Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-10
Józefów: Sporządzanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 122272 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów , ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, faks 022 7895102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie operatów szacunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie operatów szacunkowych w celu: ustalenia opłaty adiacenckiej w związku z budową infrastruktury technicznej oraz w związku z podziałem nieruchomości, zbywania, udostępniania i obciążania nieruchomości wchodzących w skład zasobu gminnego, nabywania nieruchomości do zasobu gminnego, wykonania opinii o wartości nieruchomości, ustalenia renty planistycznej, udział w rozprawach administracyjnych, aktualizacja operatów..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Do 50% wartości każdej z części. W sytuacji konieczności powtórzenia tego samego rodzaju zamówień, jednak nie później niż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej: - dla części 1 - 30 operatów szacunkowych rodzajowo odpowiadających zakresowi tej części, przy czym Zamawiający nie wymaga, aby wśród wykonanych operatów były reprezentowane wszystkie rodzaje operatów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, - dla części 2 - 30 operatów szacunkowych rodzajowo odpowiadających zakresowi tej części, przy czym Zamawiający nie wymaga, aby wśród wykonanych operatów były reprezento-wane wszystkie rodzaje operatów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, - dla części 3- co najmniej 5 operatów wykonanych w celu ustalenia renty planistycznej,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wskaże do wykonywania niniejszego zamówienia osoby, które posiadają upraw-nienia Rzeczoznawcy Majątkowego - tj. osoby posiadające licencję zawodową na wykonywa-nie czynności w zakresie szacowania nieruchomości nadane przez ministra właściwego do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej, zgodnie z art. 191 ust 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na 1 i 2 część lub na wszystkie części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wskaże do wykonania zamówienia co najmniej dwie osoby posiadające wymagane powyżej uprawnienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy Formularz cenowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- wszelkie zmiany niepowodujące zmiany treści oferty, - nieistotne zmiany treści oferty tj. takie, których wprowadzenie nie miało wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie oraz na wynik postępowania, - zmiana polegająca na przedłużeniu okresu realizacji zamówienia w sytuacji, w której Zamawiający nie wykona wszystkich zaplanowanych do zlecenia w 2014 r. operatów, jednak na okres nie dłuż-szy niż do 30 czerwca 2015 r. . Zamawiający przedłoży Wykonawcy propozycję takiej zmiany wraz z określeniem przewidywanego zakresu prac przewidzianych do zlecenia w przedłużonym okresie realizacji umowy nie później niż do 20 grudnia 2014 r. - zmiany ilościowe zlecanych operatów w ramach części 1 i 2, przy czym: zwiększenie liczby operatów danego rodzaju nie może być większe niż 30% (zaokrąglając zawsze w górę) dla każdej z pozycji z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawcy dla tej części nie przekroczy kwoty określonej w ofercie; Zamawiający zastrzega, że dla może nie zlecić wykonania wszystkich ope-ratów, jednak opcja pewna obejmuje 50% operatów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jozefow.bip.eur.pl/public
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Józefowa, ul. Kardyynala Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Józefowa, ul. Kardyynala Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sporządzanie operatów szacunkowych w celu: ustalenia opłaty adiacenckiej w związku z budową infrastruktury technicznej oraz w związku z podziałem nieruchomości, aktualizacja operatów, udział w rozprawach administracyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzanie operatów szacunkowych w celu: ustalenia opłaty adiacenckiej w związku z budową infrastruktury technicznej oraz w związku z podziałem nieruchomości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzanie operatów szacunkowych w celu zbywania, udostępniania i obciążania nieruchomości wchodzących w skład zasobu gminnego, nabywania nieruchomości do zasobu gminnego, wykonania opinii o wartości nieruchomości, , udział w rozprawach administracyjnych, aktualizacja operatów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie operatów szacunkowych w celu zbywania, udostępniania i obciążania nieruchomości wchodzących w skład zasobu gminnego, nabywania nieruchomości do zasobu gminnego, wykonania opinii o wartości nieruchomości, , udział w rozprawach administracyjnych, aktualizacja operatów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzanie operatow szacunkowych w celu ustalenia renty planistycznej, aktualizacja operatów, udzial w rozprawach administracyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie operatow szacunkowych w celu ustalenia renty planistycznej, aktualizacja operatów, udzial w rozprawach administracyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
więcej: przetargi w Józefowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.