Ogłoszenie nr 12576 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.
Mielec: opracowanie projektu miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla terenu położonego w Mielcu pomiędzy obszarem przemysłowym w osiedlu Wojsław, torami kolejowymi, osiedlem mieszkaniowym przy ul,. Inwestorów oraz obowdnicą miasta
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 351000
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Żeromskiego
26,
39300
Mielec, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
177 888 500, faks
177 888 505, e-mail
sekretariat@um.mielec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mielc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
opracowanie projektu miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla terenu położonego w Mielcu pomiędzy obszarem przemysłowym w osiedlu Wojsław, torami kolejowymi, osiedlem mieszkaniowym przy ul,. Inwestorów oraz obowdnicą miasta
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla terenu położonego w Mielcu pomiędzy obszarem przemysłowym w Osiedlu Wojsław, torami kolejowymi, osiedlem mieszkaniowym przy ul. Inwestorów oraz obwodnicą miasta. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) ustalenie szczegółowego zakresu prac, ocenę istniejącego stanu zagospodarowania przestrzennego, ustalenie celów, jakie ma spełniać plan (przy udziale Zamawiającego); 2) wykonanie opracowania ekofizjograficznego; 3) analizę wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia; 4) opracowanie prognozy oddziaływania planu na środowisko, o której mowa w art. 17 pkt 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 5) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, o której mowa w art. 17 pkt 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 6) przygotowanie Projektu w ilości kompletów umożliwiającej jednoczesne udostępnienie go do uzgodnień i opiniowania; 7) wprowadzenie zmian do Projektu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 8) uczestnictwo w publicznej dyskusji zorganizowanej podczas wyłożenia Projektu do publicznego wglądu; 9) analizę i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem Projektu do publicznego wglądu; 10) sporządzenie projektu rozstrzygnięcia uwag do Projektu wniesionych w trakcie jego wyłożenia do publicznego wglądu; 11) wprowadzenie zmian do Projektu wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych podczas wyłożenia Projektu do publicznego wglądu; 12) ewentualne ponowne uzgodnienie Projektu; 13) ewentualne wprowadzenie zmian do Projektu wynikających z ponownych uzgodnień, dokonanych w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 14) sporządzenie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w Projekcie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz o zasadach ich finansowania zgodnie z przepisami o finansach publicznych; 15) przygotowanie Projektu do uchwalenia (w wersji elektronicznej na nośniku CD lub DVD - tekst należy sporządzić za pomocą edytora tekstów kompatybilnego z MS Word; rysunek w formacie JPG, SHP i TIFF, a także całość w postaci plików o niezmiennym formacie np.: zalecane PDF programu Acrobat Reader PDF); 16) przekazanie Projektu Zamawiającemu; 17) wykonanie ewentualnych innych opracowań, których wykonanie wynikałoby z przepisów odrębnych, niezbędnych do uchwalenia zmiany planu lub z uzgodnień dokonanych w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71400000-2
Dodatkowe kody CPV:
71410000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT72000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 28000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Zakup i dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, płynów infuzyjnych dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- 32.24 Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawa 2 szt. robotów przemysłowych w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności - kadry dla przemysłu lotniczego
- Wymiana okien w budynku C w ramach zadania "Termomodernizacja budynku internatu przy Powiatowym Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu w tym docieplenie i przebudowa dachu"
- Remont chodników przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2024 roku;
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.