eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbów › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Garbów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Garbów: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Garbów.
Numer ogłoszenia: 122384 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Garbów , Garbów 28, 21-080 Garbów, woj. lubelskie, tel. 081 5018063, faks 081 5018070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garbow.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Garbów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na : - odbiorze odpadów; - zagospodarowaniu odpadów, - wyposażenie nieruchomości w pojemniki i worki służące do gromadzenia odpadów na okres obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje: odbiór i zagospodarowanie wszystkich rodzajów odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Garbów, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2016.250), ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Garbów określonym Uchwałą Rady Gminy Garbów Nr XVIII.121.13 z dnia 20 marca 2013 r. - w tym selektywnie odbieranych odpadów, nie rzadziej niż określono w przytoczonym regulaminie oraz obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych i odbiór odpadów w nim zgromadzonych wskazanie w ofercie instalacji w tym regionalnych do których będą przekazywane odebrane odpady przekazywanie raportów miesięcznych o ilości i rodzaju odebranych odpadów; przekazywanie sprawozdań półrocznych oraz rocznych dla zebranych odpadów w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów w terminie wskazanych w ustawiewyposażenie gospodarstw domowych w pojemniki oraz dostawę pojemników do wyznaczonych miejsc w zabudowie wielorodzinnej i PSZOK - na czas realizacji umowy; dostawę worków na odpady zebrane selektywnie; przekazywanie kart przekazania odpadów wraz z dokumentami potwierdzającymi odzysk lub recykling opracowanie i dostarczenie mieszkańcom ulotki edukacyjno-informującej o sposobie segregacji odpadów wraz z harmonogramem odbioru odpadów, informowanie Zamawiającego o przypadkach, gdy odpady odbierane z nieruchomości będą w sposób nieprawidłowo wysegregowane lub będą zawierały rodzaj odpadów nie odbieranych w ramach opłaty lub rodzaj odpadów odbieranych wyłącznie na PSZOK Powierzchnia Gminy Garbów wynosi 102,6 km2, liczba ludności zgodnie z danymi GUS - wynosi 9020, z czego ok. 900 osób zamieszkuje w zabudowie wielorodzinnej, reszta osób mieszka w zabudowie jednorodzinnej w układzie kolonijnym i rozproszonym. Zestawienie ilości mieszkańców w poszczególnych miejscowościach zameldowanych na pobyt stały i czasowy (na podstawie danych z ewidencji ludności): Bogucin - 1106 Borków - 294 Garbów - 2172 Gutanów - 460 Janów - 239 Karolin - 341 Leśce - 523 Meszno - 65 Piotrowice Wielkie - 514 Piotrowice Kolonia - 117 Przybysławice - 836 Wola Przybysławska - 1377 Zagrody - 976 W celu poprawnej wyceny zadania Wykonawca zapozna się ze specyfiką i ukształtowaniem terenu w/w miejscowości oraz układem gminnej sieci drogowej i rodzajem zabudowy. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych wymienionych w tabeli nr1: Tabela nr1 L.P. RODZAJE ODPADÓW MIEJSCE ODBIORU 1 Niesegregowane odpady komunalne Z posesji 2 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji Z posesji 3 Szkło, opakowania ze szkła Z posesji 4 Odzież, tekstylia Z posesji 5 Papier i tektura, opakowania z papieru i tektury Z posesji 6 Tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych Z posesji 7 Metale Z posesji 8 Opakowania wielomateriałowe Z posesji Popioły i żużle (100101) Z posesji (1X w miesiącu w okresie grzewczym od listopada do konca kwietnia)Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, baterie1x do roku podczas mobilnej zbiórki bezpośrednio sprzed posesji, z PSZOK wg potrzeb Meble i inne odpady wielkogabarytowe 1x do roku podczas mobilnej zbiórki bezpośrednio sprzed posesji, z PSZOK wg potrzeb Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne Z PSZOK Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone Z PSZOK Przeterminowane leki PSZOK Żarówki, świetlówki PSZOK Opony PSZOK Styropian opakowaniowy PSZOK -folie rolnicze po belotach, worki po nawozach) Z posesji razem z segregowanymi Inne nie wymienione odpady komunalne PSZOK W ramach podpisanej umowy Wykonawca za cenę ryczałtową wykona kompleksową obsługę