eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Opracowanie i uruchomienie projektów e-learningowych w ramach projektu pn. Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Lębork: Opracowanie i uruchomienie projektów e-learningowych w ramach projektu pn. Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych)
Numer ogłoszenia: 124663 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i uruchomienie projektów e-learningowych w ramach projektu pn. Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego utworzono platformę e-learningową dla osób zamierzających przystąpić do egzaminów czeladniczych i mistrzowskich lub zainteresowanych tą tematyką. W chwili obecnej potrzeba rozbudowania istniejącej platformy, poprzez wprowadzenie projektu multimedialnego w formie tzw. ekranów, zawierających tekst, efekty graficzne, głosowe i w ten sposób jej udoskonalenia i uatrakcyjnienia. Biorąc pod uwagę postęp technologiczny, który będzie miał miejsce w kolejnych latach oraz efektywność, skuteczność, jak i przejrzystość platformy dostrzega się konieczność wykonania pewnych jej elementów w sposób bardziej atrakcyjny i funkcjonalny. Utrwalenie treści kształcenia w postaci tekstowej, graficznej, multimedialnej, ma się przyczynić do podniesienia jakości przekazu dydaktycznego i otrzymywania przez odbiorców treści kształcenia różnymi kanałami. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie i uruchomienie (m.in. poprzez produkcję i implementację) projektów e-learningowych na istniejącej platformie e-learningowej (jako projekt rozumie się pojedynczy opracowany i zaimplementowany materiał multimedialny bazujący na opracowanym skrypcie zakończonym testami lub standardzie egzaminacyjnym). Projekty e-learningowe przygotowane zostaną w języku polskim, w oparciu o istniejące skrypty z zakresu tematyki ogólnej i testy (które zostały opracowane w ramach projektu) oraz obowiązujące standardy egzaminacyjne, przygotowujące do egzaminów czeladniczych i mistrzowskich. Gotowy opracowany materiał merytoryczny w postaci skryptów i testów oraz standardów egzaminacyjnych w formie edytowalnej (Word) zostanie dostarczony Wykonawcy przez Zamawiającego w celu opracowania i utworzenia z ww. treści kształcenia ciekawych projektów multimedialnych również pod względem audiowizualnym. Opracowanie projektów e-learningowych ma na celu dostarczenie uczącym się wartościowego materiału edukacyjnego, zapewniającego najwyższą efektywność procesu dydaktycznego. Cel ten ma zostać osiągnięty poprzez zastosowanie adekwatnej do zdalnej formy kształcenia metodyki nauczania oraz wykorzystania mediów elektronicznych pozwalających na pełną prezentację treści przedmiotowych. Opis istniejącej platformy e-learning na której należy wykonać przedmiot zamówienia Serwer www i DB: Maszyna wirtualna XenServer 6.0, System operacyjny Debian 6.0.3 (64 bit), Przestrzeń dyskowa 1 TB, RAM 8 GB, CPU: 4 rdzenie (Intel(R) Xeon(R) CPU E5620 @ 2.40GHz), DB: MySQL 5.1, www: Apache 2.2, lms: Moodle 2.2, adres DNS: e-powiatleborski.pl Serwer BigBlueButton: Maszyna wirtualna XenServer 6.0, System operacyjny Ubuntu 10.04 (64 bit), Przestrzeń dyskowa 15 GB, RAM 2,5 GB, CPU: 2 rdzenie (Intel(R) Xeon(R) CPU E5620 @ 2.40GHz), Aplikacja: BigBlueButton 0.8 XenServer 6.0Konsola zarządzająca maszynami wirtualnymi Dell iDRAC: Konsola zarządzająca serwerem Materiały edukacyjne: - skrypty dotyczące części ogólnej: ilość skryptów - 12, łączna liczba stron skryptów - 145 stron A4 (Word), przewidziano utworzenie średnio 3 ekranów z jednej strony A4, przewidywana łączna liczba ekranów ze skryptu - 435 - testy do skryptów: liczba skryptów, gdzie ilość pytań testowych wynosi 5 - 6, liczba skryptów, gdzie ilość pytań testowych wynosi 10 - 6, każde pytanie musi być na osobnym ekranie, przewidywana łączna liczba ekranów testu - 90 - standardy egzaminacyjne: ilość zawodów - 45, łączna liczba stron - 458 stron A4 (Word), przewidziano utworzenie średnio 3 ekranów z jednej strony A4, przewidywana łączna liczba ekranów - 1374 Poniżej szczegółowy rozkład materiałów: PROJEKTY SKRYPTY - Liczba stron doc - Liczba testów - Liczba pytań na test - Liczba ekranów projektu - Liczba ekranów testu Komunikacja