eGospodarka.pl

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Zakup taboru kolejowego na cele ekspozycyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Milicz: Zakup taboru kolejowego na cele ekspozycyjne
Numer ogłoszenia: 123583 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Milicki , ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840704, faks 071 3840704.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milicz-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup taboru kolejowego na cele ekspozycyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego taboru kolejowego na cele ekspozycyjne Zamówieniem objęte jest 9 egzemplarzy taboru wg poniższego zestawienia bez transportu. Odbiór eksponatów odbędzie się w okresie 6-m-cy od daty podpisania umowy - po wyborze przez Zamawiającego wykonawcy robót renowacyjnych. Wszystkie egzemplarze muszą posiadać prześwit 750 mm. 1. Parowóz Px48 lub Px49 Parowóz przeznaczony do pracy na liniach wąskotorowych. Został zbudowany na podstawie dokumentacji technicznej parowozu Wp29 (Px29), odnalezionej w roku 1943 przez pracownika Fabloku inż. K. Sieleckiego. Dla potrzeb PKP wyprodukowano 101 tych maszyn. Na początku lat 50 dwudziestego wieku ZNTK w Nowym Sączu przebudowały 17 tych maszyn do jazdy po torze o szerokości 1000 mm. Zapas 4 t węgla i 6 m3 wody umożliwiał prowadzenie składu o masie 300 t na trasie długości 65 km, bez potrzeby uzupełniania paliwa. Cztery lokomotywy zostały zbudowane na eksport do Chin (na tor 762 mm, z tego dwie następnie przekazane Albanii) i jedna do Albanii (tor 760 mm). Ponadto, na bazie Px48 opracowano zmienione wersje eksportowe na tor 760 mm: Duna dla Rumunii (10 sztuk, z dwuosiowym tendrem) i Sawa dla Jugosławii (10 sztuk, z trzyosiowym tendrem, następnie przejęte przez PKP jako seria Px49). Oznaczenie PKP Px48 Producent Fablok Polska Lata budowy 1948 - 1955 Masa służbowa 22 t Masa pustego parowozu 20 t Długość parowozu 6998 mm Długość z tendrem 12826 mm Szerokość 2240 mm Wysokość 3060 mm Moc znamionowa 180 KM Prędkość maksymalna do 35 km/h Typ tendra Ptx48 Ciśnienie w kotle 13 atm Średnica kół napędnych 750 mm Rozstawy toru 750mm lub Oznaczenie PKP Px49 Producent Fablok Lata budowy 1949-1950 Układ osi D Masa służbowa 22 t (tender 14 t) Masa pustego parowozu 20 t (tender 6 t) Długość parowozu 7360 mm Długość z tendrem 11 260 mm Szerokość 2100 mm Rozstaw osi skrajnych 2900 mm Moc znamionowa 200 KM (147 kW) Maksymalna siła pociągowa 38,3 kN (3835 kG) Prędkość maksymalna 35 km/h Typ tendra Ptx49 (ukł. osi 3) Ciśnienie w kotle 13 atm. Powierzchnia ogrzewalna kotła 39 m2 Powierzchnia przegrzewacza 12,5 m2 Powierzchnia rusztu 1,2 m2 Średnica cylindra 320 mm Skok tłoka 360 mm Średnica kół napędnych 750 mm Rozstawy toru 750 Zapas węgla w tendrze 4 t, wody - 4 m3, nacisk na oś 5,5 t 2. Lokomotywa Lyd1 Lyd1 - wąskotorowa lokomotywa spalinowa produkowana od roku 1960 w zakładach Fablok w Chrzanowie i Zastal w Zielonej Górze. Nazwą Lyd1 oznaczano na PKP dwa typy lokomotyw: Wls150 i Wls180 (Wąskotorowa lokomotywa spalinowa). Wls150-Trzyosiowa wiązarowa lokomotywa spalinowa typu Wls150 była produkowana w chrzanowskim Fabloku od roku 1960. Ogółem w latach 1960-1969 wyprodukowano 144 lokomotywy tego typu, z czego 28 sztuk trafiło do PKP, a reszta na koleje przemysłowe. Produkowano wersje na szerokość toru 750, 785 i 900 mm, natomiast planowana wersja na szerokość 600 mm nigdy nie powstała. Spalinowóz wyposażony został w silnik 5DSR150 o mocy 150 KM. Obecnie Lyd1 typu Wls150 są eksploatowane na muzealnej Kolei Wąskotorowej Rogów - Rawa - Biała, Ełckiej Kolei Wąskotorowej i Pleszewskiej Kolei Lokalnej, oraz w Skansenie w Rudach i KWK Kazimierz-Juliusz w Sosnowcu. Ostatnio została zakupiona na trasie Mławskiej Kolei Dojazdowej. Wls180-Lokomotywa typu Wls180 produkowana była przez zielonogórski Zastal w latach 