eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Modernizacja ulic o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych miasta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-17

Grudziądz: Modernizacja ulic o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych miasta
Numer ogłoszenia: 124864 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu , ul. Ludwika Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 66 30 800, faks 56 66 30 801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ulic o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych miasta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku do SIWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: - osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: - wytwórnią mieszanek mineralno-asfaltowych, - układarką mieszanek mineralno-asfaltowych, - wibracyjnymi walcami stalowymi gładkimi, - skrapiarką samochodową, - lekką rozsypywarka kruszywa, - szczotką mechaniczną lub innym urządzeniem czyszczącym, - kotłem do bitumu, - samochodami samowyładowczymi z przykryciem do transportu mieszanki mineralno-bitumicznej. Informacje dotyczące Podwykonawstwa Wykonawca, który zamierza powierzyć Podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany Podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na zadanie: Modernizacja ulic o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych miasta RZECZOWY ZAKRES REMONTU - BRANŻA DROGOWA. 1. Remont ulicy Kochanowskiego na odcinku 640,00 m obejmuje: opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych, zatwierdzonego przez Komendę Miejską Policji, Zarząd Dróg Miejskich i Wydział Transportu Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, zawierającego rozwiązania uwzględniające tymczasowe objazdy dla ruchu autobusowego, ciężarowego i osobowego, oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, na podstawie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych, rozebranie: krawężników i obrzeży betonowych, ław betonowych, nawierzchni zjazdów z elementów betonowych, podbudowy z kruszywa, stalowych poręczy ochronnych, słupków i znaków drogowych, studzienek ściekowych. mechaniczną rozbiórkę (frezowanie) nawierzchni bitumicznej jezdni o średniej głębokości 2 cm, regulacja włazów kanałowych, skrzynek zaworowych i kratek ściekowych, na zaprawie szybkowiążącej, wykonanie koryta w jezdni i na zjazdach, średniej głębokości 20 cm, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 2,5 MPa, wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm grubości 20 cm, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową AC 16 W (100 kg/m2 ) zbrojenie nawierzchni geosiatką z włókien szklanych, wykonanie warstwy wiążącej AC 16 W gr. 4 cm, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11 gr. 4, wykonanie oznakowania poziomego masami chemoutwardzalnymi, ustawienie słupków do znaków, montaż tablic znaków drogowych oraz progów zwalniających z elementów prefabrykowanych, montaż barier ochronnych sztywnych, ustawienie betonowych krawężników wystających, wjazdowych, na ławie z oporem, oporników i obrzeży betonowych, wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm, wykonanie ścieku z betonowej kostki brukowej gr. 6 i 8 cm, wykonanie trawników dywanowych, ustawienie nowych studzienek ściekowych, ustawienie studni kanalizacyjnej o 1200 mm, montaż rurociągów z ich zasypaniem. 1.1 KANALIZACJA DESZCZOWA. 1.1.1 Studnie ściekowe z przykanalikami. istniejące studnie ściekowe oznaczone symbolami W-3, W-5, W-8, W-9, W-10, W-11, W-12, W-13, W-14, W-15, W-16, W-17, W-18, W-19, W-20, W-21, W-23 należy zdemontować i wykonać jako nowe - cofnięte za linię krawężnika. Studnie ściekowe należy wykonać z kręgów betonowych o średnicy dn 500 mm. Głębokość osadnika jeden metr, studnie ściekowe oznaczone symbolami W-26 i W-27 należy wykonać z kręgów betonowych o średnicy dn 500 mm. Głębokość osadnika jeden metr, wszystkie wpusty ściekowe uliczne należy wymienić na nowe żeliwne o wymiarach 600 x 400 mm z kratą uchylną, zawiasową, ryglowaną klasy D400. Wpusty należy montować na nowych pierścieniach odciążających oraz płytach pokrywowych i wyregulować przy użyciu pierścieni dystansowych oraz szybkowiążących zapraw. Zaprawa szybkowiążąca - wodoszczelna, odporna na działanie mrozu, soli i siarczanów o właściwościach wytrzymałościowych naściskanie po 60 minutach min. 15 N/mm2, po 24 godzinach min. 45 N/mm2, po 28 dniach min. 65 N/mm2, istniejące wpusty żeliwne należy zdemontować w taki sposób by nie uszkodzić żadnego z ich elementów. Wpusty po demontażu należy ułożyć na palecie oraz przetransportować do siedziby Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu, w studniach ściekowych W-1 i W-4 (nie przewidzianych do demontażu) należy zdemontować istniejące ich elementy wykonane z cegły i zastąpić je nadstawkami z kręgów betonowych dn. 500 x 500 mm, przewidziano do wymiany trzynaście przykanalików oznaczonych symbolami: P1, P2, P3, P4, P5, P6, P7, P8, P9, P10, P11, P14, P15. Nowe przykanaliki należy wykonać po trasie istniejących, po ich wcześniejszym demontażu, z rur gładkościennych PVC-U ze ścianką litą o sztywności obwodowej SN 8 o średnicy 150 mm. Łączna długość przykanalików do wymiany wynosi 86,0 m. Przewody rurowe należy układać na podsypce piaskowej grubości dziesięciu centymetrów. Po ich montażu całość obsypać i zasypać piaskiem oraz zagęścić. Przejścia przez ściany studni wykonać jako szczelne, przykanaliki łączące studnie ściekowe W-26 i W-27 ze studnią rewizyjną D1 wykonać z rur gładkościennych PVC-U ze