eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydzyna › Dostawa mebli szkolnych oraz sprzętu do Szkoły Podstawowej w Dąbczu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Rydzyna: Dostawa mebli szkolnych oraz sprzętu do Szkoły Podstawowej w Dąbczu
Numer ogłoszenia: 123426 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rydzyna , ul. Rynek 1, 64-130 Rydzyna, woj. wielkopolskie, tel. 65 5388434, faks 65 5388513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydzyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli szkolnych oraz sprzętu do Szkoły Podstawowej w Dąbczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli szkolnych oraz sprzętu do Szkoły Podstawowej w Dąbczu: 1. Krzesło z siedziskiem i oparciem wykonanym z lakierowanej sklejki w kolorze bukowym; oparcie zaokrąglone, siedzisko profilowane, stelaż z metalowej rury, nóżki wyposażone w zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem, tylne nóżki z odchyleniem do tyłu zapobiegającym bujaniu się przez dzieci; możliwość sztaplowania; wysokość siedziska 31 cm - 15 sztuk 2. Krzesło z siedziskiem i oparciem wykonanym z lakierowanej sklejki w kolorze bukowym; oparcie zaokrąglone, siedzisko profilowane, stelaż z metalowej rury, nóżki wyposażone w zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem, tylne nóżki z odchyleniem do tyłu zapobiegającym bujaniu się przez dzieci; możliwość sztaplowania; wysokość siedziska 35 cm - 20 sztuk 3. Krzesło z siedziskiem i oparciem wykonanym z lakierowanej sklejki w kolorze bukowym; oparcie zaokrąglone, siedzisko profilowane, stelaż z metalowej rury, nóżki wyposażone w zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem z odchyleniem do tyłu zapobiegającym bujaniu się przez dzieci; możliwość sztaplowania; wysokość siedziska 38 cm - 35 sztuk 4. Krzesło z siedziskiem i oparciem wykonanym z lakierowanej sklejki w kolorze bukowym; oparcie zaokrąglone, siedzisko profilowane, stelaż z metalowej rury, nóżki wyposażone w zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem z odchyleniem do tyłu zapobiegającym bujaniu się przez dzieci; możliwość sztaplowania; wysokość siedziska 43 cm - 30 sztuk 5. Krzesło nauczycielskie tapicerowane w kolorze czarnym, stelaż z rury okrągłej o śr. ok. 25 mm w kolorze czarnym; siedzisko i oparcie tapicerowane; wysokość siedziska 46 cm, szerokość siedziska 45 cm - 4 sztuki 6. Stół 1-osobowy z regulowaną wysokością; blat z płyty o gr. ok. 18 mm, wykończonej obrzeżem PCV o gr. ok. 2 mm, w kolorze bukowym, wym. ok. 70 x 50 cm; stelaż wykonany z profilu płaskoowalnego o przekroju ok. 38 x 20 i 30 x 15 mm; regulowana wysokość od 53 cm do 64 cm; haczyki na tornistry; zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem - 20 sztuk 7. Stół 1-osobowy z regulowaną wysokością; blat z płyty o gr. ok. 18 mm, wykończonej obrzeżem PCV o gr. ok. 2 mm, w kolorze bukowym, wym. ok. 70 x 50 cm; stelaż wykonany z profilu płaskoowalnego o przekroju ok. 38 x 20 i 30 x 15 mm; regulowana wysokość od 64 cm do 76 cm; haczyki na tornistry; zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem - 20 sztuk 8. Stół 2-osobowy z regulowaną wysokością; blat z płyty o gr. ok. 18 mm, wykończonej obrzeżem PCV o gr. ok. 2 mm, w kolorze bukowym, wym. ok. 130 x 50 cm; stelaż wykonany z profilu płaskoowalnego o przekroju ok. 38 x 20 i 30 x 15 mm; regulowana wysokość od 53 cm do 64 cm; haczyki na tornistry; zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem - 26 sztuk 9. Stół 2-osobowy z regulowaną wysokością; blat z płyty o gr. ok. 18 mm, wykończonej obrzeżem PCV o gr. ok. 2 mm, w kolorze bukowym, wym. ok. 130 x 50 cm; stelaż wykonany z profilu płaskoowalnego o przekroju ok. 38 