1969-1972. Wyprodukowano 47 sztuk, które były eksploatowane głównie w przemyśle, choć 5 egzemplarzy otrzymały także PKP. Spalinowóz ten został wyposażony w mocniejszy silnik 6R1416 o mocy 180 KM, pozostałe parametry nie uległy zmianie. Dane techniczne Typ Wls150; 803D Oznaczenie PKP Wls150 Wls180 Lyd1 Producent Fablok, Zastal Polska Lata budowy 1960-1969 Masa służbowa [t] 18 Masa własna [t] 17,2 Długość [mm] 5482 Szerokość [mm] 2055 Wysokość [mm] 3050 Moc znamionowa 150 Prędkość maksymalna [km/h] 31,4 Typ silnika 5 DSR 150,Wola Instalacja elektryczna 24V Średnica kół napędnych [mm] 850 Rozstawy toru 750 mm 3. Wagon motorowy MBxd1-(161-169) MBxd1 - oznaczenie serii, które było nadawane na Polskich Kolejach Państwowych wąskotorowym czteroosiowym (x) wagonom motorowym (M) drugiej klasy (B) napędzanym silnikiem wysokoprężnym (d) i wyposażonym w przekładnię mechaniczną (1) MBxd1 - wąskotorowy wagon motorowy skonstruowany w Pleszewie w 1964 roku poprzez zabudowę układu napędowego do wagonu osobowego typu 1Aw.Kolejne 8 sztuk wagonów powstało w latach 1964-1966 w warsztatach Krośniewickiej Kolei Dojazdowej. Przekonstruowanie wagonu osobowego na wagon motorowy polegało na zabudowaniu silnika wraz ze skrzynią biegów w jednym z przedsionków (na końcu wagonu), zabudowaniu przekładni osiowych na zestawach kołowych, zabudowaniu kabin sterowniczych oraz układu hamulca pneumatycznego. MBxd1 to czteroosiowy wagon motorowy napędzany silnikiem wysokoprężnym i wyposażony w przekładnię mechaniczną typu samochodowego. Napęd ze skrzyni biegów, był przenoszony za pomocą wału Kardana do przekładni nawrotnorozdzielczej. Następnie dwoma wałami kardana był przenoszony na drugą oś każdego wózka (1A A1 ). W późniejszym okresie, ze względów na problemy z długim wałem napędzającym oś wózka znajdującego się dalej od silnika, wał ten zlikwidowano pozostawiając jedynie napęd na jedna oś. (1A 2). Wagon posiadał samochodową skrzynię biegów oraz zwykłe suche sprzęgło, co wymuszało samochodowy sposób obsługi. Jedynie zamiast pedałów zastosowano odpowiednie dźwignie, dzięki czemu wszystkie elementy sterowania znajdowały się na pulpicie maszynisty. Pierwotnie wagony nosiły oznaczenie Mx (M - Wagon motorowy, x - czteroosiowy), które w latach 70 zostało zmienione na MBxd1. (Mx później) MBxd1 posiadają też inne wąskotorowe wagony motorowe napędzane silnikiem wysokoprężnym i wyposażone w przekładnię mechaniczną. Dlatego poszczególne konstrukcje odróżnia się zakresem numeru inwentarzowego. Typ 1Mw Oznaczenie PKP MBxd1 Producent Warsztaty Pleszew/Krośniewice Lata budowy 1963 Masa służbowa [t] 17,8 Masa własna [t] 14,8 Długość [mm] 15300 Szerokość [mm] 2240 Wysokość [mm] 2420 Moc znamionowa 73,6 Prędkość maksymalna [km/h] 35 Typ silnika S53 FSC Starachowice Instalacja elektryczna 24V Średnica kół napędnych [mm] 700 Rozstawy toru 750 4. Wagon pasażerski Bxhpi 1Aw 1Aw - polskie wąskotorowe wagony pasażerskie, produkowane w latach 1954-57. W Fabryce Wagonów w Świdnicy powstało w sumie 126 sztuk i wszystkie były przeznaczone dla kolei dojazdowych PKP. Do czasów współczesnych (2009) zachowało się 31 sztuk, w tym dwie przeznaczone do ekspozycji. Oznaczane były serią Cx, następnie Bx i Bxhpi.W oparciu o budowę 1Aw powstały późniejsze konstrukcje wagonów dla kolei wąskotorowej produkowanych w Polsce. W latach 50. koleje dojazdowe wciąż odgrywały ważną rolę w transporcie lokalnym, co było wynikiem słabo rozwiniętego ruchu kołowego i jego niewielkiego udziału w transporcie publicznym i indywidualnym. Były to jednak ostatnie lata ich świetności, ze względu na przestarzały tabor i dynamiczny rozwój innych środków transportu. Często zdarzało się wówczas, że do przewozu ludzi przerabiano prowizorycznie wagony towarowe. Aby unowocześnić tabor wagonów, Centralne Biuro Konstrukcyjne Przemysłu Taboru Kolejowe w Poznaniu skonstruowało pierwszy po wojnie pasażerski wagon wąskotorowy. Wagony zostały wyprodukowane w latach 1954-57 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy. Powstało ich w sumie 126, wszystkie były przeznaczone dla kolei dojazdowych PKP. Początkowo produkowano je tylko na tory o szerokości 750 mm, z czasem 5 sztuk zostało przebudowanych także na typowo pruską (używaną na Śląsku) szerokość torów 785 mm (30 cali pruskich). 