eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › Dostawa tkanin na potrzeby szwalni Pomorskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Pomerania Oddział w Czerwonym Borze.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Czarne: Dostawa tkanin na potrzeby szwalni Pomorskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Pomerania Oddział w Czerwonym Borze.
Numer ogłoszenia: 122736 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" , ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 833 36 79, faks 59 833 24 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pomeraniazamowieniapubliczne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tkanin na potrzeby szwalni Pomorskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Pomerania Oddział w Czerwonym Borze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Część I - Przedmiotem zamówienia jest dostawa tkaniny pościelowej o następujących parametrach technicznych i użytkowych: 1) bawełna 100% o gramaturze 140 -160 g/m2 2) kolor biały jednolita barwa w całej ilości dostawy 3) Wymagania techniczne: 3.1.) Siła zrywająca, daN, w stanie aklimatyzowanym, nie mniej niż: 3.1.1.) osnowa 25 daN 3.1.2.) wątek 25 daN 4) Zmiana wymiarów po l praniu (%): 4.1.) osnowa - 5% 4.2.) wątek - 5% 5. Odporność wybarwień, nie mniej niż: 5.1) pranie: 5.1.1) zmiana barwy - 3-4, 5.1.2.) stopień zabrudzenia bieli tkaniny bawełnianej - 3. 5.2.) pot: 5.2.1.)zmiana barwy - 3-4, 5.2.2.) stopień zabrudzenia bieli tkaniny bawełnianej - 3. 6) tarcie suche: 6.1.) stopień zabrudzenia bieli tkaniny bawełnianej - 3. 7) Szerokość tkaniny:140cm, brzegi tkaniny tkane. ILOŚĆ przedmiotu dostawy w Części I: do 100 000 mb, z zastrzeżeniem pkt 3.3. 3.2. Część II - Przedmiotem zamówienia jest dostawa tkaniny z przeznaczeniem na ścierki o następujących parametrach technicznych i użytkowych: 1) bawełna 100% o gramaturze 235g /m2 ( ?5%) 2) kolor brąz jednolita barwa w całej ilości dostawy 3) Szerokość tkaniny:150cm, brzegi tkaniny tkane. ILOŚĆ przedmiotu dostawy w Części II: do 12 000 mb, z zastrzeżeniem pkt 3.3. 3.3. Zamawiający może nie wyczerpać całości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, bez żadnych konsekwencji. 3.4. Zamawiający wymaga, aby dostarczana tkanina spełniała wymogi określone w pkt 3.1 oraz w pkt.3.2. Do oferty Wykonawca dołączy próbki oferowanej tkaniny/tkanin o wymiarach nie mniejszych niż 100x100 cm. 3.5. Atesty, certyfikaty powinny być dostarczane wraz z dostawą - Wykonawca wraz z dostawą dostarczy dokumenty, potwierdzające spełnianie przez dostarczany asortyment żądanych parametrów. 3.6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniach zbiorczych zapewniających odpowiednie zabezpieczenie dostarczanego asortymentu. 3.7. Tkaniny dostarczane będzie w belach po 100 mb (nie mniej). 3.8. Każda dostawa zostanie poprzedzona zamówieniem, określającym ilość i termin realizacji zamówienia. 3.9. Każda dostawa będzie realizowana przez Wykonawcę własnym transportem na jego koszt, z zapewnieniem wyładunku i możliwości sprawdzenia ilości i jakości dostawy. 3.10. Dostarczony asortyment nie może nosić żadnych oznak uszkodzeń fizycznych, zabrudzeń oraz innych wad mających wpływ na wartość użytkową dostarczonej tkaniny. 3.11. Zamawiający ma prawo reklamować przedmiot dostawy. 3.12. Reklamacje Zamawiający będzie zgłaszał pocztą, telefonicznie lub faksem za potwierdzeniem, do osoby wskazanej przez Wykonawcę. 3.13. Na rozpatrzenie reklamacji Wykonawca ma 2 dni. 3.14. Nie udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację, w ciągu 2 dni od jej otrzymania, przyjmuje się za uznanie reklamacji. 3.15. W przypadku uznania reklamacji, Wykonawca w ciągu następnych 2 dni po terminie zgłoszenia reklamacji, z uwzględnieniem godzin przyjmowania towaru obowiązujących u Zamawiającego: 1) usunie zgłoszone nieprawidłowości poprzez uzupełnienie dostawy w przypadku rozbieżności w ilości; 2) wymieni towar na nowy lub inny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego - w przypadku zakwestionowania jakości. 