eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Modernizacja zewnętrznego boiska sportowego na terenie Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-27

Mikołów: Modernizacja zewnętrznego boiska sportowego na terenie Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44.
Numer ogłoszenia: 125580 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego , ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja zewnętrznego boiska sportowego na terenie Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: modernizacja zewnętrznego boiska sportowego na terenie Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44. CHARAKTERYSTYKA BOISKA - STAN ISTNIEJĄCY W chwili obecnej w miejscu projektowanego boiska nr 1 znajduje się istniejące boisko asfaltowe, usytuowane na skarpie, nie posiadające odwodnienia. Istniejące boisko asfaltowe posiada wymiary 31m x 85m, oraz stwierdzono występowanie podbudowy na obszarze prostokąta o wymiarach 31mx90m.Płyta boiska posiada jednorodny spadek poprzeczny o nachyleniu 1% w kierunku południowym. Dolna część boiska posiada rzędną 302,70 m.n.p.m., w części górnej poziom wynosi 303,09m.n.p.m.Planowana jest rozbiórka istniejącej nawierzchni boiska - asfaltu gr 3cm, który odspaja się bez konieczności frezowania. Od strony południowej znajdują betonowe donice, które należy rozebrać. Wejście na teren boiska stanowią schody istniejące terenowe betonowe zlokalizowane od strony południowej które należy rozebrać i odtworzyć z kostki brukowej gr 6cm. szer. 3m. W części południowej działki znajduje się istniejący kompleks szkolny z dziedzińcem wewnętrznych z płyt betonowych. Na terenie dziedzińca znajdują się wpusty i studzienki kanalizacyjne, które osadzone są w płycie nawierzchni na poziomie 301,10m.n.p.m. Teren wokół boiska jest zielony trawiasty. Od strony północnej i zachodniej występują skarpy trawiaste zalewające przy intensywnych opadach płytę boiska. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - OPIS ROZWIĄZAŃ PROJEKTOWYCH Boisko Wokół boiska od strony północnej, i zachodniej należy wykonać cieki betonowe blokujące dopływ wody z terenów sąsiednich na płytę boiska. Cieki należy rozpocząć układać od narożnika południowo - wschodniego i północno-wschodniego w kierunku południowo-zachodnim stosując minimalny spadek 0,5% wzdłuż boków podłużnych i 1% od strony zachodniej. Wykonać należy nowe dodatkowe warstwy podbudowy i nawierzchnię poliuretanową nieprzepuszczalną ze spadkiem istniejącym w kierunku południowym. Konstrukcja projektowanej nawierzchni: - nawierzchnia natryskowa 3mm + SBR 10mm nieprzepuszczalna - warstwa wyrównawcza ET (SBR+kruszywo+spoiwo) - ok. 30mm. - projektowana warstwa klińca 6cm. - projektowana warstwa dodatkowej podbudowy o grubości 20cm i frakcji 0-31,5mm. - (istn. nawierzchnia asfaltowa do rozbiórki) - istn. podbudowa kamienna gr 40-50cm. Grubość warstw może ulec zwiększeniu z uwagi na konieczność uzyskania wartości modułu E2 > 80MPa i stosunku E1/E2 <2,2. Wytrzymałość na rozciąganie >1,00 N/mm2 Zmiana wymiarów po działaniu temperatury +60°C <0,03% Ścieralność <0,1mm Wydłużenie względne przy zerwaniu >45% Wytrzymałość na rozdzieranie >130N Przyczepność do podkładu elastycznego ET 0,55 MPa Boisko musi posiadać linie do dyscyplin sportowych: - piłka ręczna 20x40m. - 2 poprzeczne boiska do koszykówki 10x20m. - piłka siatkowa - badminton. Zewnętrzne pasy bezpieczeństwa i wewnętrzne pole boiska do siatkówki w kolorze nawierzchni zielonym. W pozostałej części boisko w kolorze czerwonym. Po całkowitym związaniu mieszaniny są malowane natryskiem linie farbami poliuretanowymi metodą natrysku. Kolor linii na boisku: Piłka ręczna: linie koloru białego szer. 5cm. Koszykówka: linie koloru niebieskiego szer. 5cm. Siatkówka: linie koloru żółtego szer. 5cm. Badminton: linie koloru czerwonego szer. 5cm. Wyposażenie boiska. - 2 kosze do koszykówki - szczegół A (dokumentacja projektowa) - 2 bramki aluminiowe do piłki ręcznej (3x2m) z tulejami - szczegół B (dokumentacja projektowa) - 1 komplet -siatka wraz ze słupkami do siatkówki, badmintona i tenisa (montaż wg zaleceń producenta, zgodnie z certyfikatami bezpieczeństwa) z regulacją wysokości dla wszystkich 3 dyscyplin - szczegół C( dokumentacja projektowa) - krzesło sędziowskie - 1szt - szczegół D (dokumentacja