eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i swiadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy , świadczeń zdrowotnych na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w JW 4784 w Rzeszowie oraz w jednostkach pozostajacych na jej zaopatrzeniu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2012-01-13

Rzeszów: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i swiadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy , świadczeń zdrowotnych na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w JW 4784 w Rzeszowie oraz w jednostkach pozostajacych na jej zaopatrzeniu.
Numer ogłoszenia: 12358 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784 Rzeszów , ul. Lwowska 4, 35-900 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 50 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i swiadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy , świadczeń zdrowotnych na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w JW 4784 w Rzeszowie oraz w jednostkach pozostajacych na jej zaopatrzeniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - wykonanie usług i swiadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy (badania lekarza medycyny pracy, konsultacje specjalistyczne i badania diagnostyczne w ramach medycyny pracy, wynikające z Kodeksu Pracy) na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w JW 4784 w Rzeszowie oraz w jednostkach pozostajacych na jej zaopatrzeniu. Szczegółowy zakres obejmuje: 1. Wykonywanie badań profilaktycznych: a) wstępnych, b) okresowych, c) kontrolnych przewidzianych w Kodeksie Pracy. 2. Wykonywanie badań podstawowych: a) OB. b) Morfologia z rozmazem c) Mocz - badanie ogólne d) Glukoza e) Cholesterol - badanie podstawowe f) Mocznik g) Kwas moczowy h) Aminotransferaza alaninowa (ALT) i) Aminotransferaza asparaginianowa (AST) j) Bilirubina całkowita k) Kreatynina l) Kał na pasożyty m) WR/VDRL n) HBS o) HCV p) HIV q) CRP r) PSA s) 3x wymaz z odbytu 3. Wykonywanie badań dodatkowych: a) Spirometria b) Audiogram c) Rtg kl. piersiowej z opisem lekarza d) EKG z opisem lekarza e) Cytologia 4. Wykonanie konsultacji specjalistycznych: a) okulistyczna z wypisaniem recepty i wydaniem oddzielnego zaświadczenia dla osób mających wskazanie do pracy w okularach przy monitorze ekranowym, b) okulistyczną dla osób nie wymagających wypisania recepty a pracujących przy monitorach ekranowych, c) okulistyczna dla osób które zgodnie z opisem stanowiska pracy wymagają konsultacji d) neurologiczna - zgodnie z potrzebami, e) laryngologiczna - zgodnie z potrzebami, f) psychiatryczna - zgodnie z potrzebami, g) dermatologiczna - zgodnie z potrzebami h) pulmonologiczna - zgodnie z potrzebami i) ortopedyczna - zgodnie z potrzebami j) kardiologiczna - zgodnie z potrzebami k) ginekologiczna - zgodnie z potrzebami 5. Inne badania specjalistyczne z pominięciem badań i konsultacji psychologicznych wynikające z charakterystyki stanowiska pracy - wykonawca wykonuje zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Badanie lekarza orzecznika na prawo jazdy wg Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia 2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 2, poz.15 z późn. zm.). Zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego (w 2 egz. - oryginał i kopia) 7. Badania profilaktyczne kierowców do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, kierowców pojazdów uprzywilejowanych Zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego (w 2 egz. - oryginał i kopia) 8. Badanie lekarza orzecznika i wystawienie zaświadczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych (w 2 egz. - oryginał i kopia) 9. Badanie lekarza medycyny pracy zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego obowiązującego w resorcie MON (w 2 egz. - oryginał i kopia) o zdolności bądź utracie zdolności do pracy na określonym stanowisku pracy z wyłączeniem pracowników wojaka i kadry z JW. 3233 (1batalion czołgów Żurawica), JW. 3538 ( 3 batalion inżynieryjny Nisko). 