eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Prokuratur Rejonowychw Będzinie, w Dąbrowie Górniczej, w Jaworznie, w Mikołowie, w Mysłowicach, Sosnowiec - Południe w Sosnowcu, Sosnowiec - Północ w Sosnowcu oraz świadczenie usług sprzątania części wewnętrznej i zewnętrznej budynków Prokuratury Rejonowej w Bytomiu, w Chorzowie i w Pszczynie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-17

Katowice: Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Prokuratur Rejonowych: w Będzinie, w Dąbrowie Górniczej, w Jaworznie, w Mikołowie, w Mysłowicach, Sosnowiec - Południe w Sosnowcu, Sosnowiec - Północ w Sosnowcu oraz świadczenie usług sprzątania części wewnętrznej i zewnętrznej budynków Prokuratury Rejonowej w Bytomiu, w Chorzowie i w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 122325 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Katowicach , ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2510241(8) w. 225, faks 032 2510241(8) w. 249.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Prokuratur Rejonowych: w Będzinie, w Dąbrowie Górniczej, w Jaworznie, w Mikołowie, w Mysłowicach, Sosnowiec - Południe w Sosnowcu, Sosnowiec - Północ w Sosnowcu oraz świadczenie usług sprzątania części wewnętrznej i zewnętrznej budynków Prokuratury Rejonowej w Bytomiu, w Chorzowie i w Pszczynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są :Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Prokuratur Rejonowych: w Będzinie, w Dąbrowie Górniczej, w Jaworznie, w Mikołowie, w Mysłowicach, Sosnowiec - Południe w Sosnowcu, Sosnowiec - Północ w Sosnowcu oraz świadczenie usług sprzątania części wewnętrznej i zewnętrznej budynków Prokuratury Rejonowej w Bytomiu, w Chorzowie i w Pszczynie, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń w budynkach Prokuratur Rejonowych: w Będzinie, w Dąbrowie Górniczej, w Jaworznie, w Mikołowie, w Mysłowicach, Sosnowiec - Południe w Sosnowcu, Sosnowiec - Północ w Sosnowcu oraz świadczenie usług sprzątania części wewnętrznej i zewnętrznej budynków Prokuratury Rejonowej w Bytomiu, w Chorzowie i w Pszczynie, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ. Wielkość zamówienia - usługi sprzątania pomieszczeń oraz świadczenie usług sprzątania części wewnętrznej i zewnętrznej budynków obejmuje: -łączną powierzchnię obiektów część wewnętrzna i wynosi około: 10 235,69 m2 -łączną powierzchnię terenu zewnętrznego i wynosi około: 4 180,62 m2.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: Wykonawca, pod rygorem nieważności oferty, wnosi wadium w wysokości: 6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych i 00/100); w tym: w Części 1:-500,00 zł; w Części 2: -900,00 zł; w Części 3: -1 300,00 zł; w Części 4: -500,00 zł; w Części 5: -300,00 zł; w Części 6: -300,00 zł; w Części 7: -300,00 zł; w Części 8: -1 100,00 zł; w Części 9: -800,00 zł;przed upływem terminu składania ofert. Brak wniesienia wadium w tym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenia kasy są zawsze poręczeniami pieniężnymi; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.). 3.Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Katowicach Nr rachunku: 38103015080000000804782001 z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy - SIWZ (III G 2200/11/15). 4.Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. Przy dokonywaniu wpłaty w formie przelewu wykonawca musi zadbać o to, aby wpłacana kwota była zaksięgowana w banku na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. 5.Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkową, nieodwołalną możliwość ściągnięcia go na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji. Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej może być złożony w siedzibie Zamawiającego w dowolnym czasie przed terminem składania ofert, w przeciwnym wypadku musi być dołączony do oferty. 6.Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca. 7.Zamawiający przedstawia główne zapisy, jakie muszą zawierać poręczenia lub gwarancje: Przedmiotem niniejszej gwarancji jest kwota wadium w wysokości ....... zł (słownie .....................złotych), do wniesienia, którego zobowiązany jest ................(nazwa Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej - Wykonawców składających ofertę wspólną) stający do postępowania o zamówienie publiczne na ............................prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w dniu .......... przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach. Niniejszym .............................. (nazwa Gwaranta) gwarantuje zapłatę na rzecz Prokuratury Okręgowej w Katowicach ul. Wita Stwosza 31 kwoty wadium, o której mowa wyżej, gdy ......................... (nazwa Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej - Wykonawców składających ofertę wspólną): 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie .............. (nazwa Wykonawcy jak wyżej). 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Gwarancja obowiązuje od dnia ...................(termin składania ofert) do dnia.................. Gwarant zobowiązuje się do wypłacenia dla Prokuratury Okręgowej w Katowicach ul. Wita Stwosza 31 kwoty do wysokości określonej powyżej na pierwsze pisemne żądanie, bez konieczności uzasadnienia żądania przez Zamawiającego, o ile Zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem choćby jednego z wymienionych wyżej warunków i wyszczególni zaistniały warunek lub warunki. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci Wykonawcy, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10.Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub w innych przypadkach unormowanych w art. 46 ust. 1 i 2 Pzp. 11.W ofercie należy wskazać numer rachunku, na który Zamawiający dokona przelewu wadium w przypadku jego zwolnienia. 