eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Roboty budowlane w budynku Bursy Szkolnej przy ul. Dobrej 3 w Białymstoku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-05-22

Białystok: Roboty budowlane w budynku Bursy Szkolnej przy ul. Dobrej 3 w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 122014 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Szkolna , ul. Dobra 3, 15-034 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7326 989, faks 85 740 62 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w budynku Bursy Szkolnej przy ul. Dobrej 3 w Białymstoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. ZADANIE NR.1 - REMONT 11 POKOI MIESZKALNYCH - NR. 107, 108,109, 110,111, 112,115,116,119,120,121 - W BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ. ZAKRES PRAC OBEJMUJE: Zakres prac w pokoju obejmuje: - zabezpieczenie okien, drzwi folią, - demontaż karnisza, - rozebranie szaf zabudowanych z płyt drewnopodobnych, - rozebranie posadzek z drewna wraz z listwami przypodłogowymi drewnianymi z ewentualnym usunięciem wykładzin dywanowych, - rozebranie posadzek z płytek ceramicznych w progu wejściowym do pomieszczeń, - rozbiórka ścianki działowej szafy zabudowanej, - wyniesienie i utylizacja gruzu i innych materiałów z rozbiórki lub przekazanie Zamawiającemu, - uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych zaprawą cem.-wap. lub gipsową na ścianie i stopie w miejscu usunięcia ścianki działowej, - przecieranie ścian i stropów z zeskrobaniem powłok malarskich i ewentualnym wyrównaniem podłoży poprzez nałożenie tynku gipsowego lub cem.-wap. - wykonanie gładzi wewnętrznych gipsowych na ścianach i stropach, - malowanie podłoży ścian i stropów, - uzupełnienie posadzki zaprawą cementową w miejscu usunięcia szafy zabudowanej, - wyrównanie podłoża zaprawą samopoziomującą - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych o wym. 30,5x61,0 lub 17,5x60,0 cm wraz z cokołem wys. 7 cm, zgodnie z pomieszczeniami już wyremontowanymi i uzgodnieniem z Zamawiającym - na wys. 1,50 m wykonanie lamperii metodą lakierowania ścian lakierem bezbarwnym szybkoschnącym, uprzednio pomalowanych farbą emulsyjną - montaż kratki wentylacyjnej i karniszy, - wymiana punktów świetlnych na stropie, - wymiana włączników i gniazdek, - montaż osłon pvc na istniejące parapety z lastryko, - montaż szaf zabudowanych systemowych z drzwiami przesuwnymi w pokojach 4-osobowych. Każda szafa posiada 4 drzwi z których dwa są wykonane w 1/3 części z lustrem podklejanym folią oraz przegrody dla czterech osób. Materiały zastosowane do budowy szafy to: -płyta w części widocznej dąb nagano 18 mm -płyta wewnątrz szafy biała 18 mm -profil multi omega z szczotką wpuszczaną ,stal szczotkowana -profil H szeroki [łącznik szkła z płytą]stal szczotkowana -tor dolny i górny, oraz wózki dolne i górne firmy dilap market lub równej jakości -drążek na ubrania średnica 25mm w każdej części drzwiowej -plecy szafy będą wykonane z hdf 3 mm w kolorze białym. ZADANIE NR. 2 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W POMIESZCENIU BIBLIOTEKI, BILARDOWNI I SKŁADNICY AKT NA PARTERZE BUDYNKU: ZAKRES PRAC OBEJMUJE: - ustalenie z użytkownikiem terminu wymiany - dokonanie pomiarów rzeczywistych wymiarów otworów okiennych - oznakowanie strefy zagrożenia terenu wraz z oznakowaniem w/g przepisów BHP - demontaż okien drewnianych przewidzianych do wymiany - dostarczenie i montaż okien z PCV wraz z regulacją w miejsce istniejących okien z uwzględnieniem późniejszego docieplenia ościeży - wymiary, podział, wielkość i kolorystyka zgodne z dołączonymi rysunkami - uszczelnienie pianką - naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych ościeży okien z odtworzeniem istniejącego stanu powierzchni ościeży - szpachlowanie wykonanych uzupełnień tynków ościeży wewnętrznych gładzią gipsową - pomalowanie naprawionych powierzchni wewnętrznych ościeży farbą emulsyjną - naprawa i ponowny montaż istniejącego parapetu zewnętrznego (uzupełnienie ubytków klejem budowlanym, silikonem) - uszczelnienie styku okien z parapetami i z ościeżami od wewnątrz i zewnątrz - wywiezienie gruzu na wysypisko - materiały pochodzące z rozbiórki takie jak stolarka, gruz, itp. - sprzątnięcie i uporządkowanie pomieszczeń i terenu po zakończeniu robót w obrębie prowadzonych prac Parametry stolarki okiennej z PCV: - konstrukcja z profili PCV 5-komorowych o szerokości ram i skrzydeł min. 73 mm, w kolorze białym obustronnie - wszystkie okna i drzwi rozwierane, uchylne lub rozwierano-uchylne, zgodnie ze schematem - w oknach pakiet dwuszybowy z szybą ciepłochronną niskoemisyjną z przestrzenią wypełnioną argonem 4/16AAL/4STD - okucia obwiedniowe rozwieralne i uchylne z funkcją mikrowentylacji, - klamki metalowe w kolorze białym - współczynnik dla całego okna zgodnie z wykazem stolarki - mocowane na dyble Wszystkie materiały muszą posiadać aktualne atesty ITB dopuszczające do stosowania w budownictwie, certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z PN lub z aprobatą techniczną. Zawiasy z możliwością regulacji, klamki metalowe w kolorze białym. Materiały mają być kompletne, systemowe, w pierwszym gatunku. 