x 20 mm i 30 x 15 mm; regulowana wysokość od 64 cm do 76 cm; haczyki na tornistry; zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem - 26 sztuk 10. Biurko z płyty laminowanej o gr. ok. 18 mm w kolorze buku, wykończone obrzeżem o gr. ok. 2 mm, wyposażone w 2 szafki i szufladę, zamykane na klucz; wym. ok. 130 x 60 x 76 cm - 4 sztuki 11. Szafa wysoka dwudrzwiowa, wykonana z płyty laminowanej o gr. ok. 18 mm, w kolorze buku; wym. ok. 76 x 40 x 185 cm - 3 sztuki 12. Szafa średnia z 2 półkami, wykonana z płyty laminowanej o gr. ok. 18 mm, w kolorze buku; wym. ok. 76 x 40 x 120 cm - 6 sztuk 13. Regał z szafką, wykonany z płyty laminowanej o gr. ok. 18 mm, w kolorze buku; wym. ok. 76 x 40 x 150 cm - 3 sztuki 14. Komoda wysoka z drzwiczkami, wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm, w kolorze buku; wym. 76 x 40 x 185 cm - 3 sztuki 15. Regał narożny średni, wykonany z płyty laminowanej o gr. ok. 18 mm, w kolorze buku; wym. ok. 40 x 40 x 120 cm - 6 sztuk 16. Regał wysoki z 4 półkami, wykonany z płyty laminowanej o gr. ok. 18 mm, w kolorze buku; wym. ok. 76 x 40 x 185 cm - 3 sztuki 17. Szafa ubraniowa z 4 schowkami, wykonana z blachy stalowej pokrytej farbą proszkową, drzwi szafek z wywietrznikami oraz miejscem na identyfikator, zamykane zamkiem kluczowym jednopunktowym; wym. ok. 60 x 50 x 180 cm - 50 sztuk 18. Szafa aktowa wykonana z blachy, wyposażona w półki przestawne oraz dwuskrzydłowe drzwi z zamkiem cylindrycznym, wzmocnione od wewnątrz metalowym profilem zapewniającym wysoką stabilność; wym. ok. 100 x 40 x 200 cm - 1 sztuka 19. Tablica szkolna tryptyk z nadrukiem liniatury i kratki; zielona powierzchnia o właściwościach magnetycznych, powłoka akrylowo-poliestrowa, trwała i odporna na zarysowania, wykonana na ocynkowanej blasze, magnetyczna, rama aluminiowa, wykończona bezpiecznymi narożnikami z tworzywa, skrzydła przymocowane czterema zawiasami, półka aluminiowa na całej długości; wym. ok. 170 (340 po rozłożeniu) x 100 cm - 4 sztuki 20. Suszarka metalowa do prac plastycznych; metalowy stelaż na kółkach ułatwiających przemieszczanie, możliwość pomieszczenia ok. 25 prac formatu A3 lub 50 formatu A4 - 3 sztuki 21. Radioodtwarzacz - moc wzmacniacza 2 W, tuner radiowy FM, odtwarzacz CD i MP3, wyświetlacz LCD, pilot, port USB - 4 sztuki 22. Głośnik do laptopa - 2 sztuki w komplecie, moc głośników 20 W, pasmo przenoszenia 20-20000 Hz, urządzenia wejścia/wyjścia 1 x stereo mini-jack (audio in) - 4 kmpl 23. Apteczka pierwszej pomocy ze stelażem mocującym do ściany; skład zgodny z normą DIN 13157 PLUS - 5 sztuk 24. Mapa Polski dla najmłodszych - makatka; nazwy miast i charakterystyczne elementy przyczepiane na rzepy - 3 sztuki 25. Godło RP w ramce; wym. ok. 31 x 36 x 2 cm - 5 sztuk 26. Zegar z cyframi - 4 sztuki 27. Projektor multimedialny z uchwytem do instalacji na suficie (4 sztuki): 1) rozdzielczość rzeczywista 1280 x 800 (WXGA) pikseli 2) format obrazu (standard) 16:9 3) ogniskowa obiektywu 21-23,1 mm 4) przesłona 2.56 - 2.8 5) zoom optyczny 1,1 : 1 6) korekcja (Keystone) ? 40 (w pionie) stopni 7) kompatybilność minimum 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i, 1080p) 8) żywotność lampy minimum 4500 godz.) 9) jasność (tryb normalny) minimum 3200 ANSI lumen 10) kontrast (tryb normalny) 13000 : 1 11) poziom hałasu (tryb normalny) maksymalnie 33 dB) 12) złącza (wejścia) minimum 1 x HDMI, 2 x D-sub 15-pin, 1 x S-Video, 1 x RS232, 1 x Composite, 1 x audio (Mini Jack), 1 x USB (B)) 13) złącza (wyjścia) minimum 1 x D-sub 15-pin, , 1 x audio (Mini Jack)) - pilot - baterie do pilota - kabel zasilający - instrukcja w języku polskim. Uwaga! Uchwyt sufitowy powinien mieć udźwig minimum 2,5 kg i regulację wysokości w zakresie minimum 60cm złożony i minimum 110cm rozłożony z możliwością ukrycia przewodów wewnątrz trzpienia. Montaż procesora w odległości 4,20 do 4,50 m od ściany projekcyjnej (kompatybilność z tablicą interaktywną). 