w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Garbów, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2016.250) zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Garbów. Usługa obejmuje także wyposażenie posesji na czas obowiązywania umowy w pojemniki na odpady niesegregowane, dostawę pojemników do wyznaczonych miejsc w zabudowie wielorodzinnej i PSZOK, oraz dostawę nielimitowanej ilości worków na odpady zebrane selektywnie do wszystkich odbiorców zadeklarowanych i wskazanych przez Zamawiającego oraz do Urzędu Gminy. CZĘSTOTLIWOŚĆ ODBIORU ODPADÓW: Wykonawca będzie wykonywał przez cały okres obowiązywania umowy odbiór odpadów zmieszanych: 1. w zabudowie jednorodzinnej - raz na miesiąc, 2. w zabudowie wielorodzinnej - raz na tydzień, zebranych selektywnie: 1.w zabudowie jednorodzinnej - raz na miesiąc, 2. w zabudowie wielorodzinnej - raz na tydzień zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych: 1. wg potrzeb Odbiór selektywnie zebranych odpadów oraz pozostałości z segregowania i odpadów zmieszanych z nieruchomości jednorodzinnych odbędzie się w ten sam dzień osobnymi pojazdami dostosowanymi do poszczególnych grup odpadów. Z nieruchomości jednorodzinnych do których dojazd jest utrudniony, z nieruchomości wskazanych przez zamawiającego oraz nieruchomości pominiętych czasie objazdu w dniu wyznaczonym w harmonogramie dostarczonym przez Wykonawcę, odbiór odpadów będzie odbywał się w ostatnim tygodniu danego miesiąca na podstawie listy nieruchomości przekazanej przez Zamawiającego. W takich przypadkach właścicielom nieruchomości wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy również worki na pozostałości z sortowania lub odpady zmieszane. Tabela nr 2. Ilość odebranych odpadów z terenu gminy Garbów (pomocniczo) W 2015 roku odebrano łącznie : Rodzaj odpadów Masa odebranych odpadów [Mg] * W tym odebranych z nieruchomości niezamieszkałych Niesegregowane odpady 1254,6 409,28 Opakowania z tworzyw sztucznych 44,8 13,9 Opakowania ze szkła 55,19 3,4 Opakowania z papieru i tektury 96,9 16,6 Opakowania z metali 3,29 Odpady rozbiórkowe 11,1 Zuzle i popioły 47,9 Elektroodpady 1,7 Odpady wielkogabarytowe - 30,9 zużyte opony 0,5 W 2014 roku odebrano łącznie (w Mg)*: 200301 - niesegregowane odpady komunalne - 1031,8 150102 - opakowania z tworzyw sztucznych - 35,5 150104 - opakowania z metali 1,2 150107 - opakowania ze szkła - 56.0 150101 - opakowania z papieru i tektury -89,6 160103 - zużyte opony - 0,8 200307 - odpady wielkogabarytowe - 13,4 200123* - urządzenia zawierające freony - 0,3 200135 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 200121 i 200123 zawierające niebezpieczne składniki - 0,5 200136 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 200121, 200123 i 200135 - 0,4 200201- odpady ulegające biodegradacji - 1,1 170904 - zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu - 29,6 170101 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów - 10,2 170102 - gruz ceglany - 4,1 170107 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż w 170106 - 3,6 *- wykonawca nie dysponuje danymi za 2014 r. oddzielnymi dla nieruchomości niezamieszkałych Tabela nr 3 Szacunkowa ilość gospodarstw domowych wg ilości osób na podstawie złożonych deklaracji Ilość osób w gospodarstwie Liczba gospodarstw 1 osobowe 374 2 osobowe 489 3 i powyżej trzech osób 1569 Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości gospodarstw w przedziale od -5% do +5%. W przypadku zwiększenia ilości gospodarstw, pojemnik na odpady zmieszane Wykonawca dostarczy na PSZOK, skąd będzie wydawany właścicielowi nieruchomości. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych* Zamawiający zobowiązuje się do przekazania bezpłatnie, w formie użyczenia niezbędnego obszaru działki na zorganizowanie punktu. Wykonawca wyposaży PSZOK w odpowiednie pojemniki służące do gromadzenia odpadów przyjmowanych w PSZOK. Wykonawca 1 raz w tygodniu ( poniedziałek) będzie obsługiwał punkt , tzn. będzie przyjmował przywożone przez mieszkańców odpady zgodnie z Regulaminem Punktu Zbierania Odpadów Komunalnych na zasadach określonych Zarządzeniem Wójta Gmina Garbów Nr 28.2016 z dnia 12.05.2016 r w sprawie Regulaminu PSZOK, Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów traktowany będzie jako tymczasowe miejsce do magazynowania odpadów Na terenie Gminy Garbów będzie obowiązywał system mieszany: pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych. Niesegregowane zmieszane odpady komunalne - zmieszane odpady komunalne oraz odpady powstałe