Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-29
Krynica-Zdrój: Świadczenie usług transportowych dla Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica Zdrój
Numer ogłoszenia: 12403 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. , ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 4712395, faks 018 4715081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych dla Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica Zdrój.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług transportowych dla Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica Zdrój w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 29 lutego 2016 r. według poszczególnych pakietów: Pakiet nr 1 - transport rzeczy między magazynami Zamawiającego w Krynicy Zdroju 33-380, ul. Nowotarskiego 9/4 i w Bochni 32-700, ul. Na Buczków 1 Pakiet nr 2 - transport rzeczy - ładunków cało pojazdowych w poszczególnych kierunkach: 1. woj. małopolskie - ok. 90 000 km - 1-10 ładunków/tydzień - co stanowi 46 % wartości całego pakietu 2. woj. wielkopolskie - ok. 16 000 km - 1-4 ładunków/m-c - co stanowi 8 % wartości całego pakietu 3. woj. mazowieckie - ok. 26 000 km - 1-2 ładunków/tydzień - co stanowi 13 % wartości całego pakietu 4.woj. Łódzkie - ok.45 000 km - 2-4 ładunków/tydzień - co stanowi 23 % wartości całego pakietu 5. woj. podkarpackie - ok. 2 500 km - 1 ładunek/m-c - co stanowi 1 % wartości całego pakietu 6.woj. śląskie - ok. 15 000 km - 3 - 6 ładunków/m-c - co stanowi 8 % wartości całego pakietu 7.pozostałych województw - ok. 3 000 km - 1-2 ładunek/m-c - co stanowi 1 % wartości całego pakietu Pakiet nr 3 - transport rzeczy - ładunków drobnicowych nie przekraczających jednorazowo 13 palet 50-60% zamówienia realizowane będzie w miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień. Miejsca dostawy oraz ilość przewozów stanowią dane orientacyjne, które w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - pakiet nr 1- 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych), - pakiet nr 2 - 12.000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych), - pakiet nr 3 - 5.000,00 zł. (słownie:pięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie uprawnienie do wykonywania określonej działalności Wykonawca musi przedłożyć Licencję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego rzeczy, stosownie do przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj.: Dz.U.2013 r. poz. 1414)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z należytą starannością min. 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem złożonej przez Wykonawcę ofercie na każdy pakiet, o wartości (każda z tych usług): - (2 usługi) dla pakietu nr 1 co najmniej 100 000,00 zł. brutto (słownie: sto tysięcy złotych) każda , - (2 usługi) dla pakietu nr 2 co najmniej 300 000,00 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) każda , - (2 usługi) dla pakietu nr 3 co najmniej 200 000,00 zł. brutto(słownie: dwieście tysięcy złotych) każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym w/w dowodem jest poświadczenie, z tym że do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Wykonawca może w miejsce poświadczenia przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług (na przykład referencje)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że : dla pakietu nr 1 i 2 - dysponuje odpowiednimi środkami transportu do wykonywania działalności będącej przedmiotem przetargu w ilości minimum 7 zestawów, tj. ciągniki siodłowe z naczepami o pojemności 30-33 palety EPAL o całkowitej ładowności min 24 tony, w tym koniecznie 1 pojazd z naczepą typu izoterma lub chłodnia dla pakietu nr 3 - dysponuje środkami transportu do wykonania działalności będącej przedmiotem zamówienia w ilości minimum 2 pojazdów, w tym jeden o pojemności minimum 13 palet oraz ładowności nie mniejszej niż 12 ton. Warunkiem koniecznym jest posiadanie przez Wykonawcę 1 pojazdu typu izoterma lub chłodnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że minimum 1 kierowca zatrudniony przez Wykonawcę posiada uprawnienia operatora wózka widłowego, niezbędne z uwagi na konieczność samodzielnego rozładunku towarów u części odbiorców Zamawiającego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie świadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. IV.3.1 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów ważności dokumentu, zawarty w pkt. IV.2.2) SIWZ stosuje się odpowiednio
