eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › SPZZOZ.NT.III.382-12/16 Dostawa mięsa i wędlin dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-07

Nowa Dęba: SPZZOZ.NT.III.382-12/16 Dostawa mięsa i wędlin dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 124181 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 8462651 w. 120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZZOZ.NT.III.382-12/16 Dostawa mięsa i wędlin dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mięsa i wędlin. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy: Pakiet nr 1: Świeże mięso wołowe i wieprzowe oraz wędliny, ilość pozycji asortymentowych: 43. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy - Załączniku nr 4 do SIWZ oraz pozostałych załącznikach do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.30 - Wędliny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w ww. zakresie z Art. 22.Ust.1.pkt. 1 -4 - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz. U.: z 2015 r. poz. 2164, z późniejszymi zmianami) i przepisów wykonawczych do tej Ustawy - zwanej w dalszej części -Ustawą.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają ww. warunki. Potwierdzeniem spełniania powyższych warunków będzie złożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę oświadczenia - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w ww. zakresie z Art. 22.Ust.1.pkt. 1 -4 Ustawy. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają ww. warunki. Potwierdzeniem spełniania powyższych warunków będzie złożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę oświadczenia - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w ww. zakresie z Art. 22.Ust.1.pkt. 1 -4 Ustawy. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają ww. warunki. Potwierdzeniem spełniania powyższych warunków będzie złożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę oświadczenia - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w ww. zakresie z Art. 22.Ust.1.pkt. 1 -4 Ustawy. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają ww. warunki. Potwierdzeniem spełniania powyższych warunków będzie złożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę oświadczenia - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w ww. zakresie z Art. 22.Ust.1.pkt. 1 -4 Ustawy. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają ww. warunki. Potwierdzeniem spełniania powyższych warunków będzie złożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę oświadczenia - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zgodnie z SIWZ pkt. VI.4. W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca składa następujące dokumenty:4.1. Oświadczenie dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. Złożenie ww. oświadczenia będzie potwierdzeniem, że: 1. Zaoferowany asortyment będący przedmiotem dostaw posiada dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania oraz spełnia określone prawem wymogi dla produktów przeznaczonych do spożycia - w tym: mięsa wieprzowego,mięsa wołowego,wędlin,.. - w tym określonych w Pakiecie nr: . 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć każdorazowo asortyment zgodny z opisem przetargowym, odpowiedniej jakości, z odpowiednim terminem daty ważności podanym w sposób widoczny na opakowaniu, zapakowany zgodnie z normami dla danego rodzaju asortymentu. 3. Zaoferowany asortyment będący przedmiotem zamówienia posiada odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone w: a) Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. ( Dz. U. 2015 r. nr 594 z późniejszymi zmianami) oraz w przepisach wykonawczych wydanych na tej podstawie, b) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, c) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. 2015 r. , poz. 29), d) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności (Dz.U. UE L nr 304 z 2011 r., poz. 18 z późn. zm), e) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 22 listopada 2010 r. w sprawie dozwolonych substancji dodatkowych (Dz.U. Nr 232, poz. 1525 z późn. zm.), f) Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych wraz z późniejszymi zmianami, g) Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalające najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych, wraz z późniejszymi zmianami, h) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności (Dz.Urz. UE L 354/16), wraz z późniejszymi zmianami, i) Rozporządzeniu (WE) 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającego dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG, j) Rozporządzeniu Komisji nr 450/2009 z dnia 29 maja 2009 r. w sprawie aktywnych i inteligentnych materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, k) Rozporządzeniu Komisji (UE) Nr 10/2011 z dnia 14 stycznia 2011 r. w sprawie materiałów i wyrobów z tworzyw sztucznych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 4. Dostawy realizowane będą zgodnie z normami jakościowymi systemu HACCP. 5. Dostawy realizowane będą zgodnie z warunkami transportu i normami jakościowymi obowiązującymi dla danego rodzaju asortymentu. 