3.16. W przypadku, gdy wytworzone z dostarczonej tkaniny prześcieradła w trakcie użytkowania, będą reklamowane z powodu wad technicznych tkaniny, Wykonawca zobowiązany jest : 1) do niezwłocznego dostarczenia, nieprzekraczającego 10 dni, tkaniny pozbawionej wad oraz, 2) pokrycia kosztów poniesionych przez Zamawiającego, wynikających z dodatkowego szycia, konfekcjonowania, transportu od i do odbiorcy oraz, 3) odbioru na własny koszt wadliwych ścierek lub prześcieradeł oraz, 4) zapłaty kosztów wskazanych w pkt 2 w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury przez Zamawiającego. 3.17. Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 3.18. Zamawiający nie przyjmie faktury, jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek zastrzeżenia do przedmiotu dostawy. 3.19. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na dostarczoną tkaninę nie krótszą niż 12 miesięcy i nie dłuższą niż 24 miesiące. 3.20. Miejsce dostawy: Szwalnia Pomorskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej POMERANIA Oddział w czerwonym Borze, Czerwony Bór 23, 18-400 Łomża. 3.21. Nazwa i kod określone we wspólnym słowniku zamówień (CPV): 19212000-5 - Tkaniny bawełniane.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.21.20.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 11. Wymagania dotyczące wadium 11.1. Na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 5.000 zł (słownie: pięć tysiące złotych) - jeżeli Wykonawca składa ofertę częściową dotyczącą Części I Przedmiotu zamówienia, tj. dostawy tkaniny pościelowej. 3.000 zł (słownie: trzy tysięcy złotych) - jeżeli Wykonawca składa ofertę częściową dotyczącą Części II Przedmiotu zamówienia, tj. dostawy tkaniny z przeznaczeniem na ścierki. 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) - jeżeli Wykonawca składa ofertę dotyczącą Części i i II Przedmiotu zamówienia, tj. dostawy tkaniny pościelowej i dostawy tkaniny z przeznaczeniem na ścierki. 11.3. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 11.4. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 11.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 86 1130 1121 0006 5624 2990 0001 z dopiskiem Wadium - numer sprawy: ZP35CzB 2016 - część I Wadium - numer sprawy: ZP35CzB 2016 - część II Wadium - numer sprawy: ZP35CzB 2016 - część I i II 11.6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach skutkujących zatrzymaniem wadium określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy. 11.8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.9. Wraz z ofertą należy złożyć stosowne dokumenty: 1) oryginały dokumentów w przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, 2) w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wskazane jest złożenie kserokopii dowodu jego wniesienia. 11.10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11.11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11.14. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył a) dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, b) pełnomocnictw, c) listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, d) nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ. Ocenę spełniania tego warunku Zamawiający dokona przy użyciu formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym załącznik A do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ.Ocenę spełniania tego warunku Zamawiający dokona przy użyciu formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym załącznik A do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ.Ocenę spełniania tego warunku Zamawiający dokona przy użyciu formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym załącznik A do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ.Ocenę spełniania tego warunku Zamawiający dokona przy użyciu formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym załącznik A do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pomeraniazamowieniapubliczne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA Oddział w Czerwonym Borze Czerwony Bor 23, 18-400 Łomża tel. 86-215-35-95 Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA Oddział w Czerwonym Borze Czerwony Bor 23, 18-400 Łomża tel. 86-215-35-95 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.