Bydgoszcz: sprawa 86/P/2015 Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy w obrębie działania ROM- 4.
Numer ogłoszenia: 125638 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprawa 86/P/2015 Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy w obrębie działania ROM- 4..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej (administracyjnej) w częściach wspólnych budynków oraz wewnętrznej instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w obrębie działania ROM-4..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, WYKONAŁ : warunek dla zadania nr 1 1 zamówienie polegające na wykonaniu (budowie) lub remoncie (wymianie) instalacji elektrycznej o wartości brutto minimum 20.000 zł (słownie brutto: dwadzieścia tysięcy złotych). warunek dla zadania nr 2, 3: 1 zamówienie polegające na wykonaniu (budowie) lub remoncie (wymianie) instalacji elektrycznej o wartości brutto minimum 50.000 zł (słownie brutto: pięćdziesiąt tysięcy złotych). warunek dla zadania nr 4, 5: 1 zamówienie polegające na wykonaniu (budowie) lub remoncie (wymianie) instalacji elektrycznej o wartości brutto minimum 30.000 zł (słownie brutto: trzydzieści tysięcy złotych).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2013.1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.1994 r. lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa tj. dysponuje: * osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych UWAGA Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadania przez nich uprawnień budowlanych w danej specjalności - dopuszcza odpowiadające im uprawnienia (kwalifikacje) równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia (kwalifikacje) wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz.394).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
dla zadania nr 1 1 zamówienie polegające na wykonaniu (budowie) lub remoncie (wymianie) instalacji elektrycznej o wartości brutto minimum 20.000 zł (słownie brutto: dwadzieścia tysięcy złotych). dla zadania nr 2, 3: 1 zamówienie polegające na wykonaniu (budowie) lub remoncie (wymianie) instalacji elektrycznej o wartości brutto minimum 50.000 zł (słownie brutto: pięćdziesiąt tysięcy złotych). dla zadania nr 4, 5: 1 zamówienie polegające na wykonaniu (budowie) lub remoncie (wymianie) instalacji elektrycznej o wartości brutto minimum 30.000 zł (słownie brutto: trzydzieści tysięcy złotych).; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale) 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.5. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 3) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 5) podział ceny na składniki (formularz cenowy) dla zadania nr 1,2, 3, 4, 5 - według wzoru stanowiącego odpowiednio załączniki nr 12/1, 12/2, 12/3, 12/4, 12/5 do SIWZ. 6) Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia: - zgodnie z art.23 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy - do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania. b) każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować - przedkładając dokumenty, o których mowa w pkt.7.2. SIWZ, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1. ustawy Pzp oraz złożyć listę kapitałową albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa w pkt.7.3. SIWZ c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, a określone przez Zamawiającego w pkt.6.2. SIWZ, d) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, e) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców. 7) Formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin gwarancji - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o.
Dział Zamówień Publicznych
85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy w obrębie działania ROM- 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje roboty budowlane - wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej (administracyjnej) w budynku mieszkalnym przy ul. Bydgoskiej 42 w Bydgoszczy (front i oficyna) oraz w lokalach mieszkalnych usytuowanych w tym budynku o numerach nr 1, 2, 3, 5, 6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy w obrębie działania ROM- 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje roboty budowlane - wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej (administracyjnej) w budynkach mieszkalnych przy ul. Korzeniowskiego 3, Sielska 2, Wyszogrodzka 9, Fordońska 425, Fordońska 435, Fordońska 437, Fordońska 447 (front i oficyna) oraz w lokalach mieszkalnych przy ul. Fordońska 297/4 i Topazowa 6/5B w Bydgoszczy. Zakres zamówienia obejmuje również sporządzenie przez wykonawcę przed rozpoczęciem robót dokumentacji w zakresie doboru wewnętrznych linii zasilających i spadków napięć, którą należy przekazać Zamawiającemu - dla budynku Fordońska 437..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy w obrębie działania ROM- 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje roboty budowlane - wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej (administracyjnej) w budynkach mieszkalnych przy ul. Gdańska 104 (front i oficyna), Chodkiewicza 75, Wybickiego 18, Kijowska 71 oraz w lokalach mieszkalnych przy ul. Gdańska 130/14 i Zamoyskiego 13/9 w Bydgoszczy. Zakres zamówienia obejmuje również sporządzenie przez wykonawcę przed rozpoczęciem robót dokumentacji w zakresie doboru wewnętrznych linii zasilających i spadków napięć, którą należy przekazać Zamawiającemu - dla budynku Chodkiewicza 75 oraz Wybickiego 18..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy w obrębie działania ROM- 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje roboty budowlane - wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej (administracyjnej) w budynkach przy ul. Bydgoska 7 front oraz Bydgoska 7 (lokal użytkowy), Bydgoska 26, Bydgoska 44 oraz Bydgoska 44 (lokal użytkowy), Wyzwolenia 45 (oficyna 1) w Bydgoszczy. Zakres zamówienia obejmuje również sporządzenie przez wykonawcę przed rozpoczęciem robót dokumentacji w zakresie doboru wewnętrznych linii zasilających i spadków napięć, którą należy przekazać Zamawiającemu - dla budynku Bydgoska 7 (lokal użytkowy) oraz Bydgoska 44 (lokal użytkowy - stolarnia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy w obrębie działania ROM- 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje roboty budowlane: - wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej (administracyjnej) w budynkach przy ul. Przemysłowa 28, Pomorska 88B w Bydgoszczy - wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. Pomorska 88B/1 - wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej(administracyjnej) przy ul. Poniatowskiego 12/Chodkiewicza 34 - montaż (wykonanie) instalacji domofonowej w budynkach przy ul. Poniatowskiego 12/Chodkiewicza 34.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Spożywczych w Bydgoszczy
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej na DK 10 w miejscowości Lipno
- 31/PM/2024 Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Rycerskiej 5 i ul. Rycerskiej 7 (budynek frontowy i oficyny) oraz przy ul. Granicznej 13 w Bydgoszczy (wraz z budową węzłów cieplnych)
- Sukcesywna dostawy bielizny jednorazowego użytku
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni placu z kostki betonowej przed Szkołą Podstawową nr 56 przy ul. Karpackiej 30 w Bydgoszczy
- Budowa elementów infrastruktury rowerowej w Bydgoszczy (w ciągu ul. Magnuszewskiej oraz przy moście Zdroje - DW 244)
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu przy ul. Warszawskiej 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.