eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Opracowanie merytoryczne Informatora Ścieżki reintegracji społeczno-zawodowej osób z niepełnosprawnością na terenie powiatu zawierciańskiego i miasta Żory wypracowane w ramach projektu systemowego Śląskie sprawniej - wsparcie osób niepełnosprawnych w aktywizacji zawodowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Katowice: Opracowanie merytoryczne Informatora Ścieżki reintegracji społeczno-zawodowej osób z niepełnosprawnością na terenie powiatu zawierciańskiego i miasta Żory wypracowane w ramach projektu systemowego Śląskie sprawniej - wsparcie osób niepełnosprawnych w aktywizacji zawodowej
Numer ogłoszenia: 122706 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 207 85 65, faks 32 207 85 78.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie merytoryczne Informatora Ścieżki reintegracji społeczno-zawodowej osób z niepełnosprawnością na terenie powiatu zawierciańskiego i miasta Żory wypracowane w ramach projektu systemowego Śląskie sprawniej - wsparcie osób niepełnosprawnych w aktywizacji zawodowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie merytoryczne, edytorskie, wykonanie składu, łamanie, korekta, przygotowanie do druku i druk oraz dostawa Informatora Ścieżki reintegracji społeczno-zawodowej osób z niepełnosprawnością na terenie powiatu zawierciańskiego i miasta Żory wypracowane w ramach projektu systemowego Śląskie sprawniej - wsparcie osób niepełnosprawnych w aktywizacji zawodowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.22.10 - Usługi świadczone przez autorów 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu 79.96.00.00 - Usługi fotograficzne i pomocnicze 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.97.00.00 - Usługi publikacji 79.82.11.00 - Usługi korektorskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 zł brutto każda, których przedmiotem było opracowanie merytoryczne oraz drukowanie materiałów informacyjno-promocyjnych np. informator, biuletyn, ulotka, broszura itp. W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze usługi, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość usługa została wykonana do dnia wystawienia dowodu, o którym mowa w pkt III.4.1), potwierdzającego czy usługa jest wykonywana należycie. Podana/wskazana wartość będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunku. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączoneych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na zasadach określonych powyżej, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2. W przypadku gdy z dokumentów, o których mowa w pkt III.6) ppk 1, nie będzie wynikało w wystarczający sposób czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający, w celu dokonania niniejszej oceny, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt III.4.1) składają w taki sposób, aby potwierdzały łączne spełnianie warunków o których mowa w pkt III.3). Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.2) i III.4.4.) składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 4. Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Zawartość merytoryczna tekstu wraz z opracowaniem graficznym - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Pomocy Prawnej i Zamówień Publicznych, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Kancelaria Ogólna pok. 164, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dot. pkt III 4.1) Zamawiający precyzuje odnośnie przedmiotowego zamówienia, że w zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 2 do formularza ofertowego), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dot. warunku, o którym mowa w pkt III.3.2). Uwaga: Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi wykazane w wykazie, niezbędne do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt III.3.2). 2. Dowodami potwierdzającymi, że usługi o których mowa w pkt IV.4.16 ppkt 1, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt IV.4.16) ppkt 2a). 3. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt IV.4.16) ppkt 1, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt IV.4.16) ppkt 2. 4. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.2). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Ww. warunek każdy z podmiotów oferty wspólnej musi spełniać odrębnie. 