eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie projektu organizacji ruchu dla ulic administrowanych przez Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie wraz z dostawą oprogramowania do projektowania oznakowania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-10

Lublin: Wykonanie projektu organizacji ruchu dla ulic administrowanych przez Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie wraz z dostawą oprogramowania do projektowania oznakowania
Numer ogłoszenia: 125097 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie , ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu organizacji ruchu dla ulic administrowanych przez Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie wraz z dostawą oprogramowania do projektowania oznakowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie 1: Projekt organizacji ruchu - Etap I, Zadanie 2: Projekt organizacji ruchu- Etap II, Zadanie 3: Projekt organizacji ruchu- Etap III, Zadanie 4: Projekt organizacji ruchu - informacji drogowskazowej, Zadanie 5: Projekt organizacji ruchu - ograniczeń tonażowych, Zadanie 6: Projekt organizacji ruchu - tras przejazdu pojazdów z materiałami niebezpiecznymi: zwane dalej dokumentacją projektową (zadanie 1 do 6 włącznie), oraz Zadanie 7: Dostawa i instalacja stacji roboczej, 3 stanowisk komputerowych do obsługi tworzonej bazy danych Komputerowej Mapy Oznakowania oraz dostawa i instalacja oprogramowania do obsługi Komputerowej Mapy Oznakowania zwane dalej oprogramowanie. 2. Projekt organizacji ruchu - Etap I: Projekt organizacji ruchu obejmujący zinwentaryzowane elementy organizacji ruchu (oznakowanie pionowe, poziome i urządzenia bezpieczeństwa ruchu) uwzględniający tylko niezbędne korekty i uzupełnienia w podstawowym zakresie (tj. których brak może skutkować bezpośrednimi zagrożeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego np: nieprawidłowo oznakowane skrzyżowanie) - w dostosowaniu do obowiązujących przepisów. Zakres opracowania obejmuje obszar ograniczony ulicami (wraz z tymi ulicami i skrzyżowaniami w ich przebiegu): al. Tysiąclecia - al. Solidarności - al. Warszawska - al. Kraśnicka - ul. Bohaterów Monte Cassino - ul. Armii Krajowej - ul. Jana Pawła II - ul. Krochmalna - ul. Młyńska - ul. Unii Lubelskiej. 3. Projekt organizacji ruchu - Etap II: Projekt organizacji ruchu obejmujący zinwentaryzowane elementy organizacji ruchu (oznakowanie pionowe, poziome i urządzenia bezpieczeństwa ruchu) uwzględniający tylko niezbędne korekty i uzupełnienia w podstawowym zakresie (tj. których brak może skutkować bezpośrednimi zagrożeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego np: nieprawidłowo oznakowane skrzyżowanie) - w dostosowaniu do obowiązujących przepisów. Zakres opracowania obejmuje pozostały obszar administracyjny miasta nie ujęty w Etapie I. 4. Projekt organizacji ruchu - Etap III: Projekt organizacji ruchu uwzględniający dostosowanie (sprawdzenie, poprawa, aktualizacja) istniejącego oznakowania do w/w obowiązujących przepisów oraz zaprojektowanie nowych elementów organizacji ruchu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego oraz organów opiniujących i zatwierdzających w zakresie zmian organizacji ruchu. Zakres opracowania obejmuje obszar w granicach administracyjnych miasta Lublin. 5. Projekt informacji drogowskazowej winien uwzględniać: a) nowe połączenia komunikacyjne miasta i zalecenia dotyczące prowadzenia kierunków wg zasad opisanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem oraz będące w dyspozycji ZDiM w Lublinie Mapy oznakowania kierunkowego z GDDKiA), b) przedstawienie oznakowania drogowskazowego na planszy z planem sytuacyjnym miasta oraz plansze ze szczegółową lokalizacją znaków na planie sytuacyjnym z naniesionymi elementami organizacji ruchu, c) zestawienie wszystkich znaków informacji drogowskazowej z projektami poszczególnych znaków. 