eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi serwisu i remontu sprzętu komputerowego i informatycznego oraz innego sprzętu elektronicznego IT dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-18

Warszawa: Usługi serwisu i remontu sprzętu komputerowego i informatycznego oraz innego sprzętu elektronicznego IT dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych
Numer ogłoszenia: 125922 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35181 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602842.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisu i remontu sprzętu komputerowego i informatycznego oraz innego sprzętu elektronicznego IT dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowania i remontu zestawów komputerowych, laptopów, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek marki Lexmark, urządzeń wielofunkcyjnych marki Kyocera oraz niszczarek i innego sprzętu elektronicznego IT (w tym m.in. skanerów, zasilaczy do telefonów i drukarek termicznych, przełączników do wag kancelaryjnych, czytników kodów kreskowych itp.) dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych. 2. Usługi serwisowania i remontu sprzętu wymienionego w ust. 1 obejmują w szczególności następujące czynności: a) Serwisowanie: - czyszczenie zewnętrzne serwisowanego sprzętu; - oczyszczenie i smarowanie wnętrza serwisowanego sprzętu; - sprawdzenie i oczyszczenie drogi przejścia papieru w urządzeniach wielofunkcyjnych i drukarkach; - sprawdzenie i oczyszczenie mechanizmu pobierania papieru w urządzeniach wielofunkcyjnych i drukarkach; - konserwacja i smarowanie mechaniki sprzętu; - czyszczenie i konserwacja modułu ADF; - wymiana wyeksploatowanych części; - sprawdzenie i testowanie sprzętu po zakończonych czynnościach serwisowych; - sporządzenie protokołu wykonania usługi z opisem przeprowadzonych czynności i części wymagających wymiany; Serwis urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek realizowany będzie co 300.000 ark. wydruków lub co 3 miesiące lub według realnych potrzeb Zamawiającego, wynikających z intensywności użytkowania poszczególnych urządzeń. b) Remont: - wymianę wszystkich uszkodzonych elementów; - doprowadzenie sprzętu do pełnej sprawności; - skasowanie licznika przeglądu; - sprawdzenie i testowanie sprzętu po zakończonych czynnościach remontowych; - sporządzenie protokołu wykonania usługi z opisem przeprowadzonych czynności i wymienionych części. 3. Dyski twarde stanowiące element sprzętu komputerowego nie będą opuszczały lokalizacji Zamawiającego, w której znajduje się dany sprzęt komputerowy. W przypadku, gdy awaria sprzętu dotyczy dysku komputerowego, Wykonawca zobowiązany jest wymontować wadliwy dysk twardy w obecności pracownika Zamawiającego i pozostawić go do jego dyspozycji. 4. Usługami objęty jest sprzęt zlokalizowany w dwóch siedzibach Zamawiającego na terenie Warszawy oraz w Biurach Powiatowych na terenie województwa mazowieckiego. Lista wszystkich lokalizacji wraz z dokładnymi adresami znajduje się w Załączniku nr 2 umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane w siedzibach Zamawiającego i w Biurach Powiatowych. 6. W całym okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązany jest zapewnić minimum 4 osoby do realizacji przedmiotu umowy. 7. Usługi będą przeprowadzane na każde zlecenie Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy. 8. Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do sprzętu w godzinach od 7.30 do 15.30 każdego dnia roboczego w celu realizacji czynności objętych umową. 9. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy remontach i serwisach części zamiennych: - fabrycznie nowych, - oryginalnych lub równoważnych jakościowo, - kompatybilnych, - nieuszkodzonych i nieużywanych. Wymieniane przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia części zamienne nie mogą być także regenerowane oraz nie mogą pochodzić z demontażu z innego sprzętu. 10. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone i wymienione przez jego przedstawiciela w trakcie realizacji usług części zamienne na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Początkowy termin gwarancji biegnie od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu wykonania usługi. 11. Protokół wykonania usługi (będący jednocześnie formularzem zlecenia usługi), powinien zawierać minimum następujące dane: - numer zlecenia nadany przez Wykonawcę; - numer umowy; - nazwę i adres lokalizacji Zamawiającego, której dotyczy zlecenie; - nazwę Wykonawcy; - datę zlecenia; - datę wykonania usługi; - typ urządzenia; - numer seryjny urządzenia; - cel zlecenia/opis awarii; - opis wykonanych czynności, a w przypadku remontu również wymienionych części wraz z liczbą roboczogodzin; - opis części wymagających wymiany; - miejsce realizacji usługi; - podpis przedstawiciela Wykonawcy; - podpis przedstawiciela Zamawiającego. Wzór Protokołu wykonania usługi (będący jednocześnie wzorem Zleceniem usługi serwisu/remontu) znajduje się w Załączniku nr 4 do umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 12. Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego drogą elektroniczną lub faxem Zlecenia usługi serwisu, przybędzie do lokalizacji Zamawiającego, której dotyczy zlecenie i wykona czynności objęte usługą serwisu, w przeciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia. 13. Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego drogą elektroniczną lub faxem Zlecenia usługi remontu, przybędzie do lokalizacji Zamawiającego, której dotyczy zlecenie i wykona czynności objęte usługą remontu w gwarantowanym czasie naprawy, określonym na podstawie oferty Wykonawcy w zawartej umowie, który nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia. 14. Zamawiający wymaga, aby w całym okresie obowiązywania umowy wśród osób realizujących usługi serwisu i remontu w ramach niniejszego zamówienia minimum 2 osoby posiadały certyfikat serwisowy dla urządzeń marki Lexmark oraz minimum 2 osoby posiadały certyfikat serwisowy dla co najmniej jednej z wiodących marek komputerów - tj.: DELL, Lenovo, HP, Fujitsu-Siemens, co każdorazowo na wezwanie Zamawiającego zostanie potwierdzone odpowiednimi dokumentami. 15. Zamawiający, w związku z art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby minimum 4 osoby spośród osób uwzględnionych na liście zawartej w Załączniku nr 3 do umowy, realizowały usługi serwisu i remontu na podstawie umowy o pracę. 16. Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy udokumentuje formę zatrudnienia na podstawie umowy o pracę minimum 4 osób, wymienionych w Załączniku nr 3 do umowy. 17. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do udokumentowania, na każde wezwanie Zamawiającego, faktu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę minimum 4 osób z listy określonej w Załączniku nr 3 do umowy, w terminie 3 dni roboczych od daty wezwania przez Zamawiającego za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną. 18. Udokumentowanie zatrudnienia na umowę o pracę każdorazowo będzie polegało na przedłożeniu kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, obowiązujących umów o pracę. Elementy dot. adresu zamieszkania pracownika czy wynagrodzenia mogą być ukryte. 19. Zamawiający ustala następujące wytyczne (podyktowane dyscypliną finansów publicznych) odnośnie późniejszych rozliczeń wynikających z realizacji umowy przez Wykonawcę, dotyczące /odległości dojazdu/: a) Zamawiający wyznacza /punkt początkowy/ dojazdu, tzn. każdy dojazd do /miejsca zlecenia/ będzie liczony od punktu początkowego oraz każdy powrót z /miejsca zlecenia/ będzie liczony do punktu początkowego. b) Przez /punkt początkowy/ należy rozumieć następującą lokalizację: Rondo Dmowskiego w centrum miasta stołecznego Warszawa. c) Przez /miejsce zlecenia/ należy rozumieć lokalizację Zamawiającego, której dotyczy zlecenie. d) Przez /odległość dojazdu/ należy rozumieć sumę ilości kilometrów dojazdu oraz powrotu Wykonawcy do i z /miejsca zlecenia/, podaną w wystawionej przez Wykonawcę fakturze VAT, w odniesieniu do każdego konkretnego zlecenia usługi, z zastrzeżeniem lit. h) niniejszego ustępu. e) Odległości dojazdu, wykorzystywane do obliczenia należności w rozliczeniach wynikających z realizacji umowy przez Wykonawcę, nie mogą być większe niż odległości od punktu początkowego do miejsca zlecenia oraz od miejsca zlecenia do punktu początkowego, z zastrzeżeniem lit. h) niniejszego ustępu. f) Odległości pomiędzy punktem początkowym, a poszczególnymi lokalizacjami Zamawiającego przedstawia Załącznik nr 2 do umowy. g) Odległości wyszczególnione w Załączniku nr 2 do umowy zostały obliczone na podstawie licznika odległości dla tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl. h) W sytuacji, kiedy przedstawiciel Wykonawcy będzie realizował tego samego dnia zlecenia w więcej niż jednej lokalizacji Zamawiającego (np. w dwóch Biurach Powiatowych położonych w sąsiadujących powiatach), Wykonawca obliczy odległość dojazdu od punktu początkowego do najbliższej lokalizacji objętej tego dnia usługą, zgodnie z odległościami określonymi w Załączniku nr 2 do umowy oraz doliczy odległość lub odległości pomiędzy tymi lokalizacjami, w których realizuje tego dnia zlecenia. Liczba kilometrów powrotu zostanie obliczona od ostatniej lokalizacji, w której Wykonawca wykonywał usługę. Odległości pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami Wykonawca obliczy na podstawie licznika odległości dla tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl. 20. Prognozowana liczba serwisów, liczba remontów wraz z wymianą części oraz łączna liczba kilometrów dojazdu zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. Ilości te mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, (zmniejszeniu lub zwiększeniu) zależnie od realnych potrzeb Zamawiającego (np. potrzeba wymiany niektórych części może nigdy nie nastąpić, natomiast w zamian mogą być wymieniane inne elementy, nieokreślone w załączniku, o którym mowa wyżej). Wykonawcy nie przysługują z tego powodu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 21. Przez /roboczogodzinę/ należy rozumieć czas spędzony tylko i wyłącznie na naprawie urządzenia, co zostanie potwierdzone (poprzez podanie ilości roboczogodzin) w Protokole wykonania usługi, przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 22. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy dotyczące poszczególnych zadań zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7do SIWZ. 23. Wartością umowy będzie wyliczona na podstawie oferty Wykonawcy suma wynagrodzenia brutto za usługi serwisu, usługi remontu (które obejmują koszty robocizny oraz koszty niezbędnych materiałów i części zamiennych) oraz koszty dojazdu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: INFONET PROJEKT S.A. (Lider) oraz TOMAR SERVICE S.C. (ul. Targowa 6/31, 05-800 Pruszków), Al. Armii Krajowej 220, 43-316 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196499,88

  • Oferta z najniższą ceną: 154180,50 / Oferta z najwyższą ceną: 306019,96

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.