interpersonalna, równość szans kobiet i mężczyzn, godzenie życia rodzinnego z zawodowym-19-1-5-57-5, Trening aktywizacji zawodowej-18-1-5-54-5, Rachunkowość zawodowa-10-1-5-30-5, Rachunkowość zawodowa z kalkulacją-10-1-5-30-5, Dokumentacja działalności gospodarczej-10-2-5-30-10, Rysunek zawodowy-11-2-5-33-10, Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej-12-2-5-36-10, Podstawowe zasady ochrony środowiska-11-2-5-33-10, Podstawowe przepisy prawa pracy-13-2-5-39-10, Podstawowa problematyka prawa gospodarczego i zarządzania przedsiębiorstwem-11-2-5-33-10, Podstawy psychologii i pedagogiki - 10-1-5-30-5, Metodyka nauczania - 10-1-5-30-5 SUMA - 145-18-60-435-90 STANDARDY EGZAMINACYJNE dot. następujących zawodów - Liczba stron doc - Liczba ekranów projektu Mechanik monter maszyn i urządzeń - 12-36, Stolarz - 10-30, Stolarz budowlany-10,5-32, Stolarz meblowy-9-27, Blacharz-11-33, Monter instalacji gazowych-10,5-31, Monter instalacji sanitarnych-11-33, Ślusarz - 11-33, Blacharz samochodowy-11-33, Cieśla - 10-30, Elektromechanik-10,5-31, Krawiec-10-30, Mechanik pojazdów samochodowych-11-33, Murarz-10,5-32, Obuwnik - 9,5-28, Elektryk - 12-36, Fotograf-9,5-29, Fryzjer-10-30, Glazurnik-11,5-35, Monter Elektronik-10-30, Monter izolacji budowlanych-11,5-34, Posadzkarz-11-33, Rzeźnik wędliniarz-9-27, Szklarz budowlany-10-30, Wulkaniazator-10-30, Zdun-9,5-28, Złotnik - jubiler-8,5-25, Dekarz-10-30, Elektromechanik pojazdów samochodowych-10,5-32, Lakiernik-10,5-32, Malarz - tapeciarz-10,5-32, Tapicer-10,5-31, Betoniarz zbrojarz-9-27, Brukarz-11-33, Kamieniarz-10-30, Kominiarz-8,5-25, Kowal-10-30, Lakiernik samochodowy-10-30, Zagarmistrz-9,5-29, Kosmetyczka-10-30, Kucharz-9-27, Sprzedawca-5-15, Technolog robót wykończeniowych - 14-42, Cukiernik-10-30, Piekarz-10-30 SUMA-458-1374 RAZEM- Liczba ekranów projektu 1809, Liczba ekranów testu 90 Realizacja przedmiotu zamówienia przebiegać będzie w czterech zasadniczych etapach: Etap 1. Opracowanie scenariuszy projektów e-learningowych z zastosowaniem koncepcji metodycznej Etap 2. Projekt layoutu. Etap 3. Produkcja projektów e-learningowych. Etap 4. Implementacja projektów na platformę e-learningową. Każdy z etapów będzie zakończony formalną akceptacją ze strony Zamawiającego, potwierdzoną protokołem zdawczo-odbiorczym. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia przewidziano po podpisaniu ostatniego protokołu zdawczo-odbiorczego, a więc po realizacji całego przedmiotu zamówienia. 1. Opracowanie scenariuszy projektów e-learningowych z zastosowaniem koncepcji metodycznej Koncepcja metodyczna zawierać ma opis metod nauczania proponowanych dla realizacji projektów e-learningowych. Ponadto w koncepcji musi się znaleźć opis proponowanej struktury projektów. W koncepcji należy uwzględnić fakt, że projekty mają mieć strukturę modułową, oznacza to, że zostaną podzielone na mniejsze jednostki treści (lekcje). Bazą merytoryczną dla scenariuszy będą opracowane skrypty z tematyki ogólnej, które zostały opracowane w ramach projektu oraz standardy egzaminacyjne w wybranych 45 zawodach. Zamawiający umożliwi Wykonawcy konsultacje merytoryczne z autorami skryptów, dzięki którym będzie można rozszerzyć bazowy materiał (jeśli zajdzie taka potrzeba) i przygotować adekwatne do zdalnej formy nauczania elementy przekazu dydaktycznego. Standardy egzaminacyjne nie będą podlegały wyżej opisanym konsultacjom. Każdy scenariusz musi zostać przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji. Scenariusze projektów mają być przygotowane w postaci dokumentu tekstowego, w których opisany zostanie każdy ekran danego projektu e-learningowego. W scenariuszu muszą znaleźć się szczegółowe informacje na temat: - tekstu znajdującego się na danym ekranie, - ilustracji prezentującej treści danego ekranu, - tekstu wygłaszanego przez lektora/lektorów, - prezentacji wideo (grafika) - poleceń dla uczących się, - sposobu działania ćwiczeń, quizów, testów, - planowanych interakcji, - numeru ekranu, - stron tytułowych, - dodatków, słowników, definicji, - pomocy dla użytkownika. Treści projektu mają być zaprezentowane w atrakcyjnej, multimedialnej formie, wykorzystującej tekst, grafikę, profesjonalne