eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Modernizacja stacji wodociągowej Jutrzkowicka w Pabianicach przy ul. Wodnej nr 8 - zamówienie uzupełniające.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-19

Pabianice: Modernizacja stacji wodociągowej Jutrzkowicka w Pabianicach przy ul. Wodnej nr 8 - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 123027 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195982 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Warzywna 3, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2259171, faks 042 2259171.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stacji wodociągowej Jutrzkowicka w Pabianicach przy ul. Wodnej nr 8 - zamówienie uzupełniające..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na rurociągach wewnętrznych w komorach zasuw i zbiornikach wody - zgodnie z Protokołem Konieczności nr 2 według poniższego wypunktowania: - wykonanie na zamówienie i montaż konstrukcji wzmacniającej stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie dla 4 szt rur PE O250 z zamocowaniem do podestów w komorach zasuw - 2 kpl - wykonanie na zamówienie i montaż 2 szt obejm ze stali nierdzewnej z mocowaniem do ścian przeponowych dla rurociągu tłocznego PE O315 w zbiornikach - 4 kpl 2. Zakres prac szczegółowo określa kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 1a do zaproszenia do negocjacji. 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Stacja Uzdatniania Wody Jutrzkowicka. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie - maksymalnie 7 dni od momentu podpisania umowy. 6. Uwagi realizacyjne: a) Zamawiający informuje, że przedstawiony przedmiar jest dokumentem pomocniczym. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. b) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie. 7. Warunki finansowe rozliczeń: a). fakturowanie po zakończeniu realizacji zamówienia, podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót. Obowiązkiem Wykonawcy jest udokumentowanie w sposób określony obowiązującymi przepisami prawa prawidłowe pod względem jakościowym i rzeczowym wykonanie robót. b). wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. Priorytet I. Działanie 1. 1 Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15.000 RLM.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm, reprezentowane przez lidera BINŻ SA, ul. Olsztyńska 3, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20109,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22249,77

  • Oferta z najniższą ceną: 22249,77 / Oferta z najwyższą ceną: 22249,77

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), dalej ustawa, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. Modernizacja stacji wodociągowej Jutrzkowicka w Pabianicach przy ul. Wodnej nr 8. Jego przedmiotem było: 1. Wykonanie w 4-ch zbiornikach wody pitnej oraz w dwóch komorach zasuw wymiany istniejącej części technologicznej (orurowanie, armatura) wybudowanej z rur stalowych na nową w technologii PEHD - zgodnie z dokumentacją Zamawiającego oraz dokumentacją Wykonawcy; 2. Wykonanie przebudowy dachów komór zasuw tj. wykonanie otworów technologicznych i zabudowanie w nich świetlików dachowych w budynkach komór zasuw zgodnie z dokumentacją projektową Zamawiającego. 3. Wykonanie robót budowlanych dotyczących 4 sztuk zbiorników na wodę polegających na: naprawie konstrukcji stropów, ścian, słupów oraz dna zbiorników wraz z odpowiednim przygotowaniem podłoża, wykonaniu antykorozyjnej wyprawy ochronnej na wszystkich powierzchniach wewnętrznych zbiorników oraz wykonaniu uszczelnień metodą iniekcji ciśnieniowej w oparciu o dokumentację Wykonawcy z uwzględnieniem opinii o stanie technicznym zbiorników, 4. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zgodnie z opisem zadania budowlanego w programie funkcjonalno-użytkowym, a polegających na wymianie przekrycia zbiorników (w tym: wymiana izolacji stropów zbiorników). W dniu 27.05.2014 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 113811 - 2014 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt VI.3), przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 30 % wartości zamówienia podstawowego. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 19.09.2015.r. Wykonawcy: Konsorcjum firm, reprezentowane przez lidera BINŻ SA, ul. Olsztyńska 3, 97-400 Bełchatów. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.