eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › dostawa rękawów (zapór) przeciwpowodziowych, sprzętu przeciwpowodziowego, przyczepy transportowej oraz samochodu w ramach projektu pn. Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-05-26

Słupsk: dostawa rękawów (zapór) przeciwpowodziowych, sprzętu przeciwpowodziowego, przyczepy transportowej oraz samochodu w ramach projektu pn. Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi
Numer ogłoszenia: 124476 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8418500, faks 059 8427111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa rękawów (zapór) przeciwpowodziowych, sprzętu przeciwpowodziowego, przyczepy transportowej oraz samochodu w ramach projektu pn. Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych rękawów (zapór) przeciwpowodziowych, sprzętu przeciwpowodziowego, przyczepy transportowej oraz samochodu realizowana w ramach projektu pn. Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje części: 1) Dostawa rękawów (zapór) przeciwpowodziowych, sprzętu przeciwpowodziowego i przyczepy transportowej - część I zamówienia, 2) Dostawa samochodu - część II zamówienia. W ramach I części zamówienia Wykonawca dostarczy: 1) rękawy (zapory) przeciwpowodziowe - szt.120, 2) pompę pływającą - szt. 1, 3) dmuchawę powietrza- szt.1, 4) wąż ssawny - szt.1, 5) wąż tłoczny - szt. 1, 6) agregat prądotwórczy - szt.1, 7) namiot pneumatyczny - sz.2, 8) najaśnica - szt. 4, 9) nagrzewnica powietrza - szt. 1, 10) nadstawki na europaletę - szt. 10, 11) podnośnik hydrauliczny - szt. 1 12) przyczepę transportową - szt. 1 W ramach II części zamówienia Wykonawca dostarczy fabrycznie nowy samochód - szt.1, spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r. poz.1137 ze zm.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) dla części I zamówienia - Załącznik nr 1A do SIWZ 2) dla części II zamówienia - Załącznik nr 1B do SIWZ W zakresie zamówienia oferta dla części I zamówienia musi zawierać cenę ofertową netto i brutto wraz z podatkiem VAT podaną w rozbiciu na: 1) rękawy (zapory) przeciwpowodziowe 2) pompę pływającą 3) dmuchawę powietrza 4) wąż ssawny 5) wąż tłoczny 6) agregat prądotwórczy 7) namiot pneumatyczny 8) najaśnica 9) nagrzewnica powietrza 10) nadstawki na europaletę 11) podnośnik hydrauliczny 12) przyczepę transportową.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.83-7, 34.11.40.00-9, 34.22.33.00-9, 34.14.42.13-4, 42.41.32.00-6, 44.48.21.00-3, 31.52.13.00-7, 31.12.00.00-3, 35.12.13.00-1, 39.72.13.00-5, 31.52.13.30-6, 39.52.25.30-1, 42.50.00.00-1, 44.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium: a) I część zamówienia wadium na kwotę 3 000,00 PLN. (słownie: trzy tysiące PLN); b) II część zamówienia wadium na kwotę 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące PLN) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - nr rachunku 97 9315 0004 0050 6818 2000 0020; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin, w którym środki znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy wpisać: a) w odniesieniu do I części zamówienia: Wadium - dostawa rękawów (zapór) przeciwpowodziowych, sprzętu przeciwpowodziowego i przyczepy transportowej w ramach projektu pn. Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi, b) w odniesieniu do II części zamówienia: Wadium - dostawa samochodu w ramach projektu pn. Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w ust.2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczonych formach określonych w art. 45 ust.6, pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych oryginał dokumentu wadium musi być dołączony do oferty. Dokument powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna przedstawienie wykazu wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów. W odniesieniu do: a) części I zamówienia Zamawiający wymaga wykazania się zrealizowaniem minimum 1 dostawy rękawów (zapór) przeciwpowodziowych i sprzętu przeciwpowodziowego za co najmniej 100 000 PLN; b) części II zamówienia Zamawiający wymaga wykazania się zrealizowaniem minimum 1 dostawy samochodu, za co najmniej 100 000 PLN;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia: a) dla I części zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł. b) dla II części zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadku: a) w przypadku zmiany danych Dostawcy bez zmian samego Dostawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); b) w przypadku zmian obowiązującej stawki VAT; c) w przypadku zaistnienia omyłki pisarskiej, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje zamówienia oraz powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji. d) w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mającej charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona: e) w sytuacjach, których nie można był przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a korzystnych dla Zamawiającego; f) w przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia odpowiadającego wymogom zawartym w załączniku nr 1 do umowy na dostawę rękawów (zapór) przeciwpowodziowych, sprzętu przeciwpowodziowego i przyczepy transportowej oraz w załączniku nr 1 do umowy na dostawę samochodu z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku elementów wyposażenia po zawarciu umowy - dopuszcza się zmianę umowy z zakresie rodzaju, typu lub modelu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem że nowy sprzęt będzie odpowiadał pod względem jakości sprzętowi pierwotnemu a jego parametry pozostaną nie zmienione lub będą lepsze od pierwotnego; g) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia ww przypadku zmiany Umowy zawartej z Samorządem Województwa Pomorskiego dot. realizacji projektu Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi; Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze Stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Słupsku ul. Szarych Szeregów 14 76-200 Słupsk pok.210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Słupsku ul. Szarych Szeregów 14 76-200 Słupsk pok.01 Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dostawa rękawów (zapór) przeciwpowodziowych, sprzętu przeciwpowodziowego, przyczepy transportowej oraz samochodu w ramach projektu pn. Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa rękawów (zapór) przeciwpowodziowych, sprzętu przeciwpowodziowego i przyczepy transportowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach I części zamówienia Wykonawca dostarczy: 1) rękawy (zapory) przeciwpowodziowe - szt.120, 2) pompę pływającą - szt. 1, 3) dmuchawę powietrza- szt.1, 4) wąż ssawny - szt.1, 5) wąż tłoczny - szt. 1, 6) agregat prądotwórczy - szt.1, 7) namiot pneumatyczny - sz.2, 8) najaśnica - szt. 4, 9) nagrzewnica powietrza - szt. 1, 10) nadstawki na europaletę - szt. 10, 11) podnośnik hydrauliczny - szt. 1 12) przyczepę transportową - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.83-7, 34.22.33.00-9, 34.14.42.13-4, 42.41.32.00-6, 44.48.21.00-3, 31.52.13.00-7, 31.12.00.00-3, 35.12.13.00-1, 39.72.13.00-5, 31.52.13.30-6, 39.52.25.30-1, 42.50.00.00-1, 44.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2) Dostawa samochodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach II części zamówienia Wykonawca dostarczy fabrycznie nowy samochód - szt.1, spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r. poz.1137 ze zm.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.