eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodów służbowych (wraz z serwisem ogumienia), użytkowanych przez placówkę IMGW-PIB OWr w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 174/176

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Wrocław: Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodów służbowych (wraz z serwisem ogumienia), użytkowanych przez placówkę IMGW-PIB OWr w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 174/176
Numer ogłoszenia: 122544 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89840 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Parkowa 30, 51-616 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3200100, faks 71 3487991.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodów służbowych (wraz z serwisem ogumienia), użytkowanych przez placówkę IMGW-PIB OWr w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 174/176.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie okresowych przeglądów i badań technicznych, bieżących napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych wraz z serwisem ogumienia, samochodów służbowych, będących w dyspozycji placówki IMGW-PIB OWr w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 174/176. Wykaz samochodów objętych przedmiotem zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy - przeglądy okresowe. 2. Wykonawca jest zobowiązany naprawiać i konserwować samochody objęte usługą w zakresie zapewniającym wymaganą przepisami sprawność techniczną. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i marek samochodów objętych usługą. 4. Zamówienie będzie realizowane przez Wykonawcę wyłącznie na podstawie bieżących zleceń Zamawiającego i w każdej części obejmuje w szczególności świadczenie usługi kompleksowych przeglądów i napraw samochodów połączonej z dostawą niezbędnych materiałów i części zamiennych w następującym zakresie czynności: a) przeglądy okresowe - gwarancyjne, pogwarancyjne; b) naprawy wynikające z przeglądów; c) wykonywanie badań technicznych (przeglądów rejestracyjnych); d) bieżące naprawy będące wynikiem awarii; e) wymianę i wyważanie opon i felg oraz wykonywanie wulkanizacji opon. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy wyposażonej w aparaturę i oprogramowanie niezbędne do diagnostyki i naprawy pojazdów danej marki w warunkach warsztatowych, z zachowaniem należytej staranności. 2. Wykonywanie przeglądów i napraw w sposób fachowy, sprawny i dokładny, zgodnie z zaleceniami producenta danej marki pojazdu. 3. Zamawiający wymaga, aby stacja serwisowa Wykonawcy była wyposażona w komputer do obsługi diagnostycznej samochodów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy - przeglądy okresowe. 4. Wykonawca jest zobowiązany udzielić minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę, natomiast na wszystkie części zamienne gwarancji zgodnej z gwarancją producenta. 5. Stacje serwisowe Wykonawcy muszą się znajdować w odległości zapewniającej dojazd w czasie nie dłuższym niż do warsztatu odległego maksymalnie 20 km od placówki Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 174/176. 6. Przeglądy i naprawy realizowane w okresie gwarancji samochodu poza Autoryzowanymi Stacjami Obsługi (ASO) muszą być wykonane zgodnie z warunkami i zaleceniami technicznymi oraz specyfikacjami, ustalonymi przez producenta samochodu. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania przez Wykonawcę możliwości montażu części tzw. zamienników dopuszczonych przez producenta pojazdu oraz możliwość przekazywania Wykonawcy zakupionych przez siebie części zamiennych. 8. Cena roboczogodziny, podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, winna uwzględniać wszystkie narzuty oraz ewentualne rabaty; będzie ona obowiązywać w odniesieniu do wszystkich zleceń przyjętych w okresie obowiązywania umowy. 9. Faktury VAT powinny ujmować oddzielnie koszty robocizny i materiałów, oraz ilości roboczogodzin. 10. Przekazanie przez Zamawiającego samochodów do przeglądu lub naprawy bieżącej bądź awaryjnej będzie się odbywać każdorazowo na podstawie odrębnego pisemnego zlecenia. 11. Podstawą do rozpoczęcia naprawy przez Wykonawcę jest zaakceptowanie kosztów zlecanej naprawy przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca przyjmując samochód do przeglądu lub naprawy i otwierając zlecenie poda kalkulację kosztów. Zostanie ona zatwierdzona przez Zamawiającego osobiście, telefonicznie lub mailem. W przypadku planowanego przez Wykonawcę rozszerzenia zakresu prac jest on zobowiązany przedstawić Zamawiającemu kalkulację dodatkowych kosztów celem uzyskania ich akceptacji według wyżej podanych zasad. 12. Rozliczenie naprawy bieżącej bądź awaryjnej jak i będącej wynikiem przeprowadzonego przeglądu okresowego będzie się odbywać każdorazowo na podstawie stawki godzinowej netto (roboczogodziny) podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym. Za podstawę obliczeń będą przyjmowane normy czasowe producenta. 13. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić odbiór samochodów Zamawiającego podstawianych do przeglądu lub napraw na stacji serwisowej od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-17:00. 14. Wykonanie przeglądu okresowego powinno być zrealizowane w terminie 24 godzin licząc od momentu przejęcia pojazdu od Zamawiającego celem wykonania określonej usługi. 15. W przypadku gdy czas naprawy samochodu przekracza 24 godziny Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na życzenie Zamawiającego możliwość skorzystania z samochodu zastępczego do czasu wykonania usługi. 16. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach świadczonych usług zapewnił obsługę techniczną samochodów należących do Zamawiającego w zakresie: a) wykonywania napraw będących wynikiem awarii, b) wykonywania okresowych przeglądów technicznych i rejestracyjnych, c) wykonywania napraw elektromechaniki pojazdowej, d) wymiany / montażu części, e) wymiany / uzupełniania materiałów eksploatacyjnych. 17. W przypadku braku wymaganej prawem (art. 83-85 ustawy - Prawo o ruchu drogowym, Dz. U. z 2012 r., nr 0, poz. 1137) certyfikacji dla stacji serwisowej Wykonawcy, uprawniającej do wykonywania badań technicznych (przeglądów rejestracyjnych) zgodnie Rozporządzeniem MTBiGM z 26.06.2012 r. w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (Dz. U. z 2012 r., poz. 996), Zamawiający dopuszcza w tym zakresie obsługę samochodów objętych przedmiotem zamówienia przez uprawnione stacje diagnostyczne (podwykonawców).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów 50.11.21.10 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów 50.11.21.20 - Usługi w zakresie wymiany szyb 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów 50.11.65.00 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe HERCULES Jan Siekierski, ul. Rzemieślnicza 5, 62-081 Przeźmierowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 92250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92250,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.