To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-19
Słupsk: Dostawa zestawu bezzałogowego do pomiarów lidarowych.
Numer ogłoszenia: 123647 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109657 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku, Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu bezzałogowego do pomiarów lidarowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga przeprowadzenia 3-dniowego szkolenia z obsługi fotogrametrycznej dla grupy 12 osób w siedzibie Zamawiającego w Słupsku przy ul. Niemcewicza 15a. b) Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie (teoria + praktyka) 13-dniowego szkolenia dla 8 osób w zakresie przygotowania pilotów dronów do zdobycia świadectwa kwalifikacji operatora bezzałogowego statku powietrznego uznawanego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego w siedzibie Zamawiającego w Słupsku przy ul. Niemcewicza 15a. Szkolenie z punktu a) i b) mają się odbyć po dostarczeniu przedmiotu zamówienia, nie później niż do 30 listopada 2015r. c) Potwierdzenie dostarczenia sprzętu poprzedzone będzie testem funkcjonalności całej fotogrametrycznej platformy w szczególności nominalnych długości trwania nalotu. d) Wymagany okres gwarancji na platformę fotogrametryczną - nie krótszy niż 24 miesiące. e) Zakup stacji do pomiaru temperatury, ciśnienia, siły i kierunku wiatru. f) Dostarczenie oprogramowania treningowego wraz z niezbędnym sprzętem umożliwiające przeprowadzenie symulacji lotów dla platformy latającej poprzez aparatury sterujące. g) Dostarczony sprzęt winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 r., nieużywany i nienoszący śladów uszkodzeń. h) Oferowany zestaw winien posiadać certyfikat zgodności CE w języku polskim. 2. System (zestaw) składa się z następujących elementów: a) samolotu bezzałogowego, b) stacji kontroli naziemnej, c) oprogramowania stacji kontroli naziemnej, d) oprogramowania fotogrametrycznego do obróbki pozyskanych danych, e) niezbędnych akcesoriów. Poszczególne elementy systemu spełniają określone parametry w taki sposób, aby zapewnić maksymalną funkcjonalność, wydajność oraz kompatybilność. System głównie służyć ma do mapowania terenu (główne urządzenie rejestracyjne pionowo skierowane w dół)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, II oś priorytetowa: Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi; Działanie 2.2 Przywracanie terenom zdegradowanym wartości przyrodniczych i ochrona brzegów morskich. Umowa o dofinansowanie projektu POIS.02.02.00-00-004/12 z dnia 16-10-2012 r. Ochrona brzegów morskich na wysokości Łeby, Rowów i Ustki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FLYTECH UAV SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
FLYTECH UAV SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- FlyTech UAV, ul. Balicka 18, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 223400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 274782,00
Oferta z najniższą ceną: 274782,00 / Oferta z najwyższą ceną: 274782,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Utrzymanie zieleńców na terenie cmentarzy komunalnych przy ul. W. Szymborskiej oraz przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku wraz z mogiłami wojennymi
- Świadczenie usług czynnej ochrony w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych
- Wykonanie grobów murowanych na cmentarzach komunalnych w Słupsku.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury badawczej i laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa aparatury badawczej - czytnik OSL
- Dostawa i wdrożenie czterech stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych oraz dostarczenie dokumentacji stacji.
- Dostawa wyposażenia do sal dydaktycznych Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku z podziałem na części
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.