eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zamówienie uzupełniające w zakresie realizacji dodatkowych punktów kontrolno-pomiarowych i sterowania oraz wyposażenia systemu monitoringu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-08-19

Poznań: Zamówienie uzupełniające w zakresie realizacji dodatkowych punktów kontrolno-pomiarowych i sterowania oraz wyposażenia systemu monitoringu.
Numer ogłoszenia: 123331 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające w zakresie realizacji dodatkowych punktów kontrolno-pomiarowych i sterowania oraz wyposażenia systemu monitoringu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dalszą rozbudowę Zintegrowanego systemu monitorowania i sterowania urządzeniami przeciwpowodziowymi Województwa Wielkopolskiego i obejmuje : 1. Realizację dodatkowych punktów monitoringu obiektów na terenie województwa - 39 szt. (dot. również zmiany punktów pomiarowych z kat III na IV ze względów technologicznych): Zarząd Poznań: - grupa obiektów kat. III. (wg. SIWZ zam. podstawowego) - 3 szt. - grupa obiektów kat. IV. (wg. SIWZ zam. podstawowego) - 5 szt. RO Konin: - grupa obiektów kat. III. (wg. SIWZ zam. podstawowego) - 1 szt. - grupa obiektów kat. IV. (wg. SIWZ zam. podstawowego) - 6 szt. RO Leszno: - grupa obiektów kat. III. (wg. SIWZ zam. podstawowego) - 3 szt. - grupa obiektów kat. IV. (wg. SIWZ zam. podstawowego) - 4 szt. RO Ostrów Wlkp.: - grupa obiektów kat. I. (wg. SIWZ zam. podstawowego) - 1 szt. - grupa obiektów kat. II. (wg. SIWZ zam. podstawowego) - 1 szt. - grupa obiektów kat. III. (wg. SIWZ zam. podstawowego) - 4 szt. - grupa obiektów kat. IV. (wg. SIWZ zam. podstawowego) - 2 szt. RO Piła: - grupa obiektów kat. IV. (wg. SIWZ zam. podstawowego) - 9 szt. 2. Wykonanie 12 szt. punktów przyłącza telefonów VOIP wraz z zasilaniem - na terenie Zarządu WZMiUW w Poznaniu. 3. Wyposażenie stanowiska dyspozytorskiego na terenie RO Konin - Placówka terenowa w Turku. Dostawa komputera, monitora, ups, drukarki laserowej, laptopa - wg specyfikacji zgodnej z umową dla zamówienia podstawowego. 4. Dostawa wraz z montażem klimatyzatora do pomieszczeń serwerowni w czterech Oddziałach Rejonowych - 4 szt. Klimatyzator zgodny z wymaganiami wg specyfikacji opisu przedmiotu zamówienia dla umowy podstawowej. 5. Zakup 4 osobnych licencji MS Windows Server pod serwery SQL zamontowanych w Oddziałach Rejonowych. 6. Dokumentacja powykonawcza dla 39 dodatkowych obiektów monitoringu w terenie wraz z nadzorem autorskim i serwisem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.44.12.00 - Sprzęt telemetryczny i sterujący 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hydro - Partner Sp. z o.o., ul. Gronowska 4a, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 403813,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 496690,85

  • Oferta z najniższą ceną: 496690,85 / Oferta z najwyższą ceną: 496690,85

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wybrany tryb postępowania został przewidziany w zamówieniu podstawowym w Ogłoszeniu o zamówieniu nr 2013/S- 178-306841 z dnia 13-09-2013 r., jako możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Prawo zamówień Publicznych w pkt 6.3. ogłoszenia oraz SIWZ: Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, oraz okoliczności, po których zaistnieniu będą one udzielane, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień. - Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostaw, stanowiących nie więcej niż 20% wartości tego zamówienia. Zamówienie uzupełniające obejmować może wykonanie dodatkowych dostaw z montażem dodatkowego sprzętu, których celem będzie (jeśli zajdzie taka potrzeba) dalsza rozbudowa systemu monitoringu. Przedmiotowe zamówienie uzupełniające obejmować będzie wykonanie dodatkowych dostaw z montażem dodatkowego sprzętu, których celem jest dalsza rozbudowa systemu monitoringu, i będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Konieczność realizacji zamówienia uzupełniającego wynika z wniosków i uzasadnień przekazanych przez Rejonowe Oddziały, stanowiących załącznik do wniosku o zatwierdzenie trybu postępowania. Zamówienie uzupełniające zrealizowane będzie przed upływem 3 lat od dnia podpisania umowy na zamówienie podstawowe. Umowa podstawowa zawarta była w dniu 15.01.2014 r. Wykonawcą zamówienia uzupełniającego będzie dotychczasowy wykonawca zamówienia podstawowego, tj. HYDRO - PARTNER Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie, ul. Gronowska 4a. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Wartość tego zamówienia uzupełniającego wynosi 496.690,85 zł z VAT. Łącznie wcześniej udzielono zamówień uzupełniających na kwotę: 16.560,00 zł. Suma udzielonych i planowanych zamówień uzupełniających wynosi 513.250,85 zł, jest mniejsza niż 20% i wynosi 10,6% wartości zamówienia podstawowego o wartości 4.846.991,61 zł. Warunkiem bezwzględnym dla całości systemu i wszystkich monitorowanych i sterowanych obiektów jest zasada zachowania pełnej integralności systemu i kompatybilności technicznej. Wyraża się to przede wszystkim na poziomie zgodności technicznej zastosowanych urządzeń, rozwiązań technicznych, zgodności oprogramowania punktów pomiarowych oraz transmisji i przetwarzania danych. System monitoringu jest rozwiązaniem niekonwencjonalnym i nowatorskim. Wybór wykonawcy w innym trybie (konkurencyjnym) uniemożliwiłby Zamawiającemu narzucenie zastosowania konkretnych rozwiązań i montowanych urządzeń, tak aby były one całkowicie zgodne z zamówieniem podstawowym. Możliwe byłoby jedynie wskazanie ich paramentów technicznych, co w konsekwencji mogłoby doprowadzić do braku kompatybilności technicznej z systemem już realizowanym w ramach zawartej umowy podstawowej. Wprowadzenie innych urządzeń oraz kolejnego autorskiego oprogramowania spowodowałoby także nieproporcjonalne trudności techniczne w przyszłości zarówno w zakresie serwisu, jak i bieżącej obsługi. Jednocześnie dla sprawnej obsługi i możliwości rozbudowy nowego systemu dla montowanych obiektów konieczne byłoby poniesienie dodatkowych wydatków związanych z pozyskaniem praw autorskich od nowego wykonawcy do oprogramowania lub każdorazowe zlecanie zmiany lub rozbudowy za dodatkową opłatą innemu wybranemu wykonawcy. Realizacja ww. rozbudowy systemu monitoringu przeprowadzona będzie na takich samych warunkach, jak przyjęte w umowie podstawowej nr 1/2014 z późniejszymi zmianami, zawartej w Poznaniu w dniu 15.01.2014 r. pomiędzy: Hydro-Partner Sp. Z o.o. a WZMiUW w Poznaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.