5. Wykonawca winien dołączyć do oferty jedną próbkę w wersji papierowej, w pełnym kolorze (w 1 egzemplarzu) składającą się z 3 stron formatu A4 (210 x 297 mm) (+/-2%), w tym: a) 1 strona tytułowa (projekt okładki - przód) - powinna prezentować proponowaną kolorystykę, rozmieszczenie m.in. tytułu Informatora, logotypów oraz napisu Przedmiot zamówienia współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w ramach Priorytetu VII Działania 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy (znajdujących się w Załączniku nr 5 do siwz), b) 2 strony tekstu opracowane w oparciu o tekst źródłowy wskazany przez Zamawiającego, który stanowi załącznik nr 4 do siwz. W przypadku gdy do oferty nie zostanie dołączona próbka tekstu lub w przypadku, gdy dołączona próbka tekstu nie będzie odpowiadała treści SIWZ (np. próbka tekstu będzie zawierała inną objętość stron, inny format), oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku gdy do oferty zostaną dołączone dwie próbki tekstu, oferta zostanie odrzucona. 6. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1) Cena brutto - 70% 2) Zawartość merytoryczna tekstu wraz z opracowaniem graficznym - 30% 7. Formuła oceny: 1) w kryterium Cena brutto: najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert/cena brutto badanej oferty x 70= liczba punktów 2) w kryterium Zawartość merytoryczna tekstu wraz z opracowaniem graficznym: Punkty za kryterium zawartość merytoryczna tekstu wraz z opracowaniem graficznym zostaną przyznane na podstawie załączonej do oferty próbki, o której mowa w pkt IV.4.16) ppkt 5. w skali punktowej od 0 do 30 punktów. Ocenie poddane zostaną następujące elementy (podkryteria): a) Strona tytułowa (oryginalność rozumiana jako innowacyjność, pomysłowość zaproponowanego projektu okładki (przód), w tym zaproponowana kolorystyka, sposób umiejscowienia tytułu Informatora, logotypów oraz napisu Przedmiot zamówienia współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w ramach Priorytetu VII Działania 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy (tytuł Informatora, napis i wzory logotypów znajdują się w Załączniku nr 5 do siwz), zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronach internetowych http://slaskie.pl/logo; htp://www.efs.gov.pl: 0-10 pkt b) Redakcja tekstu (uporządkowanie tekstu, przejrzystość, czytelność i logika układu tekstu): 0-10 pkt. c) Styl i język wypowiedzi (poprawność stylistyczna, ortograficzna, gramatyczna i jasność): 0-10 pkt. W ramach każdego podkryterium od a) do c) członek Zespołu może przyznać: - 10 pkt - gdy próbka tekstu spełnia wszystkie wymagania opisane w ramach danego podkryterium, - 5 pkt - gdy próbka tekstu spełnia częściowo wymagania opisane w ramach danego podkryterium, - 0 pkt - gdy próbka tekstu nie spełnia żadnego wymagania opisanego w ramach danego podkryterium. Punkty przyznane za poszczególne elementy przez członków Zespołu ds. udzielania zamówienia publicznego dokonujących oceny przedmiotowego kryterium zgodnie z powyższym opisem zostaną zsumowane, a powstała w ten sposób liczba posłuży określeniu ostatecznej punktacji oferty w kryterium zawartość merytoryczna tekstu wraz z opracowaniem graficznym. 8. Zamawiający w dniu zawarcia umowy udostępni Wykonawcy wszystkie materiały oraz informacje, będące w jego posiadaniu, niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. 9. Wykonawca ma obowiązek przedłożenia Zamawiającemu planu zawartości tematycznej oraz projektu graficznego Informatora, do zatwierdzenia i akceptacji przed zleceniem do druku w formie elektronicznej najpóźniej 4 dni robocze od dnia zawarcia umowy. 10. Zamawiający zatwierdzi przedstawiony plan i projekty lub przekaże Wykonawcy uwagi dotyczące planu zawartości tematycznej, projektu graficznego Informatora w terminie 1 dnia roboczego od dnia otrzymania projektów. 11. Wykonawca w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia, ma obowiązek uwzględnić wszystkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego (korekty po składzie) i przekazać poprawiony plan oraz projekty graficzne w formie elektronicznej do akceptacji. 12. Zamawiający zweryfikuje otrzymany plan i projekty graficzne w terminie 1 dnia roboczego od dnia ich otrzymania. W przypadku, gdy w wyniku weryfikacji materiału po składzie okaże się, że Wykonawca nie uwzględnił w ocenie Zamawiającego istotnych zmian, Zamawiający może żądać dodatkowego składu przed ostateczną akceptacją. 13. Wykonawca przygotuje zapis ostatecznej wersji Informatora, którą po zatwierdzeniu przez Zamawiającego przekaże do druku. 14. Wydruk Informatora nastąpi w terminie do 2 dni roboczych od zatwierdzenia projektów, tylko i wyłącznie z wymaganą klauzulą bez uwag. 15. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w terminie do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy na własny koszt, do siedziby Zamawiającego na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, ul. Dąbrowskiego 23, 40-032 Katowice i wniesie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 16. Przedmiot zamówienia współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w ramach Priorytetu VII Działania 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.