1Aw pozwoliły wycofać najbardziej zużyte wagony starszych typów. Wagony te, wraz z 3Aw, stanowiły podstawę wąskotorowego taboru pasażerskiego o szerokości toru 750mm, aż do drugiej połowy lat 80., kiedy to wprowadzono do eksploatacji wagony motorowe MBxd2 wraz z doczepami. Pudła wagonów 1Aw były malowane na oliwkowo, tak jak inne wagony pasażerskie w tamtym czasie. Obecnie większość odrestaurowanych wagonów tego typu jest tego koloru. Ostoja, wózki, sprzęgi i mostki przejściowe były koloru czarnego. Dach malowano na kolor szary (często był on jednak czarny ze względu na silne zabrudzenie dymem i sadzą z parowozu). Poręcze i krawędzie stopni białe. Napisy na pudle koloru białego lub kości słoniowej (z wyjątkiem czerwonych oznaczeń hamulca). Typ 1Aw Oznaczenie PKP Bxhpi Producent FW Świdnica Lata budowy 1955-1957 Masa własna [t] 14,7 Długość [mm] 15040 Szerokość [mm] 2260 Wysokość [mm] 3040 Dopuszczalna prędkość [km/h] 40 Instalacja elektryczna 24V Ogrzewanie parowe, wodne własne Ilość miejsc siedzących 38 5. Wagon pasażerski Bxhpi 3Aw 3Aw- W 1957 roku do Związku Radzieckiego trafiły z wrocławskich zakładów PAFAWAG pierwsze wagony typu 2Aw, których konstrukcja powstała z wykorzystaniem wielu rozwiązań zastosowanych w produkowanych w Świdnicy wagonach typu 1Aw. Ponieważ wagony 2Aw miały dość niespokojny bieg przy dużych prędkościach, zdecydowano się na wymianę wózków uzyskując w ten sposób nowy typ wagonu - 3Aw. Do 1960 roku do Związku Radzieckiego wyeksportowano ponad 500 sztuk wagonów obu typów. W latach 1959-1960 Pafawag wyprodukował ponadto 75 sztuk wagonów 3Aw na potrzeby PKP, gdzie służyły one do końca lat osiemdziesiątych, kiedy to zostały wyparte przez świeżo dostarczone z Rumunii wagony typu A20DP. Długość wagonu typu 3Aw zachowano identyczną, jak w typie 1Aw. Z zewnątrz zwraca uwagę przede wszystkim inny kształt pudła, inne wózki i inne wywietrzniki na dachu. W porównaniu do 1Aw powiększono długość przedziału pasażerskiego kosztem przedsionków. Oprócz przedziału ustępowego w wagonie znajduje się ponadto przedział ogrzewczy, gdyż, w przeciwieństwie do 1Aw, wagony te nie były przystosowane do ogrzewania parowego i od początku posiadały typowe ogrzewanie wodne z piecem węglowym. W wagonie 3Aw zastosowano drzwi zewnętrzne otwierane do wnętrza na zawiasach (w 1Aw były drzwi suwane), co, przy znacznie mniejszych niż w 1Aw przedsionkach, uniemożliwia pozostawienie w nich np. roweru czy wózka. W latach 60. zakładano powszechną motoryzację polskich wąskotorówek dzięki wprowadzeniu wagonów silnikowych typu 1Mw. Ze względu na dużą prędkość maksymalną wynoszącą 60 km/h i wyposażenie w indywidualne ogrzewanie wodne wagony 3Aw były przewidziane do eksploatacji jako doczepne do silnikowych i dlatego fabrycznie były malowane w kremowo-niebieskiej kolorystyce. W praktyce jednak wagony 3Aw najczęściej kursowały w tradycyjnych pociągach ciągniętych lokomotywami. Typ 3Aw Oznaczenie PKP Bxhpi Producent Pafawag Lata budowy 1959-1960 Masa własna [t] 16,9 Długość [mm] 15704 Szerokość [mm] 2350 Wysokość [mm] 3270 Dopuszczalna prędkość [km/h] 60 Instalacja elektryczna 24 Ogrzewanie wodne własne Ilość miejsc siedzących 39 6. Wagon pasażerski Bxhpi A208P W połowie lat osiemdziesiątych zdecydowano się zakupić w rumuńskich zakładach FAUR partię spalinowych zespołów trakcyjnych typu A20DP w dwóch wariantach: na tor 750 mm i 1000 mm. Każdy taki zespół trakcyjny, choć oznaczony jednym typem i jednym wspólnym