projektowa) Po obwodzie boiska wykonać ogrodzenie panelowe na wys. 2 m zgodnie ze szczegółem nr F. (dokumentacja projektowa) Ogrodzenie odsunąć o 0,25m od podłużnych krawędzi płyty boiska i 0,5m od krótszych krawędzi płyty boiska. Pas pomiędzy boiskiem a ogrodzeniem należy wykończyć kostką brukową gr. 6cm na podbudowie z kruszyw łamanych jak na rysunkach szczegółowych. W ogrodzeniu wykonać od strony południowej i północnej 2 otwory wejściowe o wymiarach 2,4mx2m. W krótszych bokach ogrodzenie wykonać na wysokość 2m i przedłużyć słupki o dodatkowe 2m w celu zawieszenia siatki piłkochwytu. Bieżnia Projektowana bieżnia i piaskownica do skoku w dal mają być wykonane w miejscu istniejącego boiska asfaltowego (części północnej) po rozbiórce nawierzchni asfaltowej. Po dokonaniu rozbiórki istniejącej nawierzchni wykonać należy nowe dodatkowe warstwy podbudowy jak dla płyty boiska - oraz nawierzchni natryskowej - analogicznie jak dla płyty boiska - Bieżnia powinna posiadać pas rozbiegu długości 3m oraz na tym samym odcinku prostej pas wyhamowania długości 3m zakończony deską do odbicia skoku w dal. Łączna długość bieżni to 66m. Za deską wykonać piaskownicę o wymiarach 2,75m x 8m z obrzeżami drewnianymi i wypełnieniem piaskiem gr 30cm, ułożonym na geowłókninie. Poprzeczny spadek bieżni wyniesie 1% i będzie zgodny z istniejącą niweletą terenu. Po obrysie zewnętrznym i wewnętrznym bieżni ułożyć obrzeże 6x30 na ławie betonowej. Grubość warstw może ulec zwiększeniu z uwagi na konieczność uzyskania wartości modułu E2 > 80MPa i stosunku E1/E2 <2,2. Rzutnia z kołem do pchnięcia kulą. Rzutnię wykonać w części wschodniej rozbieranego boiska asfaltowego. W związku z występującą pod boiskiem podbudową kamienną, dopuszcza się jego wykorzystanie jako spodniej warstwy pola rzutni, z koniecznością uzupełnienia górnej warstwy piaskiem bądź mączką ceglaną. Pole rzutni o długości 22m i kącie rozwarcia 45stopni zakończyć obrzeżem 6x30cm na ławie piaskowej. Centralnie wykonać koło z progiem o promieniu wewnętrznym 1,06m i zewnętrznym 1,13m. Pierścień progu wykonać z blachy. Koło wewnętrzne wykonać w nawierzchni natryskowej i podbudowie identycznej jak dla boiska i bieżni Ogrodzenie panelowe wokół boiska Wokół boiska wykonać ogrodzenie panelowe systemowe, wysokości 2m. Przewiduje się długość ogrodzenia 135m. (2x45m+2*22,5m). Stosować słupki stalowe ocynkowane pokryte poliestrem o wymiarach min. 40x120x2mm w rozstawie, co ok. 250cm. Panele stosować z drutu ocynkowanego powlekanego lakierem poliestrowym (pionowe dn 6mm, poziome podwójne dn 8) w kolorze RAL 6005 o oczkach 50x200. W ogrodzeniu boiska zaprojektowano 2 puste pola wjazdowe 240x200. Pomiędzy słupkami montować cokoliki betonowe, poza stroną południową. Słupy ogrodzenia kotwić na min. 1m w fundamencie o głębokości 1,3m. Beton na stopy 26x26cm.: - mieszanka betonowa winna odpowiadać wymaganiom PN-88/B-06250 (lub odpowiadającą jej normą EN); - klasa betonu B25 Przyłącze kanalizacyjne Wody deszczowe z połaci dachowych odprowadzane będą poprzez wpust z osadnikiem piaskowym do istniejącej kanalizacji deszczowej na działce Inwestora. Trasę projektowanego przyłącza pokazano na planie sytuacyjnym. Kanalizacje deszczową należy wykonać z rur kielichowych PVC - U lite z uszczelka klasy S O 200 x 5,9 mm. Rury w miejscach połączeń należy uszczelnić uszczelką gumową. Rury kanalizacyjne ułożyć na podsypce piaskowej o grubości 15 cm i obsypać piaskiem grubości 30 cm. Na trasie, załomach oraz w miejscu podłączenia rur spustowych przewidziano studzienki rewizyjne PE 425 lub 500. Studzienki zaprojektowano jak dla kanalizacji sanitarnej. Spadki przewodów i średnice pokazano na załączonym profilu pkt 4.5 rys.1 -3 (dokumentacja projektowa)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 złotych ( słownie: dziesięćtysiecyzłotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski, na rachunek: nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 11.06. 2015 r. do godz.9:30. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 5.Pozostałe formy wadium należy złożyć ,w oryginale, do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 11.06.2015 r. do godz.9:30. W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym, jako Beneficjenta/Zamawiającego należy wpisać : Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mikołowskiego z siedzibą przy: ul. Żwirki i Wigury 4a 43-190 Mikołów 7.Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1,pełnomocnictw,listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: - minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie boiska o sztucznej nawierzchni w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, o wartości roboty budowlanej minimum 150 000,00 zł netto ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują : - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydanych na podstawie ustawy Prawo Budowane i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r., poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 409 z późń. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz 394);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. II. Inne warunki, które musi spełniać Wykonawca. 1.Brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Brak podstaw do wykluczenia wykonawców na podstawie art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj., którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym przez Zamawiajacego wymaganiom Wykonawca musi przedłożyć: 1) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium ( np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny; 2) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, zawierająca parametry nawierzchni poliuretanowej; 3) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ; 2) zestawienie materiałów równoważnych w stosunku do dokumentacji przedmiarowej (opracowanie własne Wykonawcy zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i ilość ), w przypadku gdy Wykonawca zastosuje materiały,urządzenia równoważne opisywanym przez Zamawiającego; 3) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzialenia zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 5)w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu ,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w szczególności pisemnego zobowiązania tych podmiotów ( np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.W celu oceny , czy Wykonawca będzie dysponował zaasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub dokument musi zawierać minimum: - dane pozwalające na identyfikację stron; - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu ; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - wydłużenie okresu gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swojej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 w/w ustawy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia: 2.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: 2.1.1 Zmiany spowodowanej warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych. 2.1.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. 2.1.3. Zmiany związanej z udzieleniem w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, mających wpływ na uzgodniony termin realizacji niniejszej umowy. 2.1.4. Innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1.1. - 2.1.4. termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2.2. Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego w formie pisemnej. 2.3 Zmiany w zakresie podwykonawstwa : a) powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w § 7 ust.1 umowy; b) rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji robót; c) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót. 2.3.1. W przypadku gdy zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu , na którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych,w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie niniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 2.4. Pozostałe zmiany: a. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych . a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b. zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul.Żwirki i Wigury 4a,43-190 Mikołów,wejście B, parter, Biuro Podawcze, osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, cena:15 PLN plus koszt wysyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2015 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul.Żwirki i Wigury 4a,43-190 Mikołów, wejście B, parter, kancelaria - pokój nr 127..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 10.07.2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.