eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont dachów na budynkach nr4, 39, 69, 70, 84, 85, zlokalizowanych w Składzie Mosty - Gmina Goleniów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-08

Szczecin: Remont dachów na budynkach nr: 4, 39, 69, 70, 84, 85, zlokalizowanych w Składzie Mosty - Gmina Goleniów
Numer ogłoszenia: 125921 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340 , ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 45 48 38, faks 261 45 23 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów na budynkach nr: 4, 39, 69, 70, 84, 85, zlokalizowanych w Składzie Mosty - Gmina Goleniów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachów na budynkach nr 4, 39, 69, 70, 84, 85 zlokalizowanych w Składzie Mosty - Gmina Goleniów. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 8A, 8B, 8C, 8D, 8E, 8F do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączoną dokumentację projektową tj.: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8A, 8B, 8C, 8D, 8E, 8F) oraz przedmiar robót jako element pomocniczy (załącznik nr 9A, 9B, 9C, 9D, 9E, 9F). Poglądowo został dołączony również rysunek (załącznik nr 10A, 10B, 10C).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7, 45.26.19.10-6, 45.26.12.10-9, 45.11.13.00-1, 45.31.23.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla części 1 zamówienia: 3 000 zł dla części 2 zamówienia: 1 000 zł dla części 3 zamówienia: 4 000 zł dla części 4 zamówienia: 4 000 zł dla części 5 zamówienia: 3 000 zł dla części 6 zamówienia: 4 000 zł Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie kilku części lub na całość zamówienia winni wnieść wadium w kwotach dla każdej części osobno. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 65 1010 1599 0024 2413 9120 0000 - z dopiskiem wadium w postępowaniu 37-ZP-RB-07-16. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 8.2 lit. od b) do e) powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 8.5. SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawcy zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nabyli wiedzę i doświadczenie wykonując jedna umowę o roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia: - dla części 1 zamówienia: o wartości co najmniej 100 000 zł, - dla części 2 zamówienia: o wartości co najmniej 50 000 zł, - dla części 3 zamówienia: o wartości co najmniej 200 000 zł, - dla części 4 zamówienia: o wartości co najmniej 200 000 zł. - dla części 5 zamówienia: o wartości co najmniej 100 000 zł, - dla części 6 zamówienia: o wartości co najmniej 150 000 zł. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie kilku części lub na całość zamówienia winni wykazać się wykonaniem jednej umowy na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w zakresie najbardziej rygorystycznych (o najwyżej wartości brutto) wymagań wskazanych dla poszczególnych części np.: dla części 2 i 4 wykonując jedna umowę o wartości 200 000 zł; dla części 1 i 2 wykonując jedna umowę o wartości 100 000 zł. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej. Zakres robót powinien obejmować między innymi wykonywanie pokryć dachowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami, posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe (np. uprawnienia, wykształcenie) oraz doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia, którym powierzą kluczowe stanowiska: Kierownik budowy (1 osoba) posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne (na załączniku nr 5 do SIWZ) Zamawiający uzna uprawnienia za równoważne, w szczególności, gdy zostały one wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z art.104 ustawy Prawo budowlane oraz uprawnienia zagraniczne uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: 1) zmiana terminu: a) przedłużenia się procedury przetargowej; b) opóźnienia w przekazaniu terenu budowy, które nie będzie wynikiem działania lub zaniechania Wykonawcy; c) wstrzymania robót, o których mowa w §3 ust.6 Umowy; d) wad dokumentacji projektowej, uniemożliwiających prawidłowe wykonania i ukończenie robót budowlanych; e) udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych; f) wystąpienie nadzwyczajnych niesprzyjających warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonywania robót budowlanych; 2) zmiana wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; b) konieczności wykonania robót zamiennych; c) zaniechania części robót przez Zamawiającego; 3) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, jest możliwa jeżeli Wykonawca wykaże, że samodzielnie lub przez proponowanego podwykonawcę spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Narutowicza 10 A, 70-231 Szczecin. Budynek nr 6, pokój nr 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 10:00, miejsce: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Narutowicza 10 A, 70-231 Szczecin. Kancelaria jawna, budynek nr 18, pokój nr 5..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa dachu i obróbek blacharskich, wymiana drzwi, naprawa podłóg - wartownia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 8A, 8B, 8C, 8D, 8E, 8F do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączoną dokumentację projektową tj.: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8A, 8B, 8C, 8D, 8E, 8F) oraz przedmiar robót jako element pomocniczy (załącznik nr 9A, 9B, 9C, 9D, 9E, 9F). Poglądowo został dołączony również rysunek (załącznik nr 10A, 10B, 10C)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7, 42.26.19.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dachu na budynku nr 39 Skład Mosty - Gmina Goleniów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 8A, 8B, 8C, 8D, 8E, 8F do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączoną dokumentację projektową tj.: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8A, 8B, 8C, 8D, 8E, 8F) oraz przedmiar robót jako element pomocniczy (załącznik nr 9A, 9B, 9C, 9D, 9E, 9F). Poglądowo został dołączony również rysunek (załącznik nr 10A, 10B, 10C)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6, 45.26.12.10-9, 45.11.13.00-1, 45.31.23.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont dachu i obróbek blacharskich, wymiana drzwi, naprawa podłóg w budynku nr 69 Skład Mosty - Gmina Goleniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 8A, 8B, 8C, 8D, 8E, 8F do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączoną dokumentację projektową tj.: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8A, 8B, 8C, 8D, 8E, 8F) oraz przedmiar robót jako element pomocniczy (załącznik nr 9A, 9B, 9C, 9D, 9E, 9F). Poglądowo został dołączony również rysunek (załącznik nr 10A, 10B, 10C).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6, 45.26.12.10-9, 45.11.13.00-1, 45.31.23.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont dachu na budynku nr 70 Skład Mosty - Gmina Goleniów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 8A, 8B, 8C, 8D, 8E, 8F do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączoną dokumentację projektową tj.: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8A, 8B, 8C, 8D, 8E, 8F) oraz przedmiar robót jako element pomocniczy (załącznik nr 9A, 9B, 9C, 9D, 9E, 9F). Poglądowo został dołączony również rysunek (załącznik nr 10A, 10B, 10C).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6, 45.26.12.10-9, 45.11.13.00-1, 45.31.23.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont dachu na budynku nr 84 Skład Mosty - Gmina Goleniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 8A, 8B, 8C, 8D, 8E, 8F do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączoną dokumentację projektową tj.: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8A, 8B, 8C, 8D, 8E, 8F) oraz przedmiar robót jako element pomocniczy (załącznik nr 9A, 9B, 9C, 9D, 9E, 9F). Poglądowo został dołączony również rysunek (załącznik nr 10A, 10B, 10C).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6, 45.26.12.10-9, 45.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont dachu na budynku nr 85 Skład Mosty - Gmina Goleniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 8A, 8B, 8C, 8D, 8E, 8F do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączoną dokumentację projektową tj.: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8A, 8B, 8C, 8D, 8E, 8F) oraz przedmiar robót jako element pomocniczy (załącznik nr 9A, 9B, 9C, 9D, 9E, 9F). Poglądowo został dołączony również rysunek (załącznik nr 10A, 10B, 10C).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6, 45.26.12.10-9, 45.11.13.00-1, 45.31.23.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.