eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Świadczenie usługi drukowania i dostawa druków na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-20

Nowy Sącz: Świadczenie usługi drukowania i dostawa druków na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 12601 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu , ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi drukowania i dostawa druków na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi drukowania i dostawa druków na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu zwanych dalej drukami 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami i postanowieniami specyfikacji oraz wzoru umowy. 3. W odniesieniu do objętości informatorów, przewodników i albumów studenta Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości stron zgodnie ze wskazaniami zamieszczonymi przy opisie szczegółowym. Zmiana ilości stron nie wpłynie na cenę. 4. Zamawiający przekaże wszystkie materiały do przygotowania projektów druków na płycie CD/DVD lub drogą elektroniczną, w formie materiałów roboczych w formacie WORD i JPG lub PDF. Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie projektów graficznych, oraz przesłanie ich w formie elektronicznej i w postaci wydruku próbnego do zamawiającego. Po uwzględnieniu ewentualnych poprawek zgłoszonych przez Zamawiającego do próbnego wydruku i uzyskanie akceptacji Zamawiającego Wykonawca przystąpi do ostatecznego wydruku. 5. Wykonawca potwierdzi pisemnie przyjęcie materiału od Zamawiającego 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania projektów graficznych ( skład i łamanie) oraz korekty a następnie przesłania ich w formie elektronicznej i w postaci wydruku próbnego do Zamawiającego w terminie do 2 dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiałów. 7. Zamawiający zobowiązuje się w terminie 3 dni od otrzymania próbnego wydruku zaakceptować wydruk, bądź zgłosić Wykonawcy ewentualne uwagi i poprawki. 8. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ostatecznym wydruku zgłoszone przez Zamawiającego poprawki i uwagi do wydruku/ów próbnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać materiał po ostatecznej akceptacji oraz dostarczyć go na koszt własny do wskazanych w formularzu oferty miejsc do 3 dni roboczych od daty akceptacji przez Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest przesłać ostatecznie zaakceptowany wydruk na płycie CD/DVD lub drogą elektroniczną w formacie PDF i JPG wraz z plikiem źródłowym. 10. Numer ISBN dla Informatorów i Przewodników nadaje Zamawiający 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zamawiania przewidywanego nakładu poszczególnych druków partiami w zależności od zapotrzebowania. 12. szczegółowy wykaz oraz charakterystyka zqamawianych druków została okreslona w specyfikacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-8, 79.80.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami specyfikacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zp.pwsz-ns.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rektorat Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu przy ul. Staszica 1, pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2014 godzina 12:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Staszica 1 - Sekretariat Ogólny - pokój 16 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Informator dla kandydatów na studia na rok akademicki 2014/2015 2)Przewodnik dla studentów I roku studiów w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Sączu 3)Ulotki informacyjne ogólne dla kandydatów na studia (rozkładane na trzy części) 4)Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia (rozkładane na trzy części instytutowe) 5)Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia (DL - jeden listek) 6)Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia kierunkowe (A4 łamana na 3 części) 7)Plakat informacyjny (Edukacja artystyczna) 8)Ulotki informacyjne o Uczelni w języku angielskim(A4 łamana na 3 części) 9)Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia magisterskie (rozkładane na trzy części) 10)Teczki uczelniane zielone z logo i zdjęciami ze skrzydełkami 11)Teczki uczelniane zielone z logo (cienkie) 12)Plakaty dwustronne do autobusu 13)Plakaty jednostronne (do szkół) 14)Plakaty jednostronne okazjonalne 15)Torby papierowe małe - rozkładane 16)Torby papierowe duże - rozkładane 17)Nalepki PWSZ logo na foli samoprzylepnej małe 18)Nalepki PWSZ logo na foli samoprzylepnej duże 19)Nalepki PWSZ logo na foli samoprzylepnej małe - dla uczestników Festiwalu Nauki 20)Nalepki PWSZ logo na foli samoprzylepnej małe - dla uczestników MNN 21)Wizytówki nr 1 22)Albumy absolwentów IT 23)Albumy absolwentów IT II ST. 24)Albumy absolwentów IJO 25)Albumy absolwentów IKF 26)Albumy absolwentów IE 27)Albumy absolwentów IP 28)Albumy absolwentów IZ 29)Notatnik PWSZ ( z logo uczelni) 30)Zakładka papierowa 31)Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia posiadający orzeczenie o niepełnosprawności (rozkładana) 32)Informator dla kandydatów na studia podyplomowe i kursy dokształcające na rok 2014/2015 33) Zaproszenia na inauguracje roku akademickiego 34) Ulotki na konkurs wiedzy ekonomicznej 35) Plakaty na konkurs wiedzy ekonomicznej 36) Plakaty (studia podyplomowe IE) 37) Ulotki (studia podyplomowe IE) 38) Dyplom dla wyróżnionych absolwentów IE 39) Ulotki na (Dzień Kultury Języka) 40) Ulotki na studia podyplomowe i kursy językowe 41) Plakaty dotyczące Międzynarodowej Konferencji Naukowej 42) Plakaty dotyczące studiów podyplomowych oraz kursów językowych 43) Dyplom dla wyróżnionych absolwentów 44) Dyplom dla laureatów konkursów prowadzonych przez IJO 45) Wizytówki nr 2 46) Karnety nr 1 47) Karnety nr 2 48) Karnety parkingowe 49) Ulotki reklamowe - ABK 50) Plakaty reklamowe - ABK 51) Plakaty dotyczące Jubileuszu X-lecia IZ i IV Sympozjum Naukowo-Szkoleniowego 52) Plakaty (dotyczące Jubileuszu X-lecia IZ i IV Sympozjum Naukowego 53) Zaproszenia na Jubileuszu X-lecia IZ i IV Sympozjum Naukowo-Szkoleniowe 54) Certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w IV Sympozjum Naukowo-Szkoleniowym 55) Teczki białe z logo Organizatorów IV Sympozjum Naukowo-szkoleniowego 56) Notatnik zestaw kartek do teczki z pkt.55.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-8, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plakaty, ulotki na potrzeby Uczelnianej Rady Samorządu Studentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Ulotki informacyjne 2) Plakaty jednostronne 3) Wizytówki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-8, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.