6. Projekt ograniczeń tonażowych winien uwzględniać: a) wprowadzenie w ciągu dróg krajowych, wojewódzkich i wybranych powiatowych organizacji ruchu wprowadzającej zakaz wjazdu dla pojazdów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton w godzinach szczytu komunikacyjnego i w godzinach nocnych, to jest w godzinach: 6:00 - 9:00, 13:00 - 18:00, 22:00 - 4:00; b) tranzyt, czyli przejazdy bez wskazania punktu docelowego na terenie miasta Lublina należy realizować: - z wykorzystaniem Północnej Obwodnicy Lublina na odcinku od węzła Witosa do węzła Dąbrowica, - w przypadku przejazdów DK Nr 19 (w kierunku Kraśnika) powinny się odbywać po trasie al. Kraśnicka - al. Sikorskiego - al. Solidarności - Węzeł Dąbrowica; W przypadku docelowego miejsca podróży zlokalizowanego w obrębie strefy ograniczonego tonażu - 16 ton (z zastrzeżeniem, że może być ustalona inna wielkość na etapie projektowania), wjazd będzie się odbywał na podstawie zezwolenia na niestosowanie się do znaków B-5 (zakaz wjazdu samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t) zlokalizowanych na wjeździe do Lublina, drogach wskazanych w pkt 6 lit. a); c) wprowadzenie na wjazdach do obszarów zabudowy mieszkaniowej ograniczeń tonażowych do 3,5 t; d) wprowadzenie na wjazdach do obszarów zabudowy mieszkaniowej ograniczeń tonażowych do 2,5 t; e) inne szczególne ograniczenia tonażowe; f) przedstawienie oznakowania tonażowego na planszy z planem sytuacyjnym miasta Lublin oraz plansze ze szczegółową lokalizacją znaków na planie sytuacyjnym z naniesionymi elementami organizacji ruchu. 7. Projekt stref ograniczenia prędkości winien uwzględniać przedstawienie oznakowania drogowskazowego na planszy z planem sytuacyjnym miasta oraz wskazanie odniesienia (np. tabelarycznie do projektu stałej organizacji ruchu - nr tomu, strona, numer rysunku, opis lokalizacji). 8. Projekt oznakowania związany z trasami przejazdu pojazdów z materiałami niebezpiecznymi winien uwzględniać przedstawienie oznakowania tonażowego na planszy z planem sytuacyjnym miasta Lublin oraz plansze ze szczegółową lokalizacją znaków na planie sytuacyjnym z naniesionymi elementami organizacji ruchu. 9. W czasie opracowywania projektów Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia zmian w organizacji ruchu, zatwierdzonych przez organ zarządzający ruchem, wskazanych przez Zamawiającego. 10. Dostawa i instalacje oprogramowania do obsługi Komputerowej Mapy Oznakowania. Oprogramowanie musi spełniać następujące wymagania: polska wersja językowa obejmująca wszystkie elementy programu oraz instrukcję obsługi, środowisko systemowe: Microsoft Windows XP Vista 7 -8 - 32 i 64 bitowy, dostosowanie do pracy na stanowiskach dwumonitorowych, dostosowanie do pracy w sieci, w systemie klient - serwer, format bazy danych: relacyjna baza danych, jednoczesny odczyt danych na kilku stanowiskach, edycja na wybranych komputerach, instalacja na wskazanych stanowiskach w siedzibie Zamawiającego i możliwość jednoczesnej pracy na 3 stanowiskach, dostęp do bazy programu musi być autoryzowany i następować poprzez login i hasło, które powinno się składać przynajmniej z sześciu znaków w tym znak specjalny, cyfra, mała litera, duża litera, system powinien wymuszać zmianę hasła raz w miesiącu. Dodatkowo program powinien posiadać możliwość ustawienia uprawnień dla użytkowników do pracy z poszczególnymi modułami i dostępem do wybranych danych w zakresie ich odczytu, modyfikacji i usunięcia, program musi posiadać w menu pomoc kontekstową, a także wydrukowaną instrukcję obsługi oprogramowania z objaśnieniem wszystkich funkcji. Instrukcja w wersji PDF powinna być automatycznie umieszczana na komputerze podczas instalacji, program musi wyświetlać informację o jego wersji oraz listę zmian w funkcjonalności, w przypadku późniejszych jego aktualizacji, obsługę danych zapisanych w formatach: shp, dxf, dgn, dwg, mif, tif oraz Oracle Spatial - obsługa serwisów WMS i WFS, eksport do standardowych plików wymiany do formatu DXF, DGN i SHP, dane zawarte w pliku eksportu muszą zawierać pełną informację o zinwentaryzowanych obiektach. 