eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Remont budynku Urzędu Miejskiego w Tucholi w zakresie instalacji elektrycznej, teletechnicznej, hydrantowej, ewakuacyjnej oraz robót ogólnobudowlanych w zakresie wykończenia wnętrz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-23

Ogłoszenie nr 12347 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.

Tuchola: Remont budynku Urzędu Miejskiego w Tucholi w zakresie instalacji elektrycznej, teletechnicznej, hydrantowej, ewakuacyjnej oraz robót ogólnobudowlanych w zakresie wykończenia wnętrz
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 360141-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola, krajowy numer identyfikacyjny 9235115600000, ul. pl. Zamkowy  1, 89500   Tuchola, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 42 500, faks 52 334 21 38, e-mail przetargi212@tuchola.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miasto.tuchola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku Urzędu Miejskiego w Tucholi w zakresie instalacji elektrycznej, teletechnicznej, hydrantowej, ewakuacyjnej oraz robót ogólnobudowlanych w zakresie wykończenia wnętrz

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: remont budynku Urzędu Miejskiego w Tucholi w zakresie instalacji elektrycznej, teletechnicznej, hydrantowej, ewakuacyjnej oraz robót ogólnobudowlanych w zakresie wykończenia wnętrz. Budynek mieści się przy placu Zamkowym 1 w Tucholi, nr ewid. działki 676 zgodnie z niniejszą SIWZ, dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, załączonymi do SIWZ. Przedmiot zamówienia określają wymienione kody CPV: ? CPV 45100000-8 przygotowanie terenu pod budowę, ? CPV 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, ? CPV 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach, ? CPV 45314000-1 instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych, ? CPV 45314310-7 układanie kabli, ? CPV 45200000-9 roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, ? opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: ? Załącznik nr 1 - dokumentacja projektowa (Przebudowa Urzędu Miejskiego w Tucholi w celu poprawy ochrony przeciwpożarowej, Remont pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Tucholi wraz z infrastrukturą towarzyszącą, Projekt wystroju wnętrz); ? Załącznik nr 2 - przedmiary, przy czym przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi, pozwalającymi na przygotowanie oferty; ? Załącznik nr 3 - uzupełnienie do przetargu. W ramach inwestycji przewiduje się wykonać następujące roboty instalacyjne związane z: ? remont parteru wraz z wykonaniem nowego stropu oraz pokryciem posadzek w strefie korytarzy zgodnie z projektem wystroju wnętrz; ? wykonaniem sufitów w strefie korytarzy (wysoki parter i I piętro) zgodnie z projektem wystroju wnętrz; ? w proponowanych oprawach architektonicznych w projekcie wystroju wnętrz, w miejscach występowania opraw ewakuacyjnych należy zastosować moduły ewakuacyjne; ? prace związane z robotami zewnętrznymi obejmującymi: osuszanie fundamentów, remont instalacji odgromowej oraz remont instalacji odprowadzania wód opadowych nie wchodzą w zakres niniejszej procedury przetargowej - nie są objęte niniejszym zamówieniem. ? przebudowę układu komunikacyjnego obejmującą likwidację schodów z wysokiego parteru na niski. W ramach inwestycji przewiduje się wykonać następujące roboty instalacyjne związane z: ? instalację wodociągową - hydrantową ? instalację sygnalizacji pożaru wraz z oddymianiem klatek schodowych, ? instalację teletechniczną, ? doprowadzeniem do właściwej klasy odporności pożarowej elementów konstrukcyjnych, ? instalację oświetlenia ewakuacyjnego i wyłączników ppoż. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z pełną dokumentacją techniczną, która stanowi część niniejszej specyfikacji. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wstęp na teren planowanej inwestycji, w uzgodnionym terminie. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. Zamawiający wymaga by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej budynku oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia oraz harmonogram prac. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń wewnętrznych Zamawiającego. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Harmonogram musi uwzględniać, że budynek będzie cały czas użytkowany i należy zapewnić do niego dostęp zarówno pracownikom, jak i klientom urzędu. Zamawiający wymaga by w pierwszej kolejności, Wykonawca zrealizował przeniesienie punktu podawczego oraz wykonał remontu klatki schodowej głównej. W trakcie wykonywania prac remontowych szczególną uwagę należy zwrócić na przebieg istniejących instalacji, stan techniczny poszczególnych elementów, które nie podlegają wymianie lub odnowieniu itp. W trakcie robót należy zapewnić nieprzerwaną pracę urzędu na dotychczasowej instalacji teletechnicznej, której likwidacja może nastąpić dopiero po zakończeniu budowy nowych instalacji teletechnicznych, ich przetestowaniu i przełączeniu użytkowników. Zamawiający wymaga, aby ekipa remontowa charakteryzowała się wysoką kulturą osobistą ze względu na prowadzenie prac w budynku użyteczności publicznej. Ponadto zabrania się palenia papierosów na terenie urzędu oraz niewłaściwego użytkowania urządzeń lub maszyn niezbędnych do wykonania robót, co groziłoby ewentualnym zaprószeniem ognia. W cenie remontu trzeba uwzględnić ciągłą pracę Urzędu. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac popołudniami oraz w soboty. Wyłączanie głównego zasilania prądu może nastąpić poza godzinami pracy urzędu tj.: w poniedziałek, środę i czwartek po godz. 15.30, wtorek po 17,00, piątek po godz.14.00 oraz soboty. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Wszystkie wejścia i wyjścia, które muszą funkcjonować należy uzgadniać na bieżąco, ponadto należy wykonać dokumentację powykonawczą zawierającą pomiary ww. instalacji, między innymi protokoły skuteczności ochrony przeciwpożarowej, pomiary izolacji przewodów i kabli, działania wyłączników różnicowo-prądowych oraz pomiary natężenia oświetlenia pomieszczeń, a także okazać atesty, aprobaty, certyfikaty itp. na wbudowywane materiały i urządzenia. Należy wykonać pomiary statyczne i dynamiczne instalacji sieci strukturalnej poszczególnych torów dla wszystkich punktów przyłączeniowych. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót. Zamawiający informuje, że posiada decyzję WZN nr 64/2016 r. z 22.03.2016 r. Kujawsko-Pomorskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac na obszarze wpisanym do rejestru zabytków na terenie zamku krzyżackiego/Dom Komtura. Wykonawca przystępując do realizacji zadania zobowiązany jest uwzględnić fakt, że roboty i materiały użyte do realizacji zadania winny spełniać wydanym zaleceniom Konserwatora. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późniejszymi zmianami). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. Wszystkie użyte podczas realizacji robót budowlanych materiały winne być równoważne z podanymi w dokumentacji projektowej. Za równoważne materiały Zamawiający uzna te, które odpowiadają parametrom technicznym, funkcjonalnym i użytkowym z tymi podanymi i opisanymi w dokumentacji oraz nie niższej jakości wykonania. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 883, z późn. zm.). Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl. 3.1 Oferty częściowe Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.2 Oferty wariantowe i umowy ramowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 3.3 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym - załącznik nr 12 do SIWZ. 3.4 Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 3.5 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.6 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.1 Zamówienia z wolnej ręki: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.7 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 3.2 Informacja o podwykonawcach Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - załącznik nr 4 - formularz oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45314310-7, 45300000-0, 45200000-9, 45314000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT602228.38
Walutapl


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane,  agad@agad.pl,  ul. Chrzanowskiego 23B,  87-100,  Toruń,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 907494,27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 798802,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 907494,27
Waluta: pl


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.