10. Prowadzenie nadzoru dyspanseryzacyjnego oraz niezbędnej dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 36) ( zał. 15,16,17). 11. Kierowanie oraz wystawianie niezbędnej dokumentacji na badania do Wojskowych Komisji Lekarskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym(Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 36) (zał. 3,4,5) z wyłączeniem pracowników wojaka i kadry z JW. 3233 (1batalion czołgów Żurawica), JW. 3538 ( 3 batalion inżynieryjny Nisko). a) Skierowanie do TWKL/RWKL o zdolności do zawodowej służby wojskowej b) Skierowanie do TWKL/RWKL o uszczerbku na zdrowiu c) Skierowanie do TWKL/RWKL o zdolności do zawodowej służby wojskowej poza granicami kraju d) Skierowanie do TWKL/RWKL o zdolności do zawodowej służby wojskowej po misji poza granicami kraju e) Skierowanie do TWKL/RWKL o udzielenie urlopu zdrowotnego f) Wystawienie opinii lekarskiej dla żołnierza kierowanego na badania do TWKL/RWKL g) Wykonanie wywiadu lekarskiego dla żołnierzy wyjeżdżających na misje poza granice kraju do TWKL/RWKL h) Wykonanie wywiadu epidemiologicznego dla żołnierzy powracających z misji poza granicami kraju do TWKL/RWKL 12. Wystawianie skierowań na turnusy leczniczo - profilaktyczne oraz prowadzenie rejestru prowadzenie rejestru wydanych w/w skierowań zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym(Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 36) (zał. 13,14) Badania lekarskie wykonawca przeprowadzał będzie na podstawie skierowania wydanego przez zamawiającego bądź instytucję pozostającą na zaopatrzeniu JW 4784, zgodnie z § 4 w/w rozporządzenia. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zgodnie z obowiązującymi standardami, ze wskazaniami aktualnej wiedzy i praktyki medycznej, dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania zgodnie z zasadami etyki zawodowej oraz należytą starannością. Bieżąca realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, od godz. 7.00 do godz. 16.00. Wykonawca zobowiązuje się wykonać badania w jednym kompleksie budynków tj. w jednym budynku lub budynkach rozmieszczonych w odległości nie większej niż 150 m od siebie. Dopuszcza się wydawanie orzeczeń przez lekarza orzecznika w innym kompleksie budynków na terenie danego miasta. Badania wstępne i okresowe wykonywane będą po telefonicznym lub osobistym zgłoszeniu się osoby skierowanej i ustaleniu terminu oraz godziny rozpoczęcia badań. Termin rozpoczęcia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby. Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika a zakończone nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęcia badań. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania specjalistycznego badania konsultacyjnego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika, termin oczekiwania na to badanie nie przekroczy 7 dni roboczych. Wykonawca akceptuje fakt, iż ilość badań lekarskich wyszczególnionych w załącznikach 1-7 jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zmniejszenia lub zwiększenia w sytuacjach uzasadnionych ważnymi powodami, a w szczególności zmniejszeniem się stanu osobowego jednostek. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty za faktycznie wykonane badania (zawarte w poszczególnych załącznikach) w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury. Wykonawca będzie wystawiał fakturę za wykonanie usług w danym miesiącu na koniec miesiąca wraz z zatwierdzonym załącznikiem z czytelnym imiennym wykazem, rodzajem świadczenia, nr PESEL oraz nazwą instytucji kierującej pracownika na badania. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów według zasad obowiązujących publiczne zakłady opieki zdrowotnej oraz do wydania orzeczenia lekarskiego na obowiązującym formularzu. Zamówienie jest podzielone na następujące części: część I wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w jednostkach, zgodnie z poniższym wykazem (placówka Wykonawcy realizująca usługi i świadczenia zdrowotne musi mieścić się w Rzeszowie): JW. 4784(34WOG), JW3841, WSzW Rzeszów, WKU Rzeszów, ŻW Rzeszów, WT Rzeszów, Orkiestra Rzeszów, 21BSP, 21BLOG, 21BDOW, Przewidywane ilości i rodzaje usług i świadczeń określa załącznik nr 1 część II wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w jednostkach, zgodnie z poniższym wykazem (placówka wykonawcy musi mieścić się w Nisku): 3 binż. Nisko, 16 bsap. Nisko, WKU Nisko, 6RPW Stalowa Wola, GZ 34WOG Nisko Przewidywane ilości i rodzaje usług i świadczeń określa załącznik nr 2 część III wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w jednostkach, zgodnie z poniższym wykazem (placówka wykonawcy musi mieścić się w Jarosławiu): 14 das Jarosław, WKU Jarosław, 21daplot Jarosław, GZ 34WOG Jarosław Przewidywane ilości i rodzaje usług i świadczeń określa załącznik nr 2 część IV wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w jednostkach, zgodnie z poniższym wykazem (placówka wykonawcy musi mieścić się w Jaśle): WKU Jasło Przewidywane ilości i rodzaje usług i świadczeń określa załącznik nr 3 część V wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w jednostkach, zgodnie z poniższym wykazem (placówka wykonawcy musi mieścić się w Sanoku): WKU Sanok Przewidywane ilości i rodzaje usług i świadczeń określa załącznik nr 4 część VI wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w jednostkach, zgodnie z poniższym wykazem (placówka wykonawcy musi mieścić się w Przemyślu): ŻW Przemyśl, JW 3238 Żurawica (1bcz), JW 3928(5bsp), TWKL Przemyśl, 4 OWT Żurawica GZ 34 WOG Przemyśl Przewidywane ilości i rodzaje usług i świadczeń określa załącznik nr 5 część VII wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania podległych jednostek wojskowych (placówka wykonawcy musi mieścić się w Rzeszowie): Kierowanie oraz wystawianie niezbędnej dokumentacji na badania do Wojskowych Komisji Lekarskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym(zał. 3,4,5) a. Skierowanie do TWKL/RWKL o zdolności do zawodowej służby wojskowej b. Skierowanie do TWKL/RWKL o uszczerbku na zdrowiu c. Skierowanie do TWKL/RWKL o zdolności do zawodowej służby wojskowej poza granicami kraju d. Skierowanie do TWKL/RWKL o zdolności do zawodowej służby wojskowej po misji poza granicami kraju e. Skierowanie do TWKL/RWKL o udzielenie urlopu zdrowotnego f. Wystawienie opinii lekarskiej dla żołnierza kierowanego na badania do TWKL/RWKL g. Wykonanie wywiadu lekarskiego dla żołnierzy wyjeżdżających na misje poza granice kraju do TWKL/RWKL h. Wykonanie wywiadu epidemiologicznego dla żołnierzy powracających z misji poza granicami kraju do TWKL/RWKL 2. Wystawianie skierowań na turnusy leczniczo - profilaktyczne oraz prowadzenie rejestru wydanych w/w skierowań zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (zał. 13,14) Przewidywane ilości i rodzaje usług i świadczeń określa załącznik nr 7 Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiada uprawnienia do wykonywania profilaktycznych badań lekarskich zgodnie z ustawą z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. 2004r. Nr 125 poz. 1317), Kodeksem Pracy i przepisów wydanych na ich podstawie, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30.05.1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz.U. Nr 69 poz. 332 z późn. zm.) dotyczy części I-VI

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tj. wykonawca wykaże, iż dysponuje bazą lokalową gwarantującą pełen zakres usług medycznych spełniającą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. z 2006 r. nr 213, poz. 1568 z późn. zm.) mieszczącą się w jednym kompleksie budynków tj. w jednym budynku lub budynkach rozmieszczonych w odległości nie większej niż 150 m od siebie w miejscu świadczenia usługi zależnym od tego na którą część przedmiotu zamówienia wykonawca składa ofertę - dotyczy części I-VII