6. Dokumenty wymienione w pkt. 1 i w pkt.3 niniejszego oświadczenia - dostarczone zostaną Zamawiającemu na każde pisemne wezwanie, przed podpisaniem umowy oraz w trakcie realizacji umowy, w terminie 3 dni od daty przesłania wezwania (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz zgodnie z pozostałymi zapisami SIWZ. 4.2. Jeżeli prawo nie nakłada obowiązku posiadania ww. dokumentów, wykonawca ma obowiązek poinformowania o tym Zamawiającego - w formie załączenia do oferty stosownego oświadczenia; 4.3. Opisy -w formie zbiorowej etykiety na wszystkie rodzaje oferowanego asortymentu - z opisem wszystkich składników oferowanego asortymentu oraz wyniki badań przechowalniczych - mikrobiologicznych z kontroli higieny procesu produkcyjnego - w odniesieniu do każdej pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ w Formularzu asortymentowo - cenowym, w Pakiecie nr: 1 - potwierdzające spełnianie wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. 4.4.Ww. informacje jak również informacje na opakowaniach oferowanego asortymentu muszą być przedstawione w języku polskim.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z SIWZ pkt VI.1. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa art. 22 ust.1 Ustawy - Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; Zgodnie z SIWZ pkt. VI.5. Pozostałe dokumenty wymagane przez zamawiającego: 5.1. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy; Zgodnie z SIWZ pkt. VI. 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 6.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; 6.2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ww. Ustawy. Pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców - winno być dołączone do oferty; 6.3. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 6.4. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione, w punkcie VI. Dokumenty i oświadczenia powinny zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy spełniają łącznie. 6.5. Zawartość ofert powinna być zgodna z poniższym punktem XXIX SIWZ. Zgodnie z SIWZ pkt. VI. 7. Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów: 7.1. Zgodnie z art. 26 ww. Ustawy: pkt. 2b. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. pkt. 2c. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. pkt. 2e. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ww. ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7.2. Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w ww. zakresie z Art. 22.Ust.1.pkt. 1 -4 Ustawy. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają ww. warunki. Potwierdzeniem spełniania powyższych warunków będzie złożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę oświadczenia - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 7.3. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio. Zgodnie z SIWZ pkt.XXIX. Zawartość ofert; Oferty powinny zawierać: a) Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI niniejszej SIWZ; b) Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy; c) Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy ; d) Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zg. z art. 22 ust 1. Ustawy; e) Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy; f) Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 Ustawy; g) Załącznik nr 6 do SIWZ - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej/Informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej; h) Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia; i) Załącznik nr 8 do SIWZ - Informacja wykonawcy o powstaniu u zamawiającego obowiązku podatkowego w wyniku wyboru oferty wykonawcy;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z SIWZ, Załącznik nr 4 Wzór umowy, Paragraf nr 1, pkt.4. W razie potrzeby zakupu większej ilości danego asortymentu, niż ta która została określona w umowie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu tego asortymentu w ramach umowy kosztem zmniejszenia ilości innego asortymentu objętego umową. Pkt. 7.Zgodnie z art.144 ust. 1 ww. Ustawy - Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej realizacji, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy; b) w przypadku obniżenia ceny dostarczanego przedmiotu umowy dopuszcza się zmianę ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego; c) w przypadku wycofania ze sprzedaży zaoferowanego asortymentu lub wprowadzenia asortymentu o lepszych parametrach użytkowych dopuszcza się zmianę zaoferowanego asortymentu - przy zachowaniu ceny przetargowej, za zgodą Zamawiającego; d) w przypadku wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiany stawki podatku VAT - cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian, natomiast zmianie ulegnie tylko cena jednostkowa brutto. W przypadku niewykorzystania pełnej ilości przedmiotu zamówienia i przedłużenia czasu trwania umowy - co do cen na pozostałe ilości zamówienia - zastosowanie będą miały przepisy Art. 142.ust. 5 Ustawy; e) wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji rynkowych; f) w zakresie danych identyfikacyjnych stron umowy; strony zobowiązują się informować o zmianie tych danych pod rygorem skutków stąd wynikających; g) w zakresie zmiany cen urzędowych. Pkt. 8. Na dokonanie zmiany cen, o których mowa w § 1 ust. 7 z wyjątkiem § 1 ust. 7 pkt. b), musi być sporządzony i podpisany przez obie strony aneks. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonane tylko w formie pisemnej za zgodą obu stron pod rygorem nieważności i będą dopuszczane w granicach objętych niniejszą umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ul. M.C. Skłodowskiej 1A,39-460 Nowa Dęba,Dz.Tech.-Gosp.,pon.-pt., 7:00-14:35,Telefon/Fax: (15) 846 26 51 wew.174..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ul. M.C. Skłodowskiej 1A,39-460 Nowa Dęba, pon.-pt.,7:00-14:35, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.