eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Remont promenady i nabrzeża wzdłuż Jeziora Ełckiego na odcinku od Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów do ujścia rzeki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-11

Ełk: Remont promenady i nabrzeża wzdłuż Jeziora Ełckiego na odcinku od Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów do ujścia rzeki
Numer ogłoszenia: 125024 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk , ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont promenady i nabrzeża wzdłuż Jeziora Ełckiego na odcinku od Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów do ujścia rzeki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Remontu promenady i nabrzeża wzdłuż Jeziora Ełckiego na odcinku od Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów do ujścia rzeki, polegające na : a) wykonaniu robót budowlanych b) wykonaniu, utrzymaniu w czasie realizacji robót i demontażu po ich zakończeniu tymczasowego oznakowania wykonanego w oparciu o wcześniej opracowany przez wykonawcę projekt organizacji ruchu c) Wykonaniu innych czynności związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi tj. - sporządzenie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych z uwzględnieniem minimalizacji utrudnień w dostępie do posesji, - wywiezienie i zagospodarowanie gruzu betonowego i innych materiałów pochodzących z rozbiórek, a nie nadających się do powtórnej zabudowy przy zachowaniu zasad ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 - o odpadach 2. Inne wymagania dotyczące remontu Przyjęte materiały muszą posiadać zgodność chemiczną i fizyczną oraz posiadać aktualne aprobaty techniczne IBD i M. 9) Zakres robót budowlanych: Etap I - Ciąg pieszy na odcinku od Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów do ul. Zamkowej. 1. Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej Polbruk Starobruk kolor gr.6 cm na podsypce cementowo-piaskowej (1:4) gr. 7cm - 2930m2 (w obliczeniach należy założyć 10% kostki do wymiany na nową), 2. Przestawienie obrzeży bet. 20x6cm na podsypce cementowo-piaskowej (przyjęto 50%) - 1000 mb (w obliczeniach należy założyć 10% obrzeży do wymiany na nowe), 3. Regulacja zaworów wodociągowych - 1 szt. Etap II - Nabrzeże jeziora na odcinku od Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów do ul. Zamkowej. 1. Ręczne rozebranie nawierzchni (opaski) z kostki betonowej Polbruk gr. 6cm z odwiezieniem na odl. do 5 km (miejsce wskazane przez Inwestora) - 376 m2, 2. Ręczne rozebranie obrzeży betonowych 6x20cm z odwiezieniem na odl. do 5 km (miejsce wskazane przez Inwestora) - 752 mb, 3. Rozebranie opaski betonowej o gr. 20cm i szer. 50cm z odwiezieniem gruzu na odl. do 5 km (zagospodarowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie) - 140 mb, 4. Rozebranie belek drewnianych 14x14cm przymocowanych do grodzic z tworzywa sztucznego śrubami stalowymi o 10mm z wywozem drewna na odl. do 5km (miejsce wskazane przez Inwestora) - 892 mb, 5. Rozebranie belek drewnianych 28x8cm przymocowanych do w/w belek drewnianych 14x14cm śrubami stalowymi o 10mm z wywozem drewna na odl. do 5km (miejsce wskazane przez Inwestora) - 892 mb, 6. Zamocowanie belek drewnianych 14x14cm (drewno suszone, impregnowane ciśnieniowo) do grodzic z tworzywa sztucznego za pomocą śrub stalowych ocynkowanych o 10mm - 892 mb, 7. Zamocowanie belek drewnianych 30x8cm (drewno suszone, impregnowane ciśnieniowo, lica heblowane) do w/w belek drewnianych 14x14cm za pomocą śrub stalowych ocynkowanych o 10mm - 892 mb, 8. Ustawienie obrzeży betonowych 20x6cm na podsypce cementowo-piaskowej - 892mb, 9. Wypełnienie ubytków podłoża żwirem 0-32 z zagęszczeniem mechanicznym - 400ton, 10. Wykonanie warstwy humusu gr.10cmz obsianiem trawą - 2000m2. Etap III - Nabrzeże jeziora na odcinku od ul. Zamkowej do ujścia rzeki. 1. Rozebranie opaski betonowej o gr. 20cm i szer. 50cm z odwiezieniem gruzu na odl. do 5 km (zagospodarowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie) - 435 mb, 2. Rozebranie belek drewnianych 10x16cm przymocowanych nabrzeża betonowego śrubami stalowymi o 10mm z wywozem drewna na odl. do 5km (miejsce wskazane przez Inwestora) - 394 mb, 3. Wypełnienie ubytków podłoża żwirem 0-32 z zagęszczeniem mechanicznym - 200 ton, 4. Wykonanie warstwy humusu gr.10cm z obsianiem trawą - 1000m2. W etapie I prace należy prowadzić w taki sposób, aby odcinek chodnika rozebrany w danym dniu został w tym samym dniu ponownie ułożony. W etapie I do wyceny należy przyjąć 10% nowej kostki i obrzeży. W ofercie należy uwzględnić sporządzenie projektu czasowej organizacji ruchu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej trzech robót budowlanych polegających na przebudowie (budowie) nawierzchni z kostki betonowej o wartości 250 000,00 PLN brutto (każda z nich). Uwaga: Jeżeli wykazywane roboty będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym: - osobę o uprawnieniach kierownika robót budowlanych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi wykazać posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej trzech robót budowlanych polegających na przebudowie (budowie) nawierzchni z kostki betonowej o wartości 250 000,00 PLN brutto (każda z nich). Uwaga: Jeżeli wykazywane roboty będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ) - wzór. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja finansowana ze środków własnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.