eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korczew › wyposażenie świetlicy wiejskiej w Drażniewie, gm. Korczeqw

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-11

Korczew: wyposażenie świetlicy wiejskiej w Drażniewie, gm. Korczeqw
Numer ogłoszenia: 124570 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Ks. Brzóski 20a, 08-108 Korczew, woj. mazowieckie, tel. 025 6312078, faks 025 6312089.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyposażenie świetlicy wiejskiej w Drażniewie, gm. Korczeqw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Drażniewie, gm. Korczew w : 1. Stoły - Blat stołu wykonany z płyty laminowanej gr. 36 mm, oklejony obrzeżem PCV 2,00 mm, z 4 nogami w kolorze chrom, o wymiarach 1200x 800x750mm (długość x szerokość x wysokość) 25 szt. 2. Krzesła- Krzesło tapicerowane ekoskórą, stelaż metalowy - stal chromowana, o wymiarach 370 x 430 x 850 mm (szerokość x głębokość x wysokość) 100 szt. 3. Szafki kuchenne -Szafki kuchenne stojące (dół) o długości 5,2 mb, szafki kuchenne wiszące o długości 4,9 mb, szafka kuchenna stojąca o wymiarach 2,7 x 1,3 mb (wysokość x szerokość), głębokość szafek standardowa. Korpusy i fronty wykonane z płyty laminowanej, blaty szafek o grubości 38 mm, krawędzie frontów oklejone obrzeżem PCV 2 mm, szafki dolne na nóżkach regulowanych wykończone cokołem z uszczelką, szafki górne na zawieszkach regulowanych. Uchwyty metalowe, szuflady na prowadnicach rolkowych.-1 kpl. 4.Telewizor plazmowy z uchwytem a)Telewizor plazmowy o minimalnych parametrach: przekątna ekranu - 50cali, format ekranu - panoramiczny 16:9, tuner DVB-T (MPEG - 4) cyfrowy naziemny, moc głośników 2x10W, złącze EURO, USB, HDMI, gwarancja na minimum 24 miesiące. szt. 1 b)Uchwyt przeznaczony do telewizorów LCD, telewizorów LED, telewizorów plazmowych, o rozmiarze ekranu 46-60 cali, z regulacją w pionie. szt. 1 5. Kuchnia gazowa z płytą gazową i piekarnikiem elektrycznym o minimalnych parametrach: szerokość 50 cm, płyta gazowa z 4 palnikami, piekarnik elektryczny z grillem, funkcją rozmrażania, grzałka góra-dół, termoobieg, gwarancja 24 miesiące - szt.1 6. Okap kuchenny o minimalnych parametrach: panel sterujący w formie przycisków, tryb pracy: pochłaniacz i wyciąg, wbudowane oświetlenie, wydajność 335m3 na h, gwarancja 24 miesiące. 1 szt. 7. Chłodziarko - zamrażarka o minimalnych parametrach: zamrażalnik w dolnych drzwiczkach, system no - frost, klasa energetyczna A+, szklane półki, elektroniczny system sterowania, o poj. całkowitej netto ok. 358 l w tym zamrażarka o poj. ok.78 l i chłodziarka o pj. ok.280, gwarancja 24 miesiące. 1 szt. 8.Zastawa stołowa gat. I. a)talerz obiadowy płytki o średnicy 27,3 cm, wykonany z białego szkła hartowanego, odporny na zmiany temperatury, wstrząsy i uderzenia, szt.120 b)talerz obiadowy płytki o średnicy 24,5 cm, wykonany z białego szkła hartowanego, odporny na zmiany temperatury, wstrząsy i uderzenia, szt.120 c)talerz głęboki o średnicy 22,5 cm, wykonany z białego szkła hartowanego, odporny na zmiany temperatury, wstrząsy i uderzenia, szt.120 d)talerz obiadowy płytki o średnicy 27,3 cm, wykonany z białego szkła hartowanego, odporny na zmiany temperatury, wstrząsy i uderzenia szt. 120 e)bulionówka o pojemności 300 ml, średnica 9,4 cm, wykonana z białego szkła hartowanego szxt. 120 f)półmisek owalny o średnicy 35 cm, wykonany z białego szkła hartowanego szt.20 g)półmisek owalny o średnicy 29 cm, wykonany z białego szkła hartowanego szt.20 h)salaterka o średnicy 18 cm, wykonana z białego szkła hartowanego szt.20 i)salaterka o średnicy 12 cm, wykonana z białego szkła hartowanego szt.20 j)filiżanka o pojemności 220 ml + spodek, wykonane z białego szkła hartowanego - kpl. szt. 120 k)kubek o pojemności 290 ml, wykonany z białego szkła hartowanego szt.120 l)cukiernica o średnicy 11 cm, wykonana z białego szkła hartowanego szt.15 m)mlecznik o pojemności 160 ml , wykonany z białego szkła hartowanego szt.15 n)sztućce (zestaw: nóż, widelec, łyżka, łyżeczka do herbaty, widelczyk do ciasta), wykonane ze stali nierdzewnej - kpl. 120 o)łopatka do ciasta, wykonana ze stali nierdzewnej szt.15 p)dzbanek na soki o pojemności 1,3 l wykonany ze szkła, posiadający gładką powierzchnię szt.20 q)patera na ciasto-owoce o średnicy ok 30 cm, wykonana ze szkła hartowanego, odpornego na uderzenia i zarysowania szt. 20 r)kieliszki (zestaw: do szampana, wina, wódki), wykonane ze szkła hartowanego na zmianę temperatury, odporne na uderzenia i zarysowania 120 zestawów s)szklanki niskie do soków, wykonane ze szkła hartowanego na zmianę temperatury, odporne na uderzenia i zarysowania szt. 120.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.12.12.00 - Stoły 39.11.20.00 - Krzesła 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 39.71.13.60 - Piekarniki 39.71.41.10 - Wentylatory wyciągowe 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.22.12.10 - Talerze 39.22.12.20 - Półmiski 39.22.11.20 - Filiżanki i szklanki 39.22.11.23 - Szklanki do napojów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną dostawę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 30 000, 00 zł. brutto,w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)wypełniony formularz ofertowy 2) zestawienie kosztorysowe 3. oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy/wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.korczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Korczew, ul. Ks. Brzóski 20a, 08-108 Korczew, pokój nr. 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Korczew ul. Ks. Brzóski 20a, 08-108 Korczew, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie będzie współfinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.