eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Roboty remontowo-budowlane w 7-miu miejskich budynkach oświatowo-wychowawczych w zakresie przebudowy sanitariatów uczniowskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-17

Sosnowiec: Roboty remontowo-budowlane w 7-miu miejskich budynkach oświatowo-wychowawczych w zakresie przebudowy sanitariatów uczniowskich
Numer ogłoszenia: 123598 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane w 7-miu miejskich budynkach oświatowo-wychowawczych w zakresie przebudowy sanitariatów uczniowskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Roboty remontowo-budowlane w 7-miu miejskich budynkach oświatowo-wychowawczych w zakresie przebudowy sanitariatów uczniowskich. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część I zamówienia obejmuje: Przebudowę sanitariatów uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Sosnowcu Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa sanitariatów pion nr 1 - sanitariat dla klas młodszych na parterze i dla chłopców na I i II piętrze o powierzchni użytkowej objętej remontem - 48,08 m2 Część II zamówienia obejmuje: Przebudowę sanitariatów uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 20 w Sosnowcu Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa sanitariatów pion nr 2 - sanitariaty dla chłopców na I, II i III piętrze o powierzchni użytkowej objętej remontem - 48,90 m2 Część III zamówienia obejmuje: Przebudowę sanitariatów uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 21 w Sosnowcu Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa pionu sanitariatów dziewcząt o powierzchni użytkowej objętej remontem - 68,52 m2 Część IV zamówienia obejmuje: Przebudowę sanitariatów uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 42 w Sosnowcu Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa sanitariatów dla chłopców i nauczycieli na parterze oraz dla chłopców na I piętrze - sanitariat 1B o powierzchni użytkowej objętej remontem - 81,83 m2 Część V zamówienia obejmuje: Przebudowę sanitariatów uczniowskich w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Sosnowcu Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa sanitariatów dla uczniów i nauczycieli w segmencie 2 o powierzchni użytkowej objętej remontem - 88,43 m2 Część VI zamówienia obejmuje: Przebudowę sanitariatów uczniowskich w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 6 w Sosnowcu Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa sanitariatów przy Sali gimnastycznej o powierzchni użytkowej objętej remontem - 27,35 m2 Część VII zamówienia obejmuje: Przebudowę sanitariatów uczniowskich w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 11 w Sosnowcu Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa sanitariatów szkolnych dla dzieci klas I-III - sanitariat 2 o powierzchni użytkowej objętej remontem - 26,29 m2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj.: Projekty Budowlane, przedmiary robót i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla każdej z części zamówienia. 3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.11.11.00-9, 45.26.25.00-6, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.31.11.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: dla Części I: 1.100,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sto); dla Części II: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc); dla Części III: 1.100,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sto); dla Części IV: 1.200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście ); dla Części V: 1.400,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta); dla Części VI: 400,00 zł (słownie złotych: czterysta ); dla Części VII: 600,00 zł (słownie złotych: sześćset); W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie właściwej dla części, na które składa ofertę. 2) Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Sosnowiec, ING Bank Śląski, Nr 97 1050 1142 1000 0008 0000 1208. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, Al. Zwycięstwa 20, II piętro, pokój 310. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 6) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 11). 7) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu przebudowy/remontu pomieszczeń sanitariatów o powierzchni remontowanej nie mniejszej niż 50 m2 niezależnie od ilości części, na które wykonawca składa ofertę. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, iż dysponuje: DLA CZĘŚCI I - VII a) co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych dla przynajmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu przebudowy/remontu pomieszczeń sanitariatów o powierzchni remontowanej nie mniejszej niż 50 m2; Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem tą samą osobą w więcej niż jednej części zamówienia. b) co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz., U. z 2014 r. poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem tą samą osobą w więcej niż jednej części zamówienia. c) co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem tą samą osobą w więcej niż jednej części zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Długość okresu gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w § 26 wzoru umowy stanowiącej integralną część SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Ignacego Mościckiego 14, II piętro, pokój 207 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Zamówień Publicznych, ul. I. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, II piętro, pokój 213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia obejmuje: Przebudowę sanitariatów uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Sosnowcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia obejmuje: Przebudowę sanitariatów uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Sosnowcu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.11.11.00-9, 45.26.25.00-6, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.31.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2016.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia obejmuje: Przebudowę sanitariatów uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 20 w Sosnowcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa sanitariatów pion nr 2 - sanitariaty dla chłopców na I, II i III piętrze o powierzchni użytkowej objętej remontem - 48,90 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.11.11.00-9, 45.26.25.00-6, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.31.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Długość okresu gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamówienia obejmuje: Przebudowę sanitariatów uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 21 w Sosnowcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa pionu sanitariatów dziewcząt o powierzchni użytkowej objętej remontem - 68,52 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.11.11.00-9, 45.26.25.00-6, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.31.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Długość okresu gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV zamówienia obejmuje: Przebudowę sanitariatów uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 42 w Sosnowcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa sanitariatów dla chłopców i nauczycieli na parterze oraz dla chłopców na I piętrze - sanitariat 1B o powierzchni użytkowej objętej remontem - 81,83 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.11.11.00-9, 45.26.25.00-6, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.31.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Długość okresu gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V zamówienia obejmuje: Przebudowę sanitariatów uczniowskich w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Sosnowcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa sanitariatów dla uczniów i nauczycieli w segmencie 2 o powierzchni użytkowej objętej remontem - 88,43 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.11.11.00-9, 45.26.25.00-6, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.31.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Długość okresu gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI zamówienia obejmuje: Przebudowę sanitariatów uczniowskich w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 6 w Sosnowcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa sanitariatów przy Sali gimnastycznej o powierzchni użytkowej objętej remontem - 27,35 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.11.11.00-9, 45.26.25.00-6, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.31.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Długość okresu gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII zamówienia obejmuje: Przebudowę sanitariatów uczniowskich w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 11 w Sosnowcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa sanitariatów szkolnych dla dzieci klas I-III - sanitariat 2 o powierzchni użytkowej objętej remontem - 26,29 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.11.11.00-9, 45.26.25.00-6, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.31.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Długość okresu gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.