eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia tematycznego Kucharz małej gastronomii dla 13 osób w ramach projektu pn.Czas na aktywność w gminie Krosno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-26

Krosno: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia tematycznego Kucharz małej gastronomii dla 13 osób w ramach projektu pn.: Czas na aktywność w gminie Krosno
Numer ogłoszenia: 124170 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67571 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Piastowska 58, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 43 204 59, faks 13 43 204 59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia tematycznego Kucharz małej gastronomii dla 13 osób w ramach projektu pn.: Czas na aktywność w gminie Krosno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowego szkolenia wykonawca ma obowiązek zapewnić 240 godzin dydaktycznych, w tym: 1) zajęcia teoretyczne - 100h, 2) zajęcia praktyczne - 140h. Jedna godzina dydaktyczna jest równa 45 minutom. Program szkolenia powinien obejmować: -Zasady żywienia człowieka -Organizacja i wyposażanie zakładu gastronomicznego -Technologia gastronomiczna, charakterystyka potraw -Profesjonalna obsługa w małej gastronomii -Rachunek zawodowy -Zasady dobrej praktyki higienicznej oraz systemu HACCP -Ocena przydatności surowców i półproduktów do obróbki kulinarnej -Przepisy sanitarno-epidemiologiczne, bhp, p.poż -Zajęcia praktyczne Wykonawca w ramach realizacji zamówienia obowiązany jest zapewnić przeprowadzenie badań lekarskich (w tym przeprowadzenie badań sanitarno-epidemiologicznych) kończących się wydaniem orzeczenia o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w kursie, wykonanych przed rozpoczęciem zajęć. Miejsce szkolenia zapewnia wykonawca. Szkolenie musi odbyć się na terenie miasta Krosna, w miejscu wyposażonym w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu. Koszty z tym związane wraz z kosztami utrzymania czystości, kosztami materiałów dydaktycznych, badań lekarskich, ubezpieczenia NW oraz kosztami odzieży ochronnej wykonawca obowiązany jest ująć w cenie usługi. Uwaga: miejsce zajęć praktycznych winno odbyć się w zakładzie gastronomicznym i musi zostać potwierdzone przed podpisaniem umowy przez podmiot, w siedzibie którego będą realizowane te zajęcia. W trakcie trwania kursu jego uczestnicy winni mieć zapewniony catering, obejmujący minimum: jeden ciepły posiłek dziennie w formie drugiego dania oraz kawę, herbatę, wodę mineralną, cukier oraz kruche ciasteczka - bez ograniczeń. Wykonawca obowiązany jest wliczyć koszty cateringu w cenę szkolenia. Wykonawca wliczy w cenę szkolenia również inne koszty, które uzna za niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowych warsztatów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POSTĘPOWANIE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ NIE PRZEKRACZAJĄCEJ WYRAŻONĄ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY 30.000 EURO realizowane w ramach Projektu Czas na aktywność w gminie Krosno Priorytet VII. Promocja integracji społecznej. Działania: 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałania: 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ochotnicze Hufce Pracy, Podkarpacka Wojewódzka Komenda, al. Piłsudskiego 31, 35-074 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21162,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15655,50

  • Oferta z najniższą ceną: 15655,50 / Oferta z najwyższą ceną: 37165,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.