eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Gleboznawcza klasyfikacja gruntów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Radom: Gleboznawcza klasyfikacja gruntów
Numer ogłoszenia: 124731 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu - Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620283, 0-48 3620284, fax 048 3620282, 3620284.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gleboznawcza klasyfikacja gruntów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów miasta Radomia wraz z aktualizacjami lub opracowaniem map glebowo - rolniczych. Zamówienie podzielone jest na pięć części. 1) Część pierwsza zamówienia: Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów miasta Radomia dla obrębów nr: XIV - Długojów Górny, XV - Janiszpol, XX - Kierzków wraz z aktualizacją map glebowo - rolniczych. 2) Część druga zamówienia: Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów miasta Radomia dla obrębów nr: XXX - Stara Wola Gołębiowska, wraz z aktualizacją map glebowo - rolniczych. 3) Część trzecia zamówienia: Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów miasta Radomia dla obrębów nr: VII - Wośniki, XIII - Jeżowa Wola, wraz z opracowaniem map glebowo - rolniczych. 4) Część czwarta zamówienia: Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów miasta Radomia dla obrębów nr: XI/1 - Idalin, XII/1 - Godów, wraz z opracowaniem map glebowo - rolniczych. 5) Część piąta zamówienia: Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów miasta Radomia dla obrębów nr: VIII - Żakowice, wraz z opracowaniem map glebowo - rolniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 206.000 EUR.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.10.00 - Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inne usługi naukowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.10.00 - Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inne usługi naukowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 134.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie: 1) geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub 2) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, określonym w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. Nr 240 poz. 2027 z 2005 roku, z późn. zm.). Klasyfikator winien mieć upoważnienie Wojewody Mazowieckiego do samodzielnego wykonywania klasyfikacji gruntów na terenie województwa mazowieckiego . 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń lub dokumentów - określonych w pkt. XI SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie XI, co oznacza że brak jednego z wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub ich nieuzupełnienie w wyznaczonym przez zamawiającego terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia lub dokumenty na potwierdzenie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1. 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych - w formie załącznika nr 1; 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie załącznika nr 2; 1. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w formie załącznika nr 3 i 4; 1. 4. Kserokopie uprawnień zawodowych w zakresie: 1) geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub 2) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, określonym w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. Nr 240 poz. 2027 z 2005 roku, z późn. zm.) - w formie załącznika nr 5; 1. 5. Oświadczenie wykonawcy, że posiada on upoważnienie Wojewody Mazowieckiego do samodzielnego wykonywania klasyfikacji gruntów na terenie województwa mazowieckiego - w formie załącznika nr 6; 1. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. posiadanie wymaganych i aktualnych uprawnień zawodowych w zakresie: 1) geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub 2) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, określonym w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. Nr 240 poz. 2027 z 2005 roku, z późn. zm.) oraz oświadczenie, o posiadaniu upoważnienia Wojewody Mazowieckiego do samodzielnego wykonywania klasyfikacji gruntów na terenie województwa mazowieckiego, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w formie załącznika nr 7 2. Inne dokumenty lub oświadczenia składane wraz z wypełnionym formularzem oferty: 2.1. Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy przekazany w materiałach przetargowych - w formie załącznika nr 8; 2.2. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - w formie załącznika nr 9; 2.3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w formie załącznika nr 10;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Tak., adres strony, na której będzie prowadzona: www.ppp.pwpw.pl


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych ul. Jana Kilińskiego 30 (wejście od ul. Żeromskiego 53, pokój nr 1, 2, 3 - parter) 26-600 Radom.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych ul. Jana Kilińskiego 30 (wejście od ul. Żeromskiego 53, pokój nr 1, 2, 3 - parter) 26-600 Radom.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów miasta Radomia dla obrębów nr: XIV - Długojów Górny, XV - Janiszpol, XX - Kierzków wraz z aktualizacją map glebowo - rolniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 134.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów miasta Radomia dla obrębów nr: XXX - Stara Wola Gołębiowska, wraz z aktualizacją map glebowo - rolniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 104.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów miasta Radomia dla obrębów nr: VII - Wośniki, XIII - Jeżowa Wola, wraz z opracowaniem map glebowo - rolniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 134.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów miasta Radomia dla obrębów nr: XI/1 - Idalin, XII/1 - Godów, wraz z opracowaniem map glebowo - rolniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 104.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów miasta Radomia dla obrębów nr: VIII - Żakowice, wraz z opracowaniem map glebowo - rolniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 104.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.