eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Pomorski › Usługa Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa przepompowni w miejscowości Kamień Pomorski wraz z odcinkiem kolektora dopływowego oraz przepompowni i sieci kanalizacyjnej w miejscowości Grabowo-roboty rozszerzające

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Kamień Pomorski: Usługa Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa przepompowni w miejscowości Kamień Pomorski wraz z odcinkiem kolektora dopływowego oraz przepompowni i sieci kanalizacyjnej w miejscowości Grabowo-roboty rozszerzające
Numer ogłoszenia: 123876 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Szczecińska 2, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 38 20 888, faks 91 38 20 021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkamien.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa przepompowni w miejscowości Kamień Pomorski wraz z odcinkiem kolektora dopływowego oraz przepompowni i sieci kanalizacyjnej w miejscowości Grabowo-roboty rozszerzające.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi Inżyniera Kontraktu, w tym nadzór inwestorski dla robót budowlanych dodatkowych wykonywanych na podstawie odrębnych umów w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa przepompowni w miejscowości Kamień Pomorski wraz z odcinkiem kolektora dopływowego oraz przepompowni i sieci kanalizacyjnej w miejscowości Grabowo-roboty rozszerzające, wykonywanych uzupełniająco i równolegle z robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa przepompowni w miejscowości Kamień Pomorski wraz z odcinkiem kolektora dopływowego oraz przepompowni i sieci kanalizacyjnej w miejscowości Grabowo, na podstawie innej umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1) Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę pełnienia funkcji inżyniera kontraktu o wartości 100.000 zł brutto na wykonanej inwestycji, dla której wydano co najmniej Świadectwo Przejęcia w oparciu o Warunki Kontraktowe FIDIC (Międzynarodowej Federacji Inżynierów Konsultantów - Fédération Internationale Des Ingénieurs - Conseils) lub równoważne (inne powszechnie uznane w Europie standardowe warunki kontraktowe).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek analogiczny jak w pkt. III.3.4)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Pzp, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej po jednej osobie na każde wymienione poniżej stanowisko: a) Inżynier Kontraktu - upoważniony przedstawiciel Wykonawcy niniejszego zamówienia. Posiada minimum trzyletnie doświadczenie w zarządzaniu kontraktem, jako Inżynier Kontraktu, Inżynier Rezydent, Dyrektor projektu lub Kierownik Projektu. Zarządzał, co najmniej jednym kontraktem, jako Inżynier Kontraktu, Inżynier Rezydent, Dyrektor projektu lub Kierownik Projektu obejmującym budowę lub przebudowę drogi, który został zakończony i rozliczony a wartość kontraktu (wartość robót budowlanych) wynosiła co najmniej 800.000 zł brutto. b) Inspektor nadzoru robót drogowych Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów. Nie mniej niż 5-letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie na stanowisku kierownik budowy, inspektor nadzoru lub kierownik robót branży drogowych, w tym co najmniej na dwóch zakończonych zadaniach polegającym na budowie lub przebudowie drogi o wartości robót budowlanych, co najmniej 300.000 zł brutto. c) Inspektor nadzoru robót sanitarnych Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów. Nie mniej niż 3-letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie na stanowisku kierownik budowy, inspektor nadzoru lub kierownik robót branży sanitarnej, w tym co najmniej na dwóch zakończonych zadaniach polegającym na budowie lub przebudowie sieci kanalizacyjnej o wartości robót budowlanych, co najmniej 300.000 zł brutto. Uwaga: Przynajmniej dwie osoby spośród zespołu Inżyniera Kontraktu wskazanych w lit. a)-c) muszą być zatrudnione u wykonawcy lub podwykonawcy na umowę o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - Termin płatności faktur - 0.05

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakres dopuszczalnych zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp. W przypadku: a)wystąpienia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp o wartości przekraczającej lub nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, b)wystąpienia zdarzeń lub warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających prawidłowe wykonywanie zamówienia, c)wydłużenia terminu wyboru Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: termin wykonania zamówienia ulega wydłużeniu o czas równy wykonaniu zamówień dodatkowych, trwaniu zdarzeń lub warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających prawidłowe wykonywanie lub wydłużeniu terminu wyboru Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z zachowaniem dotychczasowego wynagrodzenia. Zakres zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego obejmuje również zmiany osób, o których mowa w pkt 5.6. SIWZ. Zamawiający dopuszcza również dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach: a)zmiana terminu realizacji umowy: jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. tzn. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy - termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności; jeżeli Wykonawca robót budowlanych złoży wniosek o skrócenie terminu wykonania umowy a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego; jeżeli wystąpią znacząco odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka itp.) uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy - termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności; jeżeli wystąpią znacząco odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności podziemne sieci, instalacje, urządzenia lub niezinwentaryzowane obiekty budowlane itp. uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy - termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, b)pozostałe: rezygnacja z części robót na skutek zmian projektu budowlanego (w sytuacji gdy nie zachodzi konieczność wykonania robót zamiennych) z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia proporcjonalnie do zaniechanego zakresu robót - termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności; zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian umowy zawartej przez Zamawiającego o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji tego Projektu. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) cena netto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulega zmianie. Podatek VAT będzie naliczony w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT. Podstawą do zapłaty będzie aneks do umowy z Wykonawcą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgkkamien.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.pgkkamien.pl/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Szczecińska 2, 72-400 Kamień Pomorski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa Inżyniera Kontraktu, będąca przedmiotem zamówienia jest elementem projektu/programu współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.