eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie Gminy Gostyń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Gostyń: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie Gminy Gostyń
Numer ogłoszenia: 123194 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie Gminy Gostyń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie Gminy Gostyń: Przedmiot zamówienia podzielony jest na jedenaście części wg niżej zamieszczonego opisu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na wszystkie jedenaście części, kilka wybranych części lub jedną wybraną część (na oddzielnych formularzach ofertowych). Miejsce dostaw i montażu urządzeń zabawowych określono w załączniku do SIWZ nr 2 (opis przedmiotów zamówienia). Dotyczy części od I do XI: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa urządzeń zabawowych wraz z ich montażem we wskazanych miejscach.2. Szczegółowy opis dostarczanych urządzeń zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik do SIWZ nr 2. 3. Dokumentacja fotograficzna urządzeń znajduje się w załączniku do SIWZ nr 2a. 4. Zamieszczone ilustracje mają charakter poglądowy i obrazują elementy placów zabaw, jakie spodziewa się uzyskać Zamawiający.5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania bezpłatnych przeglądów rocznych przez okres trwania gwarancji wraz z wystawianiem certyfikatów bezpieczeństwa po przeprowadzonej kontroli technicznej. 6. Przedmiot zamówienia winien być objęty minimum 5 - letnim okresem gwarancji. 7. Urządzenia muszą posiadać aktualne, wymagane normami, certyfikaty. 8. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa w zakresie projektowania, produkcji, montażu i konserwacji, stawiane przez polskie i europejskie normy PN-EN 1176 oraz muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów bezpieczeństwa, norm EN i PN oraz przepisów Prawa budowlanego.9. Podczas montażu Wykonawca ma obowiązek oznakować prowadzone prace, znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska i BHP. Ponadto teren montażu musi być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. 10. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 11. Technologia wykonania - wymagania dot. konstrukcji:1. materiały, substancje, śruby, łańcuchy, sprężyny i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane przy produkcji i montażu urządzeń mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia;2. elementy konstrukcyjne - belki pionowe i poziome wykonane ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo; 3.elementy metalowe malowane proszkowo, farbami zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne; 4. elementy należy mocować w fundamencie betonowym o klasie min C12/15 umieszczonym pod powierzchnią gruntu na stałe;5. stopnie (metalowe) wykonane z materiałów antypoślizgowych; 6. wszystkie zastosowane materiały muszą być zgodne z obowiązującymi normami i prawem;7. użytkowanie urządzeń nie może stanowić zagrożenia dla zdrowia użytkujących ludzi; 8.prowadzone roboty montażowe muszą zostać przeprowadzone zgodnie z normami i instrukcjami montażu producentów i Wykonawców; 9. zastosowane rozwiązania i materiały muszą być sprawdzone, powszechnie stosowane i wysokiej jakości użytkowej, a ich eksploatacja nie wywierać negatywnego wpływu na bezpieczeństwo i zdrowie ludzi;10. urządzenia muszą być tak zamontowane, aby zapewniały utrzymanie stref bezpieczeństwa;11.płyty, podesty użyte w elementach placu zabaw powinny nie ulegać gięciu, puchnięciu, muszą być odporne na chemikalia, wpływy atmosferyczne, 12. śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp., powinny być wykonane ze stali nierdzewnej;13. miejsca łączenia powinny być zabezpieczone zaślepkami; 14.podczas montażu Wykonawca musi unikać wytwarzania szkodliwych działań dla środowiska, a przede wszystkim emitowania nadmiernego hałasu;12.Użyte podczas realizacji materiały i wyposażenie winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia zabawowe posiadały certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki potwierdzające, że urządzenia są zgodne z normami.Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia towarzyszą wyrazy: lub równoważny, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych, spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane w załączniku do SIWZ nr 2 lub lepsze.Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne, obowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - wymagane pisemne uzgodnienia z Zamawiającym przed złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych; Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich;Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu;Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Uwaga: Postępowanie oznaczone jest jako GK.271.16.2015 - wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w uzasadnionych okolicznościach, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie odrębnej umowy zawartej w trybie zamówienia z wolnej ręki. Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, określonego w rozdz. III SIWZ i nie przekroczy łącznie 20 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium (odpowiednio do wybranej części zamówienia), w wysokości: cz. I - 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), cz. II - 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), cz. III - 1 200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100), cz. IV - 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), cz. V - 700 zł (słownie: siedemset złotych 00/100), cz. VI - 200 zł (słownie: dwieście złotych 00/100), cz. VII - 300 zł (słownie: trzysta złotych 00/100), cz. VIII - 200 zł (słownie: dwieście złotych 00/100), cz. IX - 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100), cz. X - 100 (słownie: sto złotych 00/100), cz. XI - 100 zł (słownie: sto złotych 00/100). W tytule przelewu należy wskazać, na którą część zostaje wpłacone wadium. Wadium musi być uznane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I do XI: Zamawiający wymaga posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I do IV:Zamawiający wymaga udokumentowania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw wraz z montażem urządzeń o porównywalnym zakresie i stopniu trudności do przedmiotu zamówienia, której wartość wyniosła nie mniej niż 100.000,00 zł. Część V do XI: Zamawiający wymaga w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udokumentowanej dostaw i montażu urządzenia o porównywalnym zakresie i stopniu trudności do przedmiotu zamówienia, której wartość wyniosła nie mniej niż 50.000,00 zł PLN.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I do XI: Zamawiający wymaga dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I do XI: Zamawiający wymaga dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I do XI: Zamawiający wymaga posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Część I do IV: Zamawiający wymaga udokumentowanej dostaw i montażu urządzenia o porównywalnym zakresie i stopniu trudności do przedmiotu zamówienia, której wartość wyniosła nie mniej niż 50.000,00 zł PLN. Część V do XI: Zamawiający wymaga posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 10.000,00 zł PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    Szczegółowe karty katalogowe; Kserokopie certyfikatu dla każdego urządzenia zawierające informacje o zaproponowanym urządzeniach;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów; Dowody wniesienia wadium;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w niżej wymienionych przypadkach:1.zmiany ustawowej stawki podatku VAT; 2. w przypadku niedostępności danego urządzenia Zamawiający dopuszcza możliwość jego zmiany na inny o parametrach tożsamych z opisem przedmiotu zamówienia bądź lepszych;3. w przypadku wystąpienia siły wyższej mającej wpływ na termin. Niemożliwość realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia; 4. zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 5. zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy; 6. zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Dostawcę; 7. wszystkie sytuacje określone powyżej stanowią katalog zmian, na które strony mogą wyrazić zgodę, nie stanowiąc jednocześnie zobowiązania wyrażenia takiej zgody. Dokonanie zmiany umowy wymaga pisemnego wniosku wykazującego zasadność jej wprowadzenia i zgody drugiej strony na jej dokonanie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (nieodpłatnie) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Gostyniu, pok. nr 17, otrzymać za zaliczeniem lub pobrać w formie elektronicznej ze strony: www.bip.gostyn.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, pok. nr 10 (sekretariat) lub Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Wrocławska 256, pok.17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: WYSTARCZY ZŁOŻYĆ TYLKO JEDEN KOMPLET OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, NIEZALEŻNIE OD LICZBY SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ OFERT CZĘŚCIOWYCH. