eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa DP nr 2186K w m. Przeginia Narodowa - Przeginia Duchowna oraz modernizacja DP nr 2184K w m. Nowa Wieś Szlachecka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-07

Kraków: Przebudowa DP nr 2186K w m. Przeginia Narodowa - Przeginia Duchowna oraz modernizacja DP nr 2184K w m. Nowa Wieś Szlachecka
Numer ogłoszenia: 125411 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego , ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6221010, faks 012 6371063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa DP nr 2186K w m. Przeginia Narodowa - Przeginia Duchowna oraz modernizacja DP nr 2184K w m. Nowa Wieś Szlachecka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa DP nr 2186K w m. Przeginia Narodowa - Przeginia Duchowna oraz modernizacja DP nr 2184K w m. Nowa Wieś Szlachecka. 2. Zakres robót obejmuje : Część 1 - Modernizacja DP nr 2184K w m. Nowa Wieś Szlachecka: - Roboty ziemne, - Roboty rozbiórkowe, - Odwodnienie korpusu drogowego - odtworzenie rowów odwadniających, - Frezowanie nawierzchni, - Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 5cm w ilości 4 275,00 m2, - Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie, - Przebudowa zjazdów - dostosowanie wysokościowe, - Wzmocnienie pobocza materiałem kamiennym, - Wykonanie oznakowania poziomego. Część 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2186K Tenczynek-Czernichów (działka ewid. 285 - obr. Przeginia Narodowa) polegająca na budowie chodnika wraz z odwodnieniem oraz remoncie nawierzchni w miejscowości Przeginia Narodowa, gm. Czernichów, (odcinek 2): - Wykonanie poszerzenia drogi w km 0+021,50- km 0+405,80 - dł. odc. 384,20m, - Wykonanie poszerzenia drogi w km 0+797,10- km 1+278,00 - dł. odc. 480,90m, - Budowa dwóch zatok autobusowych km 0+311,20 - km 0+355,20 oraz km 1+028,90 - km 1+081,40; - Wykonanie nakładki asfaltowej na całej szerokości jezdni w km 0+000,00 - km 0+405,08 dł. odc. 405,08 mb, - Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W, - Wykonanie nakładki asfaltowej na całej szerokości jezdni w km 0+797,10 - km 1+290,00 dł. odc. 492,90 mb, - Budowa kanalizacji deszczowej w km 0+000,00 - km 0+355,55 dł. odc. 355,55 mb, - Budowa kanalizacji deszczowej w km 0+000,00 - km 1+130,40 dł. odc. 333,30 mb, - Budowa wyspy azylu oraz przejścia dla pieszych w km 0+372,00 - Budowa chodnika lewostronnego w km 0+325,20 - km 0+374,10 - dł. odc. 48,90 szer. 1,50 m, - Budowa chodnika prawostronnego w km 0+021,50 - km 0+405,08 - dł. odc. 383,58 szer. 1,50 m, - Budowa chodnika prawostronnego w km 0+797,10 - km 1+278,00 - dł. odc. 489,00 m, - Budowa pobocza lewostronnego w km 0+000,00 - km 0+325,20, km 0+374,10 - km 0+405,08 - dł. odc. 356,18 mb, - Budowa pobocza lewostronnego w km 0+797,10 - km 1+290,00 - dł. odc. 492,90 m. Część 3 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2186K Tenczynek-Czernichów w km 0+599,1-0+634,2 polegająca na budowie peronów oraz remont drogi nr 2186K Tenczynek - Czernichów w km 0+000- 0+599,10; km 0+634,2 - 1+159,95 wraz z remontem istniejących zjazdów w miejscowości Przeginia Narodowa, Czernichów, (Odcinek 3), - Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W - Wykonanie nakładki asfaltowej na całej szerokości jezdni w km 0+000,00 - km 1+1+159,95 dł. odc. 1 159,95 mb, - Wzmocnienie podłoża krawędzi jezdni w km 0+291,25 - km 0+386,85 dł. odc. 95,60 mb, - Budowa dwóch peronów przystankowych km 0+559,10 - km 0+573,80 oraz km 0+619,10 - km 0+634,20 - Remont istniejących zjazdów - Remont rowu lewostronnego w km 0+000,00 - km 0+431,35, km 0+505,30 - km 0+782,10 - dł. odc. 708,15m, - Remont rowu prawostronnego w km 0+000,00 - km 0,499,30, km 0+505,30 - km 1+159,95 - dł. odc. 1159,95 mb, - Remont pobocza prawostronnego szerokości 0,80 m w km 0+000,00 - km 1+159,95 - dł. odc. 1159,95 mb, - Remont pobocza lewostronnego szerokości 0,80 m w km 0+000,00 - km 1+159,95 - dł. odc. 1159,95 mb, 3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w Tabeli elementów rozliczeniowych i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz dla części 2 i 3 w dokumentacji projektowej.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie robót określonych w tabeli elementów rozliczeniowych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 30000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi obejmującej wykonanie warstw jezdnych z betonu asfaltowego, chodnika oraz kanalizacji opadowej lub sanitarnej o wartości minimum 1 000 000 zł brutto. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży Wykaz robót - załącznik nr 6 SIWZ wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy/ kierownikiem robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami drogowymi. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wykaz osób załącznik nr 4 do SIWZ, oraz oświadczenie o posiadaniu uprawnień załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 PLN, Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z załączonej polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć dokument potwierdzający jej opłacenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie przepisu art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w zakresie terminu wykonania umowy, za obopólną zgodą stron, tylko w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej zrealizowanie zamówienia w terminie przewidzianym umową; siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia, o charakterze nagłym, niezależne od woli stron i działalności ludzkiej, w szczególności: działanie żywiołów o skutku katastrofalnym - w postaci powodzi, huraganu, uderzenia pioruna, gradobicia itp., b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających - ze względu na technologię wykonania niektórych robót - prowadzenie prac budowlanych, c) wystąpienia robót dodatkowych, d) protestów, petycji, listów itp., powodujących konieczność czasowego wstrzymania robót. 2. Dopuszcza się zmiany treści umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania umowy o okres wynikający z czasu trwania siły wyższej, o której mowa w ppkt a) lub wystąpienia warunków, o których mowa w ppkt b)-d), jak również o okres konieczny do usunięcia lub ustąpienia ich skutków. 3. Dopuszcza się zmianę treści umowy w zakresie dotyczącym: a) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/ Wykonawcy, o których mowa w § 11 umowy, b) zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, c) rezygnacji z części robót (tylko z przyczyn niezależnych od Zamawiającego) i w związku z tym obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 2 umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4, pok. 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4, pok. 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.