eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Część I - Odławianie psów wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej oraz miejscem w schronisku. Część II - Odławianie wraz ze sterylizacją i kastracją wolno żyjących kotów i wypuszczanie po rekonwalescencji w miejsce odłowienia lub podpisania umowy adopcyjnej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Brwinów: Część I - Odławianie psów wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej oraz miejscem w schronisku. Część II - Odławianie wraz ze sterylizacją i kastracją wolno żyjących kotów i wypuszczanie po rekonwalescencji w miejsce odłowienia lub podpisania umowy adopcyjnej.
Numer ogłoszenia: 12243 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I - Odławianie psów wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej oraz miejscem w schronisku. Część II - Odławianie wraz ze sterylizacją i kastracją wolno żyjących kotów i wypuszczanie po rekonwalescencji w miejsce odłowienia lub podpisania umowy adopcyjnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Odławianie psów wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej oraz miejscem w schronisku. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) całodobowe odławianie i przyjmowanie do schroniska bezdomnych psów z terenu gminy Brwinów; 2) całodobową opiekę weterynaryjną w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem psów na terenie gminy Brwinów; 3) objęcie dostarczonych do schroniska psów całodobową opieką, polegającą na zapewnieniu: a) pomieszczenia chroniącego je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego, b) wyżywienia psów min. 2 razy dziennie odpowiednią karmą, c) stałego dostępu do wody, d) opieki weterynaryjnej; 4) traktowanie w sposób humanitarny psów doprowadzonych do schroniska; 5) obligatoryjną sterylizację lub kastrację psów, odrobaczanie, szczepienie przeciw wściekliźnie; 6) usypianie ślepych miotów; 7) eutanazję psów nie rokujących nadziei na wyleczenie po uzyskaniu opinii lekarskiej; 8) czas reakcji od chwili zgłoszenia, o którym mowa w ust.3 niniejszego paragrafu, dotyczącego: - psa bezdomnego - do 2 godzin, - psa rannego lub agresywnego - do 30 minut , 9) podejmowanie działań zmierzających do odnalezienia właściciela i umożliwienie mu odebrania psa ze schroniska, po uprzednim uregulowaniu przez właściciela kosztów pobytu psa w schronisku (warunek wydania psa); 10) aktywne poszukiwanie osób zainteresowanych adopcją; 11) informowanie Zamawiającego (Urząd Gminy Brwinów, Referat Gospodarki Komunalnej, ul. Kościuszki 4A, 05-840 Brwinów) o adopcjach psów dostarczonych do schroniska z terenu gminy Brwinów w formie pisemnej wraz z dokumentacją fotograficzną w ciągu 7 dni od dnia przekazania do adopcji; 12) posiadanie strony internetowej z umieszczonymi wizerunkami psów odłowionych z terenu Gminy Brwinów (zdjęcie, data i miejsce odłowienia); 13) wystawianie pisemnych protokołów potwierdzających przyjęcie psów do schroniska, zawierających opis przyjęcia, w szczególności: datę zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego, datę przyjęcia, ulicę oraz miejscowość z jakiej pies został odłowiony, a w przypadku zwrotu psa właścicielowi - informację o przekazaniu psa właścicielowi i uregulowaniu przez niego należności (zgodnie z ust.2 pkt.10 niniejszego paragrafu) wraz z dokumentacją fotograficzną - w terminie 14 dni od zaistnienia powyższej sytuacji 14) prowadzenie ewidencji odłowionych psów, w tym przesyłanie Zamawiającemu comiesięcznego zestawienia ze wskazaniem przypadków adopcji, odebrania psa właścicielowi, zgonu, eutanazji. 2. Potrzebę odłowienia psa zgłasza Wykonawcy upoważniony pracownik Zamawiającego wymieniony w § 3 ust.2 umowy drogą mailową lub faksem . 3. Psy będą wyłapywane przy użyciu: siatki rzutki, klatki łapki, lotki (dmuchawy). 4. Po wyłapaniu, przed przeniesieniem do schroniska psy przetrzymywane będą we wskazanym przez Wykonawcę miejscu lub po wyłapaniu psy przewożone będą bezpośrednio do schroniska. 5. Psy odłowione i przyjęte do schroniska na podstawie niniejszej umowy, po jej wygaśnięciu przechodzą na rzecz schroniska, co oznacza, że tracą status psa bezdomnego z Gminy Brwinów, a Wykonawca przejmuje nad nimi prawa opiekuńcze i właścicielskie. 6. Przewidywane ilości dostarczonych psów do schroniska - 45 sztuk. Część II. Odławianie wraz ze sterylizacja i kastracja wolno żyjących kotów i wypuszczanie po rekonwalescencji w miejsce odłowienia lub podpisania umowy adopcyjnej. 1. Przedmiot umowy obejmuje: 1) odławianie, sterylizację lub kastrację wolno żyjących kotów odławianych na terenie gminy Brwinów i wypuszczenie w miejsce ich odłowienia po 3-dniowej rekonwalescencji, przy czym: a) przewidywana ilość kotek do sterylizacji - 75 sztuk, b) przewidywana ilość kotów do kastracji - 60 sztuk, 2) wystawianie pisemnych protokołów potwierdzających ilość wykonanych sterylizacji i kastracji, zawierających opis zwierzęcia, w szczególności: datę odłowienia, ulicę oraz miejscowość z jakiej zostało zwierzę odłowione, datę zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego, informację o przekazaniu kota do adopcji, lub wypuszczeniu - w terminie 14 dni od zaistniałej sytuacji, 3) przekazywanie kserokopii umowy adopcyjnej do Urzędu Gminy w Brwinowie, w przypadku znalezienia nowego opiekuna - w terminie 7 dni od podpisania umowy adopcyjnej 2. Potrzebę sterylizacji lub kastracji kotów zgłasza Wykonawcy upoważniony pracownik Zamawiającego wymieniony w § 3 ust.2 umowy drogą mailową lub faxem. 3. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie transportu kotów postępować zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniającym dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz w rozporządzeniu (WE) nr 1255/97 (Dz. Urz. UE L3 z 5.01.2005, str.1), w tym posiadać wymagane przepisami prawa decyzje Powiatowego Lekarza Weterynarii, zgodnie z art.24a ustawy o ochronie zwierząt. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie ww. decyzji nie później niż w dniu podpisania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I: - wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt (zgodnie z art. 7 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 13 września 1996r, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - t.j. Dz.U. z 2013r., poz.1399 ze zm.) ważnego w okresie realizacji, - oświadczy, że posiada wpis schroniska do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną, prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2008r. Nr 213, poz.1342 ze zm.) - oświadczenie w formularzu oferty; - posiada wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt - oświadczenie w formularzu oferty; Część II: - posiada wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt - oświadczenie w formularzu oferty; 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) dla Części I - zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dot. Części nr 1 - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują usługę/usługi polegające na odławianiu psów wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej i prowadzeniu schroniska dla bezdomnych zwierząt łącznie przez okres co najmniej 12 miesięcy, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu; Dot. Części nr 2 - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują usługę/usługi polegające na odławianiu kotów i wykonywaniu zabiegów weterynaryjnych łącznie przez okres co najmniej 12 miesięcy, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu; 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 2) załącznik nr 3 - wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 51. ppkt. 2. a) Dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. b) Zgodnie z § 9 ust.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. o dokumentach, w miejsce poświadczeń Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług - według poprzednio obowiązującego rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2011 r. o dokumentach. c) Jeżeli Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie - załączniku nr 3, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. d) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem do odławiania zwierząt: - siatka rzutka - min. 1 szt., - chwytaki - min. 1 szt., - klatki- łapki - min. 1 szt., - lotki (dmuchawy) - min. 1 szt., - samochód do przewozu zwierząt odłowionych dopuszczony decyzją Powiatowego Lekarza Weterynarii - 1 szt. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 2) dla Części I - załącznik nr 4 - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: Część I: - co najmniej 1 osobą lekarzem weterynarii, wpisanym do Izby Lekarskiej, która posiada konieczne kwalifikacje do wykonywania czynności określonych w tej części przedmiotu zamówienia, - co najmniej 1 przeszkoloną osobą do odławiania psów w zakresie obsługi i wyłapywania zwierząt oraz posiada licencję dla kierowców i osób obsługujących wydaną przez Powiatowego Lekarza Weterynarii; Część II: - co najmniej 1 osobą lekarzem weterynarii, wpisanym do Izby Lekarskiej, która posiada konieczne kwalifikacje do wykonywania czynności określonych w tej części przedmiotu zamówienia. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 5, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA! Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać : a) kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość usług - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) zmiany lub rezygnacji z podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, 3) zmiany podwykonawców lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawcę Zamawiającemu do akceptacji, 4) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW UL. KOŚCIUSZKI 4A, pokój nr 22 - Zespół ds. zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2015 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, ul. GRODZISKA 12, Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odławianie psów wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej oraz miejscem w schronisku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odławianie psów wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej oraz miejscem w schronisku. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) całodobowe odławianie i przyjmowanie do schroniska bezdomnych psów z terenu gminy Brwinów; 2) całodobową opiekę weterynaryjną w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem psów na terenie gminy Brwinów; 3) objęcie dostarczonych do schroniska psów całodobową opieką, polegającą na zapewnieniu: a) pomieszczenia chroniącego je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego, b) wyżywienia psów min. 2 razy dziennie odpowiednią karmą, c) stałego dostępu do wody, d) opieki weterynaryjnej; 4) traktowanie w sposób humanitarny psów doprowadzonych do schroniska; 5) obligatoryjną sterylizację lub kastrację psów, odrobaczanie, szczepienie przeciw wściekliźnie; 6) usypianie ślepych miotów; 7) eutanazję psów nie rokujących nadziei na wyleczenie po uzyskaniu opinii lekarskiej; 8) czas reakcji od chwili zgłoszenia, o którym mowa w ust.3 niniejszego paragrafu, dotyczącego: - psa bezdomnego - do 2 godzin, - psa rannego lub agresywnego - do 30 minut , 9) podejmowanie działań zmierzających do odnalezienia właściciela i umożliwienie mu odebrania psa ze schroniska, po uprzednim uregulowaniu przez właściciela kosztów pobytu psa w schronisku (warunek wydania psa); 10) aktywne poszukiwanie osób zainteresowanych adopcją; 11) informowanie Zamawiającego (Urząd Gminy Brwinów, Referat Gospodarki Komunalnej, ul. Kościuszki 4A, 05-840 Brwinów) o adopcjach psów dostarczonych do schroniska z terenu gminy Brwinów w formie pisemnej wraz z dokumentacją fotograficzną w ciągu 7 dni od dnia przekazania do adopcji; 12) posiadanie strony internetowej z umieszczonymi wizerunkami psów odłowionych z terenu Gminy Brwinów (zdjęcie, data i miejsce odłowienia); 13) wystawianie pisemnych protokołów potwierdzających przyjęcie psów do schroniska, zawierających opis przyjęcia, w szczególności: datę zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego, datę przyjęcia, ulicę oraz miejscowość z jakiej pies został odłowiony, a w przypadku zwrotu psa właścicielowi - informację o przekazaniu psa właścicielowi i uregulowaniu przez niego należności (zgodnie z ust.2 pkt.10 niniejszego paragrafu) wraz z dokumentacją fotograficzną - w terminie 14 dni od zaistnienia powyższej sytuacji 14) prowadzenie ewidencji odłowionych psów, w tym przesyłanie Zamawiającemu comiesięcznego zestawienia ze wskazaniem przypadków adopcji, odebrania psa właścicielowi, zgonu, eutanazji. 2. Potrzebę odłowienia psa zgłasza Wykonawcy upoważniony pracownik Zamawiającego wymieniony w § 3 ust.2 umowy drogą mailową lub faksem . 3. Psy będą wyłapywane przy użyciu: siatki rzutki, klatki łapki, lotki (dmuchawy). 4. Po wyłapaniu, przed przeniesieniem do schroniska psy przetrzymywane będą we wskazanym przez Wykonawcę miejscu lub po wyłapaniu psy przewożone będą bezpośrednio do schroniska. 5. Psy odłowione i przyjęte do schroniska na podstawie niniejszej umowy, po jej wygaśnięciu przechodzą na rzecz schroniska, co oznacza, że tracą status psa bezdomnego z Gminy Brwinów, a Wykonawca przejmuje nad nimi prawa opiekuńcze i właścicielskie. 6. Przewidywane ilości dostarczonych psów do schroniska - 45 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odławianie wraz ze sterylizacją i kastracją wolno żyjących kotów i wypuszczanie po rekonwalescencji w miejsce odłowienia lub podpisania umowy adopcyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odławianie wraz ze sterylizacja i kastracja wolno żyjących kotów i wypuszczanie po rekonwalescencji w miejsce odłowienia lub podpisania umowy adopcyjnej. 1. Przedmiot umowy obejmuje: 1) odławianie, sterylizację lub kastrację wolno żyjących kotów odławianych na terenie gminy Brwinów i wypuszczenie w miejsce ich odłowienia po 3-dniowej rekonwalescencji, przy czym: a) przewidywana ilość kotek do sterylizacji - 75 sztuk, b) przewidywana ilość kotów do kastracji - 60 sztuk, 2) wystawianie pisemnych protokołów potwierdzających ilość wykonanych sterylizacji i kastracji, zawierających opis zwierzęcia, w szczególności: datę odłowienia, ulicę oraz miejscowość z jakiej zostało zwierzę odłowione, datę zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego, informację o przekazaniu kota do adopcji, lub wypuszczeniu - w terminie 14 dni od zaistniałej sytuacji, 3) przekazywanie kserokopii umowy adopcyjnej do Urzędu Gminy w Brwinowie, w przypadku znalezienia nowego opiekuna - w terminie 7 dni od podpisania umowy adopcyjnej 2. Potrzebę sterylizacji lub kastracji kotów zgłasza Wykonawcy upoważniony pracownik Zamawiającego wymieniony w § 3 ust.2 umowy drogą mailową lub faxem. 3. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie transportu kotów postępować zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniającym dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz w rozporządzeniu (WE) nr 1255/97 (Dz. Urz. UE L3 z 5.01.2005, str.1), w tym posiadać wymagane przepisami prawa decyzje Powiatowego Lekarza Weterynarii, zgodnie z art.24a ustawy o ochronie zwierząt. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie ww. decyzji nie później niż w dniu podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość usług - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.