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części i podać tylko jedną cenę. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:w kwestiach formalno-prawnych - Joanna Czopik, Wydział Organizacyjny, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr 8, jczopik@um.gostyn.pl, w kwestiach technicznych: Mariusz Konieczny, Wydział Gospodarki Komunalnej, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17, mkonieczny@um.gostyn.pl; Paweł Grzempowski, Wydział Gospodarki Komunalnej, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17, grzempowski@um.gostyn.pl; Bogusław Pakuła, Wydział Gospodarki Komunalnej, Urząd Miejski w Gostyniu, , ul. Wrocławska 256, pok. nr 14, bpakula@um.gostyn.pl w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw linowy nr 1 - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy: - przeplotnia do wspinaczki, poręcze do podciągania się wraz z linami do wspinaczki, ścianka wspinaczkowa, zjeżdżalnia, mostek do ćwiczenia koordynacji ruchu, poręczę do zwisu wraz z liniami do wspinaczki, zjeżdżalnia poręczowa, mostek wykonany z siatki, stopnie, ruchome podesty, ruchome krzesełka. Materiały: - zjeżdżalnia, stopnie i podesty mostka - wykonane z polietylenu niskiej gęstości LDPE barwionego w masie z dodatkiem stabilizatorów UV, grubość ścianki elementu nie mniejsza niż 5 mm,- siatka - lina polipropylenowa, - elementy ścianki wspinaczkowej z tworzywa HDPE barwionego w masie z dodatkiem stabilizatorów UV,- słupy konstrukcyjne - średnica min. 110mm, poręcze oraz barierki wykonane ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowione na fundamencie betonowym,- poręcze oraz barierki wykonane ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, - obejmy służące do montażu elementów wykonane z aluminium malowanego proszkowo, - śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary: szerokość - ok. 13 m, długość - ok. 13 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw linowy nr 2 - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy: - liny do wspinaczki, ścianka wspinaczkowa, zjeżdżalnia, ruchomy podest, ruchome krzesełko. Materiały:- siatka - lina polipropylenowa,- słupy konstrukcyjne - średnica min. 110mm, wykonane ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowione na betonowych fundamentach,- obejmy służące do montażu elementów wykonane z aluminium malowanego proszkowo,- śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary: - długość: ok. 5,5 m, - szerokość: ok. 4,5m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw zabawowy nr 1 - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy:- wieża z dachem sześciospadowym, zjeżdżalnia rurowa z elementami przezroczystymi o stopniu wygięcia ok. 315° (co drugi element), zjeżdżalnia prosta jednotorowa, zjeżdżalnia prosta dwutorowa, ścianka wspinaczkowa łukowa, panele zabawowo-edukacyjne 3-4 szt., poręcze do podciągania się, dwuelementowa ścianka wspinaczkowa z uchwytami, podesty antypoślizgowe 3-4 szt. Materiały:- zjeżdżalnie, daszki, ścianki wspinaczkowe łukowe, tunele, panele zabawowe i edukacyjne oraz pozostałe kolorowe elementy dekoracyjne - z polietylenu niskiej gęstości LDPE barwionego w masie z dodatkiem stabilizatorów UV,- grubość ścianki elementów zjeżdżalni rurowej wykonanych z poliwęglanu (przeźroczyste) oraz z LDPE min. 5 mm; - podesty, schody i platformy - wykonane ze stali pokrytej zanurzeniowo warstwą tworzywa gumowego o właściwościach antypoślizgowych i o grubości nie mniejszej niż 4mm;- słupy konstrukcyjne - średnica min. 110mm, poręcze oraz barierki wykonane ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowione na fundamencie betonowym,- obejmy służące do montażu elementów wykonane z aluminium malowanego proszkowo,- śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary: - długość: ok. 9,5 m, - szerokość: ok. 7,5m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw zabawowy nr 2 - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy:- wieże zadaszone 3 szt., wieże częściowo zadaszone 2 szt., przejścia za pomocą zadaszonych mostków, zjeżdżalnia rurowa z elementami przezroczystymi (co drugi element) o stopniu wygięcia ponad 360°, zjeżdżalnia prosta rurowa, zjeżdżalnia ślimakowa o stopniu wygięcia 360°, zjeżdżalnia prosta jednotorowa, zjeżdżalnia prosta dwutorowa, ścianka wspinaczkowa łukowa, elementy sprawnościowe takie jak podesty do przeskoków, poręcze do podciągania, panele