eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-27

Strzelce Opolskie: DO.271.2.2015
Numer ogłoszenia: 125994 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Gogolińska 2a, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4621800, faks 077 4621801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup-strzelce.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DO.271.2.2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej: Brukarz (z uprawnieniami operatora zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych, operatora przecinarek do nawierzchni dróg kl. III) dla 10. osób, skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie organizacji szkoleń; - jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy - dla siedziby jednostki szkoleniowej - Wojewódzki Urząd Pracy zgodnie z art.20 ust.1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20.04.2004 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 149, z późniejszymi zmianami) w związku z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz.2365 z późn. zm.); - posiada upoważnienie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego do prowadzenia działalności szkoleniowej na uprawnienia w specjalności- operatora zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych, operatora przecinarek do nawierzchni dróg kl. III na terenie województwa opolskiego. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i złożonym oświadczeniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę szkoleniową o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz załączy dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Fakt należytego wykonania zamówienia winien być poświadczony stosownym dowodem, np. referencją, wystawioną przez zlecającego wykonanie usługi. Dowodem poświadczającym należyte wykonanie usługi nie jest faktura lub rachunek wystawione przez wykonawcę. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i złożonym oświadczeniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje bazą lokalową, gwarantującą należyte wykonanie usług, spełniającą wymagania bhp, wyposażoną w narzędzia, maszyny i urządzenia, a ponadto, że każdy uczestnik szkolenia wyposażony zostanie w literaturę oraz środki i materiały dydaktyczne, umożliwiające prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i złożonym oświadczeniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby (wykładowcy), uczestniczące w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialne za prowadzenie zajęć, posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do należytego przeprowadzenia usług szkoleniowych, zgodnie z opisanym przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i złożonym oświadczeniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1 lub 1 A do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego do prowadzenia działalności szkoleniowej na uprawnienia w specjalności- operatora zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych, operatora przecinarek do nawierzchni dróg kl. III na terenie województwa opolskiego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - doświadczenie w realizacji usług szkoleniowych o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem - 20
  • 3 - posiadanie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających wysoką jakość oferowanych usług szkoleniowych w zakresie przedmiotowego szkolenia - 20
  • 4 - dostosowanie programu szkolenia odpowiednio do zapotrzebowania na kwalifikacje identyfikowanego na rynku pracy - 5
  • 5 - dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1. W przypadku, gdyby nastąpiła konieczność dokonania zmian w kadrze dydaktycznej, której nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić pisemnie Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna zmiany jest uzasadniona, wówczas Wykonawca musi przedstawić kandydaturę osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych od tych jakie posiadała osoba wykonująca zamówienie. Zmiana kadry dydaktycznej może nastąpić wyłącznie wtedy, gdy jest korzystna dla Zamawiającego i Zamawiający wyrazi na nią zgodę. 2. W przypadku zaistnienia okoliczności powodujących konieczność zmiany miejsca szkolenia niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć przed złożeniem oferty i w trakcie realizacji umowy, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie o nich zawiadomić Zamawiającego w formie pisemnej. 3. Zamawiający badając zasadność podjętej przez Wykonawcę decyzji o konieczności zmiany miejsca szkolenia wymaga od niego przedłożenia dokumentów zawierających w szczególności a. potwierdzenie okresu na jaki podmiot udostępnił miejsce szkolenia, sporządzone przez niego nie później jednak niż w dniu złożenia oferty. Z dokumentu musi wynikać, że Wykonawca dołożył wszelkich starań aby uzyskać pisemną zgodę podmiotu na udostępnienie miejsca szkolenia na czas wskazany w HARMONOGRAMIE SZKOLENIA załącznik nr 11 do SIWZ. b. opis przyczyn, mających wpływ na odstąpienie od dalszego udostępniania miejsca na potrzeby szkolenia. Obowiązek sporządzenia tego dokumentu należy do podmiotu udostępniającego miejsce szkolenia oraz Wykonawcy. 4. Wykonawca występując z wnioskiem o pozwolenie na zmianę miejsca szkolenia musi w sposób wyczerpujący opisać i udokumentować przyczyny uzasadniające swoje żądanie wskazując równocześnie nowe miejsce szkolenia, tożsame ze względu na warunki jakie zobowiązał się zapewnić uczestnikom szkolenia w treści złożonej oferty. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie dysponował zastępczym miejscem szkolenia we własnym zakresie musi załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do jego udostępnienia. Z treści pisma powinno w sposób jednoznaczny wynikać, że miejsce spełnia warunki jakie zobowiązał się zapewnić uczestnikom szkolenia Wykonawca w złożonej ofercie. Podmiot zobowiązany jest wskazać również okresdzień/miesiąc/rok na jaki udostępni miejsce w celach szkoleniowych. Zamawiający w zależności od potrzeb może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień i dokumentów poza wymienionymi wcześniej. 5. Zaproponowane przez Wykonawcę nowe miejsce szkolenia musi być terytorialnie zgodne z propozycją złożoną w ofercie, np. Wykonawca zaproponował jako miejsce szkolenia miasto Strzelce Opolskie i w związku z tym nowe miejsce szkolenia również musi być na terenie miasta Strzelce Opolskie chyba, że Wykonawca zorganizuje i sfinansuje dojazd uczestników na zajęcia. Koszt takiego dojazdu nie może zwiększyć ceny zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie szkolenia. 6. Zmiana miejsca szkolenia może nastąpić wyłącznie wtedy, gdy jest ona wymuszona przypadkami losowymi i innymi sytuacjami niezależnymi od Wykonawcy, a ponadto powody, dla których Wykonawca podjął decyzję o zmianie miejsca szkolenia, w opinii Zamawiającego, zostały w sposób wystarczający uzasadnione i potwierdzone odpowiednimi dokumentami, a w szczególności jest korzystna dla Zamawiającego i on sam wyrazi na nią zgodę. 7. Zmiana w harmonogramie zajęć praktycznych szkolenia może nastąpić tylko w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup-strzelce.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Gogolińska 2a 47-100 Strzelce Opolskie Sekretariat I piętro Pok 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2015 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Gogolińska 2a 47-100 Strzelce Opolskie Sekretariat I piętro Pok 14..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.