28. Laptop - jednostka centralna komputera przenośnego dla nauczyciela (zwanego komputerem dla nauczyciela) wraz z oprogramowaniem (4 sztuki): 1) ekran o przekątnej minimum 15 cali 2) procesor o wydajności co najmniej 3025 punktów w teście Passmark CPU Mark według wyników publikowanych na stronie www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) 3) pamięć operacyjną RAM minimum 4 GB, w tym wolnego banku pamięci - minimum 1 4) dysk twardy o pojemności minimum 120 GB 5) łącze sieci bezprzewodowej zgodne ze standardem 802.11n 6) urządzenie odczytu/zapisu DVD+/-RW DL 7) matrycę typu matowa lub antyrefleksyjna 8) co najmniej 3 złącza USB, w tym co najmniej złącza typu USB 3,0 9) złącze VGA, HDMI 10) złącze słuchawkowe 11) zintegrowaną kamerę i mikrofon 11) zintegrowaną kartę dźwiękową 12) dodatkowe zewnętrzne urządzenie wskazujące (mysz komputerowa USB) 13) maksymalny ciężar - 3,0 kilogramy 14) czas pracy na baterii minimum 3 godziny 15) torba 16) zainstalowanie systemu operacyjnego zgodnego z wyspecyfikowanymi wymaganiami 17) zainstalowanie pakietu oprogramowania biurowego, zgodnego z wyspecyfikowanymi wymaganiami 18) zainstalowanie oprogramowania do zarządzania zestawem komputerów dla potrzeb edukacyjnych, wspierania prowadzenia zajęć z wykorzystaniem multimediów oraz systemem zbierania i analizowania odpowiedzi 19) zainstalowanie oprogramowania antywirusowego z możliwością kontroli przez konsole zdalnej administracji oraz chroniące komputer ucznia przed niepożądanymi treściami z Internetu 20) zainstalowanie oprogramowania do obsługi tablicy interaktywnej i innych akcesoriów współpracujących z komputerem (np. wizualizer) Wymagania dla oprogramowania: - System operacyjny z graficznym interfejsem użytkownika w języku polskim, w tym także system interaktywnej pomocy w języku polskim, w tym zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe. - System operacyjny z zintegrowanym systemem aktualizacji darmowych poprawek bezpieczeństwa i komunikacją z użytkownikiem w języku polskim. - Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu. - Dostępność bezpłatnej telefonicznej pomocy technicznej dotyczącej systemu operacyjnego świadczonej w języku polskim u producenta sprzętu komputerowego (związane z problemami współdziałania sprzętu i systemu operacyjnego) w cenie połączenia lokalnego - Dostępność w Internecie na stronach producenta biuletynów technicznych, w tym opisów poprawek bezpieczeństwa, w języku polskim, a także telefonicznej pomocy technicznej producenta systemu operacyjnego świadczonej w języku polskim w dni robocze w godzinach od 8-19 w cenie połączenia lokalnego - System operacyjny z publicznie znanym cyklem życia przedstawionym przez producenta i dotyczącym rozwoju i wsparcia technicznego (w szczególności w zakresie bezpieczeństwa), minimum 5 lat wstecz od daty zakupu. - Możliwość dostosowania do pracy dla osób niepełnosprawnych np. słabowidzących, zgodnie z wymogami Krajowych Ram Interoperacyjności (WCAG 2.0). - System operacyjny pozwalający na pracę w różnych sieciach komputerowych (sieci lokalne LAN, Internet), w tym także automatycznie rozpoznawający sieci i ich ustawienia bezpieczeństwa, rozpoznawający automatycznie urządzenia peryferyjne działające w tej sieci (np. drukarki, tablice interaktywne) oraz łączący się automatycznie z raz zdefiniowanymi sieciami. - System operacyjny przystosowany do pracy z aplikacjami w modelu chmury