To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-23
Ogłoszenie nr 12484 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.
Siemianowice Śląskie: Świadczenie usługi oświetleniowej na majątku firmy Tauron Dystrybucja S.A. na terenie miasta Siemianowice Śląskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 332054 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
000515879, ul.
ul. Jana Pawła II
10,
41-100
Siemianowice Śląskie, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
327 605 200, faks
327 605 280, e-mail
ratusz@um.siemianowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi oświetleniowej na majątku firmy Tauron Dystrybucja S.A. na terenie miasta Siemianowice Śląskie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RK.271.58.2016; ZP.rp.42.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetleniowej na terenie miasta Siemianowice Śląskie na punktach oświetleniowych w ilości 1849 szt. stanowiących własność Tauron Dystrybucja S.A. Punkt oświetleniowy (świetlny) należy rozumieć jako kompletną oprawę oświetleniową, a oprawą oświetleniową jest urządzenie służące do rozsyłania, filtrowania lub przekształcania światła wysyłanego przez źródło światła, zawierające elementy niezbędne do mocowania i ochrony źródła światła oraz do przyłączenia go do obwodu zasilającego. Szczegółowy wykaz obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją usługi zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania (INDPP). 2. Zamawiający działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 1 osoby wykonującej prace związane z demontażem i montażem wysięgników, opraw oświetlenia. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osoby: a) Wykonawca każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu do wglądu zanonimizowaną kopię umowy o pracę zawartą z pracownikiem świadczącym czynności, o których mowa w pkt 2. powyżej. b) w przypadku jakichkolwiek zmian odnośnie zatrudnienia osoby o której mowa w pkt 2. powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego w terminie 5 dni od daty zaistnienia zmian, 4. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art.29 ust.3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę zanonimizowanej kopii umowy o pracę zawartej z pracownikiem wykonującym w trakcie realizacji zamówienia prace związane z demontażem i montażem wysięgników, opraw oświetlenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracownika świadczącego usługi na podstawie umowy o pracę. b) W przypadku niezatrudnienia w okresie realizacji zamówienia osoby, o której mowa w pkt 2. powyżej, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości iloczynu 1/30 kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę (określonego rozporządzeniem Rady Ministrów) w przeliczeniu na wymiar czasu pracy niezatrudnionej osoby wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby dni w okresie realizacji zamówienia, w które dana osoba nie była zatrudniona. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50232100-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT368164.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 447030.48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. Uzasadnienie faktyczne: W chwili obecnej oświetlenie dróg i ciągów pieszych odbywa się z wykorzystaniem infrastruktury oświetleniowej stanowiącej częściowo własność Gminy, a w pozostałej części firmy Tauron Dystrybucja S.A. Firma ta nie wyraziła zgody na podejmowanie jakichkolwiek działań związanych z utrzymaniem swojej sieci oświetleniowej przez podmioty trzecie (kopia pisma w załączeniu). W związku z tym, jedynym podmiotem uprawnionym do korzystania z infrastruktury oświetleniowej zgodnie z art. 140 Kodeksu Cywilnego jest Tauron Dystrybucja S.A. Sieci oświetleniowe należące do firmy Tauron Dystrybucja S.A. są w dużej mierze powiązane z sieciami dostarczającymi energię na potrzeby gospodarstw domowych (są to tzw. sieci skojarzone). Powiązania sieci energetycznych nie pozwalają na prowadzenie na nich prac eksploatacyjnych przez podmioty zewnętrzne w przypadku braku zgody ich właściciela. Usuwanie awarii, wyłączenia, prace eksploatacyjne mają bezpośredni wpływ na dostawy energii, za które odpowiada dostawca czyli firma Tauron Dystrybucja S.A. Art. 67, ust. 1, pkt 1 ustawy Pzp (j.t. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) stanowi: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej reki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a) technicznych o obiektywnym charakterze, b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Potencjał techniczny oraz nieskrępowany dostęp do sieci i urządzeń stanowi warunek konieczny do realizacji przedmiotowego zamówienia. Poza tym zgodnie z art. 222 § 2 Kodeksu Cywilnego, przeciwko osobie, która narusza własność w inny sposób aniżeli przez pozbawienie właściciela faktycznego władztwa nad rzeczą, przysługuje właścicielowi roszczenie o przywrócenie stanu zgodnego z prawem oraz zaniechanie naruszeń. W związku z tym Zamawiający- Gmina Siemianowice Śląskie może udzielić zamówienia tylko jednemu wykonawcy z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz związanych z ochroną prawa wyłącznego wynikającego z odrębnych przepisów tj. prawa własności oraz nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Wobec powyższego niniejsze zamówienie spełnia ustawowe przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. 2. Uzasadnienie prawne: Art. 66 ust. 1 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.).
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Jednorazowa sprzedaż i dostawa wyposażenia medycznego.
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego.
- Wykonanie okresowego czyszczenia przewodów kominowych w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie
- Dostawa sterylnych osłon na kończyny, mat chłonnych na podłogę oraz ubrań chirurgicznych jednorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.