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4784 ul. Lwowska 4; 35-900 Rzeszów; pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2012 godzina 08:00, miejsce: Kancelaria Jawna - budynek 1, pokój nr 6 Jednostki Wojskowej 4784 35-900 Rzeszów; ul. Lwowska 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług i swiadczen zdrowotnych Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w jednostkach, zgodnie z poniższym wykazem (placówka Wykonawcy realizująca usługi i świadczenia zdrowotne musi mieścić się w Rzeszowie): JW. 4784(34WOG), JW3841, WSzW Rzeszów, WKU Rzeszów, ŻW Rzeszów, WT Rzeszów, Orkiestra Rzeszów, 21BSP, 21BLOG, 21BDOW,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług i świadczeń w Nisku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w jednostkach, zgodnie z poniższym wykazem (placówka wykonawcy musi mieścić się w Nisku): 3 binż. Nisko, 16 bsap. Nisko, WKU Nisko, 6RPW Stalowa Wola, GZ 34WOG Nisko Przewidywane ilości i rodzaje usług i świadczeń określa załącznik nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług i swiadczeń zdrowotnych w Jarosławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w jednostkach, zgodnie z poniższym wykazem (placówka wykonawcy musi mieścić się w Jarosławiu): 14 das Jarosław, WKU Jarosław, 21daplot Jarosław, GZ 34WOG Jarosław Przewidywane ilości i rodzaje usług i świadczeń określa załącznik nr 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usług i swiadczeń zdrowotnych - Jasło.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w jednostkach, zgodnie z poniższym wykazem (placówka wykonawcy musi mieścić się w Jaśle): WKU Jasło Przewidywane ilości i rodzaje usług i świadczeń określa załącznik nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wuykonanie usług i swiadczeń zdrowotnych - Sanok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w jednostkach, zgodnie z poniższym wykazem (placówka wykonawcy musi mieścić się w Sanoku): WKU Sanok Przewidywane ilości i rodzaje usług i świadczeń określa załącznik nr 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonywanie usług i swiadczeń zdrowotnych w Przemyslu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry i pracowników zatrudnionych w jednostkach, zgodnie z poniższym wykazem (placówka wykonawcy musi mieścić się w Przemyślu): ŻW Przemyśl, JW 3238 Żurawica (1bcz), JW 3928(5bsp), TWKL Przemyśl, 4 OWT Żurawica GZ 34 WOG Przemyśl Przewidywane ilości i rodzaje usług i świadczeń określa załącznik nr 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonywanie innych usług i swiadczeń zdrowotnych w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania podległych jednostek wojskowych (placówka wykonawcy musi mieścić się w Rzeszowie): Kierowanie oraz wystawianie niezbędnej dokumentacji na badania do Wojskowych Komisji Lekarskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym(zał. 3,4,5) a. Skierowanie do TWKL/RWKL o zdolności do zawodowej służby wojskowej b. Skierowanie do TWKL/RWKL o uszczerbku na zdrowiu c. Skierowanie do TWKL/RWKL o zdolności do zawodowej służby wojskowej poza granicami kraju d. Skierowanie do TWKL/RWKL o zdolności do zawodowej służby wojskowej po misji poza granicami kraju e. Skierowanie do TWKL/RWKL o udzielenie urlopu zdrowotnego f. Wystawienie opinii lekarskiej dla żołnierza kierowanego na badania do TWKL/RWKL g. Wykonanie wywiadu lekarskiego dla żołnierzy wyjeżdżających na misje poza granice kraju do TWKL/RWKL h. Wykonanie wywiadu epidemiologicznego dla żołnierzy powracających z misji poza granicami kraju do TWKL/RWKL 2. Wystawianie skierowań na turnusy leczniczo - profilaktyczne oraz prowadzenie rejestru wydanych w/w skierowań zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (zał. 13,14) Przewidywane ilości i rodzaje usług i świadczeń określa załącznik nr 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.