zabawowo-edukacyjne 9-10 szt. Materiały: - zjeżdżalnie, daszki, ścianki wspinaczkowe łukowe, tunele, panele zabawowe i edukacyjne oraz inne kolorowe elementy dekoracyjne wykonane z polietylenu niskiej gęstości LDPE barwionego w masie z dodatkiem stabilizatorów UV; - grubość ścianki elementów zjeżdżalni rurowej wykonanych z poliwęglanu (przeźroczyste) oraz z LDPE min. 5 mm; - podesty, schody i platformy wykonane ze stali pokrytej zanurzeniowo warstwą tworzywa gumowego o właściwościach antypoślizgowych i o grubości nie mniejszej niż 4mm;- słupy konstrukcyjne - średnica min. 110mm, poręcze oraz barierki wykonane ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowione na fundamencie betonowym,- obejmy służące do montażu elementów wykonane z aluminium malowanego proszkowo,- śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary: - długość: ok. 12m, - szerokość: ok. 10m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zjazd linowy - 2 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały:- konstrukcja - wykonana ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowiona na fundamencie betonowym, - lina - ocynkowana, elementy naciągu liny nierdzewne. Wymiary:- długość: min. 20m, - wysokość: min. 3m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Huśtawka na trzech podporach z gniazdem - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy:- huśtawka - siedzisko typu gniazdo zamontowane na 3 podporach. Materiały:- konstrukcja - wykonana ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowiona na fundamencie betonowym,- siedzisko typu gniazdo - okrągłe, wykonane z liny polipropylenowej, powieszone na łańcuchach wykonanych ze stali nierdzewnej lub na linie polipropylenowej,- elementy z tworzywa sztucznego - wykonane z hdpe, - śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary:wysokość: od 2,3m do 2,6m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Huśtawka podwójna + gniazdo - 2 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy: - huśtawka - siedziska przeznaczone dla grupy wiekowej 7-15 lat - 2 szt., siedzisko typu gniazdo - 1 szt.. Materiały: - siedziska - gumowe lub z tworzywa sztucznego zawieszone na łożyskach samosmarujących ze stali nierdzewnej, - siedzisko typu gniazdo - okrągłe, wykonane z liny polipropylenowej, - konstrukcja - wykonana ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowiona na fundamencie betonowym, - śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary: wysokość: od 2,3m do 2,6m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Huśtawka podwójna - 3 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy:- huśtawka - siedzisko przeznaczone dla grupy wiekowej 7-15 lat -1 szt., siedzisko przeznaczone dla grupy wiekowej 3 - 7 lat tzw. koszyczek 1 szt. Materiały:- siedziska - gumowe lub z tworzywa sztucznego zawieszone na łożyskach samosmarujących ze stali nierdzewnej, - konstrukcja - wykonana ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowiona na fundamencie betonowym,- śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary: wysokość: od 2,3m do 2,6m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Huśtawka wagowa - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy:- huśtawka wagowa. Materiały:- siedziska - gumowe lub z tworzywa sztucznego,- konstrukcja - wykonana ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowiona na fundamencie betonowym, - śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary: długość: min. 3m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Karuzela obrotowa z kierownicą - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały: - siedziska - gumowe lub z tworzywa sztucznego, - konstrukcja - wykonana ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowiona na fundamencie betonowym, - śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary: średnica: od 1,4m do 1,6m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Huśtawka pojedyncza - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy:- huśtawka - siedzisko przeznaczone dla grupy wiekowej 3 - 7 lat tzw. koszyczek - 1 szt. Materiały: - siedzisko - gumowe lub z tworzywa sztucznego zawieszone na łożyskach samosmarujących ze stali nierdzewnej, - konstrukcja - wykonana ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowiona na fundamencie betonowym,- śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary:wysokość: od 2,0m do 2,6m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.