eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › serwis pogwarancyjny w zakresie konserwacji i napraw drukarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-18

Katowice: serwis pogwarancyjny w zakresie konserwacji i napraw drukarek
Numer ogłoszenia: 125162 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach , ul. Słoneczna 34, 40-136 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3587161, faks 32 3587204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.scelna.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: serwis pogwarancyjny w zakresie konserwacji i napraw drukarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: serwis pogwarancyjny w zakresie konserwacji i napraw drukarek Do świadczenia usług serwisowych Wykonawca zobowiązany jest stosować fabrycznie nowe części / podzespoły. Serwisem pogwarancyjnym objętych będzie łącznie 493 drukarek, w tym: drukarki atramentowe (119 szt.), drukarki igłowe (18 szt.), drukarki laser - kolor (2 szt.), drukarki laser - mono (318 szt.), drukarki termiczne (36 szt.). Zakres konserwacji Konserwacja drukarek igłowych i atramentowych - zakres wykonywanych prac: czyszczenie z zewnątrz, rozkręcenie drukarki na podstawowe elementy, odkurzanie, czyszczenie z pozostałości papieru, mycie, czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów gumowych (tj. rolki, paski, wałki), czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów metalowych (tj. wałki, krzywki, kółka zębate, łożyska), smarowanie, regulacja luzów pomiędzy współpracującymi elementami, sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu papieru, sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu taśmy barwiącej, czyszczenie, sprawdzenie i regulacja sprzęgła silnika krokowego, kalibracja czujnika obecności papieru, kalibracja czujnika położenia głowicy, regulacja docisku głowicy do wałka, smarowanie wałka prowadzącego głowicę, przemycie igieł, dysz głowicy, kalibracja głowicy, sprawdzenie i testowanie konserwowanego urządzenia. Konserwacja drukarek laserowych - zakres wykonywanych prac: czyszczenie z zewnątrz, rozkręcenie drukarki na podstawowe elementy, odkurzanie, czyszczenie z pozostałości papieru, mycie, wyjęcie kasety z tonerem i oczyszczenie wnętrza drukarki z jego pozostałości, czyszczenie elementu grzewczego, czyszczenie bębna magnetyzującego, czyszczenie polaryzatora, opróżnienie pojemnika zbierającego nadmiar tonera, czyszczenie i regulacja separatora, czyszczenie i konserwacja elementów gumowych (tj. wałki, paski, rolki), czyszczenie i konserwacja elementów metalowych (tj. wałki, krzywki, kółka, przekładnie, łożyska), regulacja luzów pomiędzy współpracującymi elementami, sprawdzenie i testowanie konserwowanego urządzenia. Konserwacja drukarek termicznych - zakres wykonywanych prac: czyszczenie z zewnątrz, rozkręcenie drukarki na podstawowe elementy, odkurzanie, czyszczenie z pozostałości papieru. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamówienie będzie realizowane z zastosowaniem klauzuli społecznej. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp, wymaga aby w okresie realizacji przedmiotu umowy w zakresie współpracy z Zamawiającym Wykonawca zatrudniał co najmniej jedną osobę na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy. W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie w/wym. osoby lub osób, inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną powyższe wymagania. W terminie 10 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokument potwierdzający zatrudnienie w/wym. osoby lub osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wskazanej osoby (m.in. umowy o pracę lub innego dokumentu potwierdzającego podleganie ubezpieczeniom społecznym z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę), natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawiać dokumentację w terminie do 5 dni roboczych. Za nie spełnienie powyższego wymogu Wykonawca zostanie obciążony karą umowną określoną w § 6 ust. 3 wzoru umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy) 2) Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub uwierzytelnionej kopii. Kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 93
  • 2 - Koszty zakupu materiałów - 5
  • 3 - Ryczałt za dojazd - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) zmiany wartości umowy - w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu, którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. 2) zmiany umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 3) zmiany osób wyznaczonych do współpracy w ramach realizacji niniejszej umowy; 4) zmiany lokalizacji drukarek w trakcie realizacji udzielonego zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.scelna.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 40-136 Katowice, ul. Słoneczna 34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba Izby Celnej w Katowicach, 40-136 Katowice, ul. Słoneczna 34, Biuro Podawcze - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.