Wieliczka: Dostawa tarcicy iglastej, obrzynanej dwustronnie równolegle kl. I i II, drewna kantowego, prowadników sosnowych, okorków i podkładów wąskotorowych
Numer ogłoszenia: 122341 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 2787111, 12 2787132, faks 12 2787110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tarcicy iglastej, obrzynanej dwustronnie równolegle kl. I i II, drewna kantowego, prowadników sosnowych, okorków i podkładów wąskotorowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle klasy I i II, drewna kantowego, prowadników sosnowych, okorków i podkładów wąskotorowych w następujących ilościach: Tarcica iglasta obrzynana dwustronnie równolegle 1. Tarcica grubości 25mm klasy I spełniająca wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważnej m3 150 2. Tarcica grubości 32mm klasy I spełniająca wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważnej1 m3 80 3. Tarcica grubości 50mm klasy I spełniająca wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważnej1 m3 120 4. Tarcica grubości 25mm klasy II, pocięta na odcinki 1250 mm, spełniająca wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważnej1 m3 80 Drewno kantowe 1. Drewno kantowe wymiary 200mm x 200mm spełniające wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważnej1 m3 30 2. Drewno kantowe wymiary 100 mm x 100 mm spełniające wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważnej1 m3 40 Prowadnik sosnowy 1. Prowadnik sosnowy wymiary 180mm x 180mm x 6100mm wykonany zgodnie z normą PN-G-46228 lub równoważną szt. 80 Okorki 1. Okorki długości 1,25mb mp 100 Podkłady wąskotorowe 1. Podkłady wąskotorowe wymiary 1250mm x 160mm x 125mm m3 50 1.2. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle klasy I i II, drewna kantowego, prowadników sosnowych, okorków i podkładów wąskotorowych o wartości 60% ceny całkowitej brutto, za dostawę w maksymalnym zakresie, podanej w ofercie. Pozostałą tarcicę iglastą obrzynaną dwustronnie równolegle klasy I i II, drewno kantowe, prowadniki sosnowe, okorki i podkłady wąskotorowe o wartości 40% ceny całkowitej brutto, za dostawę w maksymalnym zakresie, podanej w ofercie Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 2. Szczegółowe warunki dostawy 2.1. Tarcica iglasta obrzynana dwustronnie równolegle klasy I i II, drewno kantowe, prowadniki sosnowe, okorki i podkłady wąskotorowe będą dostarczane przez Wykonawcę na zlecenia Zamawiającego, sukcesywnie, partiami, w ciągu okresu trwania umowy. 2.2. Przy dokonywaniu odbioru dostawy okorków przyjęty będzie przelicznik 1 mp=0,65 m3. 2.3. Jednostkowe dostawy muszą posiadać: a) dowód wydania na zewnątrz WZ lub fakturę VAT, b) deklarację zgodności wg normy PN-G-46228 lub równoważnej2 - dotyczy prowadników sosnowych, c) dokument potwierdzający spełnienie wymagań jakościowych zawartych w normie PN-D-96000 lub równoważnej1 - dotyczy tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle klasy I i II oraz drewna kantowego. 2.4. Dostawa będzie następowała w terminach i ilościach określonych w zamówieniach składanych przez Zamawiającego pisemnie i jednocześnie przekazywane faksem z wyprzedzeniem 5 dni roboczych. 2.5. Jednorazowa dostawa tarcicy iglastej, drewna kantowego, okorków i podkładów wąskotorowych nie będzie mniejsza niż 10 m3 oraz jednorazowa dostawa prowadników sosnowych nie będzie mniejsza niż 10 szt. 2.6. Miejscem dostarczenia tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle klasy I i II, drewna kantowego, prowadników sosnowych, okorków i podkładów wąskotorowych jest magazyn Kopalni Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1. Dostawa odbywać się będzie w dni robocze w godz. od 6.00 do 13.00. 2.7. O przygotowaniu zleconej dostawy tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle klasy I i II, drewna kantowego, prowadników sosnowych, okorków i podkładów wąskotorowych Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie i faksem, nie później niż na 1 dzień roboczy przed wymaganym terminem dostawy. 2.8. Transport i rozładunek będzie dokonywany przez Wykonawcę i na jego koszt. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do specyfikacji..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.00.00 - Drewno .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 10 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIV pkt 2 specyfikacji. 2 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2015/EL/50 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XII pkt 2 specyfikacji. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy tarcicy o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (brutto), oraz co najmniej jednej dostawy prowadników o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł (brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego, 2) działania siły wyższej, 3) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 2. Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1, nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 3. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 4. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 3 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 5. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 7. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 8. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych, pokój A.9..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2015 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Zarządu budynek A, parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Sporządzenie analizy parametrów obudów stosowanych w Kopali Soli Wieliczka w zakresie opracowania Książki Obudowy do Planu Ruchu na lata 2025-2030."
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 3 - bielizna męska ochronna oraz skarpety przemysłowe"
- "Zakup samochodu osobowego "Brygadówka""
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
- "Dostawa środków czystości - ścierki - część 8"
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1959 K Podolany - Kwapinka - Komorniki od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 966 w miejscowości Podolany do SP w Zręczycach."
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.