Nowy Targ: Zorganizowanie wyjazdowego szkolenia warsztatowego dla nauczycieli/lek, realizujących w roku szkolnym 2014/2015 ofertę Nauczyciel 45+ w ramach projektu pn. Pilotaż sukcesem zmian, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 123882 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Ośrodek Rozwoju Edukacji w Nowym Targu , Al. Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 725505039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pore.nowotarski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdowego szkolenia warsztatowego dla nauczycieli/lek, realizujących w roku szkolnym 2014/2015 ofertę Nauczyciel 45+ w ramach projektu pn. Pilotaż sukcesem zmian, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi : Zorganizowanie wyjazdowego szkolenia warsztatowego dla nauczycieli/lek, realizujących w roku szkolnym 2014/2015 ofertę Nauczyciel 45+ w ramach projektu pn. Pilotaż sukcesem zmian, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, obejmującego w szczególności: a) przygotowanie i kompleksową obsługę szkolenia warsztatowego, b) przygotowanie kompletów materiałów szkoleniowych, c) usługę restauracyjną, d) usługę transportową, e) usługę hotelową, f) ubezpieczenie zbiorowe uczestników.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa wyjazdowe szkolenia warsztatowe/spotkania edukacyjne/konferencje/kongresy/wizyty studyjne, dla grup co najmniej 50-osobowych każdy oraz potwierdzi należyte wykonanie świadczonych usług odpowiednimi dokumentami
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że na czas realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 10 osobami, które zabezpieczą kompleksową obsługę merytoryczną wykładów i warsztatów zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ o nazwie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz spełniają łącznie następujące wymagania tj: - na każdy wykład po 1 wykładowcy/prelegencie posiadającym: a) znajomość tematyki związanej z wypaleniem zawodowym i regeneracją zasobów psychofizycznych, b) doświadczenie zawodowe w zakresie profilaktyki chorób zawodowych nauczyciela, c) wykształcenie wyższe magisterskie lub inne umożliwiające prowadzenie zajęć w zakresie objętej tematyką, d) kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego lub doradcy metodycznego konsultanta lub innego specjalisty, który posiada minimum 5-letnie doświadczenie w merytorycznym prowadzeniu szkoleń z nauczycielami/lkami, dyrektorami/rkami, e) wiedzę merytoryczną i umiejętności prowadzenia szkoleń, f) doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami/lkami, g) umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, h) znajomość zasad funkcjonowania placówek oświatowych, i) znajomość przepisów prawa oświatowego, j) znajomość wymagań państwa wobec szkół i placówek wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 maja 2013r. zmieniające rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego. - na każdą z 4 sesji tematycznych/warsztaty po jednym prowadzącym posiadającym: a) doświadczenie w realizacji programu wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktyki wypalenia zawodowego, radzenia sobie z jego objawami oraz doskonalenia kompetencji interpersonalnych b) wykształcenie wyższe magisterskie lub inne umożliwiające prowadzenie zajęć w zakresie objętej tematyką, c) kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego lub doradcy metodycznego konsultanta lub innego specjalisty, który posiada minimum 5-letnie doświadczenie w merytorycznym prowadzeniu szkoleń z nauczycielami/lkami, dyrektorami/rkami, d) wiedzę merytoryczną i umiejętności prowadzenia szkoleń, e) doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami/lkami, f) umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, g) znajomość zasad funkcjonowania placówek oświatowych, h) znajomość przepisów prawa oświatowego, i)znajomość wymagań państwa wobec szkół i placówek wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 maja 2013r. zmieniające rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego.,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - doświadczenie w zorganizowaniu wyjazdowych szkoleń warsztatowych (spotkań edukacyjnych/konferencji/kongresów/wizyt studyjnych) - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. a) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, b) gdy konieczność wprowadzenia zmian, wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę, d) w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, e) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług, f) w przypadku zmiany terminu realizacji umowy, spowodowanego przerwą w realizacji przedmiotu zamówienia, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Zmiana umowy z powodu, o którym mowa w zdaniu poprzednim możliwa jest w momencie, gdy przerwa w realizacji przedmiotu umowy zostanie pisemnie stwierdzona oraz umotywowana przez Zamawiającego, g) w przypadku zmian związanych z terminem usługi, liczebnością uczestników, liczbą sal plenarnych i seminaryjnych, h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości skierowania na wyjazdowe szkolenia warsztatowe mniejszej niż deklarowana liczba osób (przy czym nie więcej niż o 20%). W takim przypadku łączny koszt usługi zostanie pomniejszony o skorygowana liczbę osób
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowotarski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Ośrodek Rozwoju Edukacji w Nowym Targu ul Aleja Tysiąclecia 35, 34-40 Nowy Targ.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Ośrodek Rozwoju Edukacji w Nowym Targu ul Aleja Tysiąclecia 35, 34-40 Nowy Targ pokój nr 108 - sekretariat (I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół - projekt pn. Pilotaż sukcesem zmian..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1654K Ząb-Ratułów-Ciche-Chochołów w miejscowości Ciche od km 11+445,76 do km 12+516,39 Powiat Nowotarski/Miasto i Gmina Czarny Dunajec
- Koszenie traw w pasach drogowych na sieci dróg powiatowych Powiatu Nowotarskiego
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach oraz buynku gminnego w Krempachach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn "Przebudowa drogi gminnej 362668 K ul. Podtatrzańska od ul. Szaflarskiej do ul. Solidarności w Nowym Targu".
- Wykonanie remontu istniejącego parkingu przy ul. gen. Władysława Sikorskiego w Nowym Targu.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Poronin na ul. Piłsudskiego oraz w Stasikówce
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowej organizacji trzech konferencji dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim"
- Usługa kompleksowej organizacji dwóch konferencji dotyczących podmiotów ekonomii społecznej w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim" z podziałem na części
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA"
- "Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu "EDUODKRYWCY"
- Wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych dla młodzieży OHP w wieku 17-25 lat oraz młodzieży ze środowiska lokalnego w wieku 18-25 lat
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.