eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Remont drogi nr 9 w Leśnictwie Chrusty.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Miechów: Remont drogi nr 9 w Leśnictwie Chrusty.
Numer ogłoszenia: 125882 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miechów , Os. Kolejowe 54A, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. +48 41 3825000, faks +48 41 3825002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi nr 9 w Leśnictwie Chrusty..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi nr 9 w Leśnictwie Chrusty. Lp. Opis-Ilość-Jm A. Oczyszczenie nawierzchni . 1. Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu tj. starej nawierzchni skropionej emulsją asfaltową: 6300,000m2. B. Wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej - jezdnia. 2.Wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 50kg_m2- koleiny-analogia: 24,00 t. 3.Wyrównanie i profilowanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową ( w ilości 50kg_m2) w celu uzyskania spadków podłużnych i poprzecznych na całej długości remontowanej drogi - analogia :315,00t. 4.Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową, o grubości po zagęszczeniu 3cm.: 6 300,000m2. 5. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową, o grubości po zagęszczeniu 3cm - dodatek za każdy dalszy 1cm powyżej 3cm grubości warstwy łącznie do 5cm.: 6 300,000x2m2. C. Wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej - na zjazdach. 6. Wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową ( w ilości 50kg_m2) - analogia: 11,00t. 7. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową, o grubości po zagęszczeniu 3cm: 220,00m2. 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową, o grubości po zagęszczeniu 3cm - dodatek za każdy dalszy 1cm powyżej 3cm grubości warstwy łącznie do 5cm: 220,00x2m2. D. Odtworzenie rowów. 9. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi na odkład - pojemność łyżki 0,40m3, grunt kategorii III - odtworzenie istniejących rowów - wraz z rozplantowaniem ziemi na odkładzie - analogia 1 200,000m3. E. Pobocza i skarpy rowu. 10. Wykonanie poboczy drogi - usypanie poboczy z tłucznia o grubości warstwy 7cm i szer. 0,40 - obustronne z uwałowaniem, wykonaniem spadków 5%. Obrobienie na czysto skarp, dna rowów, podsypanie ziemią z odkładu krawędzi poboczy - analogia: 4 200,000mb. E. Czyszczenie przepustu drogowego. 11. Oczyszczenie z namułu przepustów o średnicy 0,4m: 4,00m. F. Wykonanie ścianek czołowych przy istniejących przepustach rogowych betonowych. 12. Ścianki czołowe dla rur o średnicy 40cm przepustów rurowych pod zjazdami - montaż ścianek betonowych prefabrykowanych istniejących przepustach drogowych, ścianka skośna typ Reszka lub równoważne - analogia : 4,00ścianka. F. Składy, mijanki, przepusty. F1. Skład w km 1+900. 13. Koryta o głębokości 20 cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV: 250,00m2. 14. Podbudowy z żużla wielkopiecowego frakcji 63mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 12cm na jezdniach rozścielane mechanicznie:250,00m2 15. Podbudowy z żużla wielkopiecowego frakcji 31,50-63mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 12cm na jezdniach rozścielane mechanicznie - dodatek za każdy dalszy 1cm powyżej 12cm grubości warstwy - łącznie do 20cm:250,000 x8m2. 16. Nawierzchnie z tłucznia wielkopiecowego frakcji 0-31,50mm warstwa górna - warstwa gr. 3cm zaklinowanie -analogia: 250,000 x3 m2. G. Zjazd w km 1+900. 17. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład - pojemność łyżki 0,25m3, grunt kategorii III: 1,80m3. 18. Rury betonowe o średnicy 40cm przepustów rurowych pod zjazdami 6,00m. 19. Ławy fundamentowe żwirowe przepustów rurowych pod zjazdami 1,08m3. 20. Ścianki czołowe dla rur o średnicy 40cm przepustów rurowych pod zjazdami - ścianki skośne prefabrykowane np. typ Reszko lub równoważne - analogia: 2,00 ścianka. 21. Zasypywanie i obsypaniem przepustu gruntem z odkładu kategorii III-IV: 34,40 m3. 22.Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi, grunt spoisty kategorii III-IV: 34,40 m3. H. Skład. 23. Koryta o głębokości 20 cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV: 250,00m2. 24. Podbudowy z żużla wielkopiecowego frakcji 63mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 12cm na jezdniach rozścielane mechanicznie: 250,00m2. 25. Podbudowy z żużla wielkopiecowego frakcji 31,50-63mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 12cm na jezdniach rozścielane mechanicznie - dodatek za każdy dalszy 1cm powyżej 12cm grubości warstwy - łącznie do 20cm: 250,000 x8 m2. 26. Nawierzchnie z tłucznia wielkopiecowego frakcji 0-31,50mm warstwa górna - warstwa gr. 3cm zaklinowanie -analogia: 250,000 x3m2. I. Zjazd. 27. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład - pojemność łyżki 0,25m3, grunt kategorii III: 1,80m3. 28. Rury betonowe o średnicy 40cm przepustów rurowych pod zjazdami: 6,00m. 29. Ławy fundamentowe żwirowe przepustów rurowych pod zjazdami: 1,08m3. 30. Ścianki czołowe dla rur o średnicy 40cm przepustów rurowych pod zjazdami - ścianki skośne prefabrykowane np. typ Reszko lub równoważne - analogia: 2,00ścianka. 31. Zasypywanie i obsypaniem przepustu gruntem z odkładu kategorii III-IV: 1,80m3. 32. Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi, grunt spoisty kategorii III-IV: 1,80m3. 33. Podbudowy z żużla wielkopiecowego frakcji 63mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 12cm na jezdniach rozścielane mechanicznie: 30,00m2. 34. Podbudowy z żużla wielkopiecowego frakcji 31,50-63mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 12cm na jezdniach rozścielane mechanicznie - dodatek za każdy dalszy 1cm powyżej 12cm grubości warstwy - łącznie do 20cm: 30,000 x8m2. J. Zjazd 2+017. 35. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład - pojemność łyżki 0,25m3, grunt kategorii III: 1,80m3. 36. Rury betonowe o średnicy 40cm przepustów rurowych pod zjazdami:6,00m. 37. Ławy fundamentowe żwirowe przepustów rurowych pod zjazdami:1,08m3. 38. Ścianki czołowe dla rur o średnicy 40cm przepustów rurowych pod zjazdami - ścianki skośne prefabrykowane np. typ Reszka lub równoważne - analogia:2,00ścianka. 39. Zasypywanie i obsypaniem przepustu gruntem z odkładu kategorii III-IV: 1,80m3. 40. Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi, grunt spoisty kategorii III-IV: 1,80m3. 41. Podbudowy z żużla wielkopiecowego frakcji 63mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 12cm na jezdniach rozścielane mechanicznie: 30,00m2. 42. Podbudowy z żużla wielkopiecowego frakcji 31,50-63mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 12cm na jezdniach rozścielane mechanicznie - dodatek za każdy dalszy 1cm powyżej 12cm grubości warstwy - łącznie do 20cm: 30,000 x8m2. K. Zjazd 2+076. 43. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład - pojemność łyżki 0,25m3, grunt kategorii III: 1,80m3. 44. Rury betonowe o średnicy 40cm przepustów rurowych pod zjazdami:6,00.m 45. Ławy fundamentowe żwirowe przepustów rurowych pod zjazdami: 1,08m3. 46. Ścianki czołowe dla rur o średnicy 40cm przepustów rurowych pod zjazdami - ścianki skośne prefabrykowane np. typ Reszko lub równoważne - analogia: 2,00ścianka. 47. Zasypywanie i obsypaniem przepustu gruntem z odkładu kategorii III-IV: 1,80m3. 48. Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi, grunt spoisty kategorii III-IV: 1,80m3. 49. Podbudowy z żużla wielkopiecowego frakcji 63mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 12cm na jezdniach rozścielane mechanicznie:30,00m2. 50. Podbudowy z żużla wielkopiecowego frakcji 31,50-63mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 12cm na jezdniach rozścielane mechanicznie - dodatek za każdy dalszy 1cm powyżej 12cm grubości warstwy - łącznie do 20cm: 30,000 x8m2. L. Montaż barier stalowych ocynkowanych. 51. Bariery drogowe stalowe ocynkowane - Bariera ochronna SP-05 słupek co 4m, system N2 W5 SP-05_4 lub równoważne - analogia: 380,00m. M.Badania, pomiary. 52. Badania, pomiary grubości warstw. 1,00kpl. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary i kosztorysy nakładcze. Do w_w zakresu poszczególnych zadań należy również: 1. Urządzenie placu budowy, 2. Przywrócenie zajętych dla realizacji przedmiotu zamówienia terenów do stanu pierwotnego, 3. Zabezpieczenie robót pod względem bhp..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od podpisania umowy udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50%, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 b) Pzp, których potrzeba może ujawnić się w trakcie realizacji zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 11 000,00zł, słownie: Jedenaście tysięcy złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Ochrony Środowiska S.A. oddział Kraków konto nr 42 1540 1115 2001 6011 2224 0001 z dopiskiem: SA-2710-4_14 --Remont drogi nr 9-L.Chrusty--. 2 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 14:30, a w dniu przetargu do godz. 09:00. 4 Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże minimum dwie roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj. wykonaniu lub remontów dróg o wartości nie mniejszej niż 400 tys. zł brutto każda z wykonanych robót budowlanych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: dwoma koparkami o pojemności łyżki minimum 0,60m3, dwoma samochodami samowyładowczymi o ładowności minimum 10t, jedną równiarką samojezdną, jednym rozścielaczem drogowym o szer. min. 3,5m, jedną zagęszczarką wibracyjną, dwoma walcami drogowymi min. 10t, jedną układarką poboczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; tj. osobami: dwóch osób posiadających uprawnienia operatora koparki, dwóch kierowców posiadających uprawnienia do prowadzenia samochodów ciężarowych, jednej osoby posiadającej uprawnienia do obsługi równiarki, jednej osoby posiadającej uprawnienia do obsługi rozścielacza drogowego, dwie osoby posiadające uprawnienia do obsługi walca drogowego. Jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące, co najmniej kierowanie i nadzorowanie robotami drogowymi. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia na czas realizacji o wartości nie mniejszej niż łączna wartość brutto składanej oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający będzie żądał atesty i certyfikaty na wbudowywane materiały. Przed wbudowaniem należy uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru i Zamawiającego na ich wbudowanie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- nie dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany postanowień zawartej umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: 1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Jeżeli niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy 1.2. Z powodu siły wyższej - jakiegokolwiek zdarzenia zewnętrznego o charakterze nadzwyczajnym, któremu Wykonawca nie mógł zapobiec i na które nie miał wpływu. 1.3 Z uwagi na inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy np. zmiana prawa, niskie temperatury uniemożliwiające wykonanie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Miechów, os. Kolejowe 54a, 32-200 Miechów, pokój nr 1 - 30.04.2014r. od godz. 07:00 do 15:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 09:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Miechów, os. Kolejowe 54a, 32-200 Miechów, Sekretariat Nadleśnictwa pokój nr 8 - 30.04.2014r. do godz. 09:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.