numerem fabrycznym, składał się z trzech osobnych pojazdów spiętych typowym dla kolei wąskotorowych sprzęgiem centralnym - wagonu spalinowego oznaczonego serią MBxd2 i dwóch wagonów doczepnych oznaczonych serią Bxhpi. Zamówiono 20 zespołów na tor 750 mm i 12 zespołów na tor 1000 mm, ponadto PKP zdecydowały się uzupełnić zamówienie o dodatkowe wagony doczepne - 13 szt. na tor 750 mm. 9 szt. na tor 785 mm i 16 szt. na tor 1000 mm. Całe zamówienie zrealizowano w latach 1986-89.Nowe spalinowe zespoły trakcyjne stanowiły technologiczny krok naprzód w porównaniu do ich poprzedników eksploatowanych na PKP. Niestety, nowa konstrukcja cechowała się dużą awaryjnością wagonów silnikowych a wspólną cechą wszystkich pojazdów było niestaranne wykończenie i zabezpieczenie, co w połączeniu z niską jakością materiałów (szczególnie blach poszycia) sprawia, że pojazdy te korodują w zastraszającym tempie. Typ A208P Oznaczenie PKP Bxhpi Producent 23 August Rumunia Lata budowy 1985-1986 Masa własna [t] 19,1 Długość [mm] 15920 Szerokość [mm] 2400 Wysokość [mm] 3300 Dopuszczalna prędkość [km/h] 40 Instalacja elektryczna 24 Ogrzewanie wodne własne Ilość miejsc siedzących 39 7. Wagon pasażerski Bxhpi A208P W połowie lat osiemdziesiątych zdecydowano się zakupić w rumuńskich zakładach FAUR partię spalinowych zespołów trakcyjnych typu A20DP w dwóch wariantach: na tor 750 mm i 1000 mm. Każdy taki zespół trakcyjny, choć oznaczony jednym typem i jednym wspólnym numerem fabrycznym, składał się z trzech osobnych pojazdów spiętych typowym dla kolei wąskotorowych sprzęgiem centralnym - wagonu spalinowego oznaczonego serią MBxd2 i dwóch wagonów doczepnych oznaczonych serią Bxhpi. Zamówiono 20 zespołów na tor 750 mm i 12 zespołów na tor 1000 mm, ponadto PKP zdecydowały się uzupełnić zamówienie o dodatkowe wagony doczepne - 13 szt. na tor 750 mm. 9 szt. na tor 785 mm i 16 szt. na tor 1000 mm. Całe zamówienie zrealizowano w latach 1986-89.Nowe spalinowe zespoły trakcyjne stanowiły technologiczny krok naprzód w porównaniu do ich poprzedników eksploatowanych na PKP. Niestety, nowa konstrukcja cechowała się dużą awaryjnością wagonów silnikowych a wspólną cechą wszystkich pojazdów było niestaranne wykończenie i zabezpieczenie, co w połączeniu z niską jakością materiałów (szczególnie blach poszycia) sprawia, że pojazdy te korodują w zastraszającym tempie. Typ A208P Oznaczenie PKP Bxhpi Producent 23 August Rumunia Lata budowy 1985-1986 Masa własna [t] 19,1 Długość [mm] 15920 Szerokość [mm] 2400 Wysokość [mm] 3300 Dopuszczalna prędkość [km/h] 40 Instalacja elektryczna 24 Ogrzewanie wodne własne Ilość miejsc siedzących 39 8. Wagon pasażerski Bxhpi A208P W połowie lat osiemdziesiątych zdecydowano się zakupić w rumuńskich zakładach FAUR partię spalinowych zespołów trakcyjnych typu A20DP w dwóch wariantach: na tor 750 mm i 1000 mm. Każdy taki zespół trakcyjny, choć oznaczony jednym typem i jednym wspólnym numerem fabrycznym, składał się z trzech osobnych pojazdów spiętych typowym dla kolei wąskotorowych sprzęgiem centralnym - wagonu spalinowego oznaczonego serią MBxd2 i dwóch wagonów doczepnych oznaczonych serią Bxhpi. Zamówiono 20 zespołów na tor 750 mm i 12 zespołów na tor 1000 mm, ponadto PKP zdecydowały się uzupełnić zamówienie o dodatkowe wagony doczepne - 13 szt. na tor 750 mm. 9 szt. na tor 785 mm i 16 szt. na tor 1000 mm. Całe zamówienie zrealizowano w latach 1986-89.Nowe spalinowe zespoły trakcyjne stanowiły technologiczny krok naprzód w porównaniu do ich poprzedników eksploatowanych na PKP. Niestety, nowa konstrukcja cechowała się dużą awaryjnością wagonów silnikowych a wspólną cechą wszystkich pojazdów było niestaranne wykończenie i zabezpieczenie, co w połączeniu z niską jakością materiałów (szczególnie blach poszycia) sprawia, że pojazdy te korodują w zastraszającym tempie. Typ A208P Oznaczenie PKP Bxhpi Producent 23 August