po segregacji będą gromadzone w pojemnikach, które Wykonawca ustawi w miejscach wskazanych przez Właścicieli nieruchomości i Zarządców. Wykonawca zapewni i dostarczy odpowiednie pojemniki na czas trwania umowy. W zabudowie wielorodzinnej do gromadzenia zmieszanych odpadów będą służyły pojemniki:1100 l w kolorze pomarańczowym. w zabudowie jednorodzinnej pojemniki oznakowane: a) 120 l b) 240 l W wyjątkowych uzasadnionych przypadkach do zbierania odpadów zmieszanych służyć mogą worki foliowe 120 l dostarczone przez Wykonawcę Selektywnie zbierane odpady komunalne - selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie odbywała się: w zabudowie jednorodzinnej - w systemie workowym z częstotliwością odbioru raz na miesiąc. Wprowadza się cztery rodzaje worków: a)żółty - plastik, metal, opakowania wielomateriałowe, opakowania z tworzyw sztucznych itp. b)niebieski - suchy i nie zanieczyszczony papier, tektura; c)zielony - szkło opakowaniowe ( bezbarwne i kolorowe) d)przezroczysty lub czarny - na odpady zmieszane w uzasadnionych przypadkach i dla posesji trudnodostępnych;w zabudowie wielorodzinnej - w systemie pojemnikowym, odbiór raz na tydzień: a) pojemnik 1500 l typu dzwon 1500 l w kolorze niebieskim; b) pojemnik 1500 l typu dzwon 1500 l w kolorze żółtym; c) pojemnik 1500 l typu dzwon w kolorze zielonym - na szkło; d) pojemnik min. 1100 l typu kanarek PSZOK: - odbiór wg potrzeb a) Kontener kp- 5 odpady z drobnych remontów b) Kontener kp- 7 gabaryty c) Kontener kp 7 zamknięty - elektroodpady d) inne w zależności od potrzeb ( 120 l, 240 l, 700 l, 1100 l, 1500 l, KP-7); e) pojemniki specjalne ( na leki, opakowania zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi) do wyposażenia PSZOK według potrzeb. Odbiór odpadów wielkogabarytowych i elektroszrotu będzie odbywał się poprzez jego dostarczenie do PSZOK-u oraz poprzez odbieranie wystawionych w.w odpadów z miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego raz do roku. Odbiór odpadów z pojemników na odpady zmieszane oraz zebrane selektywnie oraz z worków następuje z posesji. Oznacza to że w dniu wywozu właściciele obowiązani są wystawić odpady przed swoje posesje przy drodze publicznej. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów: Pojemniki jednokolorowe wykonane zgodnie z obowiązującymi normami oraz wymaganiami zawartymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w Gminie Garbów o pojemności: a) 1100 l; b) 240 l; c) 120 l; d) 1500 l typu dzwon; e) Pojemnik siatkowy tzw. Kanarek min 1100 l f) KP-7 (6500 l - 7000 l, g) KP-5 Worki z folii polietylenowej LDPE o grubości min. 0,06 mm, wykonane zgodnie z obowiązującymi normami nie ulegające pękaniu lub rozerwaniu, w kolorze: a) żółtym 120 l; b) niebieskim 120 l; c) zielonym d) przezroczystym lub czarnym 120 l; Tabela nr 4 Prognozowana ilość i pojemność pojemników do dostarczenia przez Wykonawcę (bez uwzględnienia pojemników do wyposażenia PSZOK)Pojemność pojemnika Ilość Kolor 120 l 863 jednokolorowe* 240 l 1334 jednokolorowe* w tym dwa jasnozielone na szkło 1100 l 28 pomarańczowe KP-7, - 6,5 - 7 m3 2 KP-5, 1 Pojemnik typu kanarek min 1100 l na tekturę opakowaniową 4 *z otworem umożliwiającym wrzucanie dużych opakowań lub butelek Dzwon 1,5 m3 14 żółty, Dzwon 1,5 m3 8 zielony Dzwon 1,5 m3 10 niebieski Worki 120 l nielimitowana żółty, niebieski, zielony, przezroczysty * kolor wg uznania Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości i rodzaju pojemników w celu regulacji poprawności odbioru odpadów. Pojemniki winny być w dobrym stanie technicznym i wizualnym, zaopatrzone w otwory wrzutowe wielkością i kształtem dostosowane do rodzaju zbieranego dpadu, oraz zaopatrzone w odpowiednie napisy: szkło, plastik, papier; Obowiązki Wykonawcy Wykonawca jest obowiązany spełniać wszystkie warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości . Przytoczone Rozporządzenie określa miedzy innymi, że podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany: posiadać bazę magazynowo- transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granic gminy; posiadać co najmniej cztery pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, a także co najmniej trzy pojazdy do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej , dwa pojazdy o ładowności do 3,5 t oraz co najmniej jeden samochód specjalny z zabudową typu dźwig bramowy bądź hakowiec przystosowany do transportu pojemników Kp-7, KP-5 wyposażenie pojazdów w urządzenia