wizualizacje, animację, rysunki, zdjęcia, nagrania filmowe oraz dźwięk do prezentacji tematyki poszczególnych modułów. Z uwagi na specyfikę kształcenia zdalnego, projekt musi zawierać zestaw ćwiczeń interaktywnych, pozwalających na samodzielną ocenę postępów w nauce i umożliwiających uzyskanie pełnej informacji zwrotnej na temat zagadnienia będącego przedmiotem ćwiczenia. Ćwiczenia i quizy będą pełniły również funkcje motywujące, aktywizujące uczestników kursów. Pozwolą na utrzymanie stałego poziomu zaangażowania i zainteresowania użytkowników tematem lekcji. Projekty muszą umożliwiać efektywne przyswajanie wiedzy, dlatego też muszą być przygotowane w sposób oryginalny i pomysłowy zarówno pod względem grafiki, dźwięku i sposobu umieszczania treści. Projekty muszą zawierać pełne udźwiękowienie (zarówno efekty muzyczne, jak i czytanie przez lektora) z możliwością włączenia i wyłączenia oraz ściszania i zgłaśniania dźwięku w całym projekcie, lekcji lub na pojedynczych ekranach. Wszystkie tworzone projekty multimedialne muszą być oparte m.in. o fabułę, bohaterów i akcję (ekrany fabularyzowane z symulacjami dyskusji, ruchomymi postaciami) oraz o filmiki, drzewa decyzyjne, scenki, zdjęcia. Ich wybór musi być adekwatny do realiów świata rzeczywistego, musi odnosić się bezpośrednio do prezentowanej treści i/lub tematyki. Treść projektów musi być podzielona na lekcje i ekrany - dzięki temu każdy fragment lekcji, który sprawił osobie trudność może zostać powtórzony osobno. W każdym projekcie musi istnieć możliwość przerwania lekcji w dowolnym momencie projektu, a później kontynuowanie nauki, w miejscu, w którym zakończył naukę. Stworzone projekty mają dostarczyć komfortu osobie uczącej się poprzez intuicyjną i zrozumiałą nawigację. W każdym momencie użytkownik musi mieć dostęp do m.in. spisu treści. Projekty będą zawierały panel nawigacyjny umożliwiający natychmiastowe przejście do dowolnego ekranu oraz pasek postępu lub licznik ekranów oraz inne niezbędne elementy dodatkowe. Każdy projekt powinien rozpoczynać się graficzno-muzycznym intro zawierającym m.in. niezbędne logotypy i informacje, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach PO KL. Następnie przedstawione zostaną informacje o strukturze i celach projektu oraz o tym, jakie umiejętności i wiedzę nabędzie osoba dzięki lekcjom. W projekcie Wykonawca zastosuje opracowane przez siebie różne typy ćwiczeń/quizów samosprawdzających, między innymi: - ćwiczenia typu jednokrotny wybór - uczestnik może wybrać jedną odpowiedź; - ćwiczenia typu wielokrotny wybór - uczestnik może wybrać kilka odpowiedzi; - ćwiczenia typu lista rozwijana - uczestnik może wybrać jedną odpowiedź z wyświetlanej listy. - ćwiczenie typu uzupełnij zdanie - uczestnik może wpisać odpowiedź tekstową. - ćwiczenie przeciągnij i upuść - uczestnik przesuwa wybrane elementy zadania w odpowiednie miejsca. - ćwiczenia typu prawda-fałsz - uczestnik zaznacza, która odpowiedź jest prawdziwa, a która fałszywa. - ćwiczenie typu połącz - uczestnik łączy liniami wybrane elementy zadania. Dostarczone przez Zamawiającego testy na zakończenie będą sprawdzały wiedzę i umiejętności po każdym z modułów projektu e-learningowego dotyczącego skryptów z tematów ogólnych. Zadania w wersji elektronicznej, oceniane automatycznie, muszą bazować na mechanizmach umożliwiających sprawdzenie udzielonej przez odbiorcę projektu odpowiedzi - opatrzone muszą być stosownym komentarzem do dokonanego wyboru. Testy powinny zawierać podsumowanie, ocenę i analizę osiągniętych wyników. Pytania testowe i odpowiedzi są przygotowane w wersji edytowalnej (Word) i zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Każdy scenariusz musi przejść opracowanie redakcyjne, co ma zapewnić pozbawiony błędów językowych i interpunkcyjnych materiał bazowy do produkcji projektów. Redaktor powinien również uwzględnić fakt, że materiał będzie pełnił funkcje edukacyjne, stąd szczególną wagę należy przyłożyć do jasności i czytelności przekazu. 