Rumunia Lata budowy 1985-1986 Masa własna [t] 19,1 Długość [mm] 15920 Szerokość [mm] 2400 Wysokość [mm] 3300 Dopuszczalna prędkość [km/h] 40 Instalacja elektryczna 24 Ogrzewanie wodne własne Ilość miejsc siedzących 39 9. Wagon brankard Kxh/Fxh Brankard - wagon służbowy, służący do użytku wewnętrznego kolei, przeznaczony dla kierowników pociągów towarowych. Przyczepiany był na końcu składu pociągu. Zazwyczaj przebudowywany metodami gospodarczymi z wagonów krytych. Posiadał przedział dla kierownika pociągu oraz przedział towarowy, czasem także wydzielony przedział pocztowy. Kxh- wagon brankard przebudowany z wagonu krytego Fxh- wagon brankard z przedziałem pocztowym Typ brankard Oznaczenie PKP Kxh/Fxh Producent własna Lata budowy bd Masa własna [t] 15 Długość [mm] 15920* Szerokość [mm] 2400* Wysokość [mm] 3300* Dopuszczalna prędkość [km/h] 40 Instalacja elektryczna 24 Ogrzewanie własne Ilość miejsc siedzących 4 *-zależnie od wagonu z którego został przebudowany, brak standaryzacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.60.00.00-3, 34.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca/wykonawcy złoży/złożą oświadczenie, iż w przedmiotowym postępowaniu zamierza/zamierzają złożyć przynajmniej ofertę częściową, na minimum 1 część zamówienia, a ponadto oświadczy/ośiwadczą, iż w dacie zawarcia umowy przeniesie/przeniosą na Zamawiającego prawo własności do przynajmniej jednego z wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, elementów taboru kolejowego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Warunek podstawowy - wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca/wykonawcy złoży/złożą oświadczenie, iż w przedmiotowym postępowaniu zamierza/zamierzają złożyć przynajmniej ofertę częściową, na minimum 1 część zamówienia, a ponadto oświadczy/ośiwadczą, iż w dacie zawarcia umowy przeniesie/przeniosą na Zamawiającego prawo własności do przynajmniej jednego z wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, elementów taboru kolejowego. - za spełnienie tego warunku wykonawca otrzyma 100 punktów za każdą z części zamówienia.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.milicz-powiat.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Starostwa Powiatowego w Miliczu ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz w Sekretariacie, pok. Nr 14 ( I piętro ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Parowóz Px48 lub Px49.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parowóz przeznaczony do pracy na liniach wąskotorowych. Został zbudowany na podstawie dokumentacji technicznej parowozu Wp29 (Px29), odnalezionej w roku 1943 przez pracownika Fabloku inż. K. Sieleckiego. Dla potrzeb PKP wyprodukowano 101 tych maszyn. Na początku lat 50 dwudziestego wieku ZNTK w Nowym Sączu przebudowały 17 tych maszyn do jazdy po torze o szerokości 1000 mm. Zapas 4 t węgla i 6 m3 wody umożliwiał prowadzenie składu o masie 300 t na trasie długości 65 km, bez potrzeby uzupełniania paliwa. Cztery lokomotywy zostały zbudowane na eksport do Chin (na tor 762 mm, z tego dwie następnie przekazane Albanii) i jedna do Albanii (tor 760 mm). Ponadto, na bazie Px48 opracowano zmienione wersje eksportowe na tor 760 mm: Duna dla Rumunii (10 sztuk, z dwuosiowym tendrem) i Sawa dla Jugosławii (10 sztuk, z trzyosiowym tendrem, następnie przejęte przez PKP jako seria Px49)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lokomotywa Lyd1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lyd1 - wąskotorowa lokomotywa spalinowa produkowana od roku 1960 w zakładach Fablok w Chrzanowie i Zastal w Zielonej Górze. Nazwą Lyd1 oznaczano na PKP dwa typy lokomotyw: Wls150 i Wls180 (Wąskotorowa lokomotywa spalinowa). Wls150-Trzyosiowa wiązarowa lokomotywa spalinowa typu Wls150 była produkowana w chrzanowskim Fabloku od roku 1960. Ogółem w latach 1960-1969 wyprodukowano 144 