ścianką litą o sztywności obwodowej SN 8 o średnicy 150 mm. 1.1.2 Studnia rewizyjna na istniejącym betonowym kanale deszczowym dn 300 mm. Studnię rewizyjną D1 należy zabudować na istniejącym betonowym kolektorze kanalizacji deszczowym dn 300 mm. Studnię D1 wykonać z kręgów o średnicy 1200 mm. Kręgi dn 1200 mm muszą być wykonane z betonu wibroprasowanego klasy minimum C35/45, o stopniu wodoszczelności minimum W8 i mrozoodporności F150. Kinetę wykonać jako monolit z betonu hydrotechnicznego B25. Stopnie złazowe żeliwne montowane fabrycznie. Pokrywę nastudzienną należy posadowić na pierścieniu odciążającym. Do studni rewizyjnych stosować włazy kanałowe żeliwne klasy D400 z pokrywą zawiasową, ryglowaną. Regulację wysokościową włazu kanałowego dokonać przy użyciu pierścieni dystansowych oraz szybkowiążących zapraw. Zaprawa szybkowiążąca - wodoszczelna, odporna na działanie mrozu, soli i siarczanów o właściwościach wytrzymałościowych naściskanie po 60 minutach min. 15 N/mm2, po 24 godzinach min. 45 N/mm2, po 28 dniach min. 65 N/mm2. Przejścia przez ściany studni wykonać jako szczelne. 2. Remont ulicy Droga Bociania na odcinku około 550,00 m obejmuje: opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych, zatwierdzonego przez Komendę Miejską Policji, Zarząd Dróg Miejskich i Wydział Transportu Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, zawierającego rozwiązania uwzględniające tymczasowe objazdy dla ruchu autobusowego, ciężarowego i osobowego, oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, na podstawie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych jezdni, wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową AC 16 W (średnio 75 kg/m2 ), regulacja włazów kanałowych na zaprawie szybkowiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej AC 16 S gr. 4 cm, 3. Remont ulicy Droga Kurpiowska na odcinku 365,50 m obejmuje: opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych, zatwierdzonego przez Komendę Miejską Policji, Zarząd Dróg Miejskich i Wydział Transportu Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, zawierającego rozwiązania uwzględniające tymczasowe objazdy dla ruchu autobusowego, ciężarowego i osobowego, oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, na podstawie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych, rozebranie: krawężników kamiennych i ław betonowych, nawierzchni chodników z elementów betonowych, nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, destruktu bitumicznego, regulacja włazów kanałowych, skrzynek zaworowych, studzienek teletechnicznych, na zaprawie szybkowiążącej, oczyszczenie i pogłębienie istniejącego rowu, wykonanie koryta o średniej głębokości 20 i 35 cm, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 1,5 MPa, gr. 10 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm grubości 20 cm, wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego gr. 20 cm, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22 P gr. 8 cm, wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W gr. 6cm, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11 gr. 4, wykonanie oznakowania poziomego masami chemoutwardzalnymi, ustawienie słupków do znaków, montaż tablic znaków, ustawienie betonowych krawężników wystających, wjazdowych i krawężników kamiennych na ławie betonowej z oporem, oraz obrzeży betonowych, wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm, wykonanie trawników dywanowych. 4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Wykonawca do realizacji zadania powinien dysponować osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej. 5. Wykonawca powinien dysponować: wytwórnią mieszanek mineralno-asfaltowych, układarką mieszanek mineralno-asfaltowych, wibracyjnymi walcami stalowymi gładkimi, skrapiarką samochodową, lekką rozsypywarka kruszywa, szczotką mechaniczną lub innym urządzeniem czyszczącym, kotłem do bitumu, samochodami samowyładowczymi z przykryciem do transportu mieszanki mineralno-bitumicznej. Wykonawca jest zobowiązany do użytkowania takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonania remontu, zaakceptowanego przez Inspektora Nadzoru. Liczba i wydajność sprzętu powinna gwarantować przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji projektowej, SST i wskazaniach Zamawiającego w terminie przewidzianym umową..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówień uzupełniających będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: modernizacja ulic o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych miasta.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać co najmniej 1 robotą budowlaną, zrealizowaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykazane roboty muszą odpowiadać swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi Zamawiający uzna robotę, polegającą na wykonaniu remontu nawierzchni bitumicznej tj.: rozebranie krawężników i obrzeży betonowych, nawierzchni z elementów betonowych i bitumicznych, wykonanie podbudów z gruntu stabilizowanego cementem, kruszywa stabilizowanego mechanicznie, ustawienie krawężników i obrzeży betonowych wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej SMA, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną (osoby nie wymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie postanowienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdm.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ul. Ludwika Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ul. Ludwika Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.