eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Sporządzenie opinii o wartości nakładów poczynionych w związku z rolniczym użytkowaniem nieruchomości rolnej niezabudowanej położonej w obrębie Gródków, gmina psary, powiat będziński, składającej się z dz. nr 1047/2, 963, 933, 892, 842 z a.m. 3, o powierzchni 19,4901 ha. Postępowanie nrZP-016/II/40/2014/U

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Opole: Sporządzenie opinii o wartości nakładów poczynionych w związku z rolniczym użytkowaniem nieruchomości rolnej niezabudowanej położonej w obrębie Gródków, gmina psary, powiat będziński, składającej się z dz. nr 1047/2, 963, 933, 892, 842 z a.m. 3, o powierzchni 19,4901 ha. Postępowanie nr: ZP-016/II/40/2014/U
Numer ogłoszenia: 123476 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie opinii o wartości nakładów poczynionych w związku z rolniczym użytkowaniem nieruchomości rolnej niezabudowanej położonej w obrębie Gródków, gmina psary, powiat będziński, składającej się z dz. nr 1047/2, 963, 933, 892, 842 z a.m. 3, o powierzchni 19,4901 ha. Postępowanie nr: ZP-016/II/40/2014/U.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie opinii o wartości nakładów poczynionych w związku z rolniczym użytkowaniem nieruchomości rolnej niezabudowanej położonej w obrębie Gródków, gmina psary, powiat będziński, składającej się z dz. nr 1047/2, 963, 933, 892, 842 z a.m. 3, o powierzchni 19,4901 ha..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia Rzeczoznawcy Majątkowego, Warunek ten zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 i 4 do swiz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: 1) nastąpi zmiana miejscowego planu zagospodarowania lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania, 2) nastąpiło przekazanie lub konieczność przekazania nieruchomości lub jej części na rzecz instytucji samorządowych lub innych, 3) w przypadku zmiany numerów działek składających się na wycenianą nieruchomość, 4) w przypadku zmiany powierzchni nieruchomości, 5) wykonanie przedmiotu umowy stanie się zbędne dla zamawiającego ze względu na jego właściwość lub przeznaczenie albo gdy jego realizacja przez wykonawcę będzie niemożliwa do wykonania z przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili wystawienia zlecenia. W takim przypadku, wykonawcy przysługuje zwrot jedynie faktycznie poniesionych kosztów realizacji. 6) zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego, 3. Dopuszcza się zamianę umownego terminu, pod warunkiem, że wystąpią: 1) zmiana w przedmiocie umowy, nie wynika z przyczyn Wykonawcy, 2) zmiany spowodowane są czynnikami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, 3) zmiany spowodowane działaniem osób trzecich, w wyniku których wykonanie przedmiotu umowy będzie niemożliwe, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 4) zmiana będąca następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) wstrzymanie realizacji usługi będącej działaniem osób trzecich b) przystąpienie przez gminę do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. 4. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia brutto zamówienia jedynie w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 5. Dopuszcza się zamianę osób odpowiedzialnych za wykonanie Zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki: 1) śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe, 2) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, 3) rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków 6. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować pisemnie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ANR OT w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2014 godzina 09:45, miejsce: ANR OT w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.