lokomotywy tego typu, z czego 28 sztuk trafiło do PKP, a reszta na koleje przemysłowe. Produkowano wersje na szerokość toru 750, 785 i 900 mm, natomiast planowana wersja na szerokość 600 mm nigdy nie powstała. Spalinowóz wyposażony został w silnik 5DSR150 o mocy 150 KM. Obecnie Lyd1 typu Wls150 są eksploatowane na muzealnej Kolei Wąskotorowej Rogów - Rawa - Biała, Ełckiej Kolei Wąskotorowej i Pleszewskiej Kolei Lokalnej, oraz w Skansenie w Rudach i KWK Kazimierz-Juliusz w Sosnowcu. Ostatnio została zakupiona na trasie Mławskiej Kolei Dojazdowej. Wls180-Lokomotywa typu Wls180 produkowana była przez zielonogórski Zastal w latach 1969-1972. Wyprodukowano 47 sztuk, które były eksploatowane głównie w przemyśle, choć 5 egzemplarzy otrzymały także PKP. Spalinowóz ten został wyposażony w mocniejszy silnik 6R1416 o mocy 180 KM, pozostałe parametry nie uległy zmianie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wagon motorowy MBxd1-(161-169).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MBxd1 - oznaczenie serii, które było nadawane na Polskich Kolejach Państwowych wąskotorowym czteroosiowym (x) wagonom motorowym (M) drugiej klasy (B) napędzanym silnikiem wysokoprężnym (d) i wyposażonym w przekładnię mechaniczną (1) MBxd1 - wąskotorowy wagon motorowy skonstruowany w Pleszewie w 1964 roku poprzez zabudowę układu napędowego do wagonu osobowego typu 1Aw.Kolejne 8 sztuk wagonów powstało w latach 1964-1966 w warsztatach Krośniewickiej Kolei Dojazdowej. Przekonstruowanie wagonu osobowego na wagon motorowy polegało na zabudowaniu silnika wraz ze skrzynią biegów w jednym z przedsionków (na końcu wagonu), zabudowaniu przekładni osiowych na zestawach kołowych, zabudowaniu kabin sterowniczych oraz układu hamulca pneumatycznego. MBxd1 to czteroosiowy wagon motorowy napędzany silnikiem wysokoprężnym i wyposażony w przekładnię mechaniczną typu samochodowego. Napęd ze skrzyni biegów, był przenoszony za pomocą wału Kardana do przekładni nawrotnorozdzielczej. Następnie dwoma wałami kardana był przenoszony na drugą oś każdego wózka (1A A1). W późniejszym okresie, ze względów na problemy z długim wałem napędzającym oś wózka znajdującego się dalej od silnika, wał ten zlikwidowano pozostawiając jedynie napęd na jedna oś. (1A 2). Wagon posiadał samochodową skrzynię biegów oraz zwykłe suche sprzęgło, co wymuszało samochodowy sposób obsługi. Jedynie zamiast pedałów zastosowano odpowiednie dźwignie, dzięki czemu wszystkie elementy sterowania znajdowały się na pulpicie maszynisty. Pierwotnie wagony nosiły oznaczenie Mx (M - Wagon motorowy, x - czteroosiowy), które w latach 70 zostało zmienione na MBxd1. (Mx później) MBxd1 posiadają też inne wąskotorowe wagony motorowe napędzane silnikiem wysokoprężnym i wyposażone w przekładnię mechaniczną. Dlatego poszczególne konstrukcje odróżnia się zakresem numeru inwentarzowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wagon pasażerski Bxhpi 1Aw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Aw - polskie wąskotorowe wagony pasażerskie, produkowane w latach 1954-57. W Fabryce Wagonów w Świdnicy powstało w sumie 126 sztuk i wszystkie były przeznaczone dla kolei dojazdowych PKP. Do czasów współczesnych (2009) zachowało się 31 sztuk, w tym dwie przeznaczone do ekspozycji. Oznaczane były serią Cx, następnie Bx i Bxhpi.W oparciu o budowę 1Aw powstały późniejsze konstrukcje wagonów dla kolei wąskotorowej produkowanych w Polsce. W latach 50. koleje dojazdowe wciąż odgrywały ważną rolę w transporcie lokalnym, co było wynikiem słabo rozwiniętego ruchu kołowego i jego niewielkiego udziału w transporcie publicznym i indywidualnym. Były to jednak ostatnie lata ich świetności, ze względu na przestarzały tabor i dynamiczny rozwój innych środków transportu. Często zdarzało się wówczas, że do przewozu ludzi przerabiano prowizorycznie wagony towarowe. Aby unowocześnić tabor wagonów, Centralne Biuro Konstrukcyjne Przemysłu Taboru Kolejowe w Poznaniu skonstruowało pierwszy po wojnie pasażerski wagon wąskotorowy. Wagony zostały wyprodukowane w latach 1954-57 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy. Powstało ich w sumie 126, wszystkie były przeznaczone dla kolei dojazdowych PKP. Początkowo produkowano je tylko na tory o szerokości 750 mm, z czasem 5 sztuk zostało przebudowanych także na typowo pruską (używaną na Śląsku) szerokość torów 785 mm (30 cali pruskich). 