eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do Internetu na terenie Gminy Starogard Gdański

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-26

Starogard Gdański: Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do Internetu na terenie Gminy Starogard Gdański
Numer ogłoszenia: 124136 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do Internetu na terenie Gminy Starogard Gdański.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy: Świadczenie usługi dostępu do Internetu: obejmuje usługę dostarczania Internetu do miejsc wymienionych w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ, o parametrach określonych w punkcie 2.3. SIWZ od dnia określonego w punkcie 3.1.2. przez 24 miesiące. Przewiduje się dostarczanie Internetu do Instytucji i do prywatnych odbiorców: INTERNET INSTYTUCJE Internet dostarczany do obiektów wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ powinien spełniać minimalne parametry zależne do zastosowanej technologii: - Internet stacjonarny jak i szerokopasmowy, bez limitu danych o prędkości odbierania danych - od 1Mbit/s do 10 Mbit/s wysyłania danych - od 256 kbit/s do 1 Mbit/s Internet mobilny min. 30GB danych miesięcznie z prędkością min w technologii HSDPA, w godzinach nocnych (od 2400 do 8 00) transfer danych nielimitowany, po wykorzystaniu transferu danych nie mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty, a dostęp do Internetu może zostać jedynie ograniczony prędkością. INTERNET DLA BENEFICJENTOW a) Ilość podłączonych użytkowników: 85 osób, wykaz wgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. b) Internet dostarczany osób wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ powinien spełniać minimalne parametry zależne do zastosowanej najkorzystniejszej technologii: - Internet stacjonarny jak i szerokopasmowy, bez limitu danych o prędkości odbierania danych - od 1Mbit/s do 10 Mbit/s wysyłania danych - od 256 kbit/s do 1 Mbit/s - Internet mobilny min 20GB danych miesięcznie z prędkością min w technologii HSDPA, w godzinach nocnych (od 2400 do 8 00) transfer danych nielimitowany, po wykorzystaniu transferu danych nie mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty, a dostęp do Internetu może zostać jedynie ograniczony prędkością; Urządzenia wymagane do korzystania z Internetu INTERNET INSTYTUCJE Urządzenie dostarczone do instytucji wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ, umożliwiające podłączenie z Internetem za pomocą sieci bezprzewodowej. Urządzenie wyposażone w min 1port LAN. Możliwość podłączenia anteny zewnętrznej (dotyczy zastosowania Internetu mobilnego. Współpracuje z systemami Windows XP/7/8; Linux; Mac OS X. Dodatkowo wbudowane oprogramowanie do zarządzania połączeniem z Internetem monitorujące stan połączenia, czas trwania, ilość przesyłanych danych i możliwość podłączenia anteny zewnętrznej (dotyczy zastosowania Internetu mobilnego), Wymagana ilość urządzeń do podłączenia wszystkich użytkowników wypisanych w punkt V.1. zał. 3 do SIWZ DLA BENEFICJENTOW Urządzenie, umożliwiające podłączenie Internetu do beneficjentów wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ, nie może być zainstalowane w komputerze za pomocą dodatkowych kart rozszerzeń ingerujących w obudowę komputera, dopuszcza się stosowanie urządzeń które łączą się z komputerem za pomocą portu USB lub LAN. Współpracujące z systemami Windows 7/8/8.1; Dodatkowo wyposażone w oprogramowanie zarządzające połączeniem z Internetem monitorujące stan połączenia, czas trwania, ilości przesyłanych danych i możliwość podłączenia anteny zewnętrznej (dotyczy zastosowania Internetu mobilnego), W przypadku zastosowania Internetu mobilnego zamawiający wymaga dostarczenie wraz z modemami 20anten o mocy minimum 10dBi współpracujące z zaproponowanym modemem, długość przewodu minimum 2,5metra. Wymagana ilość urządzeń do podłączenia to 85szt., zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi, normy dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać deklarację zgodności uwidocznioną oznaczeniem znakiem CE - szczegóły opisane w punkcie 2.3. SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie 2.3. niniejszej SIWZ. W załączniku nr 3 do SIWZ znajduje się lista miejsc, do których dostarczany ma być Internet. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt: Na okres od początku dostawy Internetu przez okres 24 miesięcy Miejsca świadczenia usług. Miejsce świadczenia usługi zapewnienia dostępu do Internetu zostało określone w załączniku nr 3 do SIWZ. Materiały równoważne. Wszelkie nazwy własne produktów, materiałów lub urządzeń przywołane w opisie przedmiotu zamówienia służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w SIWZ. Zamawiający dopuszcza a Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne w oparciu o wyroby/produkty/urządzenia innych producentów pod warunkiem posiadania przez te wyroby/produkty/urządzenia parametrów technicznych wymaganych przez zamawiającego lub je przewyższających i posiadania wymaganych właściwości..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.10.00 - Dostawcy usług internetowych (ISP) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wnosi wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Oferowane parametry Internetu - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony przenieść na osobę trzecią wierzytelności wynikających z niniejszej umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części umowy i związaną z tym zmianą wynagrodzenia, ze względu na opóźnienia w świadczeniu usługi albo wadliwość świadczonej usługi, 2) świadczenie usługi w miejscu odbioru u poszczególnych odbiorców, Internetu o obiektywnie lepszych parametrach niż spełniające wymogi określone w SIWZ przy niezmienionej cenie za dostarczanie Internetu, w przypadku gdy zmiana okaże się korzystna dla Zamawiającego np. z powodu wprowadzenia sprzętu lub oprogramowania o lepszych, wydajniejszych parametrach, nowszego oprogramowania. 3) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 4) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 5) siły wyższej uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ 3. Zmiany, o których mowa powyżej wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego, oraz sporządzenia aneksu do umowy. 4. W przedstawionych w § 13 ust. 2 pkt 5) przypadkach opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi opóźnienia w rozumieniu niniejszego paragrafu. Przesunięcie terminu wymaga szczegółowego uzasadnienia. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktów między stronami. 6. W trakcie trwania umowy oraz w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: 1) zmianie siedziby lub nazwy firmy, 2) zmianie osób reprezentujących, 3) ogłoszeniu upadłości, 4) ogłoszeniu likwidacji, 5) zawieszeniu działalności, 6) wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.