eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › DOSTAWA KOTŁÓW WARZELNYCH ELEKTRYCZNYCH, SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, APARATURY CZYSZCZĄCEJ ORAZ WYPOSAŻENIA STOŁOWO-KUCHENNEGO DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 2286

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-08-18

Opole: DOSTAWA KOTŁÓW WARZELNYCH ELEKTRYCZNYCH, SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, APARATURY CZYSZCZĄCEJ ORAZ WYPOSAŻENIA STOŁOWO-KUCHENNEGO DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 2286
Numer ogłoszenia: 122583 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2286 , skr. poczt. 307 307, 45-076 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4523701 w. 050, faks 077 4523701 w. 800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KOTŁÓW WARZELNYCH ELEKTRYCZNYCH, SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, APARATURY CZYSZCZĄCEJ ORAZ WYPOSAŻENIA STOŁOWO-KUCHENNEGO DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 2286.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kotłów warzelnych, sprzętu gastronomicznego, aparatury czyszczącej oraz wyposażenia stołowo - kuchennego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zestawieniem asortymentowo - ilościowym określają załączniki nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.50.00-6, 42.92.47.40-8, 42.51.32.00-7, 39.31.40.00-6, 39.15.12.00-7, 38.41.00.00-2, 48.81.31.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. Nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. Nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma załączyć do oferty dokument potwierdzający posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższe warunki wykonawcy winni spełniać łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Okres gwarancji - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 2286, skr. poczt. 307, 45-076 Opole..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Pocztą na adres: Jednostka Wojskowa Nr 2286, skr. poczt. 307, 45-076 Opole lub osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. m. Szumirad, Gmina Lasowice Wielkie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż kotłów warzelnych elektrycznych V=120 L szt. 2, kuchni elektrycznej 4 płytowej z piekarnikiem szt. 1, płyty bezpośredniego smażenia grillowej szt. 1, stanowiska wydawniczego z podgrzewaną płytą szt. 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.50.00-6, 39.31.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Okres gwarancji - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa wysokociśnieniowej aparatury czyszczącej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wysokociśnieniowego agregatu czyszczącego z podgrzewaczem wody.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.47.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Okres gwarancji - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa wyposażenia stołowo kuchennego, urządzeń chłodniczych, kontrolno-pomiarowych oraz elektronicznej tablicy informacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: Stół do pracy z półką 1100 x600 x 850 mm, szt. 1. Szafa magazynowa jednoczęściowa 500x500x1800 mm szt.2. Szafa kuchenna dwuczęściowa z drzwiami suwanymi 1200x700x1800 mm szt.3. Basen jezdny niski z zaworem spustowym ( głębokość 400 mm, 800x600x450/850 mm) szt. 2. Basen jezdny niski z zaworem spustowym ( głębokość 400 mm, 1200x700x450/850 mm) szt. 1. Szafka wisząca, drzwi rozsuwane 1000x300 mm szt. 13. Nadstawka pojedyncza grzewcza podświetlana , półka ze stali nierdzewnej 1500x428x450 mm szt. 2. Półka do przesuwania tac L=4500x300 mm szt. 1. Zmywarka wolnostojąca szt. 3. Młynek koloidalny do rozdrabniania żywności szt. 1. Pieniek do mięsa z tworzywa sztucznego szt. 1. Lodówka na próbki żywności szt. 1. Elektroniczny jadłospis szt. 1. Rejestrator elektroniczny temperatury z wyjściem USB; szt. 12. Termohigrometr typu RT szt. 10. Szafa chłodnicza 700L - 1 drzwiowa, szt. 2. Krajalnica żywności szt. 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.32.00-7, 39.15.12.00-7, 38.41.00.00-2, 48.81.31.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.