1Aw pozwoliły wycofać najbardziej zużyte wagony starszych typów. Wagony te, wraz z 3Aw, stanowiły podstawę wąskotorowego taboru pasażerskiego o szerokości toru 750mm, aż do drugiej połowy lat 80., kiedy to wprowadzono do eksploatacji wagony motorowe MBxd2 wraz z doczepami. Pudła wagonów 1Aw były malowane na oliwkowo, tak jak inne wagony pasażerskie w tamtym czasie. Obecnie większość odrestaurowanych wagonów tego typu jest tego koloru. Ostoja, wózki, sprzęgi i mostki przejściowe były koloru czarnego. Dach malowano na kolor szary (często był on jednak czarny ze względu na silne zabrudzenie dymem i sadzą z parowozu). Poręcze i krawędzie stopni białe. Napisy na pudle koloru białego lub kości słoniowej (z wyjątkiem czerwonych oznaczeń hamulca)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wagon pasażerski Bxhpi 3Aw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3Aw- W 1957 roku do Związku Radzieckiego trafiły z wrocławskich zakładów PAFAWAG pierwsze wagony typu 2Aw, których konstrukcja powstała z wykorzystaniem wielu rozwiązań zastosowanych w produkowanych w Świdnicy wagonach typu 1Aw. Ponieważ wagony 2Aw miały dość niespokojny bieg przy dużych prędkościach, zdecydowano się na wymianę wózków uzyskując w ten sposób nowy typ wagonu - 3Aw. Do 1960 roku do Związku Radzieckiego wyeksportowano ponad 500 sztuk wagonów obu typów. W latach 1959-1960 Pafawag wyprodukował ponadto 75 sztuk wagonów 3Aw na potrzeby PKP, gdzie służyły one do końca lat osiemdziesiątych, kiedy to zostały wyparte przez świeżo dostarczone z Rumunii wagony typu A20DP. Długość wagonu typu 3Aw zachowano identyczną, jak w typie 1Aw. Z zewnątrz zwraca uwagę przede wszystkim inny kształt pudła, inne wózki i inne wywietrzniki na dachu. W porównaniu do 1Aw powiększono długość przedziału pasażerskiego kosztem przedsionków. Oprócz przedziału ustępowego w wagonie znajduje się ponadto przedział ogrzewczy, gdyż, w przeciwieństwie do 1Aw, wagony te nie były przystosowane do ogrzewania parowego i od początku posiadały typowe ogrzewanie wodne z piecem węglowym. W wagonie 3Aw zastosowano drzwi zewnętrzne otwierane do wnętrza na zawiasach (w 1Aw były drzwi suwane), co, przy znacznie mniejszych niż w 1Aw przedsionkach, uniemożliwia pozostawienie w nich np. roweru czy wózka. W latach 60. zakładano powszechną motoryzację polskich wąskotorówek dzięki wprowadzeniu wagonów silnikowych typu 1Mw. Ze względu na dużą prędkość maksymalną wynoszącą 60 km/h i wyposażenie w indywidualne ogrzewanie wodne wagony 3Aw były przewidziane do eksploatacji jako doczepne do silnikowych i dlatego fabrycznie były malowane w kremowo-niebieskiej kolorystyce. W praktyce jednak wagony 3Aw najczęściej kursowały w tradycyjnych pociągach ciągniętych lokomotywami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wagon pasażerski Bxhpi A208P.