eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Zmiana sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia Oddziału Wczesnej Rehabilitacji Kardiologicznej i Neurologicznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim - roboty dodatkowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-25

Międzyrzec Podlaski: Zmiana sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia Oddziału Wczesnej Rehabilitacji Kardiologicznej i Neurologicznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim - roboty dodatkowe
Numer ogłoszenia: 125897 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120895 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia Oddziału Wczesnej Rehabilitacji Kardiologicznej i Neurologicznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim - roboty dodatkowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dodatkowych polegających na wymianie części instalacji centralnego ogrzewania, likwidacji kolizji instalacji sanitarnej, wykonaniu niezbędnych robót sanitarnych, wykonaniu niezbędnych robót elektrycznych, wykonaniu niezbędnych robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRB Rubikon - Mieczysław Panasiuk,, ul. Bukowa 44,, 21-500 Biała Podlaska,, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35619,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43811,68

  • Oferta z najniższą ceną: 43811,68 / Oferta z najwyższą ceną: 43811,68

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    PRAWNE: w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów i b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. FAKTYCZNE: W trakcie prowadzonych robót wymiany instalacji tj. po skuciu glazury i tynków oraz odkryciu kanału ciepłowniczego stwierdzono silną korozję na rurach instalacyjnych c.o., zablokowane zawory do pionów c.o., skorodowane przyłącze do grzejników. W związku z powyższym w celu prawidłowego wykonania zadania zgodnie ze sztuką budowlaną i w celu ograniczenia nakładów związanych z remontem należy wykonać poniższy zakres robót: - wymienić część instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniu kuchni, wymienić zawory, wykonać przyłącze do pionów c.o., demontaż i montaż grzejników, oraz likwidacja kanału ciepłowniczego. Instalacje należy wykonać w bruzdach wykutych w posadzce lub w ścianie. Po rozebraniu ścian, ścianek i obudów okazało się, że instalacje wodociągowe przebiegają również w ścianach pod stropem powodują kolizję z projektowanym podciągiem stalowym. W związku z powyższym w celu prawidłowego wykonania zadania zgodnie ze sztuką budowlaną i w celu ograniczenia nakładów związanych z remontem należy wykonać poniższy zakres robót: - zlikwidować kolizję instalacji wody zimnej, ciepłej i c.w.u., oraz pionów kanalizacyjnych z podciągiem stalowym z dwuteownika HAE 260mm podtrzymującym strop i wyższe kondygnacje. Po wykonaniu szeregu robót rozbiórkowych takich jak m. innymi: skuciu glazury i tynków, częściowym rozebraniu posadzek i podłoży, demontażu instalacji wod-kan i instalacji elektrycznej stwierdzono konieczność wykonania dodatkowych robót takich jak: wykonanie niezbędnych robót sanitarnych takich jak dodatkowe instalacje kanalizacyjne, armatura sanitarna, remont tablic i obudów hermetycznych, wykonanie większonego zakresu instalacji elektrycznej oraz wymiana dodatkowego osprzętu. Wykonanie niezbędnych dodatkowych robót budowlanych takich jak uzupełnienie sufitu podwieszanego z płyty GK, uzupełnienie ścian i ścianek, zabetonowania bruzd. Wykonanie tych robót jest konieczne z powodu okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia. Oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego (z uwagi na termin oraz konieczność wydawania posiłków) jest nierealne i nieopłacalne. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Nie wykonanie w/w robót dodatkowych uniemożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego oraz spowodowałoby dalszą degradację tynku, uszkodzenie powłok malarskich oraz poniesienie niewspółmiernie wysokich kosztów związanych ze schowaniem okablowania pod tynkiem po wykonaniu robót malarskich. Wykonanie zamówienia dodatkowego niezbędne jest do prawidłowego doprowadzenia obiektu do pełnej używalności pod względem technicznym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.