obliczeniowej, w szczególności do pracy grupowej i synchronizacji danych (także: przechowywania kopii rezerwowych danych w chmurze obliczeniowej). - System operacyjny pozwalający na wdrożenie jednolitej polityki bezpieczeństwa dla wszystkich komputerów w sieci szkolnej. Oprogramowanie biurowe: - edytor tekstów - arkusz kalkulacyjny - narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji - narzędzie do zarządzania informacją osobistą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) - zainstalowanie na jednym komputerze produktów pochodzących od różnych producentów nie jest uznane za ofertę zintegrowanego pakietu producentów nie jest uznane za ofertę zintegrowanego pakietu - pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, w tym także systemu interaktywnej pomocy w języku polskim - system aktualizacji darmowych poprawek bezpieczeństwa, przy czym komunikacja z użytkownikiem powinna odbywać się w języku polskim. dostępność w Internecie na stronach producenta biuletynów technicznych, w tym opisów poprawek bezpieczeństwa, w języku polskim, a także telefonicznej pomocy technicznej producenta pakietu biurowego świadczonej w języku polskim w dni robocze w godzinach od 8-19 - cena połączenia nie większa niż cena połączenia lokalnego - pakiet musi mieć publicznie znany cykl życia przedstawiony przez producenta, dotyczący rozwoju i wsparcia technicznego - w szczególności w zakresie bezpieczeństwa co najmniej na 5 lat od daty zakupu - możliwość dostosowania pakietu aplikacji biurowych do pracy dla osób niepełnosprawnych np. słabo widzących, zgodnie z wymogami Krajowych Ram Interoperacyjności (WCAG 2.0) - pakiet aplikacji biurowych powinien obsługiwać formaty dokumentów wymienione w Krajowych Ramach Interoperacyjności oraz powinien prawidłowo współpracować z aplikacjami w modelu chmury obliczeniowej, w szczególności do pracy grupowej i synchronizacji danych - rozpoznawanie sieci i ich ustawienia bezpieczeństwa, rozpoznawanie automatycznie urządzenia peryferyjnego działającego w tej sieci (np. drukarki, tablice interaktywne) oraz łączenie się automatycznie z raz zdefiniowanymi sieciami) 29. Tablica interaktywna (4 sztuki) - typu WIT; zestaw: tablica z oprogramowaniem, kamera podczerwieni wraz elementem mocującym, 2 pióra elektroniczne z bateriami, kabel USB, zestaw do montażu na rzutniku, instrukcja obsługi. Uwaga! Montaż czujnika podczerwieni w odległości 4,20 do 4,50 m od ściany projekcyjnej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 39.10.00.00 - Meble .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank PKO BP SA I oddział w Lesznie, Nr 65 1020 3088 0000 8102 0005 6424 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 4. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu w miejscu składania ofert. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Dokument wadialny powinien mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga szczegółowego wykazania spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga szczegółowego wykazania spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga szczegółowego wykazania spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga szczegółowego wykazania spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany z zastrzeżeniem, że zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: a) wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, b) z powodu działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydzyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Rydzyna ul. Rynek 1 64-130 Rydzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Rydzyna ul. Rynek 1 64-130 Rydzyna sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.