11. Dostawa i instalacja stacji roboczej, 3 stanowisk komputerowych do obsługi tworzonej bazy danych Komputerowej Mapy Oznakowania oraz dostawa i instalacja oprogramowania do obsługi Komputerowej Mapy Oznakowania. 12. Szkolenie pracowników..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie min. 3 usług w zakresie opracowania projektów stałej organizacji ruchu lub ich aktualizacji dla  krajowych, wojewódzkich lub powiatowych dróg o zakresie nie mniejszym niż 50 km długości dróg każda usługa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wartość usług w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu, natomiast w przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania w wykazie i potwierdzenia należytej realizacji dokumentem dotyczy: wykonania min. 3 usług w zakresie opracowania projektów stałej organizacji ruchu lub ich aktualizacji dla  krajowych, wojewódzkich lub powiatowych dróg o zakresie nie mniejszym niż 50 km długości dróg każda usługa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca powierzy podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Wykaz oferowanego sprzętu. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) Zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT. 2) Zmiany finansowania w zakresie wynikającym ze zmian w planie finansowym Zamawiającego (Budżetu Miasta) lub zmian w potrzebach Zamawiającego w zakresie jego uzasadnionego interesu; 3) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, b) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględniania wzajemnych powiązań - o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy, c) wystąpienia niezależnego od Wykonawcy przedłużania się powyżej 30 dni pozyskiwania uzgodnień i warunków do projektowania od dysponentów mediów, ZUDP i innych właściwych organów czy instytucji oraz przedłużanie się pozyskiwania wszelkich decyzji niezbędnych do otrzymania koniecznych uzgodnień - o najdłuższy okres przez jaki okoliczności te wystąpiły, d) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych badań i ekspertyz; 4) Zmiana terminu obowiązywania udzielonych gwarancji w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia - o okres wynikający z przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia; 5) Powierzenie podwykonawcy dodatkowego zakresu robót po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego podwykonawcy wskazanego przez Wykonawcę z jednoczesną zmianą (rozszerzeniem) zapisu umowy poprzez wprowadzenie do niego stosownych zapisów dotyczących udziału Podwykonawcy, 6) Zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z realizacji określonego zakresu zamówienia za pomocą podwykonawcy, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego lub Wykonawcę, że podwykonawca realizujący usługi objęte przedmiotem zamówienia wykonuje je nienależycie. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j, pok. 9 po okazaniu dowodu wpłaty 20 zł na konto: 27124015031111001040201730 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j, pokój nr 9 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin wykonania zamówienia - do dnia 30 listopada 2016 roku, w tym: 1) Zadanie 1 - w terminie do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy; 2) Zadanie 2 - do dnia 30.11.2015 r.; 3) Zadanie 3 - do dnia 30.11.2016 r.; 4) Zadanie 4 - do dnia 30.06.2016 r.; 5) Zadanie 5 - 30.06.2016 r.; 6) Zadanie 6 - do dnia 30.06.2015 r.; 7) Zadanie 7 - w terminie do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: 2.1.1. p. Andrzej Matacz - Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13i, pok. nr 111, telefon 81-466-57-15; 2.1.2. p. Tomasz Dąbrowski - Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13i, pok. nr 113, telefon 81-466-25-81. 2.2. W zakresie procedury: p. Agnieszka Charachajczuk - Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie - ul. Krochmalna 13j piętro I, pokój nr 9, telefon 81-466-57-10..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.