rejestrujące (kamery) przebyte trasy od momentu wyjazdu z bazy do momentu dostarczenia odpadów do instalacji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującym standardem sanitarnym oraz prawem ochrony środowiska i innych przepisów szczegółowych. pojazdy odbierające odpady komunalne należy trwale i czytelnie oznakować w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu; wyposażyć pojazdy odbierające odpady komunalne w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania stacjonarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunków odpadów - umożliwiający weryfikacją danych. Wykonawca wyposaży PSZOK w niezbędne pojemniki jak również 1 raz w tygodniu ( w poniedziałki) będzie dokonywał obsługi mieszkańców w zakresie przyjmowania odpadów odbieranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do zapisanych danych z monitoringu i urządzeń rejestrujących, o którym mowa wyżej dotyczących obsługiwanego terenu gm. Garbów, każdorazowo na życzenie Zamawiającego bez zbędnej zwłoki w celu kontroli prawidłowości realizowania umowy i przedkładanych sprawozdań z wykonywanych obowiązków przez Wykonawcę..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; b) posiadanie wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymaganego zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym; c) posiadanie zezwolenia na transport odpadów , o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, z uwzględnieniem wymogów art. 32 i art. 33 ustawy o odpadach, przy czym wymóg nie jest obowiązkowy, gdy Wykonawca posiada zezwolenie na odzysk i unieszkodliwienie o którym mowa w art. 26 ustawy; d) posiadanie zezwolenia na odzysk i unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa w art.26 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu prowadzącemu odzysk lub unieszkodliwianie poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające z prawa kraju przeznaczenia jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi dostarczyć kopię tej umowy; W związku z prowadzeniem przez Wykonawcę Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych Wykonawca uzyska odpowiedni wpis w posiadanym zezwoleniu informujący o tym miejscu magazynowania odpadów . e) Wykonawca wyłoniony po rozstrzygnięciu przetargu niezwłocznie podpisze umowę z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu do którego należy Gmina Garbów, na przyjmowanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie z należytą starannością , że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonują co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i przekazywaniu do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły, przez okres 12 miesięcy o łącznej masie 1000 Mg.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada sprzęt niezbędny do wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami Zamawiającego. W tym celu wykonawca sporządza wykaz posiadanego sprzętu obejmującego co najmniej: Tabela nr 6 OPIS .TYP ŁADOWNOŚĆ WYMAGANE ILOŚCI SPRZĘTU ILOŚĆ POSIADANEGO SPRZĘTU Samochód specjalny przystosowany do opróżniania pojemników o pojemności od 110 l- 1100 l 4 Samochód specjalny z zabudową typu dźwig bramowy bądź hakowiec przystosowany do transportu pojemników typu KP-7 1Samochód specjalny przeznaczony do odbioru i transportu selektywnie zebranych odpadów komunalnych i odpadów biodegradowalnych powyżej 3,5 t -3 Samochód mały przystosowany do odbioru zmieszanych odpadów i selektywnie zebranych w sposób uniemożliwiający ich wymieszanie się do 3,5 t * 2 *do wykorzystania do odbioru odpadów z gospodarstw domowych o złym dojeździe

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 300.000, - zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) oraz posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000, - zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy należy złozyć w formie orginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - za posiadanie 4-7 samochodów z co najmniej z certyfikatem Euro 4 - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć: zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1. 3. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.garbow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Garbów ul. Krakowskie Przedmieście 50 pokój nr 01 parter..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Garbów ul. Krakowskie Przedmieście 50 pokój nr 11 sekretraiat I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.