eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Remonty budynków Leśniczówka Radoszewice, Jodłowiec, Mokry Las

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-07

Wieluń: Remonty budynków Leśniczówka Radoszewice, Jodłowiec, Mokry Las
Numer ogłoszenia: 123741 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wieluń , ul. Żeromskiego 5, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8438191, faks 043 8438191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wieluń.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty budynków Leśniczówka Radoszewice, Jodłowiec, Mokry Las.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynków na trzech osadach leśnych tj: 1.Leśniczówka Radoszewice w Lipiu 2.Lesniczówka Jodłowiec w Raduckim Folwarku 3.Leśniczówka Mokry Las w Siemkowicach Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, pierwszą część stanowi: Część I - Remont osady leśniczówki Radoszewice Część II - Remont leśniczówki Jodłowiec i Mokry Las. 1.1 W leśniczówce Radoszewice w budynku mieszkalnym remont będzie polegał na: wymianie pieca c.o wraz z oprzyrządowaniem, częściowej wymianie grzejników, wymianie tzw. białego montażu wraz z przerobieniem podejść odpływowych, remoncie tynków wewnętrznych, wymianie okładzin ściennych w łazienkach, wymianie płytek posadzkowych, wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, położenie tynku żywicznego na cokole budynku, malowanie tynków wewnętrznych, remoncie tynków zewnętrznych i ich malowanie, remoncie i konserwacji ogrodzenia osady, utwardzenie podjazdu do budynku. 1.2 Przy budynku gospodarczym zostanie położona na cokole wyprawa elewacyjna z tynku żywicznego na przygotowanym wcześniej podłożu, cały budynek zostanie pomalowany farbami emulsyjnymi, a elementy drewniane budynku zostaną zabezpieczone impregnatem do drewna. 2.1 W leśniczówce Jodłowiec zostanie utwardzony dojazd do budynku mieszkalnego i garażu, ściany budynku mieszkalnego zostaną docieplone styropianem wraz z położeniem tynku silikatowego, zostanie wykonany remont ogrodzenia z siatki i remont instalacji wodnej. 3.1 W leśniczówce Mokry Las w budynku mieszkalnym zostaną wymienione okna wraz z parapetami, na cokole budynku zostanie położona wyprawa cienkowarstwowa z tynku żywicznego a pozostała powierzchnia tynku zostanie pomalowana farbami silikatowymi, na schodach zewnętrznych zostaną wymienione płytki oraz barierki schodowe, nad kalenicą budynku zostaną przemurowane kominy cegłą klinkierową Budynek gospodarczy - zostanie wykonany remont tynków zewnętrznych, na cokole zostanie położony tynk żywiczny pozostała część ścian zostanie pomalowana farbami silikatowymi, elementy metalowe budynku zostaną zabezpieczone farbami olejnymi a drewniane impregnatami do drewna, zostanie przemurowany komin nad kalenicą cegłą klinkierową..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.26.19.00-3, 45.30.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.20.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.30.00-4, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, nie jest ustawowo wymagane posiadanie przez wykonawcę szczególnych uprawnień typu koncesja, zezwolenie lub licencja. W związku z powyższym zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawcy będą zobowiązani wykazać.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (lat) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - dwie roboty budowlane, obejmujące remont , przebudowę lub budowę budynków o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda . Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy (zał. nr 3 do SIWZ) oraz wykazu wykonanych robót (zał. nr 6 do SIWZ) z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym zapewniającym profesjonalne wykonanie zamówienia. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących ilości i rodzaju sprzętu. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie kierowania robotami budowlanymi w zakresie budownictwa kubaturowego lub inne równoważne. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy zał. nr 3 do SIWZ, wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zał. nr 7 do SIWZ w zakresie kierowania robotami oraz oświadczenia wykonawcy że wymienione w wykazie osoby posiadają wymagane uprawnienia zał. nr 10 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań W zakresie sytuacji finansowej warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże iż dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie nie mniejszej niż: 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji ponad minimum określona przez zamawiającego - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania n/w zmian w zawartej umowie w następującym zakresie: L.p. Przyczyna /okoliczność Skutek - zmiana umowy /aneks 1. Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę terminu wykonania zamówienia o tyle dni, ile trwało wstrzymanie prac 2. Przekształcenie firmy wykonawcy, zmiana nazwy firmy, zmiana adresu siedziby wykonawcy lub nazwy Wykonawcy Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenie firmy 3. Przedłużenie terminu realizacji spowodowana niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi jeżeli fakt ten zostanie potwierdzony na piśmie przez osoby reprezentujące Zamawiającego Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę terminu wykonania zamówienia o tyle dni, ile trwało wstrzymanie prac 4 Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału., Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę i potwierdzającego iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania. 5. Powierzenie wykonania części robót podwykonawcy jeżeli w Formularzu Oferty nie zamieszczono informacji o podwykonawstwie Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonaną zmianę. 6 Zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy. Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonaną zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htt://bip.lasy.gov.pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_wielun/zamówienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Wieluń ul.Żeromskiego 5 98-300 Wieluń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Wieluń w Wieluniu ulŻeromskiego 5 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leśniczówka Radoszewice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 W leśniczówce Radoszewice w budynku mieszkalnym remont będzie polegał na: wymianie pieca c.o wraz z oprzyrządowaniem, częściowej wymianie grzejników, wymianie tzw. białego montażu wraz z przerobieniem podejść odpływowych, remoncie tynków wewnętrznych, wymianie okładzin ściennych w łazienkach, wymianie płytek posadzkowych, wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, położenie tynku żywicznego na cokole budynku, malowanie tynków wewnętrznych, remoncie tynków zewnętrznych i ich malowanie, remoncie i konserwacji ogrodzenia osady, utwardzenie podjazdu do budynku. 1.2 Przy budynku gospodarczym zostanie położona na cokole wyprawa elewacyjna z tynku żywicznego na przygotowanym wcześniej podłożu, cały budynek zostanie pomalowany farbami emulsyjnymi, a elementy drewniane budynku zostaną zabezpieczone impregnatem do drewna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.26.19.00-3, 45.30.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.20.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.30.00-4, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji ponad minimum określone przez zamawiajacego - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leśniczówka Jodłowiec, Mokry Las.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 W leśniczówce Jodłowiec zostanie utwardzony dojazd do budynku mieszkalnego i garażu, ściany budynku mieszkalnego zostaną docieplone styropianem wraz z położeniem tynku silikatowego, zostanie wykonany remont ogrodzenia z siatki i remont instalacji wodnej. 3.1 W leśniczówce Mokry Las w budynku mieszkalnym zostaną wymienione okna wraz z parapetami, na cokole budynku zostanie położona wyprawa cienkowarstwowa z tynku żywicznego a pozostała powierzchnia tynku zostanie pomalowana farbami silikatowymi, na schodach zewnętrznych zostaną wymienione płytki oraz barierki schodowe, nad kalenicą budynku zostaną przemurowane kominy cegłą klinkierową Budynek gospodarczy - zostanie wykonany remont tynków zewnętrznych, na cokole zostanie położony tynk żywiczny pozostała część ścian zostanie pomalowana farbami silikatowymi, elementy metalowe budynku zostaną zabezpieczone farbami olejnymi a drewniane impregnatami do drewna, zostanie przemurowany komin nad kalenicą cegłą klinkierową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.26.19.00-3, 45.30.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.20.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.30.00-4, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji ponad minimum określone przez zamawiającego - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.