2. Projekt layoutu Projekt layoutu przygotować należy na przykładzie jednego, wybranego projektu. Projekt musi nawiązywać do istniejącego wyglądu platformy e-learningowej, musi zawierać wszystkie elementy layoutu, w tym rozwiązania nawigacyjne, przykładowy układ tekstu, przykładowe rozmieszczenie elementów graficznych, multimedialnych, interaktywnych. Kompletny layout zawierać musi wszystkie typy funkcjonalne stron projektu e-learningowego: - stronę tytułową, - stronę śródtytułową, - stronę z podaniem treści w formie tekstowej, - stronę z podaniem treści w formie wideo lub przy użyciu innych wymaganych mediów, - stronę z ćwiczeniem, - stronę z celami projektu, - stronę z zastosowanymi rozwiązaniami typu: pop-up lub tooltip, - lub dodatkowo inne planowane rozwiązania typograficzne w projekcie. Rozwiązania funkcjonalne będą powtórzone we wszystkich projektach, które powinny jednak różnić się na poziomie rozwiązań estetycznych (dobór kolorów oraz przewodnich elementów graficznych). Projekt layoutu może podlegać korekcie Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany skorygować projekt na podstawie uwag Zamawiającego. 3. Produkcja projektów e-learningowych Każdy z projektów ma zostać zbudowany zgodnie z wcześniej zaakceptowaną koncepcją metodyczną, scenariuszem i projektem layoutu. Każdy przygotowany projekt multimedialny (łącznie będzie ich 57) zostanie przedstawiony Zamawiającemu, następnie skontrolowany pod względem jakości. Kontrola jakości nastąpi przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy. Zamawiający może zgłosić swoje uwagi, które Wykonawca ma obowiązek uwzględnić. Następnie Wykonawca przedstawi wersję końcową do akceptacji Zamawiającego. Projekty e-learning zostaną opracowane w standardzie SCORM 1.2. Wszystkie elementy projektu wraz z panelem nawigacyjnym i systemem uruchamiania projektu (player), za wyjątkiem animacji, zostaną opracowane z wykorzystaniem otwartego języka programowania (np. HTML, XML, JavaScript, AJAX) pozwalającym na edycję elementów projektu bezpośrednio poprzez pliki tekstowe. Dopuszcza się, aby animacje zostały opracowane z wykorzystaniem technologii FLASH. Projekty będą dostosowane do rozdzielczości ekranu 1024x768, w taki sposób, aby przy założonej maksymalnej rozdzielczości cały ekran projektu był widoczny na ekranie monitora. 4. Implementacja projektów na platformę e-learningową Wykonawca będzie odpowiedzialny za implementację projektów e-learning NA PLATFORMIE MOODLE udostępnionej przez Zamawiającego. Wraz z implementacją projektów na platformie Wykonawca przekaże Zamawiającemu kody źródłowe projektów na nośniku CD/DVD. Wraz z dostarczeniem projektów e-learning Wykonawca przekaże pełne autorskie prawa majątkowe dla każdego z pól eksploatacji na rzecz Zamawiającego. MODYFIKACJA EKRANÓW Ze strony Zamawiającego przewidziano i powierzono na czas trwania projektu pracownikowi Starostwa Powiatowego w Lęborku funkcję specjalisty ds. platformy e-learnigowej, a więc osoby zarządzającej platformą e-learningową (administratora) oraz odpowiedzialnej za kontakt z Wykonawcą i uzgadnianie wszelkich spraw związanych z przedmiotem umowy oraz ewentualne uzupełnianie dodatkowych treści przy np. aktualizacji danych. Po zakończeniu realizacji projektu dopuszcza się możliwość przekazania platformy do administrowania i zarządzania nią szkole ponadgimnazjalnej - Powiatowemu Centrum Edukacyjnemu - Zespołowi Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku. Pozostałe obowiązki stron: - Przed przystąpieniem do prac nad realizacją przedmiotu zamówienia ustalone zostaną wszelkie detale dotyczące realizacji zamówienia w siedzibie Zamawiającego. - Wykonawca przedstawi i szczegółowo zaznajomi Specjalistę ds. platformy e-learnigowej w siedzibie Zamawiającego ze specyfiką funkcjonowania projektów e-learningowych, ewentualnie tworzenia i korzystania z modułu raportowego i możliwości definiowania nowych, konfiguracji, wykonywania i odtwarzania kopii zapasowych, itd. - Zamawiający niezwłocznie po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy materiały edukacyjne - skrypty, testy oraz standardy egzaminacyjne. - Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w sposób komplementarny z istniejącymi już rozwiązaniami na platformie e-learning, w tym z ustaloną ścieżką uczestnictwa w lekcjach dla poszczególnych osób. Elementy zamieszczone na platformie, nie stanowiące przedmiotu zamówienia, które nie zostaną opracowane w formie multimedialnej, muszą być odpowiednio połączone z tymi stanowiącymi przedmiot zamówienia (czyli musi być możliwość intuicyjnego przejścia dalej) aby tworzyły jedną całość procesu edukacyjnego dla poszczególnych osób. - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w opisanych etapach. Każdy z etapów będzie zakończony formalną akceptacją, potwierdzoną protokołem zdawczo-odbiorczym. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia przewidziano po podpisaniu ostatniego protokołu zdawczo-odbiorczego, a więc po realizacji całego przedmiotu zamówienia - Termin realizacji całego przedmiotu zamówienia - rozpoczęcie prac ma nastąpić najpóźniej w terminie 1 tygodnia od podpisania umowy, zaś termin ostatecznego zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przypada na 3 miesiące od podpisania umowy z Wykonawcą, nie dłużej niż do 31 października 2012 roku. W tym terminie nastąpi podpisanie końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego i następnie końcowa płatność za realizację przedmiotu zamówienia wg warunków umowy. -Wykonawca w ramach realizacji zamówienia musi dostarczyć Zamawiającemu dokumentację techniczną (instrukcję obsługi) w języku polskim (w wersji elektronicznej i papierowej) prezentującą wykorzystanie funkcjonalności oferowanych rozwiązań na platformie e-learningowej. Po ich przekazaniu Zamawiający nabędzie prawo rozporządzania nimi i udostępniania. - Wykonawca gwarantuje należytą jakość wykonanych przez siebie usług. -Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia serwisu gwarancyjnego związanego m.in. z usuwaniem awarii i błędu projektów przez siebie przygotowanych w okresie 12 miesięcy: - Czas reakcji na awarię poziomie 24 godzin od czasu zgłoszenia - Czas przywrócenia działania po awarii na poziomie 3 dni roboczych od czasu zgłoszenia - Czas reakcji na zgłoszenie o błędzie na poziomie 24 godzin od czasu zgłoszenia - Czas na podanie obejścia zgłoszonego błędu na poziomie 4 dni roboczych od czasu zgłoszenia - Czas na usunięcie błędu do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się w dniu podpisania protokołu końcowego odbioru prac..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających do zamówienia udzielonego w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Zamówienie uzupełniające będzie udzielone w następujących okolicznościach: - Po przeprowadzonej procedurze przetargowej i podpisaniu umowy na realizację przedmiotu zamówienia dla zamówienia podstawowego pozostaną do dyspozycji finanse pozwalające na powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia - Zamawiający wyrazi taką wolę

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje 3 usługi o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każda (t. j. 3 usługi o łącznej wartości co najmniej 150.000 zł), polegających na opracowaniu koncepcji, scenariuszy oraz produkcji i dostarczeniu szkoleń e-learning. Na potwierdzenie tego Warunku wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie 3 o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każda, wg załącznika nr 4 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24. ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy Wykonawca oddzielnie. 3) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający określa warunki umowy na realizację zamówienia w niniejszym postępowaniu w Projekcie Umowy, który stanowi zał. nr 5 do SIWZ. Postanowienia oraz zobowiązania przyjęte przez Wykonawcę poprzez złożenie oferty odpowiadającej SIWZ, a także wybór tak skonstruowanej oferty przez Zamawiającego stanowią integralną część umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 2. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień pkt. 3 niniejszego rozdziału. 3. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: - zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego i Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy - terminu wykonania 4. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy w oparciu o możliwości wynikające z wniosku o dofinansowanie realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 13:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.