3. Wymagania jakościowe - certyfikaty i deklaracje: a. certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych, b. deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z : Polską Normą lub Deklaracją Zgodności określonych w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Zakres prac obejmuje również: prace towarzyszące i roboty tymczasowe takie jak: organizację, zabezpieczenie i dozór robót oraz placu budowy przez cały okres wykonywania robót wywóz i utylizację gruzu i innych odpadów, zabezpieczenie parkingu przed upadkiem materiałów budowlanych lub rozbiórkowych, wygrodzenie terenu. Koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej wytycznymi i specyfikacjami technicznymi producentów oferowanych materiałów lub wyrobów oraz obowiązującymi przepisami prawa, b. Organizacja pracy podczas wykonania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonych w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewnić prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. c. przed podpisaniem protokołu końcowego odbioru robót wykonawca dostarczy zamawiającemu wszystkie wymagane dokumenty określone w rozdz. III pkt. 3 SIWZ, d. wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie odstawić i zabezpieczyć meble oraz sprzęt techniczny znajdujący się w pomieszczeniach, w których wykonywane będą roboty. e.wykonawca dokona dokładnego obmiaru elementów w remontowanych pokojach oraz okien przed ich wykonaniem i zamontowaniem, f. wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. 6. GWARANCJA Zamawiający wymaga udzielenia, min. 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty. Uwaga: Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XVIII SIWZ Kryteria i tryb oceny oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: . Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 3.000,- zł. ( słownie: trzy tysiące złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniu bankowym lub poręczeniach spółdzielczych kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2007 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm. ) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku PKO S.A.: 61 1240 1154 1111 0010 3577 3075 a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - remont w Bursie Szkolnej w Białymstoku. Potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy w oryginale złożyć w kasie Bursy Szkolnej w Białymstoku, ul. Dobra 3, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferta najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają warunki: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1. Posiadania wiedzy i doświadczenie: Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia winien wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, w niniejszym postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości minimum 50.000 PLN (brutto) z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi udokumentować dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz.1623 z późn. zm. ) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiadające minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe. Z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zaakceptują następujące warunki płatności tj.: I etap - 60% wartości robot płatne po zakończeniu i odebraniu przez inspektora nadzoru wykonanych robót, potwierdzone protokołem odbioru II etap - 40% wartości płatne w czterech równych ratach do 15 września 2015 r., 15 października 2015 r., 15 listopada 2015 r., 15 grudnia 2015 r. W miarę posiadanych środków finansowych dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty II etapu. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia ) 5. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art.24 ust.2 pkt 5 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają warunki: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1. Posiadania wiedzy i doświadczenie: Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia winien wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, w niniejszym postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości minimum 50.000 PLN (brutto) z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi udokumentować dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz.1623 z późn. zm. ) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiadające minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe. Z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zaakceptują następujące warunki płatności tj.: I etap - 60% wartości robot płatne po zakończeniu i odebraniu przez inspektora nadzoru wykonanych robót, potwierdzone protokołem odbioru II etap - 40% wartości płatne w czterech równych ratach do 15 września 2015 r., 15 października 2015 r., 15 listopada 2015 r., 15 grudnia 2015 r. W miarę posiadanych środków finansowych dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty II etapu. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia ) 5. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art.24 ust.2 pkt 5 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają warunki: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1. Posiadania wiedzy i doświadczenie: Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia winien wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, w niniejszym postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości minimum 50.000 PLN (brutto) z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi udokumentować dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz.1623 z późn. zm. ) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiadające minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe. Z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zaakceptują następujące warunki płatności tj.: I etap - 60% wartości robot płatne po zakończeniu i odebraniu przez inspektora nadzoru wykonanych robót, potwierdzone protokołem odbioru II etap - 40% wartości płatne w czterech równych ratach do 15 września 2015 r., 15 października 2015 r., 15 listopada 2015 r., 15 grudnia 2015 r. W miarę posiadanych środków finansowych dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty II etapu. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia ) 5. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art.24 ust.2 pkt 5 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają warunki: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1. Posiadania wiedzy i doświadczenie: Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia winien wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, w niniejszym postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości minimum 50.000 PLN (brutto) z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi udokumentować dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz.1623 z późn. zm. ) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiadające minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe. Z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zaakceptują następujące warunki płatności tj.: I etap - 60% wartości robot płatne po zakończeniu i odebraniu przez inspektora nadzoru wykonanych robót, potwierdzone protokołem odbioru II etap - 40% wartości płatne w czterech równych ratach do 15 września 2015 r., 15 października 2015 r., 15 listopada 2015 r., 15 grudnia 2015 r. W miarę posiadanych środków finansowych dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty II etapu. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia ) 5. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art.24 ust.2 pkt 5 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają warunki: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1. Posiadania wiedzy i doświadczenie: Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia winien wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, w niniejszym postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości minimum 50.000 PLN (brutto) z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi udokumentować dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz.1623 z późn. zm. ) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiadające minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe. Z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zaakceptują następujące warunki płatności tj.: I etap - 60% wartości robot płatne po zakończeniu i odebraniu przez inspektora nadzoru wykonanych robót, potwierdzone protokołem odbioru II etap - 40% wartości płatne w czterech równych ratach do 15 września 2015 r., 15 października 2015 r., 15 listopada 2015 r., 15 grudnia 2015 r. W miarę posiadanych środków finansowych dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty II etapu. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia ) 5. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art.24 ust.2 pkt 5 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zgodnie ze SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a. ograniczenie zakresu robót wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego i lub wynikające z ograniczenia zapotrzebowania Zamawiającego. b. zwiększenie zakresu robót wynikające ze wzrostu zapotrzebowania Zamawiającego. c. likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy. d. zmiana Podwykonawców robót. e. ustawowa zmiana stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.bialystok.pl i sekretariat Bursy Szkolnej w Białymstoku, ul. Dobra 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 09:45, miejsce: Bursa Szkolna w Białymstoku, ul. Dobra 3, 15-034 Białystok (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.