12.Zamawiający nie będzie wymagał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, USŁUG w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, oszacowanej na poziomie 30-krotności wymaganego dla danej części wadium, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, protokoły, umowy + faktury + uznanie środków finansowych na rachunku, itp.) lub są wykonywane należycie (poświadczenie), z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert: § 1. 2.1 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19 lutego 2013 roku, poz. 231). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów oraz wykazu usług (Załącznik Nr 5 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, sprzętem i urządzeniami umożliwiającymi realizację zamówienia; Wykonawca winien dysponować narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, w tym: W Części: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 9: wózek serwisowy z osprzętem w ilości 1 szt. na 1 osobę sprzątającą, odkurzacz przemysłowy do odkurzania na sucho i mokro w ilości 1 szt. dla danej części, urządzenie do prania tapicerki meblowej, dywanów, W Części: 3, 8: wózek serwisowy z osprzętem w ilości 1 szt. na 1 osobę sprzątającą, odkurzacz przemysłowy do odkurzania na sucho i mokro w ilości 1 szt. dla danej części, urządzenie do prania tapicerki meblowej, urządzenie do prania dywanów, kosiarka elektryczna lub spalinowa, podkaszarka elektryczna lub spalinowa. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania tylko jednym urządzaniem danego typu. Wykonawca winien dysponować sprzętem i urządzeniami umożliwiającymi realizację zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia(Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz wykazu narzędzi (Załącznik Nr 6 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej wymaganą przez Zamawiającego liczbę osób, odpowiednio dla każdej części zamówienia, zgodnie z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENA - Rozdział I SIWZ. Zamawiający wprowadza warunek szczegółowy: Osoba zatrudniona do sprzątania strefy ochronnej II winna posiadać poświadczenie bezpieczeństwa potwierdzające jej dostęp do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone wydane w oparciu o ustawę z 22 stycznia 1999r., o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.) lub posiadać upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone wydane w oparciu o ustawę z 5 sierpnia 2010 r., o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228), potwierdzające ich dostęp do informacji niejawnych o podanej powyżej klauzuli w innym miejscu pracy zawodowej.Zamawiający wprowadza warunek szczegółowy: Zgodnie z treścią art. 36 ust. 2 pkt 9Pzp, w związku z art. 29 ust. 4 wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę w co najmniej trzech częściach, zobowiązany będzie w okresie trwania umowy o przedmiotowe zamówienie publiczne zatrudniać jedną osobę bezrobotną skierowaną przez Urząd Pracy zgodnie z przepisami o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia oraz wykazu osób (Załącznik Nr 7 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Posiadanie opłaconej polisy na poziomie co najmniej 30-krotności wymaganego dla danej części wadium (a w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia - na poziomie co najmniej sumy 30-krotności wadium wymaganego dla tych części), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełniana podstawie złożonego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz złożonych kopii dokumentów wraz z dokumentem potwierdzającym jej opłacenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z treścią art. 36 ust. 2 pkt 9Pzp, w związku z art. 29 ust. 4 wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę i zawrze umowę dla co najmniej trzech części zamówienia, zobowiązany będzie w okresie trwania umowy o przedmiotowe zamówienie publiczne zatrudniać co najmniej jedną osobę bezrobotną skierowaną przez Urząd Pracy zgodnie z przepisami o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Zatrudnienie osoby bezrobotnej na podstawie skierowania powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku (Dz. U. Z 2008 r. Nr 69, poz. 415 j.t. z późn. zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania albo siedzibę. Zatrudnienie przy realizacji Zamówienia powinno trwać do końca upływu terminu realizacji Zamówienia: w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego. Wykonawca na etapie wykonywania Zamówienia niezwłocznie przedstawia zamawiającemu zgłoszenia ofert pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy; odpis skierowania osób bezrobotnych przez powiatowy Urząd pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, przedstawia: zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia wykonawcy lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy oraz umowę o pracę (spółdzielczą umowę o pracę). Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji Zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia skierowanych bezrobotnych, zaś wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. Klauzule społeczne Zamawiający wprowadził zgodnie z wymaganiami oraz ściśle według wytycznych Sekretarza Stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Pełnomocnika Rządu ds. równego traktowania Agnieszki Kozłowskiej - Rajewicz z dnia 24 grudnia 2012 roku, znak sprawy BPRT4420-191(1)/12/HM oraz zalecenia Ministra Rozwoju Regionalnego oraz Jacka Sadowego Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 20 października 2009 roku. W żaden sposób w wprowadzonych klauzul społecznych nie wynika, że zatrudnienie osoby bezrobotnej musi dotyczyć tylko i wyłącznie prac związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia. Może to być osoba o innych kwalifikacjach, wykonująca różne inne zadania u wykonawcy, niekoniecznie specjalistyczne. Nie ma również zakazu zatrudnienia osoby o kwalifikacjach związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wybór należy do wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Jakość-Certyfikat ISO - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególności dopuszczalne są zmiany: a)korzystne dla zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź szerszy zakres zobowiązania wykonawcy, b)ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia na etapie realizacji umowy, c)przewidujące usługi równoważne w nowszej i oczywiście lepszej technologicznie ich wersji, bądź te same usługi w innej technologii jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiększenia ceny, d)zmiany nie mogą dotyczyć zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: komparycji, literówek, systematyki umowy, podstawy prawne aktów prawnych przywołanych w umowie, terminu realizacji umowy, zasad realizacji umowy, warunków płatności oraz określa następujące warunki takiej zmiany: zmiana wymaga wniosku w formie pisemnej zawierającego uzasadnienie, za porozumieniem Stron w stosowanym aneksie, zmiany korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Katowicach, przy ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice; piętro VII, pokój 724. Godziny urzędowania od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2015 godzina 09:30, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Katowicach, przy ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice - BIURO PODAWCZE na I kondygnacji budynku - siedziby Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Prokuratury Rejonowej w Będzinie przy ul. Modrzejowskiej 73a, 42-501 Będzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są:Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Prokuratury Rejonowej w Będzinie, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ. Wielkość lub zakres zamówienia - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ. przedmiotu zamówienia - SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Jakość - certyfikat ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi sprzątania części wewnętrznej i zewnętrznej budynku Prokuratury Rejonowej w Bytomiu przy ul. Sądowej 2, 41-900 Bytom..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług sprzątania części wewnętrznej i zewnętrznej budynku Prokuratury Rejonowej w Bytomiu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ. Wielkość lub zakres zamówienia - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Jakość - certyfikat ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi sprzątania części wewnętrznej i zewnętrznej budynku Prokuratury Rejonowej w Chorzowie przy Pl. Piastowskim 17, 41-500 Chorzów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług sprzątania części wewnętrznej i zewnętrznej budynku Prokuratury Rejonowej w Chorzowie, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ. Wielkość lub zakres zamówienia - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Jakość - certyfikat ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Prokuratury Rejonowej w Dąbrowie Górniczej przy ul. Granicznej 23, 41-300 Dąbrowa Górnicza..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Prokuratury Rejonowej w Dąbrowie Górniczej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ. Wielkość lub zakres zamówienia - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Jakość - certyfikat ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Prokuratury Rejonowej w Jaworznie przy ul. Inwalidów Wojennych 14, 43-603 Jaworzno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Prokuratury Rejonowej w Jaworznie, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ. Wielkość lub zakres zamówienia - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Jakość - certyfikat ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Prokuratury Rejonowej w Mikołowie przy ul. Wyszyńskiego 13, 43-190 Mikołów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Prokuratury Rejonowej w Mikołowie, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ. Wielkość lub zakres zamówienia - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Jakość - certyfikat ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Prokuratury Rejonowej w Mysłowicach, ul. Mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Prokuratury Rejonowej w Mysłowicach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ. Wielkość lub zakres zamówienia - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Jakość - certyfikat ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi sprzątania cześci wewnętrznej i zewnętrznej budynku Prokuratury Rejonowej w Pszczynie przy ul. Stefana Batorego 10, 43-200 Pszczyna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług sprzątania części wewnętrznej i zewnętrznej budynku Prokuratury Rejonowej w Pszczynie, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ. Wielkość lub zakres zamówienia - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Jakość - certyfikat ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Prokuratury Rejonowej Sosnowiec - Północ w Sosnowcu i Sosnowiec - Południe w Sosnowcu przy ul. Teatralnej 1, 41-200 Sosnowiec..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Prokuratury Rejonowej Sosnowiec - Południe w Sosnowcu i Sosnowiec - Północ w Sosnowcu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ. Wielkość lub zakres zamówienia - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w Rozdziale I, pkt B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Jakość - certyfikat ISO - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.