eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › PRZEPROWADZENIE KURSÓWZADANIE NR 1 - KURS OBSŁUGI KAS FISKALNYCH I TERMINALI PŁATNICZYCH Z FAKTUROWANIEM, ZADANIE NR 2 - MAŁA KSIĘGOWOŚĆ, ZADANIE NR 3 - KADRY - PŁACE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-17

Poznań: PRZEPROWADZENIE KURSÓW: ZADANIE NR 1 - KURS OBSŁUGI KAS FISKALNYCH I TERMINALI PŁATNICZYCH Z FAKTUROWANIEM, ZADANIE NR 2 - MAŁA KSIĘGOWOŚĆ, ZADANIE NR 3 - KADRY - PŁACE
Numer ogłoszenia: 122301 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8345640, 8345688, faks 061 8339808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE KURSÓW: ZADANIE NR 1 - KURS OBSŁUGI KAS FISKALNYCH I TERMINALI PŁATNICZYCH Z FAKTUROWANIEM, ZADANIE NR 2 - MAŁA KSIĘGOWOŚĆ, ZADANIE NR 3 - KADRY - PŁACE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu obsługi kas fiskalnych i terminali płatniczych z fakturowaniem finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Projekt: Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiecie poznańskim (I) dla maksymalnie 30 osób bezrobotnych i poszukujących pracy skierowanych w dwóch grupach liczących po 12-15 uczestników realizowanych w terminie wrzesień - październik 2015 roku Na kurs będą kierowane osoby legitymujące się co najmniej wykształceniem podstawowym lub gimnazjalnym i doświadczeniem w pracy w handlu lub wykształceniem zawodowym handlowym. Zamawiający wymaga, aby program kursu obejmował 110 godzin lekcyjnych i uwzględniał wiadomości i umiejętności w zakresie: komputerowej obsługi programów fakturowych (np. Symfonia), obsługę kas fiskalnych i terminali płatniczych, prowadzenia podstawowej dokumentacji handlowej, podstaw towaroznawstwa i logistyki, znajomości znaków pieniężnych, podstaw prawa pracy i prawa cywilnego, umiejętności komunikacji z klientami. Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy organizowane dla osób bezrobotnych szkolenia w formie kursu powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych zajęć tygodniowo. Zamawiający oczekuje, aby kurs kończył się egzaminem weryfikującym uzyskane umiejętności/kompetencje. ZADANIE NR 2: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu pn. Mała księgowość finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Projekt: Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiecie poznańskim (I) Zamawiający oczekuje, by program kursu obejmował 200 godzin lekcyjnych zajęć i uwzględniał zagadnienia dotyczące: książki przychodów i rozchodów, obsługi komputerowych programów wspomagających prace księgowe, w tym programu Płatnik w tym 50 godzin lekcyjnych praktyki zawodowej we wskazanym zakresie, na terenie zakładów pracy. W kursie będą uczestniczyć osoby bezrobotne lub/i poszukujące pracy zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Poznaniu, legitymujące się co najmniej wykształceniem średnim (preferowane będą osoby z wykształceniem wyższym o profilu ekonomicznym), deklarujące podstawową umiejętność obsługi komputera. Preferowane będą osoby z doświadczeniem w pracy w księgowości (ostateczna kwalifikacja nastąpi na podstawie wykazu doświadczenia zawartego w CV). Zamawiający planuje kurs dla maksymalnie 15 osób bezrobotnych i poszukujących pracy, skierowanych w grupie liczącej 12-15 uczestników. Zamawiający planuje realizację kursu w miesiącach wrzesień - październik 2015 roku Zamawiający oczekuje, żeby kurs kończył się egzaminem weryfikującym uzyskane umiejętności / kompetencje. ZADANIE NR 3: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu pn. Kadry - płace finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Projekt: Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiecie poznańskim (I) Zamawiający oczekuje, by program kursu obejmował 170 godzin lekcyjnych zajęć i uwzględniał zagadnienia dotyczące: prowadzenia dokumentacji kadr, płac i ubezpieczeń, rozliczeń z ZUS i US, w tym przy wykorzystaniu programów komputerowych (m.in. program Płatnik, Symfonia - Kadry i płace, Symfonia - Finanse i Księgowość), prawa pracy, zarządzania personelem w tym 30 godzin lekcyjnych praktyki zawodowej we wskazanym zakresie, na terenie zakładów pracy. W kursie będą uczestniczyć osoby bezrobotne lub/i poszukujące pracy zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Poznaniu, legitymujące się co najmniej wykształceniem średnim (preferowane będą osoby z wykształceniem wyższym o profilu ekonomicznym), deklarujące podstawową umiejętność obsługi komputera. Preferowane będą osoby z doświadczeniem w pracy w zakresie kadr-płac (ostateczna kwalifikacja nastąpi na podstawie wykazu doświadczenia zawartego w CV) Zamawiający planuje kurs dla maksymalnie 20 osób bezrobotnych i poszukujących pracy, skierowanych w dwóch grupach liczących po 8-10 uczestników. Zamawiający planuje realizację kursu w miesiącach wrzesień - październik 2015 roku Zamawiający oczekuje, żeby kurs kończył się egzaminem weryfikującym uzyskane umiejętności / kompetencje..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego oraz zgodnego z jego przedmiotem

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE POBIERA SIĘ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, ocena metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, ocena metodą spełnia/nie spełnia 2. Wykaz wykonanych usług - Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat Wykonawca przeprowadził przynajmniej trzy kursy grupowe w zakresie i liczbie godzin zgodnej z przedmiotem zamówienia i przedstawi dokumenty o należytym wykonaniu usługi (np. poświadczenia). Za kurs grupowy Zamawiający uznaje przeprowadzenie kursu dla grupy minimum 5 osób. Zamawiający uznaje za zgodny z przedmiotem zamówienia kurs, który obejmował co najmniej 100 godzin i jego zakres był co najmniej taki jak opisany przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, ocena metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, ocena metodą spełnia/nie spełnia 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje kadrą niezbędną do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że dysponuje (dla każdego zadania oddzielnie) minimum 2 osobami, które w ciągu ostatniego roku przeprowadziły przynajmniej jeden kurs grupowy o tematyce objętej przedmiotem zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, ocena metodą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 SIWZ) 2. Program kursu (załącznik nr 2 SIWZ) - oddzielnie dla każdego zadania 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie - 50

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia, liczby osób, wartości maksymalnej całej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pup.poznan.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu ul. Czarnieckiego 9 61- 538 Poznań kancelaria pokój 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Projekt: Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiecie poznańskim (I).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.