Mrągowo: Zakup i dostawa maszyny wielozadaniowej , złożonej z
ciągnika rolniczego ( wersja drogowa) wraz z osprzętem i wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 122100 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Nowogródzka 1, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7419580, faks 089 7419590.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.mragowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa maszyny wielozadaniowej , złożonej z ciągnika rolniczego ( wersja drogowa) wraz z osprzętem i wyposażeniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego przeznaczonego do celów drogowych wraz z osprzętem i wyposażeniem. Miejscem wykonania będzie siedziba Powiatowego Zarządu dróg w Mrągowie, ul. Nowogródzka 1. 2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dostarczy: ciągnik rolniczy w wersji drogowej, ramię hydrauliczne, głowicę do koszenia traw i krzaków, głowicę do wycinki krzaków i gałęzi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zestaw wymaganych parametrów techniczno-użytkowych zawarty został w specyfikacji techniczno-użytkowej dot. ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem i wyposażeniem stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ 4. Ciągnik musi posiadać aktualną homologację zgodnie z wymogami przewidzianymi w przepisie art.70b i nast. ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym . 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie przy ul. Nowogródzkiej 1 we własnym zakresie tj. własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 6. Wraz z urządzeniami Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wystawiony dla tych urządzeń certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą. 7. Do przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi i z katalogiem części osprzętu w języku polskim oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia, wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego) kartę gwarancyjną w języku polskim oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z ciągnikiem dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych. 9.Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości maksymalnej 100 kilometrów od siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie przy ul. Nowogródzkiej 1. Wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych - do 24 godzin. 10. Ciągnik wraz z osprzętem i wyposażeniem stanowiące przedmiot zamówienia winny być wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2015. 11. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca zaoferował przedmiot zamówienia spełniający wymagania Zamawiającego do oferty należy załączyć oryginalne foldery producentów maszyn lub instrukcje użytkowania celem potwierdzenia deklarowanych parametrów, odpis homologacji ciągnika, CE oferowanych maszyn.. 12. W ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi szkolenie wyznaczonych osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie obsługi przedmiotu zmówienia w uzgodnionym terminie. 13. Wykonawca udzieli Zmawiającemu minimum 24 miesiące gwarancji jakości na ciągnik (kryterium oceny ofert). Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na pozostałe elementy przedmiotu zmówienia. 14. W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii (usterek) w tym obejmujące dojazd serwisanta, transport przedmiotu sprzedaży do jego siedziby i z powrotem oraz wymianę materiałów i części (za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu) ponosi Wykonawca. Wszystkie, zastosowane w trakcie realizacji uprawnień wynikających z gwarancji, części mają być oryginalne i fabrycznie nowe. 15. Sposób postępowania przy realizacji uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji określony został w postanowieniach umowy. 16. W dniu odbioru ciągnika rolniczego wraz z osprzętem i wyposażeniem zostanie sporządzony protokół odbioru..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 16.81.00.00 - Części maszyn rolniczych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6 000,00 ZŁ ( słownie: sześć tysięcy złotych) .
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy: tj ciągnik rolniczy z osprzętem do utrzymania dróg o wartości minimum 300 000,00 zł brutto każda dostawa oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja jakości - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiąc załącznik do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdmragowo.wp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg
w Mrągowie
ul. Nowogródzka 1
11-700 Mrągowo
SEKRETARIAT.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Mrągowie ul. Nowogródzka 1 11-700 Mrągowo W POKOJU SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 102874B Pomiany - Kamionka Nowa, Gmina Bargłów Kościelny
- "Zakup nowego sprzętu zmechanizowanego, służącego utrzymaniu urządzeń melioracji wodnych"
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego.
- Dostawa ciągnika rolniczego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Kamieniu Pomorskim
- Dostawa nowego ciągnika rolniczego
- Dostawa sprzętu rolniczego
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.