eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Dostawa dwóch pojazdów interwencyjno - konwojowych dla Straży Miejskiej w Dąbrowie Górniczej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-26

Dąbrowa Górnicza: Dostawa dwóch pojazdów interwencyjno - konwojowych dla Straży Miejskiej w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 124510 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Dąbrowie Górniczej , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956764, faks 032 2956963.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smdg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch pojazdów interwencyjno - konwojowych dla Straży Miejskiej w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dane techniczne - rok produkcji: 2015 - nowe - przebieg technologiczny do 50 km - silnik: diesel o mocy od 100 do 140 KM czterocylindrowy o pojemności 1800cm3 do 2300cm3 - ilość miejsc - przedział osobowy pozwalający na przewóz 4-5 osób, przedział dla osób zatrzymanych dwuosobowy - skrzynia biegów manualna 2. Wymiary pojazdu - wysokość całkowita pojazdów min. 1900 mm max 2200 mm bez lamp uprzywilejowanych i wentylatora - długość całkowita pojazdów min. 4625 mm max 5150mm 3. Wyposażenie pojazdu: - immobilizer - system ABS. System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania oraz system ESP. - radio - fotel pasażera z regulacją oparcia jednoosobowy - centralny zamek, - klimatyzacja - wspomaganie układu kierowniczego - poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera - drzwi boczne suwane jednostronne lub obustronne - dywaniki na podłogę, gaśnicę, linkę holowniczą, apteczkę. - koła: obręcze stalowe koło zapasowe pełno- wymiarowe ,samochody na oponach letnich - elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi - drzwi tylne dwuskrzydłowe oszklone - lampa ostrzegawcza : Na dachu obydwu pojazdów należy zamontować w przedniej części symetrycznie i prostopadle do podłużnej osi symetrii pojazdów specjalną lampę zespoloną. Lampa nie może wystawać poza obrys dachu i musi być zamontowana w sposób umożliwiający mycie obu pojazdów w myjni bez konieczności jej demontażu. Wysokość lampy nie może być większa niż 110 mm. Specjalna lampa zespolona musi posiadać: a. dwie lampy ostrzegawcze, ksenonowe, widoczne z każdej strony pojazdu oraz lampy halogenowe przednie i boczne, b. klosze lamp ostrzegawczych koloru niebieskiego, c. umieszczony z przodu i z tyłu lampy podświetlany napis STRAŻ MIEJSKA wypełniający pole pomiędzy lampami ostrzegawczymi widoczny z odległości min. 50 m w warunkach nocnych, d. głośnik rozgłoszeniowy o mocy min. 100 wat, Kontrola nad działaniem urządzeń sygnalizacji ostrzegawczej pojazdów w ruchu drogowym musi odbywać się za pomocą odpowiedniego manipulatora i spełniać następujące warunki: e. działanie sygnalizacji świetlnej musi być możliwe przy wyjętym kluczyku ze stacyjki pojazdu, f. podświetlenie napisu STRAŻ MIEJSKA w lampie ostrzegawczej musi być włączane wraz ze światłami pojazdu, g. manipulator musi być wyposażony w mikrofon, umożliwiający w dowolnej chwili, osobie obsługującej urządzenie podanie komunikatu na zewnątrz pojazdu h. manipulator musi mieć możliwość generowania trzech rodzajów sygnałów dźwiękowych (wilk, pies, le-on), - przedział służący do przewożenia osób zatrzymanych 2 osobowy : Przedział dla osób wykonany z konstrukcji stalowej, oddzielony kratą metalową z pleksą. Przedział ma być wyposażony w oświetlenie, wentylator nawiewowo - wywiewowy sterowany przez kierowcę. Szyby boczne przedziału dla osób zatrzymanych okratowane od wewnątrz. Zamknięcie przedziału dla osób zatrzymanych wykonane z kraty zamykanej na zasuwę. Zarówno podłoga jaki i siedzenia wykonane z materiału zmywalnego. Siedzenia zamocowane tyłem do kierunku jazdy z pasami biodrowymi. W okolicy siedzeń dla osób zatrzymanych uchwyty umożliwiające przypięcie kajdanek. Dolna część zabudowy odporna na zmywanie. 4. Gwarancja - minimum 3 lata na powłokę lakierniczą lecz nie krótsza niż gwarancja producenta - minimum 2 lata na silnik i podzespoły -bez limitu kilometrów lecz nie krótsza niż gwarancja producenta - minimum 2 lata na urządzenia pojazdów uprzywilejowanych w tym urządzenia nagłaśniające lecz nie krótsza niż gwarancja producenta - minimum 2 lata na zabudowę specjalistyczną oraz lampy zespolone z generatorem głosowym lecz nie krótsza niż gwarancja producenta - minimum 5 lat na perforację nadwozia lecz nie krótsza niż gwarancja producenta - serwis gwarancyjny samochodów w odległości do 25 km od Zamawiającego, liczony po trasie przejazdu drogami publicznymi - punkt serwisowy zabudowy położony na terenie woj. śląskiego, - punkt serwisowy urządzeń pojazdów uprzywilejowanych położony na terenie woj. Śląskiego 5. Kolor pojazdu oraz oznakowanie: - kolor-srebrny metalizowany ( zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia) - samochody oznakowane znakami Straży Miejskiej Dąbrowa Górnicza zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012r. Dz.U. z 2012r. nr 92 poz. 525 6. Dodatkowe wymagania: - odbiór pojazdów nastąpi według wyboru Zamawiającego w salonie Wykonawcy lub dostawą pojazdów na lawecie do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wraz z dostawą pojazdów Zamawiający otrzyma: kartę pojazdu, świadectwo homologacji, książkę gwarancyjną, książki przeglądów serwisowych i instrukcję obsługi w języku polskim, po 2 komplety kluczyków oraz wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdów. INFORMACJA DLA WYKONAWCY: Zamawiający informuje, iż niezwłocznie po dostarczeniu pojazdów zostaną one wyposażone w system monitoringu pojazdu GPS, co wymaga interwencji w instalację elektryczną i paliwową. Czynność montażu GPS wykona autoryzowana firma specjalizująca się w tego typu usługach. W ramach umowy zawartej na podstawie niniejszego SIWZ Wykonawca bezpłatnie będzie nadzorował montaż GPS w pojeździe tak, aby czynności montażowe nie spowodowały utraty jakichkolwiek uprawnień gwarancyjnych. Nazwa oraz adres firmy montującej GPS zostaną podane Wykonawcy po zakończonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji oraz w projekcie umowy. Zamówienie nie obejmuje ubezpieczenia, które Zamawiający pokryje we własnym zakresie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg. formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Przed zawarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia: 1. dokumentów określających sposób i osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 2. dokumentu potwierdzającego, iż Wykonawca posiada autoryzowany punkt sprzedaży samochodów, 3. w przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum tzn.: Wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 Ustawy - umowy regulującej współpracę tych wykonawców, a w przypadku wspólników działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej - umowę spółki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji zaproponowany przez wykonawcę - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1. w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne, niezawinione przez strony i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. 2. w przypadku zmiany wysokości należnego podatku od towarów i usług VAT: a. w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto nie może być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały czas obowiązywania umowy, b. w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT wartość wynagrodzenia brutto zostanie odpowiednio pomniejszona w odniesieniu do wynagrodzenia zadeklarowanego w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smdg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska w Dąbrowie Górniczej 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 08:30, miejsce: Straż Miejska w Dąbrowie Górniczej 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21, pok 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 01.07.2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.