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W połowie lat osiemdziesiątych zdecydowano się zakupić w rumuńskich zakładach FAUR partię spalinowych zespołów trakcyjnych typu A20DP w dwóch wariantach: na tor 750 mm i 1000 mm. Każdy taki zespół trakcyjny, choć oznaczony jednym typem i jednym wspólnym numerem fabrycznym, składał się z trzech osobnych pojazdów spiętych typowym dla kolei wąskotorowych sprzęgiem centralnym - wagonu spalinowego oznaczonego serią MBxd2 i dwóch wagonów doczepnych oznaczonych serią Bxhpi. Zamówiono 20 zespołów na tor 750 mm i 12 zespołów na tor 1000 mm, ponadto PKP zdecydowały się uzupełnić zamówienie o dodatkowe wagony doczepne - 13 szt. na tor 750 mm. 9 szt. na tor 785 mm i 16 szt. na tor 1000 mm. Całe zamówienie zrealizowano w latach 1986-89.Nowe spalinowe zespoły trakcyjne stanowiły technologiczny krok naprzód w porównaniu do ich poprzedników eksploatowanych na PKP. Niestety, nowa konstrukcja cechowała się dużą awaryjnością wagonów silnikowych a wspólną cechą wszystkich pojazdów było niestaranne wykończenie i zabezpieczenie, co w połączeniu z niską jakością materiałów (szczególnie blach poszycia) sprawia, że pojazdy te korodują w zastraszającym tempie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wagon pasażerski Bxhpi A208P.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W połowie lat osiemdziesiątych zdecydowano się zakupić w rumuńskich zakładach FAUR partię spalinowych zespołów trakcyjnych typu A20DP w dwóch wariantach: na tor 750 mm i 1000 mm. Każdy taki zespół trakcyjny, choć oznaczony jednym typem i jednym wspólnym numerem fabrycznym, składał się z trzech osobnych pojazdów spiętych typowym dla kolei wąskotorowych sprzęgiem centralnym - wagonu spalinowego oznaczonego serią MBxd2 i dwóch wagonów doczepnych oznaczonych serią Bxhpi. Zamówiono 20 zespołów na tor 750 mm i 12 zespołów na tor 1000 mm, ponadto PKP zdecydowały się uzupełnić zamówienie o dodatkowe wagony doczepne - 13 szt. na tor 750 mm. 9 szt. na tor 785 mm i 16 szt. na tor 1000 mm. Całe zamówienie zrealizowano w latach 1986-89.Nowe spalinowe zespoły trakcyjne stanowiły technologiczny krok naprzód w porównaniu do ich poprzedników eksploatowanych na PKP. Niestety, nowa konstrukcja cechowała się dużą awaryjnością wagonów silnikowych a wspólną cechą wszystkich pojazdów było niestaranne wykończenie i zabezpieczenie, co w połączeniu z niską jakością materiałów (szczególnie blach poszycia) sprawia, że pojazdy te korodują w zastraszającym tempie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wagon pasażerski Bxhpi A208P.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W połowie lat osiemdziesiątych zdecydowano się zakupić w rumuńskich zakładach FAUR partię spalinowych zespołów trakcyjnych typu A20DP w dwóch wariantach: na tor 750 mm i 1000 mm. Każdy taki zespół trakcyjny, choć oznaczony jednym typem i jednym wspólnym numerem fabrycznym, składał się z trzech osobnych pojazdów spiętych typowym dla kolei wąskotorowych sprzęgiem centralnym - wagonu spalinowego oznaczonego serią MBxd2 i dwóch wagonów doczepnych oznaczonych serią Bxhpi. Zamówiono 20 zespołów na tor 750 mm i 12 zespołów na tor 1000 mm, ponadto PKP zdecydowały się uzupełnić zamówienie o dodatkowe wagony doczepne - 13 szt. na tor 750 mm. 9 szt. na tor 785 mm i 16 szt. na tor 1000 mm. Całe zamówienie zrealizowano w latach 1986-89.Nowe spalinowe zespoły trakcyjne stanowiły technologiczny krok naprzód w porównaniu do ich poprzedników eksploatowanych na PKP. Niestety, nowa konstrukcja cechowała się dużą awaryjnością wagonów silnikowych a wspólną cechą wszystkich pojazdów było niestaranne wykończenie i zabezpieczenie, co w połączeniu z niską jakością materiałów (szczególnie blach poszycia) sprawia, że pojazdy te korodują w zastraszającym tempie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wagon brankard Kxh/Fxh.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Brankard - wagon służbowy, służący do użytku wewnętrznego kolei, przeznaczony dla kierowników pociągów towarowych. Przyczepiany był na końcu składu pociągu. Zazwyczaj przebudowywany metodami gospodarczymi z wagonów krytych. Posiadał przedział dla kierownika pociągu oraz przedział towarowy, czasem także wydzielony przedział pocztowy. Kxh- wagon brankard przebudowany z wagonu krytego Fxh- wagon brankard z przedziałem pocztowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.