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - wielkość taboru, którym dysponuje Wykonawca - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na następujących warunkach: 1)rozwiązania umowy wraz z upływem, czasu na jaki została zawarta lub wraz z wyczerpaniem całkowitej wartości umowy brutto. 2)wypowiedzenia umowy w razie opóźnień w realizacji przedmiotu umowy oraz nie dotrzymania terminów załatwiania reklamacji, a także w innych przypadkach nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3)Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy w zakresie zmiany urzędowej podatku od towarów i usług VAT, gdy zmiany te nie były ogłoszone w dzienniku ustaw w dniu składania ofert przetargowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-krynica-zegiestow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. adres: ul. Nowotarskiego 9/4 33-380 Krynica-Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. adres: ul. Nowotarskiego 9/4 ;33-380 Krynica-Zdrój ; sekretariat pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną - adres: e-mail: sekretariat@kryniczanka.pl. lub faksową - nr faksu: 18 471 50 81. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - transport rzeczy między magazynami Zamawiającego w Krynicy Zdroju 33-380, ul. Nowotarskiego 9/4 i w Bochni 32-700, ul. Na Buczków 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FRACHT - transport 30-33 palet między magazynami w Krynicy Zdroju 33-380, ul.Nowotarskiego 9/4 oraz w Bochni 32-700, ul. Na Buczków 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. wielkość taboru, którym dysponuje Wykonawca - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: transport rzeczy - ładunków cało pojazdowych w poszczególnych kierunkach: 1. woj. małopolskie - ok. 90 000 km 2. woj. wielkopolskie - ok. 16 000 km 3. woj. mazowieckie - ok. 26 000 km 4.woj. Łódzkie - ok.45 000 km 5. woj. podkarpackie - ok. 2 500 km 6.woj. śląskie - ok. 15 000 km 7.pozostałych województw - ok. 3 000 km.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport pełnych zestawów z podziałem na strefy, od których Zamawiający uzależnia stawkę za kilometr - strefa A - 0 - 200 km w jedną stronę - strefa B - 0 -200 km w kółku - strefa C - 201 - 500 km w jedną stronę - strefa D - 201-500 km w kółku - strefa E - powyżej 500 km w jedną stronę - strefa F - powyżej 500 km w kółku Strefy liczone będą od miejsca załadunku towaru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. wielkość taboru, którym dysponuje Wykonawca - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - transport rzeczy - ładunków drobnicowych nie przekraczających jednorazowo 13 palet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport z podziałem na ilości palet wysyłanych oraz odległości dostawy od miejsca załadunku, od których Zamawiający uzależnia stawkę za 1 paletę: A - 1 do 3 palet do 100 km B - 1 do 3 palet od 101 km do 300 km C - 1 do 3 palet do 301 km do 500 km D - 1 do 3 palet powyżej 500 km E - 4 do 6 palet do 100 km F - 4 do 6 palet od 101 km do 300 km G - 4 do 6 palet do 301 km do 500 km H - 4 do 6 palet powyżej 500 km I - 7 do 10 palet do 100 km J - 7 do 10 palet od 101 km do 300 km K - 7 do 10 palet do 301 km do 500 km L - 7 do 10 palet powyżej 500 km M - 11 do 13 palet do 100 km N - 11 do 13 palet od 101 km do 300 km O - 11 do 13 palet do 301 km do 500 km P - 11 do 13 palet powyżej 500 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. wielkość taboru, którym dysponuje Wykonawca - 10
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Remont drogi gminnej 291588K w km 0+000,00 - 0+298,00 w miejscowości Krynica-Zdrój, Gmina Krynica-Zdrój
- Remont drogi gminnej 291572K w km 0+000,00 - 0+305,00 w miejscowości Krynica-Zdrój, Gmina Krynica-Zdrój
- "Dostawa folii termokurczliwej PE z nadrukiem dla Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój"
- "Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i ceramicznych dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
- Dostawa materiałów budowlanych
- Sukcesywna dostawa narzędzi i akcesoriów chirurgicznych, implantów oraz materiałów medycznych dla SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOZY (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY KUŚLIN W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego oraz transportu pacjentów dializowanych do i ze Stacji Dializ dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu przez okres 2 miesięcy
- Wykonanie dostaw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchniach żwirowych i bitumicznych - transport wraz z materiałem na 2024 rok
- "Świadczenie usługi transportowej dla Seniorów"
- Usługa transportu sanitarnego
- "Dostawa tłucznia betonowego frakcji 0-31,5mm, z transportem i rozładunkiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.