej Jadwigi 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy złożyć w zaklejonej kopercie w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 w Ścinawie, Ścinawa 59-330, ul. Królowej Jadwigi 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów mlecznych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produkty skrobiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pieczywo tostowe i wyroby piekarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa tostowego i wyrobów piekarskich zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Owoce warzywa i podobne produkty, jaja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa owoców warzyw i podobnych produktów, jaj zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-3, 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: przyprawy, makarony i herbaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przypraw, makaronów i herbaty zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.00.00-7, 15.85.00.00-1, 15.86.30.00-5, 15.41.22.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mrożonki (warzywne , ryby, parówka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek (warzywne , ryby, parówka) zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.20.00-6, 15.33.11.70-9, 15.33.00.00-0, 05.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pozostałe artykuły żywnościowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pozostałe artykułów żywnościowych zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-4, 15.30.00.00-1, 15.60.00.00-4, 15.24.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobiu zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.